abonnement Unibet Coolblue
pi_198150298
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Liever dat dan die ranzige hokken in India met die kutratten en kakkerlakken :r

Met mijn dikke vette parasiet en dodelijk ranzige diarree. :'(
Ook daar heb ik van mogen genieten (geen parasiet gelukkig). En een woeste baviaan met hele grote tanden, ook niet heel fijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198150472
quote:
18s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:11 schreef sigme het volgende:
Ach in Spanje, Spanje! heb ik een poepton zonder deur,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met uitzicht over het dal, maar ik vergeet altijd die foto te maken als ik poepende ben.
Dat lijkt me serieus ongemakkelijk poepen :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198150499
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:33 schreef PdeHoog het volgende:

Dat lijkt me serieus ongemakkelijk poepen :o
Ook als je weet dat er maar 1 ander mens is in een straal van X km? En die ene persoon ook nog A) weet dat je zit te poepen en B) je tederbeminde is?

Maargoed, ik heb waarschijnlijk weinig gęne op t gebied van lichaamsfuncties :+
pi_198150522
Misschien heeft ie moeite met het gebrek aan een stoeltje?

Hurkend poepen is het gezondst P!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198150589
Pastinaaksoep staat te wachten tot mnX thuiskomt en om 19 uur een zoom bijeenkomst heeft. Doorfietsen jongen!

Zwager woonde heel lang in een tiny house en die had echt een ‘gemak’.
Een plank met een gat erin en een berg zaagsel eronder.
Had je gepoept, dan stond er een zak zaagsel met een schep om erover heen te gooien, door het gat.
Nu is eindelijk de boerderij af met een echt toilet. Twee zelfs. w/
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gemak
Nog kleiner dan sigme’s huis en wat was het daar gezellig.
Als wij bleven slapen, want laat geworden en drank, dan sliepen wij in de pipowagen op het terrein. Of in een tent.
pi_198150709
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:36 schreef Vanyel het volgende:
Misschien heeft ie moeite met het gebrek aan een stoeltje?

Hurkend poepen is het gezondst P!
Maar niet fijn. Zaklantaarn tussen je tanden klemmen (toen nog niet zo’n ding op je hoofd), wcrol onder je oksel, met je andere hand vasthouden om in de vieze glibber je evenwicht te houden en koudddddd. Ik mis het niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_198150831
Oeoeoeoeps.. vandaag precies 22 jaar samen met J. maar was het glad vergeten 8)7 Maar even bezorgsushi en een fles sake geregeld voor enige feestelijkheid :Y)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198150859
Ik vind het toch ingewikkeld om voor toiletbezoek als precies te determineren wat ik daar ga doen of midden in de nacht op zoek te gaan naar een wc op een andere verdieping die wel een deur heeft :+ Geef mij maar gewoon meerdere wc's met deuren. Nieuwe huis heeft er drie *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198150865
Oh echt duizend liever op een ranzig hurktoilet dan een ranzige zitpot.
Stuk makkelijker om niks aan te raken. Op zo'n pot kun je echt door je knieën (als je goeie hebt), dan hoef je niks vast te houden.
Ik vind het veel zwaarder om hoog genoeg boven een pot te hangen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198150902
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:51 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind het toch ingewikkeld om voor toiletbezoek als precies te determineren wat ik daar ga doen of midden in de nacht op zoek te gaan naar een wc op een andere verdieping die wel een deur heeft :+ Geef mij maar gewoon meerdere wc's met deuren. Nieuwe huis heeft er drie *O*
Daarom doen wij dus niet moeilijk over deurloos wangedrag.
Maar onze wc zit niet op een slaapkamer, dat scheelt ;)

Ik voel me nu wel pauper dat ik er maar 2 heb :'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198150904
Eens :Y Sowieso hang ik bij het plassend altijd boven vreemde potten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198150937
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Daarom doen wij dus niet moeilijk over deurloos wangedrag.
Maar onze wc zit niet op een slaapkamer, dat scheelt ;)

Ik voel me nu wel pauper dat ik er maar 2 heb :'(
Mja, mijn wederhelft is daar meer anal (harhar :') ) in dan ik. Maar ik moet zeggen, dat een poepend kind terwijl ik sta te douchen ook niet buitengewoon plezierig vind, die poeplucht in warme waterdamp :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198151037
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:18 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Dat is niet waar!
@:Molo ik heb deze, de Xiaomi mi 1C. Ben er over het algemeen heel tevreden over! Hij kan trappen wel zien en zuigt prima. Ik heb wel dat als ik 'm op strong of turbo zet hij soms ineens uit gaat, maar dat is niet zo vaak en meestal bij de zwarte schoonloopmat, bijna nooit op het laminaat. Van de dweil moet je geen wonderen verwachten, echt schrobben doet 'ie natuurlijk niet, maar voor af en toe even een nat doekje over de vloer tussen dweilbeurten door is t prima.
De link zei het ;( :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 22 februari 2021 @ 19:03:06 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198151069
quote:
80s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ranzig kakken doe je dan op de plee met deur. Van een plee zonder deur kun je afspreken dat je er niet op stinkt?
Dat was vroegah wel de afspraak bij de en suite badkamer incl. plee van mijn ouders, geen gekak daar als het min of meer in de buurt van bedtijd is.

Wij kakkuh lekker overal. En dan schelden we heel hard dat de ander stinkt. En hoe erg dat is. En dat de plee stinkt. Hoe lang de plee stinkt. Hoe vies de plee stinkt.

Enzo :s)
Dan heb je een wc daar, en dan moet je gaan nadenken welke handelingen je er nou wel en niet op mag verrichten ;(

Neh, niks voor mij

Team poepen met open deur trouwens, zalig. Zeker ook op vakantie, kijkend in een prachtig dal ofzo. Jaloers op Sigme hoor _O_

Ik zou er alleen een plank met gat boven maken, zitten bij poepen is wel erg fijn O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198151071
Tevens is het officieel lente *O*
Ik moest kater uit de tuin roepen voor het eten.
En net zat poes me ook al van de andere kant van het raam aan te kijken.

Winterslaap is voorbij :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 22 februari 2021 @ 19:04:57 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198151099
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:18 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Dat is niet waar!
@:Molo ik heb deze, de Xiaomi mi 1C. Ben er over het algemeen heel tevreden over! Hij kan trappen wel zien en zuigt prima. Ik heb wel dat als ik 'm op strong of turbo zet hij soms ineens uit gaat, maar dat is niet zo vaak en meestal bij de zwarte schoonloopmat, bijna nooit op het laminaat. Van de dweil moet je geen wonderen verwachten, echt schrobben doet 'ie natuurlijk niet, maar voor af en toe even een nat doekje over de vloer tussen dweilbeurten door is t prima.
Ah, dit zijn de betere berichten _O_

Ik denk dat ik m gewoon maar bestel. Shopping spreeeeeee
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198151113
Ha
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

De link zei het ;( :@
Haha, leugenaars zijn het bij bol!
  maandag 22 februari 2021 @ 19:06:29 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198151121
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:38 schreef AnneX het volgende:
Pastinaaksoep staat te wachten tot mnX thuiskomt en om 19 uur een zoom bijeenkomst heeft. Doorfietsen jongen!

Zwager woonde heel lang in een tiny house en die had echt een ‘gemak’.
Een plank met een gat erin en een berg zaagsel eronder.
Had je gepoept, dan stond er een zak zaagsel met een schep om erover heen te gooien, door het gat.
Nu is eindelijk de boerderij af met een echt toilet. Twee zelfs. w/
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gemak
Nog kleiner dan sigme’s huis en wat was het daar gezellig.
Als wij bleven slapen, want laat geworden en drank, dan sliepen wij in de pipowagen op het terrein. Of in een tent.
Bij oude kastelen moet ik er dan altijd aan denken dat het best vast weleens gebeurd is dat de constructie ondeugdelijk in elkaar zat en je dus al poepende in de slotgracht viel met gemak en al :+ }:|
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 22 februari 2021 @ 19:07:48 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198151135
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

De link zei het ;( :@
Sensor schoonhouden :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198151174
Ik moet zeggen dat ik m uit China heb en niet zeker weet of ze daar wel zeggen dat ie trapdetectie sensors heeft, maar hij is bij mij nog nooit de trap af gereden. Eerste keer ben ik erbij blijven staan en toen ik zag dat 'ie er niet af reed, ben ik r daarna nooit meer bij gebleven.
pi_198151195
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Sensor schoonhouden :P
Dus NIET erop poepen bedoel je :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198151220
Tevens is laag 1 hier spontaan verdwenen. Vruchtbaar weekend was het, sinds de Grote Doos verscheen :9

@Aure
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198151310
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens is laag 1 hier spontaan verdwenen. Vruchtbaar weekend was het, sinds de Grote Doos verscheen :9

@:Aure
Wat is je top 5?

Welke is de beste koffie-achtig smaak?

Ik vraag dit voor een vriend :+
pi_198151323
Top 10 mag ook :P
pi_198151489
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:19 schreef Aure het volgende:

[..]

Wat is je top 5?

Welke is de beste koffie-achtig smaak?

Ik vraag dit voor een vriend :+
Hoax! FOK!kers hebben geen vrienden :7

rood velvet wit
Kers puur
Framboos wit
Knetter suiker wit (want knetter suiker O+ )
Crispy praline melk
After eight puur
Ananas wit

Beste koffie smaak... ik kan er zo geen bedenken ;( De fruitjes zijn hit of mis (chemisch zoals sinaasappel puur of Yoghurt perzik wit :X . Citroen :X Limoen wasabi :X ) maar voor de rest is het zoet en chocolade. Met smaakje zoals op de omschrijving staat.

Al in al: blije doos, maar ik word net wat blijer van de tonnetjes van mijn chocolatier.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')