abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 februari 2021 @ 18:16:24 #1
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_198150127



Staat voor Judas Alliantie, Joost & Annabel of het Juist Antwoord.

Wat maakt het uit. Dit is het enige realistische alternatief rechts van de VVD. Nu Thierry Forum naar de grond heeft gebracht en men consequent Wilders uit blijft sluiten of hij zichzelf onmogelijk blijft maken (het is maar net hoe je het ziet).

De grondbeginselen

quote:
Grondbeginselen en standpunten

Al jaren bestaat in Nederland de behoefte aan een brede volkspartij op rechts. Een partij die staat voor minder regeldruk, lastenverlichting, een streng immigratiebeleid en ondersteuning voor de ondernemers die ons land groot maken. Een partij die hardwerkend Nederland steunt en werken altijd wil laten lonen, maar ook hulp biedt aan kwetsbaren en ouderen. Een partij die staat voor onze culturele waarden en de mensen die onze waarden onderschrijven. Een partij die Nederlanders weer zelfbeschikking wil geven, met minder invloed van de Europese Unie. Een partij die niet met alle winden meewaait en zich niet door elke mode van slag laat brengen. Een partij die begrijpt dat Nederlanders vrijheid nastreven, maar ook verbondenheid, en dat beleven via onze gedeelde geschiedenis, cultuur en tradities.

JA21 wil aan deze roep van de kiezer gehoor geven.
Ik ben voor ^O^ . In sommige peilingen op 3 zetels. Dat zou een fantastisch begin zijn.

Hieronder de standpunten in een notendop

Voor het complete programma: https://ja21.nl/standpunten/



[ Bericht 20% gewijzigd door PLAE@ op 22-02-2021 18:43:46 ]
pi_198153682
Komen bij mij steevast bovenaan bij verschillende kieswijzers en kompassen. Overweeg het wel maar wacht nog even af wat de komende weken brengt.

Daarnaast scoort Splinter ook vrij hoog bij mij en overweeg ook op hen te stemmen.
pi_198155043
Is er überhaupt een serieus alternatief rechts van de VVD? Ik denk het niet. Als JA21 het al gaat redden zullen ze zich eerst 4 jaar moeten bewijzen om serieus genomen te worden.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 23 februari 2021 @ 00:28:58 #4
319979 Fok-it
All is well
pi_198155882
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:19 schreef pussycatdoll het volgende:
Komen bij mij steevast bovenaan bij verschillende kieswijzers en kompassen. Overweeg het wel maar wacht nog even af wat de komende weken brengt.

Daarnaast scoort Splinter ook vrij hoog bij mij en overweeg ook op hen te stemmen.
Hoe dan? Dat is hetzelfde als twijfelen tussen Forum en Syvlana
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 23 februari 2021 @ 01:29:57 #5
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_198156088
NEE 21.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hoe dan? Dat is hetzelfde als twijfelen tussen Forum en Syvlana
Sinds kort sluit Sylvana "zwarte mannen" niet meer uit als partner. Als ze die lijn doortrekt... dan gaat ze zeggen dat men zich bij hun eigen ras moeten houden in relaties.
En laat Baudet nu hetzelfde gedachtegoed aanhangen... en dan komen de extremen uiteindelijk met dezelfde boodschap uit.

Tja, voor je het weet zitten ze op een lijn. :')
pi_198156508
Nog een rechts populistische partij.genot _O_
pi_198157260
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hoe dan? Dat is hetzelfde als twijfelen tussen Forum en Syvlana
Hierbij moet ik wel zeggen dat "hoog" in deze context refereert aan de plaats die ze innemen. Ik kom max. 63% overeen met JA21 en met Splinter 57% wat uiteraard vrij laag is. De partijen tussenin FvD en 50Plus reken ik niet mee (60% overeenkomst). Ik denk dat het vooral komt omdat ik op de klimaatstandpunten vrij progressief ben en dus meer overeenkomsten met Femke Merel (Splinter) heb en qua immigratie en veiligheid meer met JA21. Daarnaast is volgt Splinter ook een soft eurosceptische lijn en is het ook niet een grote voorstander van immigratie (wel progressiever dan JA21).

Dus het is niet super gek/onmogelijk.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 11:49:47 #8
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_198159069
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:45 schreef DarkwingDuck het volgende:
Is er überhaupt een serieus alternatief rechts van de VVD? Ik denk het niet. Als JA21 het al gaat redden zullen ze zich eerst 4 jaar moeten bewijzen om serieus genomen te worden.
Ik vind het persoonlijk prima als men rustig aan groeit. Hardlopers zijn vaak doodlopers (zie Forum na de Statenverkiezingen en de LPF).

Voordeel voor JA21 is dat ze nu al een redelijke structuur hebben in de Eerste Kamer, het Europees Parlement en ik meen 7 provincies waar ze nu al vertegenwoordigd zijn.



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')