Bij1 toch ook 3?quote:Op maandag 22 februari 2021 19:00 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ze peilen overal op 0. JA21 gaat wss een zetel halen en Volt misschien ook, de rest van de nieuwkomers maakt vgm geen kans.
Ik heb mijn politieke mening in de jaren dat ik hier zit echt nooit ook maar enigszins laten blijken inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Geef 'ns antwoord Guus. Je kunt een ander de maat nemen, maar is wel een beetje sneu als je zelf geen kleur bekend.
Ja21 staat al op 3 zetels vriend, Volt op 1 en Sylvana ook, en een of andere Code Oranje wat het ook mag wezen ook.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:00 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ze peilen overal op 0. JA21 gaat wss een zetel halen en Volt misschien ook, de rest van de nieuwkomers maakt vgm geen kans.
Ja ik weet ook niet of ik de naamkeuze nou erg sterk vindquote:Op maandag 22 februari 2021 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat een serieuze gegadigde voor een zetel dan? Bij die naam dacht ik eigenlijk altijd dat het van 1 van de 40-45 nieuwe partijen waren die bij voorbaat al geen kans hadden
Zou overwegen 5/7quote:Op maandag 22 februari 2021 18:59 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Daarom op Lijst HermieHermann stemmen, die gast is pas echt breed.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:01 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ik heb mijn politieke mening in de jaren dat ik hier zit echt nooit ook maar enigszins laten blijken inderdaad.
terechte klacht wel @Treinhoerquote:Op maandag 22 februari 2021 18:59 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ja heel storend dat ik altijd eerst langs allemaal plaatjes van die freak of nature met zijn lange pik moet scrollen voordat ik kan zien welke politieke partij er op 1 staat.
Leuke vent welquote:
Sinds de cojona zijn de rechtsgekkies nergens meer te bekennen inderdaadquote:Op maandag 22 februari 2021 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Genoeg radicale linksgekkies in dit land tegenwoordig.
Is dat die meid die fittie had met Thieme? Ik ken der helemaal nietquote:Op maandag 22 februari 2021 19:02 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet of ik de naamkeuze nou erg sterk vindEn ik weet eigk niet of er genoeg mensen op zouden stemmen om haar tenminste 1 zetel te geven, maar ik hoop het wel. Sinds ze van de PvdD is afgesplitst is maakt ze als een vd weinigen goed gebruik van d'r ene zetel in de kamer. En ze heeft dus nu een kieslijst met mensen die ook allemaal wel kundig en capabel lijken.
Mja als er dus niet genoeg mensen op stemmen raakt ze die zetel alsnog kwijt omdat ze niet meer bij een andere partij is aangesloten.
quote:Op maandag 22 februari 2021 19:02 schreef Solotovski het volgende:
Volt is toch een waardeloze naam voor een partij. Je zou eerder denken dat t een festival is
0 tot 4, Volt heeft er alleen een bij I&O. De rest scoort mss bij De Hond ofzo, maar die heeft toch een kutpeiling.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja21 staat al op 3 zetels vriend, Volt op 1 en Sylvana ook, en een of andere Code Oranje wat het ook mag wezen ook.
Het één sluit het ander niet uitquote:Op maandag 22 februari 2021 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinds de cojona zijn de rechtsgekkies nergens meer te bekennen inderdaad
kuch kuch
Ja. Ze was ook nog even in beeld bij die maloot van 50plus dacht ik.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat die meid die fittie had met Thieme? Ik ken der helemaal niet
Eigk geen idee of ze fittie had met Thieme maar iig wel met de PvdDquote:Op maandag 22 februari 2021 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat die meid die fittie had met Thieme? Ik ken der helemaal niet
Bedankt nog voor je uitlegquote:Op maandag 22 februari 2021 19:08 schreef Fugue het volgende:
Alle braddiegekkies zitten hier weer, tijd om te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |