abonnement Unibet Coolblue
pi_198662810
+ Stormzy

twitter
pi_198662987
Niet echt fan hier.. maar goed voor veel mensen wel tof. En gewoon een internationale act dus prima.
pi_198663140
zie dat stormzy tussen chemical brothers en opposites staat.
dus niet automatisch liam als 3e headliner.
dat betekend dus dat er nog meer grote namen kunnen komen, die de bravo / heineken afsluiten
pi_198663156
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 11:26 schreef kesselman het volgende:
zie dat stormzy tussen chemical brothers en opposites staat.
dus niet automatisch liam als 3e headliner.
dat betekend dus dat er nog meer grote namen kunnen komen, die de bravo / heineken afsluiten
Opposites was in principe aangekondigd als headliner.
pi_198663571
Stormzy staat nu idd als tweede op de website, zal met niets verbazen als ie gaat headlinen dan. Lowlands publiek anno 2021 gaat eerder naar Stormzy dan naar Liam denk ik zo. We moeten ook niet vergeten dat Stormzy 'gewoon' Glastonbury afsloot in 2019.

Zou het niet erg vinden, dan mag Liam lekker de (veel gezelligere) Bravo afsluiten ipv de Alpha :)
pi_198663699
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 11:58 schreef Mr-Brightside het volgende:
Stormzy staat nu idd als tweede op de website, zal met niets verbazen als ie gaat headlinen dan. Lowlands publiek anno 2021 gaat eerder naar Stormzy dan naar Liam denk ik zo. We moeten ook niet vergeten dat Stormzy 'gewoon' Glastonbury afsloot in 2019.

Zou het niet erg vinden, dan mag Liam lekker de (veel gezelligere) Bravo afsluiten ipv de Alpha :)
Mja Liam had ook niet helemaal terecht geweest als headliner toch? Vraag me ook af of The Opposites met nieuw werk komen voor deze show.

Maar goed Stormzy in de UK blijft en is ook anders dan hier in NL toch?
pi_198663975
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:05 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Mja Liam had ook niet helemaal terecht geweest als headliner toch? Vraag me ook af of The Opposites met nieuw werk komen voor deze show.

Maar goed Stormzy in de UK blijft en is ook anders dan hier in NL toch?
Stormzy is lastig in te schatten idd. Heb hem zelf ooit nog eens om 3 uur s'nachts in de Annabel in Rotterdam gezien haha, was erg vet toen maar we praten over 2015/2016 dan. Laatste keer was ie afsluiter Woo Hah en AFAS nog, denk wel dat ie (sub) Alpha afsluiter gaat staan en genoeg publiek zal trekken.

Liam zal in de Bravo 10x beter gaan werken dan in de Alpha. Maar ik vind dat persoonlijk voor bijna elke act moet ik zeggen. Ben ik overigens de enigste die de (nieuwe) Alpha maar enorm saai vind er het liefst zo weinig mogelijk komt?
  woensdag 24 maart 2021 @ 12:34:21 #83
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_198664145
Bravo? Dan gok ik eerder de voorheen Grolsch
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_198664314
met stormzy en opposites heb je dan wel 2 hip hop headliners
we kunnen het erover eens zijn, opposites en chemical brothers zijn headliners alpha
ik kijk niet verbaasd op als de 3e headliner nog niet bekend is.
en dan kunnen stormzy en liam beiden een avond in de bravo afsluiten.
(lijkt me voor beiden een perfecte spot)
pi_198664747
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:24 schreef Mr-Brightside het volgende:

[..]

Stormzy is lastig in te schatten idd. Heb hem zelf ooit nog eens om 3 uur s'nachts in de Annabel in Rotterdam gezien haha, was erg vet toen maar we praten over 2015/2016 dan. Laatste keer was ie afsluiter Woo Hah en AFAS nog, denk wel dat ie (sub) Alpha afsluiter gaat staan en genoeg publiek zal trekken.

Liam zal in de Bravo 10x beter gaan werken dan in de Alpha. Maar ik vind dat persoonlijk voor bijna elke act moet ik zeggen. Ben ik overigens de enigste die de (nieuwe) Alpha maar enorm saai vind er het liefst zo weinig mogelijk komt?
Ja hier ook.. vorig jaar voor het eerst 0 headliners in de Alpha gezien. In het begin vond ik het een geweldige constructie, en de opzet briljant. Maar het heeft voor mij niet de sfeer die oude Alpha soms had.
pi_198665302
https://creamfields.com/lineup

DodeMuis5 mag van mij wel komen naar Biddinghuizen. En Scooter na The Opposites?
pi_198665455
ik probeer ieder jaar 1 headliner in de alpha te zien, 1 in de bravo en 1 in de heineken.
maar ik merk dat ik de afgelopen jaren maar heel weinig in de alpha ben geweest.
deadmau5 is zeer welkom.
avondje : deadmau5, 2 many dj's, tiga, soulwax, miss kitten, joost van bellen in de bravo
zoals ooit in 2005 op zondag.
pi_198665465
ben ook wel benieuwd wat er nu eigenlijk met die verlengde openingstijden gedaan gaat worden
pi_198665556
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 14:14 schreef kesselman het volgende:
ik probeer ieder jaar 1 headliner in de alpha te zien, 1 in de bravo en 1 in de heineken.
Ik kijk gewoon naar welke acts ik wil zien op dat moment. Maar mijn Alpha bezoeken worden er met de jaar minder.

Laatste editie denk ik enkel Billie Eilish en Paul Kalkbrenner gezien.En de ambitie omdat stuk te lopen wordt met de jaar minder.
pi_198665653
ik zal ook altijd voor de bravo of heineken kiezen als ik moet kiezen tussen alpha, bravo, heineken bij gelijke acts
pi_198665846
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 14:04 schreef indiaantje89 het volgende:
https://creamfields.com/lineup

DodeMuis5 mag van mij wel komen naar Biddinghuizen. En Scooter na The Opposites?
Scooter, wat slecht... 2 jaar geleden op Paaspop gezien... die tijd krijg ik nooit meer terug.

Als er iemand van Creamfields komt, dan het liefste Adam Beyer.

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_198665956
als er toch bandjes komen uit het VK, mogen Wooze en Walt Disco ook wel komen...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_198665982
quote:
6s.gif Op woensdag 24 maart 2021 14:41 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Scooter, wat slecht... 2 jaar geleden op Paaspop gezien... die tijd krijg ik nooit meer terug.

Als er iemand van Creamfields komt, dan het liefste Adam Beyer.

Haha ik heb Scooter nooit live gezien.. moet ooit nog van mijn guilty pleasure lijst af. Nee niet echt wat voor Lowlands lijkt. Adam Beyer vind ik dan weer wel tof.
  woensdag 24 maart 2021 @ 15:04:05 #94
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_198666182
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 14:04 schreef indiaantje89 het volgende:
https://creamfields.com/lineup

DodeMuis5 mag van mij wel komen naar Biddinghuizen. En Scooter na The Opposites?
Mooie namen. Sub Focus zou wel leuk zijn. Of het aannemelijk is kan ik nergens op baseren :+
  woensdag 24 maart 2021 @ 17:50:40 #95
453514 Mr.Floppy81
Don't trust the bunny
pi_198669407
Lowlands krijgt vergunning voor latere eindtijd. *O* *O*
https://festileaks.com/20(...)ing-latere-eindtijd/
pi_198677484
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:24 schreef Mr-Brightside het volgende:

[..]

Stormzy is lastig in te schatten idd. Heb hem zelf ooit nog eens om 3 uur s'nachts in de Annabel in Rotterdam gezien haha, was erg vet toen maar we praten over 2015/2016 dan. Laatste keer was ie afsluiter Woo Hah en AFAS nog, denk wel dat ie (sub) Alpha afsluiter gaat staan en genoeg publiek zal trekken.

Liam zal in de Bravo 10x beter gaan werken dan in de Alpha. Maar ik vind dat persoonlijk voor bijna elke act moet ik zeggen. Ben ik overigens de enigste die de (nieuwe) Alpha maar enorm saai vind er het liefst zo weinig mogelijk komt?
Mee eens, maar daar is-ie echt veel te groot voor. Is (een van) de grootste rock-headliner(s) die ze in jaren hebben kunnen krijgen, vorig jaar of dit jaar.

Stormzy zoals je zegt lastig in te schatten. Glastonbury-headliner. Sinds dat commerciële deuntje met Ed Sheeran ook bij het gemiddelde Lowlands-publiek toch wel bekender dan ik zou denken. Maar het blijft Lowlands. A$AP Rocky is wel een stuk groter, en hij was ook slechts sub in de Alpha. Maar die staat bekend om een lakse weggooi-show, en Stormzy brengt het vuur in de zaal of op de weide. Kendrick Lamar als sub-spot in de Alpha in 2015 is ook niet echt te vergelijken, want die was toen al wel stukken bekender bij het grote publiek dan Stormzy nu is.

De Bravo is nog best fors, en de constructie grote naam in de Alpha en Stormzy in de Bravo lijkt me het meest plausibel. Stormzy en Skepta zitten een beetje op een level qua bekendheid, denk ik, en die stond ook in de toen al grote Bravo.

En met je eens met de Alpha, heeft gewoon de sfeer niet meer. Stuk praktischer allemaal, maar heel saai. Kreeg bij al die oude beelden afgelopen jaar soort heimwee naar de oude circus-tent. Vond het altijd een van de weinige "main stages" in festival-land waar ik echt blij van werd als ik een act daar kon zien.
pi_198678497
Het mooie van de oude Alpha was voor mij dat ook wanneer je helemaal achterin stond, je wel verbonden was met het optreden en het publiek. Dat miste ik in de nieuwe best wel.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_198679873
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 17:50 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
Lowlands krijgt vergunning voor latere eindtijd. *O* *O*
https://festileaks.com/20(...)ing-latere-eindtijd/
Goeie zaak! Betekent dit ook dat de India, Heineken etc 'dagprogramma acts' kunnen neerzetten tot 1 uur?

Overigens blijft het wel een beetje apart waarom bandjes en andere dagprogramma acts niet na 23 uur (in de huidige situatie) kunnen optreden. Waarom zou je in een Charlie achtige tent niet tot 5 uur lekker punk bandjes kunnen programmeren? Dat maakt minder geluid dan de techno die uit de Bravo komt.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 07:44 schreef Nielsch het volgende:
Het mooie van de oude Alpha was voor mij dat ook wanneer je helemaal achterin stond, je wel verbonden was met het optreden en het publiek. Dat miste ik in de nieuwe best wel.
Precies dit, de zichtlijnen mogen dan wel beter zijn geworden, maar de sfeer en galm van de oude Alpha mis ik wel echt hoor. Gelukkig kom ik er niet veel, veel te ver lopen joh haha.
pi_198680603
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 16:02 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Een vocalsample die al tig keer gebruikt is. Verder vind ik het een beetje hersenloos (no offence), maar mis meer gevoel en emotie in de muziek. Leuk voor een avondje uitgaan maar ik mis het verhaal achter dit soort muziek.
Dit is natuurlijk alleen de break. Dit gaat niet de hele set zo door. Al is het wel acid/dark Techno, dus het blijft wel wat "ruiger" dan wat er doorgaans qua techno/house wordt gedraaid.
^ To je nesmysl ^
  donderdag 25 maart 2021 @ 11:15:07 #100
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198680920
Oude Alpha is wel een mooi tent inderdaad maar de lichtshow van Tame Impala was wel erg mooi mede door open einde waardoor de stralen mooi in verte gaan.

Ik ben neutraal derhalve :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')