abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8099427
Echt super irritant...
Ik heb zo'n klasgenoot (en hij weet best dat ik het over hem heb) die zit me echt heel de tijd te negeren, ik heb wel enig idee waarom, maar hij is wel errug snel op zijn teentjes getrapt, een beetje een onlogische reden dus om niks meer tegen mij te zeggen, terwijl ik hem eerst wel als een toffe peer beschouwde....
Ik heb geen zin om naar hem toe te gaan om het er met hem over te hebben, misschien pakt dat heel raar uit?
Maar ik zit er wel heel erg mee, heeft er iemand tips?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_8099472
ik ken dat. sommige mensen zijn nu eenmaal bekrompen. Geen aandacht aan geven, richt je op de mensen die wel de moeite waard zijn.
pi_8099480
Wat vreselijk kinderachtig van hem... Het lijkt me toch het beste om hem recht in zijn gezicht te vragen waarom hij dit nou precies doet, en te zeggen wat je ervan vindt. Dan moet hij wel antwoorden en kunnen jullie het uitpraten zodat dit kinderachtige gedoe ophoudt.
Are you pondering what I'm pondering?
  zaterdag 25 januari 2003 @ 10:46:47 #4
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8099488
Trek eens iets heel sexy's aan en blijf dicht bij hem in de buurt. Wedden dat ie met je gaat praten?
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_8099490
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 10:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat vreselijk kinderachtig van hem... Het lijkt me toch het beste om hem recht in zijn gezicht te vragen waarom hij dit nou precies doet, en te zeggen wat je ervan vindt. Dan moet hij wel antwoorden en kunnen jullie het uitpraten zodat dit kinderachtige gedoe ophoudt.
ik ken hem ook nog nie zo lang (een half jaar ongeveer).
Maar ik heb geen zin om naar hem toe te gaan, want dan laat ik me zo kennen
pi_8099491
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 10:46 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Trek eens iets heel sexy's aan en blijf dicht bij hem in de buurt. Wedden dat ie met je gaat praten?
zo hoeft het niet hoor...
pi_8099528
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 10:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

zo hoeft het niet hoor...

Dat zeggen ze allemaal in eerste instantie
  zaterdag 25 januari 2003 @ 11:07:30 #8
31922 florisje
er zit een aap in de koelkast!
pi_8099615
kijk eerst eens naar jezelf? wat wil je van hem?
knolraap en lof schorseneren en prei
  zaterdag 25 januari 2003 @ 11:15:07 #9
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8099677
Doodnegeren is mijn specialiteit .
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_8099720
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 11:07 schreef florisje het volgende:
kijk eerst eens naar jezelf? wat wil je van hem?
ik wil niks van hem, maar eerst hadden we een vriendschap en nu zegt ie opeens niks meer...
pi_8103209
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 10:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

ik ken hem ook nog nie zo lang (een half jaar ongeveer).
Maar ik heb geen zin om naar hem toe te gaan, want dan laat ik me zo kennen

Bekijk het eens anders, als je je erdoor laat intimideren heeft hij zijn zin...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_8103352
Ik zou gewoon negeren dat hij je negeert. Als je je er vreselijk druk om gaat maken of gaat smeken om zijn aandacht of heel erg laat merken dat je het erg vindt of boos wordt, dan heeft hij jou juist waar hij je hebben wil. En dat moet je juist niet hebben.

Dus richt je gewoon op anderen, wat heb je trouwens aan een vriendschap waar je om moet smeken, als hij wil dan komt ie wel weer en anders is het gewoon een kinderachtig ventje.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8103822
je moet je niet zo aanstellen sletje van me
gewoon lekker negeren die lompe boer
ja
  zaterdag 25 januari 2003 @ 17:47:24 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8104308
je hebt niets met hem? Waarom wil je dat hij weer met je praat dan?
vrienden die je dood negeren. Zijn geen vrienden. Teminste dat is mijn mening. Vriendschap is ook elkaar vergeven.

Lekker laten gaan.
Als hij niet wil jammer dan. Je hebt vast nog wel meer vrienden. Die stukken leuker zijn dan hem!!!! Sommige mensen zijn nou lomp.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_8104344
Jij hebt wel een idee waarom hij je negeert, wij niet.
Vertel 'es?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_8104466
Is dit toevallig die 'goede vriend' die met je op vakantie wilde?
pi_8104600
gewoon negeren.. trekt vanzelf wel weer bij.. Waarom zou je je er druk om maken? Als het je echt dwars zit.. Zeg er wat van
pi_8104819
Ik weet wie je bedoelt. Ik weet ook dat hij dat bij veel mensen doet. Maar ik weet niet waarom en dat ga ik hem ook niet vragen want zijn (standaard) antwoord zal zijn dattie geen zin heeft in gezeur en dat ik me er niet mee moet bemoeien. Lekker laten doen. Hij zoekt het maar uit verders. Er zitten genoeg andere jongens (en meiden) bij jou in de klas om aandacht van te krijgen

En praten? Succes!

pi_8105159
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 18:00 schreef femmeChantal het volgende:
Is dit toevallig die 'goede vriend' die met je op vakantie wilde?
nee, een andere
pi_8107388
Ik heb er altijd een beetje moeite mee om uit je topics het probleem te destileren.

Skieen, niet skieen.
Negeren, niet negeren.

So?

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8108209
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 21:48 schreef Argento het volgende:
Ik heb er altijd een beetje moeite mee om uit je topics het probleem te destileren.

Skieen, niet skieen.
Negeren, niet negeren.

So?

if you ain't feel me, ga dan gewoon ergens anders spelen
bvd
  zondag 26 januari 2003 @ 01:43:56 #22
9030 Mr.Black
sucks to be me
pi_8111367
Misschien is het wel een (behoorlijke goeie) reden dat ie je negeerd..

Door onbeantwoorde verliefdheid of iets anders wat ie verwacht oid..

Vraag het hem 's een keer...

Don't love if you want to die in peace.
pi_8112875
het negeren kan verschillende dingen betekenen, hij ziet je zitten/ hij ziet je juist niet zitten. of hij stoort zichzelf aan jouw gedrag, je haalt veel goede cijfers, of juist niet. je kan het niet achterhalen totdat je daadwerkelijk er iets over zegt, misschien is het de overweging om eens lichterlijk hierover te beginnen ipv naar hem toe te lopen met de vraag 'je negeert me' deze vraag komt namelijk nogal direct over en hier zou hij misschien van dicht kunnen slaan en je merkt het niet meer. ook is het geheel van de situatie afhankelijk je bent op dit moment 16 volgens jouw profiel, ik neem voor de gemakkelijkheid aan dat de persoon in kwestie ook 16 is, dit is een jaar waarin veel dingen gebeuren, je bent flink aan het puberen waarbij de gevoelens die je voor een ander krijgt, nogal bedreigt kan overkomen. het hoeft niet aan jou te liggen, het kan ook aan hemzelf liggen, de vraag is, stoor jij je er zo ontzettend aan, dat de situatie ondragelijk is? zo ja. subtiliteit is het woord. wees voorzichtig.
[url=http://www.moviequotes.com/repository/titles/160993.html]crazy isn't being broken or swallowing a dark secret, its you or me amplified. [/url][br][url=http://www.lyricsfreak.com/a/anathema/64567.htm]Incessant, lustral masquerade[/url]
pi_8113604
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 22:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
if you ain't feel me, ga dan gewoon ergens anders spelen
bvd
Ik vind je anders ook wel een behoorlijk probleemfiguur hoor. Jij wilt gewoon meer van hem, of hij wil meer van jou... Zo simpel is het.
pi_8114368
Lekker links laten liggen er niks van aan trekken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')