Dat je het effe weet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had het plan om vandaag lekker aan de slag te gaan verder met een bepaalde klant. Krijg ik net een mail met een uitnodiging voor een training straks om 9:15
Ja, Mooi op tijd toch, een uur van tevoren.quote:
ik sta gewoon mee te brullenquote:Op maandag 22 februari 2021 21:37 schreef Cyan9 het volgende:
@:Greys deelde het op Twitter, maar ik moet het toch even stelen. Dit maakt me zo vrolijk.
[ twitter ]
In de douche is het misschien niet aan te radenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:55 schreef Fred_B het volgende:
Gefeliciteerd @:Dave en @:Hamlapjes
Er mag gedanst worden!
#ikdoenietmeermeequote:Op maandag 22 februari 2021 22:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat goed dit!
Nou, je weet wat je daar aan kunt doenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Cursus klaar. Nu heb ik honger.
Ja, wachten tot het voedertijd is.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, je weet wat je daar aan kunt doen
Of, maar misschien is dit wel heel gewaagd en out-of-the-box: al eten pakken op het moment dat je trek hebtquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, wachten tot het voedertijd is.
Klinkt als een prima middagquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of, maar misschien is dit wel heel gewaagd en out-of-the-box: al eten pakken op het moment dat je trek hebt![]()
![]()
![]()
Ik heb 8 km gewandeld zonet, echt wat genieten met dit weer! Lekker in t-shirt![]()
En nu met een glas frisdrank en twee koekjes erbij uitrusten op de bank.
Geen spijt van deze extra vrije middag
Ik ben altijd vanuit huis aan het werkquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt als een prima middagIk ben gewoon vanuit huis aan het werk
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben altijd vanuit huis aan het werk![]()
Maar daarom was het extra leuk om gewoon spontaan vrij te nemen om in de buitenlucht van het lekkere weer te genieten
Ik kan het even niet afspelen maar het zien van de clip alleen al brengt het nummer in m’n hoofd en I love it.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:00 schreef H_T het volgende:
Maar even een gezellig liedje om me wat op te vrolijken
I do, I do, I do, dit deel dat versta ik niet I DOOOO I DOOO I DO japampampampamquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan het even niet afspelen maar het zien van de clip alleen al brengt het nummer in m’n hoofd en I love it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |