Ik denk dat ik ondertussen verslaafd ben geworden aan tv, ik internet nerd ben geworden, ik elke plekje in mijn kamer heb gezien, ik een paar boeken per week heb gelezen, etc.
Wie zat ook al eerder een hele tijd thuis, en hoe breng je die tijd door?
Ik zal blij zijn dat deze tijd voorbij is en ik weer lekker buiten kan. Ik mis mijn sociale leven.
Maar wees blij dat je het in de winter hebt en niet in de zomer.
quote:Ja echt wel!!
Op zaterdag 25 januari 2003 10:30 schreef TheMax het volgende:Maar wees blij dat je het in de winter hebt en niet in de zomer.
Veel sterkte in ieder geval!!!!
quote:Wat is dat voor gecompliceerde breuk dan? 6 weken toch bij normale botbreuk?
Op zaterdag 25 januari 2003 10:15 schreef oYo het volgende:Ik zit nu al bijna 8 weken thuis met een gebroken been,
Nog 3 weken en ik mag weer rondlopen. Na het revalideren natuurlijk.
quote:Er zit zo'n buitenboordbeugel over mijn been heen
Op zaterdag 25 januari 2003 12:46 schreef Govinda het volgende:[..]
Wat is dat voor gecompliceerde breuk dan? 6 weken toch bij normale botbreuk?
quote:sue the bastard !
Op zaterdag 25 januari 2003 13:06 schreef oYo het volgende:
Nee een eikel op een parkeerplaats met een busje die me van me fiets reed.
maarem, iig veel sterkte en wees idd blij dat het winter is, nu kun je in de zomer weer vrij rondhuppelen , langste wat ik thuis heb gezeten (en dat ik nix kon) was 4 dagen ofzo
maar dat schiet niet echt op, je word er gewoon depresief van als je zolang binnen zit, je kent alle reclames uit je kop en weet precies wat en op welk tijdstip er iets op tv is....
blij dat ik mobiel ben
quote:Godver wat zijn sommige mensen ook idioten he! Mensen moeten eens leren uitkijken ipv anderen voor hun sokken rijden
Nee een eikel op een parkeerplaats met een busje die me van me fiets reed.
Maar sterkte!!
Ik zie het weleens gebeuren (ik skateboard) en dan denk ik.. zo ben ik ook al tig keer gevallen, maar bij mij ging het tot nu toe altijd goed *afkloppen*
Ik heb in die tijd veel gelezen, geinternet maar het meeste steun had ik wel aan mijn vrienden die vrijwel elke dag langskwamen
Sterkte in ieder geval
moest 8 weken in de gips. en geen loopgips ook nog eens niet.
in die weken , ik had nog geen pc, heb ik heel veel gelezen, en tv gekeken,
de meeste pijn had ik van t stilzitten, rug en zo...en viel kilo's af ook nog eens, en t was al niet veel aan gewicht wat ik had.
ik wens je sterkte, klote tijd is t.
als slot, meteen toen t gips eraf was ben ik weer gaan lopen, en na 2 dagen heb ik er geen last meer van gehad, ook niet met regenweer, zoals oma's zeggen, ....dan voel je t wel !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |