Eigen naam eerst is ook helemaal niet netjes en zo.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:38 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik stuur danny zo een mailtje dat een van zijn werknemers glashard zit te liegen
Iemand die denkt dat ik om de dat thuisbezorgd bestel.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:45 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Om de dag thuisbezorgd is niet veel goedkoper dan elke dag een pakje sigaretten. Maar wie ben ik?
Precies. Elke dag een pak sigaretten is ook behoorlijke overkill. Thuisbezorgd elke dag, pakje peuken om de dag. Zo hoort dat.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:53 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Iemand die denkt dat ik om de dat thuisbezorgd bestel.
Ja dit had ik een tijdje geleden ook inderdaad. Vies veel besteld toen en geen punten meer over geloof ik.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:58 schreef Fok-it het volgende:
Jaren geleden had ik voor het eerst ingelogd via Thuisbezorgd app. Zag ik dat ik duizenden punten had, die ik allemaal kon inwisselen voor 5-euro korting op je bestelling.De droom van elke viesdikkert in Nederland
Zag eergister een pak shag bij iemand op tafel liggen, 11,80quote:Op maandag 22 februari 2021 16:59 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Precies. Elke dag een pak sigaretten is ook behoorlijke overkill. Thuisbezorgd elke dag, pakje peuken om de dag. Zo hoort dat.
Misschien geeft hij gewoon niet zo om geld. Genoeg mensen zijn zo.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:05 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zag eergister een pak shag bij iemand op tafel liggen, 11,80Deed hij 2 dagen mee.
Dat is 177 euro per maand aan shag, en daarnaast óók nog blowen.. Shit man. Wat een geld zal die kerel overhouden als 'ie stoptGaat een wereld open
Kun je nagaan hoeveel geld hij zou besparen als hij geen boodschappen zou doen bij de avondwinkel, zijn auto niet voor nutteloze ritjes gebruikte voor afstanden die hij ook kan lopen en gewoon zou werkenquote:Op maandag 22 februari 2021 17:05 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zag eergister een pak shag bij iemand op tafel liggen, 11,80Deed hij 2 dagen mee.
Dat is 177 euro per maand aan shag, en daarnaast óók nog blowen.. Shit man. Wat een geld zal die kerel overhouden als 'ie stoptGaat een wereld open
Sow straks ga je nog beweren dat die gene geld zou overhouden als hij geen keyboards zou kopen van 1000 euro met afterpay om vervolgens 2 maanden later het zelfde keyboard voor 750 op marktplaats te verpatsen.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel geld hij zou besparen als hij geen boodschappen zou doen bij de avondwinkel, zijn auto niet voor nutteloze ritjes gebruikte voor afstanden die hij ook kan lopen en gewoon zou werken
Avondwinkel is wel echt waardeloos. Gewoon 24/7 Appie open gooien.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel geld hij zou besparen als hij geen boodschappen zou doen bij de avondwinkel, zijn auto niet voor nutteloze ritjes gebruikte voor afstanden die hij ook kan lopen en gewoon zou werken
Is dit 1 van de rare standpunten van Voltquote:Op maandag 22 februari 2021 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Avondwinkel is wel echt waardeloos. Gewoon 24/7 Appie open gooien.
Zou ideaal zijnquote:Op maandag 22 februari 2021 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je bedoelt het gene wat ik allemaal doe min het werken. Oke, ja nee is goed.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook ja, toch schrik ik er wel van hoe duur het allemaal is geworden. Blij dat ik er niet ook bij rookquote:Op maandag 22 februari 2021 17:09 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Misschien geeft hij gewoon niet zo om geld. Genoeg mensen zijn zo.
je loopt eindelijk naar de jumbo?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:20 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Oh je bedoelt het gene wat ik allemaal doe min het werken. Oke, ja nee is goed.
Sommige steden hebben zo'n AH To Go die echt tot 11-12 uur open is, maar die is net zo duur als de avondwinkelquote:Op maandag 22 februari 2021 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je shag ook met afterpay kunnen halen?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:05 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ah to go is duur ja. En heel beperkt aanbodquote:Op maandag 22 februari 2021 17:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Sommige steden hebben zo'n AH To Go die echt tot 11-12 uur open is, maar die is net zo duur als de avondwinkel__!
Jaquote:Op maandag 22 februari 2021 17:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
je loopt eindelijk naar de jumbo?
Klopt ja. Een normale AH 24/7 opengooien is niet eens zo'n gek idee.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah to go is duur ja. En heel beperkt aanbod
?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja1 Tas mee en gewoon gaan
Is even kut met die grote winkel maar het scheelt me én 1 liter brandstof én het scheelt zeker 30% aan de kassa
Je zal vast wel dat soort constructies hebbenquote:Op maandag 22 februari 2021 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah to go is duur ja. En heel beperkt aanbod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |