abonnement Unibet Coolblue
pi_198153784
quote:
17s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:01 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Herkenbaar allemaal he :@
Ik kan me wel kwetsbaar opstellen hoor :@
Als het nodig is dan. :7
pi_198153810
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:17 schreef -marz- het volgende:
Zonde. Ik weet zeker dat iedereen je juist mooi en sterk vindt als je je gevoelens laat zien.

Snap het ook nog steeds niet maar er gebeuren wonderen zodra je huilt of boos bent of anderszins kwetsbaar bent tegenover iemand.

Ik zou zeggen laat vooral een ander op je reflecteren en stop met jezelf uitleggen want doorgaans zijn we zelf onze allerslechtste spiegel en daar ben je nu een mooi voorbeeld van. Je kan mensen niet voor de gek houden.
Tsja, ik zou het op zich ook gewoon willen kunnen uiten. Alleen ik ben gepest en er is te vaak gezegd dat ik lelijk ben, dat mijn gedachte hoe vreselijk ik eruit zie als ik huil teveel in de weg zit om te kunnen huilen. Ook hierin hou ik rekening met anderen, dat zij me niet zo lelijk willen zien. Plus ik zou dan in het middelpunt van de belangstelling staan (als alleen ik zou huilen) en dat wil ik niet. En dan zou ik getroost worden, want die behoefte hebben mensen dan en dat wil ik al helemaaaaaal niet. 😬 Ik hou niet van lichamelijke aanraking als knuffelen, of een hand op de arm of schouder.

Ik weet dat dit een groot probleem is. Want ik kan ook niet troosten, omdat ik bang ben dat ik dan meega. Mijn vriend heeft eens steun gezocht tijdens de speech van iemand bij een begrafenis. Ik heb zijn hand weggeduwd. :X
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_198153827
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:25 schreef Azula het volgende:

[..]

Ik kan me wel kwetsbaar opstellen hoor :@
Als het nodig is dan. :7
Soms een waterval ja.....

Ik doelde meer op de ontstaansgeschiedenis van het gedrag, nu doe je alles voorbeeldig.
pi_198153846
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:27 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Soms een waterval ja.....

Ik doelde meer op de ontstaansgeschiedenis van het gedrag, nu doe je alles voorbeeldig.
Ja, uiteraard.
pi_198154864
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:26 schreef datismijnmening het volgende:
Rubbertegel generatie. Niets van aantrekken *O*
Alsof de andere generaties beter tegen kritiek kunnen :')
pi_198155053
TS moet wel een apart soort narcist zijn, anderen beledigen en verontwaardigd zijn over het feit dat anderen te snel beledigd zijn, een gebrek aan medeleven, maar zelf wel overstuur zijn als ze kritiek krijgt.
pi_198155502
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:46 schreef Cockwhale het volgende:
TS moet wel een apart soort narcist zijn, anderen beledigen en verontwaardigd zijn over het feit dat anderen te snel beledigd zijn, een gebrek aan medeleven, maar zelf wel overstuur zijn als ze kritiek krijgt.
Dat is geen apart soort narcist. Dat is een normaal soort narcist. Was want inmiddels is het alweer geschrapt uit de DSm. Reden? Diagnose is nutteloos als er toch geen behoorlijke behandeling voor is
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198155558
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:24 schreef -Ferb- het volgende:
Er is mij meerdere keren verweten dat wat ik zeg rot overkomt. Zelfs als als ik denk dat ik iets op een (redelijk) nette manier zeg (en er dus over na heb gedacht). Maar ligt dit nu echt alleen aan mij, óf zijn mensen gewoon heel snel gekwetst? 🤷🏻
Want ook al probeer ik iets op een aardige manier te zeggen (maar wel de waarheid), dan nog reageren mensen alsof ze gestoken zijn met een mes. Kan men gewoon niet tegen de waarheid?
omdat iedereen tegenwoordig speciaal is en ook zo is opgevoed, de flinders en strerres. Zie ook die omgebouwde man op youtube, ook zo snel aangebrand.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_198157066
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:46 schreef Cockwhale het volgende:
TS moet wel een apart soort narcist zijn, anderen beledigen en verontwaardigd zijn over het feit dat anderen te snel beledigd zijn, een gebrek aan medeleven, maar zelf wel overstuur zijn als ze kritiek krijgt.
Nope. Ik ben daarop onderzocht en dat is er niet uitgekomen. Ik ben geen narcist, voldoe niet aan de kenmerken.

Ik beledig anderen niet bewust, tenzij ze erom gevraagd hebben. Dan ben ik een kei in uitschelden of dingen toewensen. Maar het gaat niet alleen om wat ik zeg, ik zie het ook gebeuren als ik er helemaal niets mee te maken heb.
Ik ben ook niet verontwaardigd over het feit dat anderen snel beledigd zijn, ik vind het alleen heel apart en vraag me af waarom anderen soms nogal snel beledigd zijn om iets wat tegen ze gezegd is. Ik zie het genoeg gebeuren op social media.

Ik heb geen empathie nee. En dat hou ik graag zo. Gevoelens van anderen er ook nog eens bij krijgen, nee dank je. Ik kan empathisch doen, als het echt nodig is. Maar meestal zijn er wel anderen die de empathie op zich nemen.

Ik raak niet overstuur als ik kritiek krijg. Ik ben door mijn stoornis ongevoelig voor kritiek. Het boeit me simpelweg niet wat je van me vindt.

Nog meer dingen die ik kan weerleggen? :+
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_198157090
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:46 schreef Cockwhale het volgende:
TS moet wel een apart soort narcist zijn, anderen beledigen en verontwaardigd zijn over het feit dat anderen te snel beledigd zijn, een gebrek aan medeleven, maar zelf wel overstuur zijn als ze kritiek krijgt.
Wat is er apart aan, is juist de meest standaard narcistische zelfbescherming idd.

Zal wel tijd zijn voor een nieuw naampje voor het beestje nu amateurpsychologen de term narcisme inmiddels van allerlei aannames en projecties voorzien hebben.
What's the name of the game?
pi_198157113
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 08:54 schreef -Ferb- het volgende:
Nope. Ik ben daarop onderzocht en dat is er niet uitgekomen. Ik ben geen narcist, voldoe niet aan de kenmerken.

Ik beledig anderen niet bewust, tenzij ze erom gevraagd hebben. Dan ben ik een kei in uitschelden of dingen toewensen. Maar het gaat niet alleen om wat ik zeg, ik zie het ook gebeuren als ik er helemaal niets mee te maken heb.
Ik ben ook niet verontwaardigd over het feit dat anderen snel beledigd zijn, ik vind het alleen heel apart en vraag me af waarom anderen soms nogal snel beledigd zijn om iets wat tegen ze gezegd is. Ik zie het genoeg gebeuren op social media.

Ik heb geen empathie nee. En dat hou ik graag zo. Gevoelens van anderen er ook nog eens bij krijgen, nee dank je. Ik kan empathisch doen, als het echt nodig is. Maar meestal zijn er wel anderen die de empathie op zich nemen.

Ik raak niet overstuur als ik kritiek krijg. Ik ben door mijn stoornis ongevoelig voor kritiek. Het boeit me simpelweg niet wat je van me vindt.

Nog meer dingen die ik kan weerleggen? :+
Het valt me op dat veel mensen op dit forum dit wel doen. Altijd en eeuwig op zoek naar punten waarop ze iemand neer kunnen halen, altijd oneens met anderen maar zonder het respect van argumenten waar over nagedacht is. En toch niet voor rede vatbaar als ze zelf worden tegengesproken.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198157127
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 08:54 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Nope. Ik ben daarop onderzocht en dat is er niet uitgekomen. Ik ben geen narcist, voldoe niet aan de kenmerken.

Ik beledig anderen niet bewust, tenzij ze erom gevraagd hebben. Dan ben ik een kei in uitschelden of dingen toewensen. Maar het gaat niet alleen om wat ik zeg, ik zie het ook gebeuren als ik er helemaal niets mee te maken heb.
Ik ben ook niet verontwaardigd over het feit dat anderen snel beledigd zijn, ik vind het alleen heel apart en vraag me af waarom anderen soms nogal snel beledigd zijn om iets wat tegen ze gezegd is. Ik zie het genoeg gebeuren op social media.

Ik heb geen empathie nee. En dat hou ik graag zo. Gevoelens van anderen er ook nog eens bij krijgen, nee dank je. Ik kan empathisch doen, als het echt nodig is. Maar meestal zijn er wel anderen die de empathie op zich nemen.

Ik raak niet overstuur als ik kritiek krijg. Ik ben door mijn stoornis ongevoelig voor kritiek. Het boeit me simpelweg niet wat je van me vindt.

Nog meer dingen die ik kan weerleggen? :+
Ik zie je alleen maar overstuur reageren op kritiek.
pi_198157168
Wat is nou eigenlijk je punt TS.

- Ik heb een stoornis die me ongevoelig maakt voor kritiek.

- Waarom zijn mensen zo snel gekwetst?

Je zou haast geneigd zijn te denken dat het dan iets met genoemde stoornis van doen heeft. Maar misschien is dat te vergezocht.
What's the name of the game?
pi_198157382
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:01 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik zie je alleen maar overstuur reageren op kritiek.
Je weet dat dat een aanname is he, want je weet niet hoe ik tekst bedoel.

Geef eens een voorbeeld als je wil? Want ik weet zeker dat kritiek mij niet raakt. Omdat: I do not care.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_198157453
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:06 schreef -marz- het volgende:
Wat is nou eigenlijk je punt TS.

- Ik heb een stoornis die me ongevoelig maakt voor kritiek.

- Waarom zijn mensen zo snel gekwetst?

Je zou haast geneigd zijn te denken dat het dan iets met genoemde stoornis van doen heeft. Maar misschien is dat te vergezocht.
Dat heeft het ook. Door de stoornis ken ik geen empathie en ben ik ongevoelig voor kritiek. Daarom raak ik vrijwel niet gekwetst door wat anderen over mij zeggen/van mij vinden. Ik heb daarnaast ook heel erg het besef dat anderen (ook) een mening hebben en die mogen uiten, want vrij land. Waarom zou ik me ook maar iets aantrekken van wat een ander vindt? Waarom doen andere mensen dat wel? Zelfs in die vorm dat anderen hen kunnen laten huilen. Ik heb zelfs nooit gehuild in bijzijn van mijn pesters. Meestal lachte ik zelfs mee! :D Of ik haalde m'n schouders op.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_198157518
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:30 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Je weet dat dat een aanname is he, want je weet niet hoe ik tekst bedoel.

Geef eens een voorbeeld als je wil? Want ik weet zeker dat kritiek mij niet raakt. Omdat: I do not care.
Mensen die het hardst 'I don't care' roepen, doen dat het meest.
pi_198157653
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:36 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat heeft het ook. Door de stoornis ken ik geen empathie en ben ik ongevoelig voor kritiek. Daarom raak ik vrijwel niet gekwetst door wat anderen over mij zeggen/van mij vinden. Ik heb daarnaast ook heel erg het besef dat anderen (ook) een mening hebben en die mogen uiten, want vrij land. Waarom zou ik me ook maar iets aantrekken van wat een ander vindt? Waarom doen andere mensen dat wel? Zelfs in die vorm dat anderen hen kunnen laten huilen. Ik heb zelfs nooit gehuild in bijzijn van mijn pesters. Meestal lachte ik zelfs mee! :D Of ik haalde m'n schouders op.
Maar dan heb je je antwoord op je vraag toch. Jij bent degene die niet normaal is blijkbaar. Ben je er zo trots op, of is het iets wat je steeds bevestigd wil hebben?

Op de lange termijn zal het vooral een grote beperking zijn in je leven. Inlevingsvermogen is de sociale lijm die ons verbindt met soortgenoten en die verbinding geeft ons een gevoel van waarde en bestaansrecht. Zonder die dingen leven is ook mogelijk, maar dan moet je steeds op zoek naar compensatie voor de leegte die in je zit.

Zo te lezen heb je door het pesten een succesvol pantser opgeworpen maar dat zijn noodoplossingen, vooral niet iets om tof over te doen. Ik denk dat niemand hier het echt gaaf vindt en ook zo zou willen zijn. Zo te lezen kijkt de helft van de mensen op je neer en de andere helft voelt medelijden met de pijn die erachter schuil gaat.

En heel eerlijk vind ik ook niet dat je overkomt alsof niets je raakt. Wel alsof je er zelf geen contact mee hebt, en alsof je weinig controle hebt over je reacties. Ergens een afstandelijk sausje overheen doen maakt niet dat anderen de gevoelens erachter niet kunnen waarnemen. Die lezen wij dan weer dwars door ons scherm heen zegmaar.
What's the name of the game?
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 09:58:47 #168
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198157687
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:55 schreef -marz- het volgende:

[..]

Maar dan heb je je antwoord op je vraag toch. Jij bent degene die niet normaal is blijkbaar. Ben je er zo trots op, of is het iets wat je steeds bevestigd wil hebben?

Op de lange termijn zal het vooral een grote beperking zijn in je leven. Inlevingsvermogen is de sociale lijm die ons verbindt met soortgenoten en die verbinding geeft ons een gevoel van waarde en bestaansrecht. Zonder die dingen leven is ook mogelijk, maar dan moet je steeds op zoek naar compensatie voor de leegte die in je zit.

Zo te lezen heb je door het pesten een succesvol pantser opgeworpen maar dat zijn noodoplossingen, vooral niet iets om tof over te doen. Ik denk dat niemand hier het echt gaaf vindt en ook zo zou willen zijn. Zo te lezen kijkt de helft van de mensen op je neer en de andere helft voelt medelijden met de pijn die erachter schuil gaat.

En heel eerlijk vind ik ook niet dat je overkomt alsof niets je raakt. Wel alsof je er zelf geen contact mee hebt, en alsof je weinig controle hebt over je reacties. Ergens een afstandelijk sausje overheen doen maakt niet dat anderen de gevoelens erachter niet kunnen waarnemen. Die lezen wij dan weer dwars door ons scherm heen zegmaar.
Deze post zou ingelijst moeten worden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_198157693
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:30 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Je weet dat dat een aanname is he, want je weet niet hoe ik tekst bedoel.

Geef eens een voorbeeld als je wil? Want ik weet zeker dat kritiek mij niet raakt. Omdat: I do not care.
Iemand die niet cared schrijft geen lappen tekst.
pi_198158282
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:36 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat heeft het ook. Door de stoornis ken ik geen empathie en ben ik ongevoelig voor kritiek. Daarom raak ik vrijwel niet gekwetst door wat anderen over mij zeggen/van mij vinden. Ik heb daarnaast ook heel erg het besef dat anderen (ook) een mening hebben en die mogen uiten, want vrij land. Waarom zou ik me ook maar iets aantrekken van wat een ander vindt? Waarom doen andere mensen dat wel? Zelfs in die vorm dat anderen hen kunnen laten huilen. Ik heb zelfs nooit gehuild in bijzijn van mijn pesters. Meestal lachte ik zelfs mee! :D Of ik haalde m'n schouders op.
Omdat sommige mensen daar misschien wel gevoelig voor zijn? Het is altijd makkelijk gezegd dat je je niks aan moet trekken van kritiek of andere meningen, maar de praktijk is voor veel mensen dat dat heel moeilijk is. Ik begrijp dat je stoornis en het niet kennen van empathie een belemmering zijn om dat in te zien, maar dat is wel de realiteit voor veel mensen.
pi_198158362
In Nederland moet ook iedereen z'n mening geven over alles wat los en vast zit. Je hoeft niet aldoor in iemands 'personal space' te gaan zitten.
pi_198158901
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:59 schreef Azula het volgende:
Iemand die niet cared schrijft geen lappen tekst.
Des te vreemder vind ik het wanneer mensen met korte teksten dmv verkapte beledigingen anderen willen overtuigen en vervolgens butthurt zijn wanneer dat niet lukt en de “maar ik was zo betrokken en heb er zoveel moeite in gestopt” kaart trekken.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198159297
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:40 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Mensen die het hardst 'I don't care' roepen, doen dat het meest.
Typisch. Je geeft geen voorbeeld, maar pleurt een dooddoener neer. Oftewel: je roept maar wat. Heb je een voorbeeld? :)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_198159568
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:55 schreef -marz- het volgende:

[..]

Maar dan heb je je antwoord op je vraag toch. Jij bent degene die niet normaal is blijkbaar. Ben je er zo trots op, of is het iets wat je steeds bevestigd wil hebben?
Ik weet dat ik niet normaal ben en daar ben ik oké mee. Trots? Ik vind het vooral een gave om me niet te laten raken. Ik vind het ook handig. In een discussie, als mensen niks meer weten om te zeggen gaan ze je uitschelden, of op een andere manier proberen te raken. Dat lukt ze bij mij niet en dat maakt ze dan kwaad. :P

Op de lange termijn zal het vooral een grote beperking zijn in je leven. Inlevingsvermogen is de sociale lijm die ons verbindt met soortgenoten en die verbinding geeft ons een gevoel van waarde en bestaansrecht. Zonder die dingen leven is ook mogelijk, maar dan moet je steeds op zoek naar compensatie voor de leegte die in je zit.
Ik heb geen behoefte aan contacten met mensen. Geen behoefte aan vrienden. Ik ervaar het tot nu toe nog niet als beperking. Dat ik me niet waardevol voel heeft niets met mijn gebrek aan inlevingsvermogen te maken. Ook voel ik geen leegte van binnen, ik compenseer dit gebrek aan inlevingsvermogen niet. (Ik zou niet weten met wat ik dat zou moeten of kunnen compenseren.)

Zo te lezen heb je door het pesten een succesvol pantser opgeworpen maar dat zijn noodoplossingen, vooral niet iets om tof over te doen. Ik denk dat niemand hier het echt gaaf vindt en ook zo zou willen zijn. Zo te lezen kijkt de helft van de mensen op je neer en de andere helft voelt medelijden met de pijn die erachter schuil gaat.
Laat ze maar op mij neerkijken. Ik ben toch niets. Welke pijn? Het pesten heeft mij namelijk nooit pijn gedaan. Ik kon het prima handelen, zelfs de rotste opmerking die is gemaakt deed mij niet huilen.

En heel eerlijk vind ik ook niet dat je overkomt alsof niets je raakt. Wel alsof je er zelf geen contact mee hebt, en alsof je weinig controle hebt over je reacties. Ergens een afstandelijk sausje overheen doen maakt niet dat anderen de gevoelens erachter niet kunnen waarnemen. Die lezen wij dan weer dwars door ons scherm heen zegmaar.
Wellicht is dat omdat men denkt dat niemand zo kan zijn, en zij denken dat iemand heel diep van binnen wel zoals zij moet zijn? :? In mijn geval geldt dit niet. Het is niet zo dat het me diep van binnen toch raakt. Het boeit me gewoon echt niet. Dat ik zo overkom is wat jij erin leest. Maar je weet niet wat ik op zo'n moment denk en voel, je kunt het at least gokken, maar dit kun je niet zeker weten. Iemand kan een zin typen met een boze smiley erachter, maar in werkelijkheid met neutraal gezicht achter het toetsenbord zitten. Of lachend. Of andersom: heel vrolijk overkomen, maar ondertussen huilend achter de pc zitten.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_198159644
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:59 schreef Azula het volgende:

[..]

Iemand die niet cared schrijft geen lappen tekst.
Waarom denk jij dat dit zo is? Want je stelt het als feit. Onderbouw eens als je wil?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_198159751
quote:
Dat ik zo overkom is wat jij erin leest. Maar je weet niet wat ik op zo'n moment denk en voel, je kunt het at least gokken, maar dit kun je niet zeker weten.
Euh ja, daarom is het ook 'op mensen overkomen' he. Dat hoeft niet de werkelijkheid te zijn, maar als jouw zelfbeeld en hoe anderen je zien steeds uit de pas lopen kan je je wel af gaan vragen of jij je misschien niet wat anders presenteert dan je bent.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 12:45:38 #177
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_198159903
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:17 schreef -Ferb- het volgende:
Het is niet alleen maar ikke ikke ikke bij mij. Sterker nog: het gaat mij juist vaak om de ander. Ik vind mezelf het minst belangrijk van allemaal. (Ik vind mezelf waardeloos.) Als een ander maar ergens gelukkig van wordt. Zo probeer ik het al 10 jaar perfect te doen in mijn relatie. Wat hij wil doe ik/gebeurd. Wat ik wil is niet belangrijk.
Ah vandaar dat je een minnaar hebt?

quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:15 schreef -Ferb- het volgende:
Nee. Ik millimeter mezelf niet om de aandacht. Ik sta namelijk niet graag in het middelpunt van de belangstelling. Ik doe het omdat ik het leuk vind om te doen, en omdat het heel handig is aangezien je je haar niet hoeft te doen 's morgens. Ik vind dat namelijk vreselijk irritant.

Het liefst wil ik geen reacties erop, ook geen positieve. Ik kijk ook niet naar mensen om te kijken of zij kijken. Laat me gewoon zegmaar.
Mwah
LIF / Hanekam
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_198160061
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:28 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat dit zo is? Want je stelt het als feit. Onderbouw eens als je wil?
Dat wil ik niet. Heb al een vermoeden over de reactie, dus ik steek die moeite liever in het stofzuigen van mijn woonkamer.
pi_198160265
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:45 schreef Elpis het volgende:
Ah vandaar dat je een minnaar hebt?
:o

Lijkt mij wel commonly, geliefd willen worden maar toch nooit je ware zelf durven tonen en toch ergens het gevoel willen ervaren dat je leeft, zonder gevoelens te tonen.
pi_198160439
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:45 schreef Elpis het volgende:

[..]

Ah vandaar dat je een minnaar hebt?
[..]

Mwah
LIF / Hanekam
Dat gaat over een hanenkam. We hadden het over gemillimeterd haar. :)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_198160454
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:55 schreef Azula het volgende:

[..]

Dat wil ik niet. Heb al een vermoeden over de reactie, dus ik steek die moeite liever in het stofzuigen van mijn woonkamer.
Oké, ik weet genoeg.

Het is gewoon niet zo. :)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_198160478
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:15 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Oké, ik weet genoeg.

Het is gewoon niet zo. :)
Ja we weten dat jij weet dat je genoeg weet.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 13:21:24 #183
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_198160558
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:15 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat gaat over een hanenkam. We hadden het over gemillimeterd haar. :)
Een hanekam gaat doorgaans gepaard met gemilimeterde zijkanten, maar het ging dan ook meer over geen aandacht ervoor willen vs het leuk vinden dat mensen kijken. Dat negeer je voor het gemak even.
Idem voor de minnaar opmerking.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 13:25:16 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198160627
Maar wat is nou je punt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_198160685
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:21 schreef Elpis het volgende:

[..]

Een hanekam gaat doorgaans gepaard met gemilimeterde zijkanten, maar het ging dan ook meer over geen aandacht ervoor willen vs het leuk vinden dat mensen kijken. Dat negeer je voor het gemak even.
Idem voor de minnaar opmerking.
Een geheel gemillimeterd koppie is heel wat anders. En met of zonder dat: ik zoek sowieso weinig (oog)contact met anderen als ik ergens loop, ik kijk vaak naar de grond. Ik heb in het geheel geen behoefte aan (veel) contact met anderen.

Maar ik heb liever geen opmerkingen over mijn haar, zo bijzonder is het namelijk niet. (Opmerkingen is weer contact want if positief moet ik erop reageren ("dank je wel"). Negatief reageer ik gewoon niet op, of ik hoor het niet eens (ik krijg weinig negatieve opmerkingen in het openbaar, maar ik zit nogal in mezelf, dus ik hoor ze wrs gewoon niet).)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 23 februari 2021 @ 13:33:08 #186
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_198160717
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:09 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Wat heb jij een verkeerd beeld van mij en hoe dit is gegaan. Je zit er zo verschrikkelijk naast.

En dank je wel he, dat je mijn gevoel van tafel veegt. Waarom mag ik niet om een woord gekwetst zijn? Ik wil niet met een kannibaal vergeleken worden.

Verder maak ik geen woorden meer vuil hieraan. Je zit compleet fout. Punt.
Jij hebt graag gelijk hé?
Dat is waar het bij jou om draait :D
Een verkeerd woord of een verkeerde intentie .
Ik zou het tweede erger vinden.
Ik denk dat mijn beeld van jou eigenlijk aardig klopt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_198160777
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:33 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Jij hebt graag gelijk hé?
Dat is waar het bij jou om draait :D
Een verkeerd woord of een verkeerde intentie .
Ik zou het tweede erger vinden.
Ik denk dat mijn beeld van jou eigenlijk aardig klopt.
Hierin heb ik ook gewoon gelijk. Jij was er niet bij, dus dit waren allemaal aannames en kun je niet weten hoe het precies is gegaan. Feit. En punt. :)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 23 februari 2021 @ 13:40:50 #188
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_198160833
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:36 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Hierin heb ik ook gewoon gelijk. Jij was er niet bij, dus dit waren allemaal aannames en kun je niet weten hoe het precies is gegaan. Feit. En punt. :)
Het gaat idd om gelijk willen hebben.
dat is best sneu :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_198161140
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:22 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Sorry ik ken je verder niet maar ik vind dit echt niet geloofwaardig.

Je spreekt je eerdere verhaal over je gevoelens compleet tegen.

Je kan niet met je eigen boosheid en frustratie omgaan schrijf je. Je wil geen confrontaties omdat je moet huilen tijdens een goedmaakgesprek. Je kijkt mensen niet aan.

Waar komen die gevoelens vandaan, als jij niet geraakt kan worden? Ik zuig dat niet uit mijn duim, je schrijft zelf die dingen waardoor we duidelijk niet met een psychopaat van doen hebben maar met een diep gekrenkt meisje.

Ik denk dat je helemaal niet zo anders bent als je denkt, je hebt net zoveel behoefte aan aandacht als ieder mens alleen beschik je niet over de sociale vaardigheden om dit te ontvangen dus loop je je hier maar uit te sloven :P prima hoor daar is het een forum voor, maar nogmaals je kan mensen niet voor de gek houden.
What's the name of the game?
pi_198161882
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:40 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Het gaat idd om gelijk willen hebben.
dat is best sneu :D
Want? Onderbouw eens waarom het sneu is als ik zeg dat ik gewoon gelijk heb, want het is een feit dat je er niet bij was en niet weet hoe het exact is gegaan.

Of kun je er gewoon niet tegen dat ik gelijk heb? Antwoord maar niet hoor, want ik weet het antwoord. Je kan er idd niet tegen, anders zou je me niet sneu noemen en gewoon volwassener reageren ipv zo kinderachtig.

:)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 23 februari 2021 @ 14:57:49 #191
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_198161945
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:54 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Want? Onderbouw eens waarom het sneu is als ik zeg dat ik gewoon gelijk heb, want het is een feit dat je er niet bij was en niet weet hoe het exact is gegaan.

Of kun je er gewoon niet tegen dat ik gelijk heb? Antwoord maar niet hoor, want ik weet het antwoord. Je kan er idd niet tegen, anders zou je me niet sneu noemen en gewoon volwassener reageren ipv zo kinderachtig.

:)
Wat moet ik onderbouwen?
Jij hebt continu over gelijk hebben . Duidelijk dus.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_198162092
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:03 schreef -marz- het volgende:

[..]

Sorry ik ken je verder niet maar ik vind dit echt niet geloofwaardig.

Je spreekt je eerdere verhaal over je gevoelens compleet tegen.

Je kan niet met je eigen boosheid en frustratie omgaan schrijf je. Je wil geen confrontaties omdat je moet huilen tijdens een goedmaakgesprek. Je kijkt mensen niet aan.

Waar komen die gevoelens vandaan, als jij niet geraakt kan worden? Ik zuig dat niet uit mijn duim, je schrijft zelf die dingen waardoor we duidelijk niet met een psychopaat van doen hebben maar met een diep gekrenkt meisje.

Ik denk dat je helemaal niet zo anders bent als je denkt, je hebt net zoveel behoefte aan aandacht als ieder mens alleen beschik je niet over de sociale vaardigheden om dit te ontvangen dus loop je je hier maar uit te sloven :P prima hoor daar is het een forum voor, maar nogmaals je kan mensen niet voor de gek houden.
Denk maar wat je wil hoor, ik weet zelf dat dingen me niet raken. Ik weet wat ik wel en niet voel.

Ik ben geen diep gekrenkt meisje, want er is niks écht ernstigs gebeurd. Het gepest was sowieso geen echt gepest. Het bleef bij opmerkingen, ik ben nooit aangevallen, geschopt, geslagen of wat dan ook. Niks bijzonders. Veel mensen zijn een stuk erger en langer gepest dan ik.

Ik heb ook geen behoefte om te gaan voelen. Ik heb niks met me uiten.

Ik vind mezelf op zich prima en wat een ander ervan vindt, of hoe een ander over me denkt maakt mij niet uit. Ik heb toch niks met mensen. (En nee, dat is ook geen gekrenktheid, dat komt door m'n stoornis.)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_198162145
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:57 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wat moet ik onderbouwen?
Jij hebt continu over gelijk hebben . Duidelijk dus.
Je snapt de zin: "onderbouw eens waarom je het sneu vindt" niet?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 23 februari 2021 @ 15:55:52 #194
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_198163015
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:07 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Je snapt de zin: "onderbouw eens waarom je het sneu vindt" niet?
Ik heb eigenlijk ook wel een beetje medelijden met jou :@
Als je zo bezig bent met die strijd om gelijk te willen dan ben je een beetje in de kindertijd blijven hangen .
Sterkte met je strijd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 16:16:15 #195
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198163385
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:05 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Denk maar wat je wil hoor, ik weet zelf dat dingen me niet raken. Ik weet wat ik wel en niet voel.

Ik ben geen diep gekrenkt meisje, want er is niks écht ernstigs gebeurd. Het gepest was sowieso geen echt gepest. Het bleef bij opmerkingen, ik ben nooit aangevallen, geschopt, geslagen of wat dan ook. Niks bijzonders. Veel mensen zijn een stuk erger en langer gepest dan ik.

Ik heb ook geen behoefte om te gaan voelen. Ik heb niks met me uiten.

Ik vind mezelf op zich prima en wat een ander ervan vindt, of hoe een ander over me denkt maakt mij niet uit. Ik heb toch niks met mensen. (En nee, dat is ook geen gekrenktheid, dat komt door m'n stoornis.)
Ja, dat riep je de vorige keer ook, maar dan toch heel druk zijn met mensen overtuigen. Elk topic verloopt hetzelfde. Maar, dat is dus helemaal niet nodig als je toch niks met mensen hebt, dus heeft dit topic verder ook geen zin. :)
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')