Sowieso zijn de Nederlandse opwarmmaaltijden bagger. Van die drievaksmaaltijdenquote:Op maandag 22 februari 2021 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook. Maar ook 7/11s. Heb je gewoon volwaardige maaltijden heEn dat is qua kwaliteit heel wat beter dan de magnetronspinazie van de Jumbo hier
echt he, heb liever viervaksmaaltijdenquote:Op maandag 22 februari 2021 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sowieso zijn de Nederlandse opwarmmaaltijden bagger. Van die drievaksmaaltijden
Ja heb dan altijd wel een epipen bij me, terwijl ik die in Nederland nooit meeneem.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:44 schreef isax het volgende:
[..]
gewoon een bomgordel van adrealine injecties maken. niets aan het handje.
Je hebt ook kwaliteit uit de magnetronquote:Op maandag 22 februari 2021 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan me niet eens meer herinneren wanneer ik die voor het laatst heb gegeten maar sowieso ziet er toch niet uit als je in het koelvak kijktquote:Op maandag 22 februari 2021 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog nooit gezien in de superquote:Op maandag 22 februari 2021 17:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je hebt ook kwaliteit uit de magnetron
Zoals ik kan zien kan ik beter een volledige rijsttafel maken dan naar een verkooplocatie gaanquote:Op maandag 22 februari 2021 17:52 schreef Solotovski het volgende:
K koop er gemiddeld 1 per week gvd heerlijk
Is ook alleen hier in de omgeving. Lokaal dit datquote:Op maandag 22 februari 2021 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog nooit gezien in de super
Volgens mij kun je met die gehaktballen gewoon stuiterenquote:Op maandag 22 februari 2021 17:53 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kan me niet eens meer herinneren wanneer ik die voor het laatst heb gegeten maar sowieso ziet er toch niet uit als je in het koelvak kijkt
En dan een sloot kots erover wat dan jus moet voorstellenquote:Op maandag 22 februari 2021 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij kun je met die gehaktballen gewoon stuiteren
Klinkt allemaal wel prima. Waarom gaat die lul niet landelijk danquote:Op maandag 22 februari 2021 17:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is ook alleen hier in de omgeving. Lokaal dit dat
Volgens mij willen ze t niet massaal ofzoquote:Op maandag 22 februari 2021 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt allemaal wel prima. Waarom gaat die lul niet landelijk dan
Tsja, voor kwaliteit betaal je nou eenmaal.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze t niet massaal ofzo
Wel 8 eu per maaltijd, stukkie duurder dan de reguliere magnetronmaaltijden
die van dr oetker?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:57 schreef Fugue het volgende:
Vanavond pizza met spinaziebodem proberen
Daarom hebben we hier ook allemaal geen abonnement?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, voor kwaliteit betaal je nou eenmaal.
quote:Op maandag 22 februari 2021 17:58 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ik haal weleens babi pangpang uit het koelvak, omdat mijn vriendin niet van afhaalchinees (zo'n traditionele Nederlandse) houdt en die doet niet onder voor die van de afhaalchinees.
rijst is hartstikke ongezondquote:Op maandag 22 februari 2021 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
Vanavond kip met rijst en broccoli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |