Vanwege bepaalde redenen kies ik er voor deze antwoord niet te bevragenquote:Op maandag 22 februari 2021 18:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daarom hebben we hier ook allemaal geen abonnement?
Oh dat is zo viesquote:Op maandag 22 februari 2021 18:01 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Jij haat zeker ook op chicken tonight.en ander lekker nostalgisch voedsel.
Ben je al gestopt met mexicano's?quote:Op maandag 22 februari 2021 18:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
rijst is hartstikke ongezond
Naar de Chinees in Chinatown gaanquote:Op maandag 22 februari 2021 17:58 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ik haal weleens babi pangpang uit het koelvak, omdat mijn vriendin niet van afhaalchinees (zo'n traditionele Nederlandse) houdt en die doet niet onder voor die van de afhaalchinees.
gekke vraagquote:Op maandag 22 februari 2021 18:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben je al gestopt met mexicano's?
Dat heeft niks met Nederlandse afhaalchinees te makenquote:Op maandag 22 februari 2021 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Naar de Chinees in Chinatown gaan
Nee maar babi pangang uit de supermarkt beter vinden dan die van de lokale Chinees kan gewoon nietquote:Op maandag 22 februari 2021 18:01 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Jij haat zeker ook op chicken tonight.en ander lekker nostalgisch voedsel.
Godverdomme zelden zo eens geweest met iemandquote:Op maandag 22 februari 2021 18:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee maar babi pangang uit de supermarkt beter vinden dan die van de lokale Chinees kan gewoon niet
Daar kun je pas over oordelen als je het zelf hebt geproefd.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee maar babi pangang uit de supermarkt beter vinden dan die van de lokale Chinees kan gewoon niet
Ooit wel eens gehad dus daarom diequote:Op maandag 22 februari 2021 18:05 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Daar kun je pas over oordelen als je het zelf hebt geproefd.
Wanneer dan? Het assortiment waar ik het over heb bestaat nog niet zo heel lang namelijk.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ooit wel eens gehad dus daarom die![]()
MagnetronLasagne van de Lidlquote:Op maandag 22 februari 2021 18:06 schreef Fugue het volgende:
Chicken Tonight, Knorr wereldmaaltijden, dat is allemaal aids
Chicken tonight is echt om te bibberenquote:Op maandag 22 februari 2021 18:06 schreef Fugue het volgende:
Chicken Tonight, Knorr wereldmaaltijden, dat is allemaal aids
Jaaaaaaren geleden toen ik nog vakkenvuller wasquote:Op maandag 22 februari 2021 18:06 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Wanneer dan? Het assortiment waar ik het over heb bestaat nog niet zo heel lang namelijk.
Ja hehequote:Op maandag 22 februari 2021 18:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jaaaaaaren geleden toen ik nog vakkenvuller was
Af en toe harde stukjes terugvinden en geen idee of het eten is of verpakkingquote:Op maandag 22 februari 2021 18:08 schreef Fugue het volgende:
Toen ik nog avonddiensten deed at ik die lasagne weleens, krijg bijna kotsneigingen als ik er nu aan denk
Alleen als je zegt wie je bentquote:Op maandag 22 februari 2021 18:11 schreef SignificanteAnder het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond? Ik avg met slavinkVriendin is momenteel nog bezig met koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |