Beetje beleggen, verder niet veelquote:
En als je ziet waar het aan uitgeven wordtquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:25 schreef Fugue het volgende:
[..]
Voelt soms wel zo als je je bedenkt dat zulke heffingen voor bepaalde uitkeringstrekkers worden kwijtgescholden
Met Volt ga je nog veel meer betalen, maar dan aan de EU.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:27 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die hebben 10 jaar hun kans gehad en ik betaal nog steeds
Ik met een uitkering betaal net zoveel als jij met al je poen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:27 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die hebben 10 jaar hun kans gehad en ik betaal nog steeds
Je kan ook een of meerdere vrouwen nemenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:28 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Beetje beleggen, verder niet veelHeb al koophuis dus daar hoef ik niet voor te sparen. En vakantie kan toch niet nu.
Met uitkering kan je wel vrijstellingen vragen voor die onzinquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik met een uitkering betaal net zoveel als jij met al je poen.
Ik begin te denken dat je een Trumpaanhanger bent.
Ja maar dat is allemaal behoorlijk streng.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met uitkering kan je wel vrijstellingen vragen voor die onzin
Helaas @Fugue heeft mij geblocktquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je kan ook een of meerdere vrouwen nemen
Als ik Trumpaanhanger was had ik het allemaal wel prima gevonden dat multinationals niet of nauwelijks belast worden itt tot normale, werkende mensenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik met een uitkering betaal net zoveel als jij met al je poen.
Ik begin te denken dat je een Trumpaanhanger bent.
Je hoeft alleen maar minder dan het minimumloon te krijgen dacht ikquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja maar dat is allemaal behoorlijk streng.
Dan moet je echt aan de grond zitten of schulden hebben.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:45 schreef Fugue het volgende:
[..]
Als ik Trumpaanhanger was had ik het allemaal wel prima gevonden dat multinationals niet of nauwelijks belast worden itt tot normale, werkende mensen
Dit dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar minder dan het minimumloon te krijgen dacht ik
Nee joh.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar minder dan het minimumloon te krijgen dacht ik
Ik heb geen flauw idee, nooit te maken gehad met toeslagen of kwijtscheldingen etcquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee joh.
Volgens mij als je de huur en nog iets erbij kunt betalen kom je niet in aanmerking.
Ofzoiets.
Fugue zal het wel weten.![]()
Maar ik woon dan ook in een gehucht waar je niet huurt boven de 700eu.
Je ontvangt geen huur/zorgtoeslag nee? Poeh if I was a rich girl nananananaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:55 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, nooit te maken gehad met toeslagen of kwijtscheldingen etc
Nee, heb alleen stufi gehad al ben ik dat de komende 15 jaar aan het terugbetalen omdat ik teveel inkomen hadquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ontvangt geen huur/zorgtoeslag nee? Poeh if I was a rich girl nanananana
ZE WIL TOCH NIET AFHANKELIJK ZIJN!!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
O dat is minder.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:58 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee, heb alleen stufi gehad al ben ik dat de komende 15 jaar aan het terugbetalen omdat ik teveel inkomen had
Zie je, werken wordt gestraftquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:58 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee, heb alleen stufi gehad al ben ik dat de komende 15 jaar aan het terugbetalen omdat ik teveel inkomen had
Die roverheid ook gadverredamme!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:58 schreef Fugue het volgende:
[..]
Betaal dan ineens 6000eu zou je denken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:03 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja nouja is DUO dus betaal iets van 50 pm en over 10 jaar wordt de rest kwijtgescholden
Waarom zou ik, betaal geen rente ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Betaal dan ineens 6000eu zou je denken.
Jij bent de baasquote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:05 schreef Fugue het volgende:
[..]
Waarom zou ik, betaal geen rente ofzo
Nee snap ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:05 schreef Fugue het volgende:
Het is trouwens iets meer dan het dubbele van 6000
Ontvang je al vanaf ¤ 30k niet meer, da's ca. ¤ 2.300 per maand ex vakantiegeld. Met een beetje baan kom je daar wel aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha wat voor bijverdiensten had je zoal hahaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:58 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je vergeet dat we hier op FOK! zitten hequote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:07 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ontvang je al vanaf ¤ 30k niet meer, da's ca. ¤ 2.300 per maand ex vakantiegeld. Met een beetje baan kom je daar wel aan.
HOOTERS!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:08 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Haha wat voor bijverdiensten had je zoal haha
Ik heb gelukkig veel bij mogen betalen vorig jaar, zaken liepen goedquote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:12 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben bang voor mijn belastingaangifteVorige 2 keer vies veel moeten terugbetalen
@Fugue wat voor jou?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig veel bij mogen betalen vorig jaar, zaken liepen goed
Sjakie lijkt een succesvolle manquote:
Goed powerkoppel toch?quote:
Moet je je toeslagen (als je die hebtquote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:12 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben bang voor mijn belastingaangifteVorige 2 keer vies veel moeten terugbetalen
?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:34 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Moet je je toeslagen (als je die hebt) aanvragen voor ¤ 10 p.m., kan het alleen maar meevallen.
Hoogte toeslagen is gekoppeld aan je verzamelinkomen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
?
Dat staat toch los van je belastingen. Als je te veel of te weinig toeslag krijgt of hebt gekregen krijg je daar eind van het jaar volgens mij gewoon bericht van, niet bij je aangifte
Aha.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:48 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hoogte toeslagen is gekoppeld aan je verzamelinkomen.
Ik mag er dit jaar ook aan gaan geloven. De zaken liepen nou niet echt voortvarend, maar daar hebben ze lak aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig veel bij mogen betalen vorig jaar, zaken liepen goed
Een aantal coronasubsidies zijn fiscaal onbelast hequote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:03 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik mag er dit jaar ook aan gaan geloven. De zaken liepen nou niet echt voortvarend, maar daar hebben ze lak aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |