@HermieHermann tijd om hier een trollfestijn van te makenquote:Op maandag 22 februari 2021 19:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Eigk geen idee of ze fittie had met Thieme maar iig wel met de PvdD
https://www.ad.nl/politie(...)j-splinter~a5b19a4c/
https://www.splinterpolitiek.nl/
Legit de moeite waard om eens te bekijken, ze hebben ook een soort online forum ('fractiekamer') om punten aan te kaarten dat tot nu toe nog niet tot een groot trollfestijn is verworden
wie?quote:Op maandag 22 februari 2021 19:08 schreef Fugue het volgende:
Alle braddiegekkies zitten hier weer, tijd om te gaan
Ga naar google.nlquote:
Echt he waar zijn de leuke usersquote:Op maandag 22 februari 2021 19:08 schreef Fugue het volgende:
Alle braddiegekkies zitten hier weer, tijd om te gaan
Ik snap het concept, mijn specifieke vraag was wat oa jou bewoog daarop te stemmenquote:Op maandag 22 februari 2021 19:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ga naar google.nl
Typ in partijprogramma VOLT
Bekijk de standpunten die voor jou persoonlijk belangrijk zijn
Vergelijk evt met een andere partij
Zo moeilijk is het niet
Nee die is gelukkig wel genezen nadat de ware aard werd getoondquote:Op maandag 22 februari 2021 19:13 schreef InstortendeSter het volgende:
@:moira gaat die lange nog op de NSDAP stemmen of niet?
Dus nu stemt ie braaf op Volt?quote:Op maandag 22 februari 2021 19:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee die is gelukkig wel genezen nadat de ware aard werd getoond
Ik wist dat hij het kon.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee die is gelukkig wel genezen nadat de ware aard werd getoond
Denk niet dattie fan is van het concept van 'een Europese partij'quote:Op maandag 22 februari 2021 19:16 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Dus nu stemt ie braaf op Volt?
rtquote:
spirituele reis om zichzelf te vinden?quote:Op maandag 22 februari 2021 19:15 schreef SignificanteAnder het volgende:
Haha @:VloggendeChipsZak is met vakantie. En dan bedoel ik niet naar Singapore
Dan zou ik het niet genezen noemen.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk niet dattie fan is van het concept van 'een Europese partij'
quote:Op maandag 22 februari 2021 19:15 schreef SignificanteAnder het volgende:
Haha @:VloggendeChipsZak is met vakantie. En dan bedoel ik niet naar Singapore
Er zitten nog erg veel tinten grijs tussen FvD en Volt hoorquote:Op maandag 22 februari 2021 19:17 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Dan zou ik het niet genezen noemen.
Hey maatquote:Op maandag 22 februari 2021 19:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Echt he waar zijn de leuke users
Moet je hem vragen @Treinhoerquote:Op maandag 22 februari 2021 19:18 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Maar waar gaat hij nu op stemmen dan?
JA21?
Is maar een grapje moireeeeeeequote:Op maandag 22 februari 2021 19:20 schreef Moira het volgende:
[..]
Er zitten nog erg veel tinten grijs tussen FvD en Volt hoorHij zou evt zelfs overwegen op Splinter te stemmen omdattie Van Kooten-Arissen als aanwinst in de kamer ziet
quote:Op maandag 22 februari 2021 19:21 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Is maar een grapje moireeeeeee
Zou ik ook niet doen. Stemmen is waardeloos geworden met het verlies van Johan.quote:
Derksen?quote:Op maandag 22 februari 2021 19:23 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen. Stemmen is waardeloos geworden met het verlies van Johan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |