abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_198148332
Nu al de 2e keer dat dit gebeurt, eerste keer op Bumble en nu op Tinder. En het eindigt altijd in geghost worden.

Je hebt een heel leuk gesprek, dus stel je al gauw voor om wat socials uit te wisselen/af te spreken (al helemaal als je vrij letterlijk maar op 9km afstand woont, ahem ahem). maar... "Hmm, dat is iets te snel voor mij"/"Vind ik nog niet zo chill". Dus afijn, je spreekt ze nog een dag of 2 op je dating app na keuze om ze de ruimte te gunnen tot ze zich misschien wat meer comfortabel voelen... Tot ze je weer eens ghosten, unmatchen of hun profiel verwijderen.

Bespaar elkaar gewoon de tijd en geef het aan als je geen interesse hebt!
pi_198148369
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:23 schreef Kapitein_Koek2000 het volgende:
Nu al de 2e keer dat dit gebeurt, eerste keer op Bumble en nu op Tinder. En het eindigt altijd in geghost worden.

Je hebt een heel leuk gesprek, dus stel je al gauw voor om wat socials uit te wisselen/af te spreken (al helemaal als je vrij letterlijk maar op 9km afstand woont, ahem ahem). maar... "Hmm, dat is iets te snel voor mij"/"Vind ik nog niet zo chill". Dus afijn, je spreekt ze nog een dag of 2 op je dating app na keuze om ze de ruimte te gunnen tot ze zich misschien wat meer comfortabel voelen... Tot ze je weer eens ghosten, unmatchen of hun profiel verwijderen.

Of stop met zo pusherig te zijn?
Dit, dus.
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 16:25:14 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198148370
Waarom moeten ze dat zeggen voor jou om te snappen wat er aan de hand is?
[i]Breitling - Instruments for Professionals[/i]
pi_198148383
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:23 schreef Kapitein_Koek2000 het volgende:

Sommige mensen hebben wellicht wat meer tijd nodig om te kunnen beoordelen of het iets kan worden of niet. Is dat zo gek? :?
pi_198148470
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:25 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Of stop met zo pusherig te zijn?
Ik ben zeker niet pusherig. Ik vraag het een keer en daarna houd ik er over op, maar het valt me op dat als dit gezegd wordt het eigenlijk garant staat aan: "heb geen interesse, maar je bent wel oke genoeg om voor nu tegen te praten".
pi_198148488
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:26 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben wellicht wat meer tijd nodig om te kunnen beoordelen of het iets kan worden of niet. Is dat zo gek? :?
Nee zeker weten! Ik geef je groot gelijk. Maar ik begin gewoon een patroon te herkennen dat het vaak eindigt in geghost worden. Het zou gewoon fijner zijn als iemand gewoon van te voren aangeeft geen interesse te hebben zodat ik niet als praatpaal functioneer.
  maandag 22 februari 2021 @ 16:31:40 #8
158701 Socios
Treinreiziger
pi_198148490
Meer hard to get spelen.
pi_198148497
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:25 schreef Geerd het volgende:
Je bent gewoon koekoek
Een bepaald aantal ervaringen hebben meegemaakt maakt iemand niet koekoek ;)
  maandag 22 februari 2021 @ 16:32:18 #10
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_198148499
quote:
Ja maar vrouwen vinden het doorgaans fijn om op dergelijke platforms uit een stuk of 200/300 "matches" te kunnen kiezen.
pi_198148571
Kan je frustratie wel begrijpen. Wees gewoon eerlijk! Zelf geef ik mijn nummer ook niet, die kunnen we uitwisselen als de date geslaagd is! Maar niet willen afspreken begrijp ik dan niet. Je hoeft niet meteen te trouwen of zo.
  maandag 22 februari 2021 @ 16:39:22 #12
440451 scrupuleus
MatjeGoudnietdeTour
pi_198148592
Dan wilde ze je niet
Voor als jij mij niet kunt missen na de shutdown 0630812445
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 16:41:25 #13
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198148622
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:31 schreef Kapitein_Koek2000 het volgende:

[..]

Nee zeker weten! Ik geef je groot gelijk. Maar ik begin gewoon een patroon te herkennen dat het vaak eindigt in geghost worden. Het zou gewoon fijner zijn als iemand gewoon van te voren aangeeft geen interesse te hebben zodat ik niet als praatpaal functioneer.
Nogmaals, als je al wt dat het daar gaat eindigen, waarom blijf je dan toch hangen en geef je ze daarmee de kans je te ghosten?

Je kunt toch ook voor jezelf bepalen dat je geen praatpaal wil zijn en het afkappen?
[i]Breitling - Instruments for Professionals[/i]
pi_198148738
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:31 schreef Kapitein_Koek2000 het volgende:

[..]

Zo werkt dat nou eenmaal bij dating app,s je wordt gewoon aan het lijntje gehouden en maar zeer kleine kans dat het daadwerkelijk wat wordt, mensen doen dat niet zeggen dat ze geen interesse hebben ze houden je even aan voor de gezelschap of mocht de ander niks worden kunnen ze nog terugvallen.

Of ze komen gewoon niet meer online bij sommige app,s kun je dat ook zien, ze zijn dan gevlogen even een simpel berichtje kan er niet bij.
pi_198148868
quote:

Waarom zou je via een andere app berichtjes willen uitwisselen? Je kunt toch veel beter afspreken als je toch zo dicht bij elkaar woont? Dan weet je meteen of er een klik is, met berichtjes uitwisselen kom je daar imo niet achter.
pi_198148886
quote:
5s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:32 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Ja maar vrouwen vinden het doorgaans fijn om op dergelijke platforms uit een stuk of 200/300 "matches" te kunnen kiezen.
Dat farmgedrag als het om matches gaat zie ik bij mannen net zo goed, alleen loopt dat minder gauw in de hoge aantallen. Degenen die bijv. heel beperkt swipen zijn echt een uitzondering. Is denk ik ook gewoon omdat men gevoelig is voor de gamificatie van zo'n app.

[ Bericht 0% gewijzigd door SignificanteAnder op 22-02-2021 17:24:59 ]
  maandag 22 februari 2021 @ 17:20:19 #17
487436 Naardegallemiezen
Naar de filistijnen
pi_198149178
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:30 schreef Kapitein_Koek2000 het volgende:

[..]

Ik ben zeker niet pusherig. Ik vraag het een keer en daarna houd ik er over op, maar het valt me op dat als dit gezegd wordt het eigenlijk garant staat aan: "heb geen interesse, maar je bent wel oke genoeg om voor nu tegen te praten".
Tsja zo heb ik ook mensen van 32 jaar oud gehad die mij alleen op snapchat wilden toevoegen en dat ook als enige communicatiemiddel wilden gebruiken. Dan nam ik het berhaupt al niet meer serieus.

Je moet het gewoon niet zo persoonlijk opvatten, en daarnaast mensen hetzelfde benaderen en behandelen zoals zij jou behandelen.
If a flower bloomed in a dark room, would you trust it?
pi_198149894
Begrijp ik helemaal. Kan me zomaar voorstellen dat dit het gesprek is:

“Hey” “hoi” “leuke dag gehad?” “Ja” “wat zijn je hobbies?” “sporten afspreken met vrienden en me hondje” “oke dus een drukke meid haha dus hoe zie je er eigenlijk uit?” *foto* “zo mooie meid” “wat zijn jouw hobbies dan” “bier drinken met vrienden, voetbal en mn motor. Zal ik je toevoegen op whatsapp? Dat praat wat makkelijker”

😒er praat helemaal niks “makkelijker” aan whatsapp oid. Kun je een bericht sturen op die externe app? JA, dus wtf is het probleem met die app, tenzij je er voor berichten sturen moet betalen. Komt anders erg claimend over.
Maar mannen willen niet virtueel praten en vrouwen wel. Kun je voorstellen als grafiek.
Y as: enthousiasme van de desbetreffende persoon
X as : tijd die verstrijkt voordat men elkaar ontmoet, van direct tot nooit
Bij de vrouw begint het enthousiasme laag en wordt steeds hoger. Bij de man begint het enthousiasme hoog en wordt steeds lager.
Het verschilt per individu of deze lijnen elkaar nog ergens snijden en er een date kan ontstaan.

[ Bericht 22% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 22-02-2021 18:12:15 ]
❣ ¤,¸🖤 ♡💕♡💚,¤¤💛♡`¤,¸❣
https://bit.ly/3oMY5yM;; ;; https://bit.ly/39EZXor
  maandag 22 februari 2021 @ 18:06:50 #19
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198149962
Ik krijg ze wel altijd op whatsapp...

TS, het ligt aan jou.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198151359
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:31 schreef Socios het volgende:
Meer hard to get spelen.
Amen.

Je moet de klootzak spelen. Geen interesse tonen. Daar kicken ze op ;)
pi_198152531
Bumble heeft toch een chatfunctie ? Dan is Whatsappnummers direct uitwisselen voor een eerste date niet meteen aan de orde. Ik kan best begrijpen dat veel mensen huiverig zijn om met wildvreemden zomaar hun Whatsappnummer uit te wisselen. Laat staan dit met een honderdtal per jaar te moeten doen.

Wat betreft het ghosten. Waarschijnlijk omdat je er een tweede keer naar vraagt, zien veel dates van je dat als een teken aan de wand en besluiten ze om niet meer verder te daten.
  maandag 22 februari 2021 @ 20:36:18 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198152859
quote:

Wel 2 keer nounou

Dit hoort gewoon bij het internetdaten. Dan wordt je soms behandeld als een daklozenkrantverkoper. Het is niet erg beleefd maar je gaat er toch niks aan veranderen, dus nutteloos om je erover op te winden.

Zorg voor een overvloed aan contactjes. Dan maken al die mislukte pogingen geen drol meer uit.
pi_198156585
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik krijg ze wel altijd op whatsapp...

TS, het ligt aan jou.
ik heb het doel van Tinder totaal verkeerd begrepen geloof ik :-D

Even serieus, ik blijf eigenlijk altijd op Tinder hangen. werkt goed genoeg voor mij. (maar ik zit niet op Tinder voor een lange relatie, en eigenlijk nooit in NL)
blijkt het niets, heb je ook niet opeens een stalker oid.

ik denk dat als je een paar keer om whatsapp vraagt, je een beetje wanhopig overkomt, en daar zijn vrouwen nogal allergisch voor. niet doen dus. :-)
pi_198158402
Je kunt beter voorstellen om af te spreken. Ketst ze dat af, dan het initiatief bij haar laten. Laat ze amper tot niets horen, dan lekker laten, want je staat dan in de rij van wachtenden en zeker niet bij de voorste twee.
pi_198159272
Ach...zulke shit krijg je nou eenmaal als je gaat tinderen. Pleur die zooi toch gewoon je telefoon af :P
  dinsdag 23 februari 2021 @ 12:01:04 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198159285
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:00 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ach...zulke shit krijg je nou eenmaal als je gaat tinderen. Pleur die zooi toch gewoon je telefoon af :P
Het meteen opgeven omdat je geghost wordt door een van de tigduizend grieten op Tinder. :')
  dinsdag 23 februari 2021 @ 12:03:16 #27
459912 FlippingCoin
SUCK MY WHITE DICK.
pi_198159320
Eerder je tampeloeres uit het holster trekken
blacklivesmatterwhitelivesmatteralllivesmatterblacklivesmatterwhitelivesmatteralllivesmattergeencensuurblacklivesmatterwhitelivesmatteralllivesmatter
blacklivesmatterwhitelivesmatteralllivesmatterblacklivesmatterwhitelivesmatteralllivesmatter
pi_198159774
quote:
Je hebt een heel leuk gesprek, dus stel je al gauw voor om wat socials uit te wisselen
Cruciaal hierin is: wat vind jij gauw?

Gezien je username ben ik waarschijnlijk bijna 10 jaar ouder, dus is er misschien een generatieverschil, maar ik wisselde alleen telefoonnummers uit met mensen waarvan ik het idee had dat we wel eens op date zouden kunnen gaan. Verdere socials al helemaal niet, dat komt voor mij persoonlijk pas als het echt iets steady wordt.

Een tijdspanne van 2 dagen om van "ik vind dat nog iets te snel" naar ineens wel op date gaan is ook niet echt lang. Zeker als jij er zo hijgerig bovenop gaat zitten om dat laatste voor elkaar te krijgen. Zij zijn dan, lijkt mij, erop uit om eerst nog wat meer kennis met je te maken.
pi_198160983
Men spreekt al gauw van ghosting wanneer iemand na een paar gezellige chats niets meer van zich laat horen. Zelfs wanneer iemand na te hebben gezegd dat het over is (en dus afgesloten) en de andere maar door blijft praten en er geen reactie meer komt, noemt sommigen dat ghosting.

Maar volgens mij is ghosting pas na tenminste n ontmoeting en dan opeens niets, zonder voortekenen. In al het andere geval is het gewoon stilte omdat er niets meer is.
pi_198162740
Duh.

Er zit voor haar op dat moment nog geen enkel voordeel aan overstappen op WA. Chatten kan ook via die app.

Wel een aanzienlijk nadeel; het risico om lastig gevallen te worden (via haar telefoonnummer) wanneer het op niets uitloopt. En ik gok zomaar dat zo'n beetje elke relatie-zoekende vrouw daar hedendaags wel ervaring mee heeft.
"Pools are perfect for holding water"
pi_198162751
2 hele keren en dan 'dat gebeurt altijd!!1!' roepen :')
pi_198163533
Als alle vrouwen eerlijk tegen ons zouden zijn, dan had je in een jaar tinder waarschijnlijk 100 berichtjes met de strekking 'je bent saai en/of lelijk en je hebt drie dagen de tijd gehad om me van gedachten te doen veranderen en je kwam niet eens in de buurt en ik heb nog 40 andere kandidaten dus dit was het wel' en je kan je afvragen of je je daar beter bij zou voelen.

Ik ben al wat jaartjes getrouwd en ik kan je vertellen, liegen om een ander te beschermen is echt helemaal top. Het leven moet stromen, ride it
Op zaterdag 14 november 2020 13:15 schreef LXIV het volgende:
Sinterklaas als propagandavehikel voor omvolking en corona-angstzaaierij. Dit land is failliet.
Op Ongehoord Nederland is een echte sinterklaas en pieten te zien.
pi_198165249
quote:

[..]

Nee, je stelt jezelf op als praatpaal. Als je dit niet leuk vindt, waarom blijf je dan praten met zo iemand?
pi_198165295
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:36 schreef probeer het volgende:
Duh.

Er zit voor haar op dat moment nog geen enkel voordeel aan overstappen op WA. Chatten kan ook via die app.

Wel een aanzienlijk nadeel; het risico om lastig gevallen te worden (via haar telefoonnummer) wanneer het op niets uitloopt. En ik gok zomaar dat zo'n beetje elke relatie-zoekende vrouw daar hedendaags wel ervaring mee heeft.
Ik heb anders geen enkele moeite om vrouwen op whatsapp te krijgen. Ze geven hun nummer weg alsof het een voetbalplaatje is bij de kassa.

Gaat er gewoon om dat je jezelf een beetje presenteert als een datingoptie, in plaats van als praatpaal. Maargoed, weer topic nummer 325623 waarbij een TS de vrouwen de schuld geeft van zn eigen falen.
pi_198177361
Gelukkig val ik niet op vrouwen en heb ik al helemaal geen whatsapp.
pi_198184741
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:22 schreef Marsenal het volgende:
Als alle vrouwen eerlijk tegen ons zouden zijn, dan had je in een jaar tinder waarschijnlijk 100 berichtjes met de strekking 'je bent saai en/of lelijk en je hebt drie dagen de tijd gehad om me van gedachten te doen veranderen en je kwam niet eens in de buurt en ik heb nog 40 andere kandidaten dus dit was het wel' en je kan je afvragen of je je daar beter bij zou voelen.

Ik ben al wat jaartjes getrouwd en ik kan je vertellen, liegen om een ander te beschermen is echt helemaal top. Het leven moet stromen, ride it
Oh, heerlijk. Ik zou zo graag willen dat men eerlijker was op datingapps. Dat gesprekken gwoon zo zouden gaan van:

hey ik spreek je aan omdat je een kut hebt waar ik gebruik van wil maken en daarna zien we wel weer verder en de rest boeit me niet.

hoi ik vind je lelijk en ik reageer alleen voor de aandacht ik ben van plan om je te friendzonen en als ik alle complimenten heb gehoord qua diverse aspecten van mezelf ghost ik je

Ben je een beetje lekker ik vind 99% van de verwende misbaksels lekker ik hoop dat je niet in die 1% valt dus voor de zekerheid strandvideo

hier heb je een strandvideo die ik ook naar mijn 100 andere volgers heb gestuurd en op insta heb geplaatst je bent geraden te zeggen dat ik meest sexy vrouw op aarde ben

Je bent duizend in 1 dozijn ik vind je totaal niet speciaal kutwijf maar je valt in die 99% dus ik zou je doen zullen we zo snel mogelijk afspreken

Creep je bent een engerd ik had gehoopt dat je helemaal niet wou afspreken godzijdank kan ik je blokkeren als je me gaat stalken maar voorlopig nog even contact uitmelken voor de complimenten zodat ik meer zelfvertrouwen heb bij die wel aantrekkelijke Chad

enz

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 24-02-2021 19:32:28 ]
❣ ¤,¸🖤 ♡💕♡💚,¤¤💛♡`¤,¸❣
pi_198185065
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oh, heerlijk. Ik zou zo graag willen dat men eerlijker was op datingapps. Dat gesprekken gwoon zo zouden gaan van:

hey ik spreek je aan omdat je een kut hebt waar ik gebruik van wil maken en daarna zien we wel weer verder en de rest boeit me niet.

hoi ik vind je lelijk en ik reageer alleen voor de aandacht ik ben van plan om je te friendzonen en als ik alle complimenten heb gehoord qua diverse aspecten van mezelf ghost ik je

Ben je een beetje lekker ik vind 99% van de verwende misbaksels lekker ik hoop dat je niet in die 1% valt dus voor de zekerheid strandvideo

hier heb je een strandvideo die ik ook naar mijn 100 andere volgers heb gestuurd en op insta heb geplaatst je bent geraden te zeggen dat ik meest sexy vrouw op aarde ben

Je bent duizend in 1 dozijn ik vind je totaal niet speciaal kutwijf maar je valt in die 99% dus ik zou je doen zullen we zo snel mogelijk afspreken

Creep je bent een engerd ik had gehoopt dat je helemaal niet wou afspreken godzijdank kan ik je blokkeren als je me gaat stalken maar voorlopig nog even contact uitmelken voor de complimenten zodat ik meer zelfvertrouwen heb bij die wel aantrekkelijke Chad

enz
Ha, je weet precies hoe die lui denken h? :D
Merci France pour Eric Cantona!
pi_198185218
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
Ha, je weet precies hoe die lui denken h? :D
Nou, laat ik het zo stellen: van wat ik hier op fok erover lees lijkt dat voor sommige categorieen mannen de enige logische conclusie. Hecht er verder ook geen waardeoordeel meer aan. De mannen op fok lijken of alleen maar geobsedeerd met seks en dominant of aseksueel en slaafs,maar het kan me gelukkig aan mijn reet roesten want ben niet verplicht op tinder te zitten gelukkig
❣ ¤,¸🖤 ♡💕♡💚,¤¤💛♡`¤,¸❣
pi_198185371
Mij lukt het 3/4 keer wel en 1/4 keer niet. Bij de keren dat het niet lukt gebeurt het regelmatig dat ik dan wordt unmatched zonder dat ze er woorden aan vuil maken terwijl het voor m'n gevoel dan wel al een tijdje lekker liep en ze al best een heleboel van zichzelf met mij gedeeld hadden. Lijkt wel of sommige vrouwen die vraag interpreteren als belangrijk beslissingsmoment. Want ook wanneer het wel lukt om naar Whatsapp over te gaan volgt er uiteindelijk altijd wel een date.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_198186909
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:22 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Amen.

Je moet de klootzak spelen. Geen interesse tonen. Daar kicken ze op ;)
Ik ruik frustratie :9~
Alleen een Blanke die dood is is wit.
pi_198187038
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

enz
Whaaaha!
pi_198187113
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Als ik een vrouw was zou ik van zo'n openingszin sneller uitdrogen dan een naaktslak in de Sahara, maar jij dus niet?
pi_198188269
Wat is voor jou het voordeel om iemand 'snel' op WhatsApp te hebben, wat maakt het anders dan berichten uitwisselen op een dating-app? Voor mij hoeft het ook niet zo snel, ik vind het prima om te wachten tot na een eerste date – en dan sturen ze me dat nummer vrijwel altijd uit zichzelf. Eigenlijk vind ik het juist wel prettig dat ik op m'n eigen tempo kan reageren via een dating-app en niet die extra druk die WhatsApp m.i. met zich meebrengt ("hij heeft mijn bericht gelezen, waarom reageert hij niet meteen!?!")

Andersom heb ik trouwens ook meegemaakt; een vrouw die me (voordat ik haar had ontmoet) vrij snel uit zichzelf haar nummer gaf, het gesprek via WA nam een onaangename wending, waarna ik aankondigde dat ik daar absoluut geen behoefte aan had en haar ging blokkeren en een paar minuten later via SMS allerlei verwensingen naar mijn hoofd kreeg geslingerd. Dat gedoe heb je dus niet als je gewoon via de dating-app blijft communiceren. ;-)
pi_198188336
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:35 schreef Shirogami het volgende:

[..]

Ik ruik frustratie :9~
Ik heb een vriendin ;)

Hard to get spelen, beetje afstoten en aantrekken. Het spel meespelen. Niet meteen all over the place zijn. Dat schrikt af. Beetje de asshole spelen kan geen kwaad.
pi_198188831
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 21:46 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik heb een vriendin ;)

Hard to get spelen, beetje afstoten en aantrekken. Het spel meespelen. Niet meteen all over the place zijn. Dat schrikt af. Beetje de asshole spelen kan geen kwaad.
Je moet jezelf niet smekend aan haar voeten werpen haha, maar de asshole spelen ben ik niet met je eens. Begrijp dat je je huidige vriendin op deze manier "verleid" hebt?
  woensdag 24 februari 2021 @ 23:00:03 #46
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_198189966
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:45 schreef Shirogami het volgende:

[..]

Als ik een vrouw was zou ik van zo'n openingszin sneller uitdrogen dan een naaktslak in de Sahara, maar jij dus niet?
Je mist het punt.
pi_198190534
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 23:00 schreef Repentless het volgende:

[..]

Je mist het punt.
Nee ik snap het punt wel, maar zet vraagtekens bij de voorbeelden ;)
pi_198190635
Nog nooit last van gehad
Op dinsdag 29 december 2020 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Tering, wat een debiel is @:Chevycaprice toch :D
  woensdag 24 februari 2021 @ 23:37:46 #49
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_198190665
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 23:29 schreef Shirogami het volgende:

[..]

Nee ik snap het punt wel, maar zet vraagtekens bij de voorbeelden ;)
Je lijkt te denken dat het voorbeelden zijn die haar aantrekken. :)
pi_198193413
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 23:37 schreef Repentless het volgende:
Je lijkt te denken dat het voorbeelden zijn die haar aantrekken. :)
Zo kwam het ook op mij over. Die voorbeeldzinnen zijn niet aantrekkelijk nee, maar naar mijn mening zijn zouteloos gefrabiceerde eufemismen die zogenaamd iets anders moeten bedoelen maar eigenlijk precies dezelfde intentie hebben maar dan als resultaat hebben dat men tijd verspild met om de hete brij heendraaien, verkeerde verwachtingen wekt en dan alsnog elkaar verwijdert dat ook niet. Maar goed, ik val sowieso zelf buiten het tinder gebeuren, dus mijn mening doet er wat dat betreft niet toe voor de datenden.

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 25-02-2021 10:15:55 ]
❣ ¤,¸🖤 ♡💕♡💚,¤¤💛♡`¤,¸❣
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')