abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_198219373
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:08 schreef maily het volgende:

[..]

Oma wordt ook beschuldigd ....
Jeps, maar ze is weer vrijgelaten (wat dat ook moge betekenen)
Dieptreurig
  vrijdag 26 februari 2021 @ 16:21:25 #102
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_198219523
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:59 schreef Injetta het volgende:
Arm kind. Leven met het feit dat je door je moeder en/of vader letterlijk bij de afval bent gedumpt. Dat moet impact hebben op iemands leven. Hoe moet je dit verwerken?
Nooit vertellen, heeft kind er ook geen last van later.

[ Bericht 0% gewijzigd door IkStampOpTacos op 26-02-2021 19:11:31 ]
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 16:22:45 #103
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_198219542
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Het is een logische gedachtegang. Jonge vrouw zwanger, ongewenst bevalt en dumpt het.
Vast wel een sgp’er of fvd’er hier die nu voor dat kind wil zorgen. Alles beter dan abortus immers.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_198219579
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Nooit vertellen, heeft kind er ook geen laat van later.
Dit en die ouders nooit vertellen waar hun afval-baby gebleven is.
pi_198220005
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Vast wel een sgp’er of fvd’er hier die nu voor dat kind wil zorgen. Alles beter dan abortus immers.
Die snap ik niet zo goed
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198220112
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit en die ouders nooit vertellen waar hun afval-baby gebleven is.
En zorgen dat ze nooit meer kinderen kunnen krijgen. Ik snap dat zwanger zijn op je 17de een hele schok is. Maar je bent ook oud genoeg om een andere keus te maken dan de afvalcontainer.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_198220459
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Het is een logische gedachtegang. Jonge vrouw zwanger, ongewenst bevalt en dumpt het.
En nu blijken dus zowel de moeder als de vader het gedaan te hebben.

Des te zieker.
pi_198220501
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:36 schreef Azula het volgende:

[..]

En nu blijken dus zowel de moeder als de vader het gedaan te hebben.

Des te zieker.
Oh is dat zo?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198220546
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh is dat zo?
Ik vind het nogal wat ja. Die oma ook.

Lekker hoor.
pi_198220571
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:43 schreef Azula het volgende:

[..]

Ik vind het nogal wat ja. Die oma ook.

Lekker hoor.
Wat een drama https://www.at5.nl/artike(...)vonden-baby-opgepakt
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198220601
quote:
Ben nog het meest benieuwd naar de rol van oma. Hoewel volwassen zijn en de nodige ervaring hebben tegenwoordig geen fluit meer lijkt te betekenen, zou je toch niet verwachten van iemand die in wat zal het zijn, haar dertiger/ veertiger jaren met een eigen kind even zegt van pleur dat kind in de container.
pi_198220606
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:47 schreef Azula het volgende:

[..]

Ben nog het meest benieuwd naar de rol van oma.
Ja wie weet hoeveel die er heeft gedumpt
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198220821
Roethof is de advocaat in deze zaak. Vanavond bij Op1.

Je verwacht het niet. @maxi-mus
pi_198221050
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 18:17 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Omdat hij dubieuze figuren verdedigt? Dat schijnt de rol te zijn van een advocaat :')
Ik mag je best een onmens vinden als je nabestaanden of slachtoffers in het gezicht tuft. Bijvoorbeeld bij een brute verkrachting uitspraken doen over/ tegen het slachtoffer dat hij/ zij het er zelf naar gemaakt heeft door dit/ deze uitspraken of handelingen te doen.

Dan kan het je vak zijn, prima, maar ik mag je dan wel een onmens vinden. :s)
pi_198221079
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 18:23 schreef Azula het volgende:

[..]

Ik mag je best een onmens vinden als je nabestaanden of slachtoffers in het gezicht tuft. Bijvoorbeeld bij een brute verkrachting uitspraken doen over/ tegen het slachtoffer dat hij/ zij het er zelf naar gemaakt heeft door dit/ deze uitspraken of handelingen te doen.

Dan kan het je vak zijn, prima, maar ik mag je dan wel een onmens vinden. :s)
Nee niet echt omdat het ook regelmatig voorkomt dat er mensen ten onrecht worden veroordeeld.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198221273
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 18:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Je gaat nu zelf wel de fout in
Ik zou nooit iemand omleggen dus valt mee.

Mag ik gewoon een mening hebben over de advocaten van bepaalde zaken graag ondanks dat het hun vak is? Ja? Dank u. Ik hoef niet iedereen aardig te vinden.
pi_198221303
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 18:37 schreef Azula het volgende:

[..]

Ik zou nooit iemand omleggen dus valt mee.

Mag ik gewoon een mening hebben over de advocaten van bepaalde zaken graag ondanks dat het hun vak is? Ja? Dank u. Ik hoef niet iedereen aardig te vinden.
Nee absoluut niet maar denk voordat je post. Dat gaat te ver
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198221423
twitter


Reacties genot.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 19:13:01 #119
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_198221813
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:47 schreef Azula het volgende:

[..]

Ben nog het meest benieuwd naar de rol van oma. Hoewel volwassen zijn en de nodige ervaring hebben tegenwoordig geen fluit meer lijkt te betekenen, zou je toch niet verwachten van iemand die in wat zal het zijn, haar dertiger/ veertiger jaren met een eigen kind even zegt van pleur dat kind in de container.
Je zou het niet verwachten maar je mag het ook niet aannemen dat dat niet zo is natuurlijk
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_198221824
Ik vraag me af hoe zo'n verdachte dan bij Gerald terecht komt. Is het dan de advocaat die aangeeft deze verdachte te willen verdedigen of hoe gaat dat?
  vrijdag 26 februari 2021 @ 19:17:25 #121
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198221879
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 19:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af hoe zo'n verdachte dan bij Gerald terecht komt. Is het dan de advocaat die aangeeft deze verdachte te willen verdedigen of hoe gaat dat?
Jep, advocaat neemt zelf het initiatief.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198221982
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 19:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af hoe zo'n verdachte dan bij Gerald terecht komt. Is het dan de advocaat die aangeeft deze verdachte te willen verdedigen of hoe gaat dat?
Of een verdachte vraagt om hem.
pi_198223355
Ik lees een hoop reacties over hoe wanhopig de ouders wel niet geweest moeten zijn. Dit is misdadig en heeft in mijn ogen niets met wanhoop te maken. Van mij mogen ze de hoogst mogelijke straf krijgen.
  Spellchecker vrijdag 26 februari 2021 @ 20:31:00 #124
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198223384
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 20:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik lees een hoop reacties over hoe wanhopig de ouders wel niet geweest moeten zijn. Dit is misdadig en heeft in mijn ogen niets met wanhoop te maken. Van mij mogen ze de hoogst mogelijke straf krijgen.
Snap ik ook niet zo goed. En er was ook nog een oma.

Gebruik anders voorbehoedsmiddelen.
pi_198223839
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 19:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af hoe zo'n verdachte dan bij Gerald terecht komt. Is het dan de advocaat die aangeeft deze verdachte te willen verdedigen of hoe gaat dat?
Ik snap deze vraag want gezien de historie van Gerald Roethof kan je met enige voorzichtigheid stellen dat die ouders niet van Nederlandse komaf zijn. Maargoed, dit is speculeren.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198226559
Roethof als advocaat van de vader, wat een onsympathieke kerel is dat toch _O-

Die weet tegenwoordig wel de mediazaken te vinden :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_198226654
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 20:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik lees een hoop reacties over hoe wanhopig de ouders wel niet geweest moeten zijn. Dit is misdadig en heeft in mijn ogen niets met wanhoop te maken. Van mij mogen ze de hoogst mogelijke straf krijgen.
Nou, dat niet oordelen is lekker gelukt ;)
pi_198228225
Roethof leek te suggereren dat de vader niet eens wist dat zij zanger was. Hij zei zoiets al "meisje had alleen verteld dat zij niet ongesteld was geworden of zo".

Maar de jonge vader was wél bij de bevalling; "toen waren zij samen".
Waar was dat dan? Hoe kunnen twee 17-jarigen (in een woning van één van hun ouders?) ongemerkt een bevalling laten plaats vinden en hoe weten zij precies wat zij moeten doen?

"Later zijn zij de straat op gegaan"...zegt Roethof. "Want zij dachten dat de baby dood was".
Dus, dan ben je als 17-jarige nét bevallen, je denkt dat de baby niet meer leeft en dan besluit je een ommetje te gaan maken in de buurt en dan neem je die dode baby mee?
(lijkt mij trouwens nog lastig lopen, als je nét bent bevallen?)

En al wandelend bedenk je dan 'wat moet ik eigenlijk met zo'n dode baby....'?
pi_198228430
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 23:42 schreef Magica het volgende:

[..]

Nou, dat niet oordelen is lekker gelukt ;)
Scherp :P Ik oordeel wel een beetje ja :@ Ik kan me er gewoon niks bij voorstellen dat je zo een kind weggooid alsof het niets is. Levend of dood.
pi_198230453
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 04:47 schreef Niz het volgende:
Roethof leek te suggereren dat de vader niet eens wist dat zij zanger was. Hij zei zoiets al "meisje had alleen verteld dat zij niet ongesteld was geworden of zo".

Maar de jonge vader was wél bij de bevalling; "toen waren zij samen".
Waar was dat dan? Hoe kunnen twee 17-jarigen (in een woning van één van hun ouders?) ongemerkt een bevalling laten plaats vinden en hoe weten zij precies wat zij moeten doen?

"Later zijn zij de straat op gegaan"...zegt Roethof. "Want zij dachten dat de baby dood was".
Dus, dan ben je als 17-jarige nét bevallen, je denkt dat de baby niet meer leeft en dan besluit je een ommetje te gaan maken in de buurt en dan neem je die dode baby mee?
(lijkt mij trouwens nog lastig lopen, als je nét bent bevallen?)

En al wandelend bedenk je dan 'wat moet ik eigenlijk met zo'n dode baby....'?
Wellicht dat je zonder medische hulp, een betere, natuurlijker baarhouding hebt. Hierdoor minder pijn hebt?
  zaterdag 27 februari 2021 @ 11:08:15 #131
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_198230653
Een bevalling is een proces dat in veel gevallen ‘vanzelf’ gaat. Je lichaam drijft de baby zelf af. Zonder hulp of ingrijpen kan dat goed aflopen. Alhoewel het in dit geval kennelijk niet zo goed ging, althans in die mate dat ze dachten dat het kind dood was.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 11:14:56 #132
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_198230738
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:08 schreef Aventura het volgende:
Een bevalling is een proces dat in veel gevallen ‘vanzelf’ gaat. Je lichaam drijft de baby zelf af. Zonder hulp of ingrijpen kan dat goed aflopen. Alhoewel het in dit geval kennelijk niet zo goed ging, althans in die mate dat ze dachten dat het kind dood was.
Dan is het volledig logisch om het bij het grofvuil te pleuren ja.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_198230742
Ik weet niet of ik dit verhaal geloof (dat ze dachten dat de baby dood was.) Het is i.m.o. een goed excuus/verzachtende omstandigheid om onder 'poging tot moord' uit te komen.

Als de baby werkelijk overleden was, hadden ze prima 112 o.i.d. kunnen bellen, het probleem (een ongewenste baby hebben) had zichzelf dan namelijk al opgelost.

Enige andere optie is dat ze wisten dat de baby leefde, dan is het i.m.o. ze aan te rekenen dat ze de baby 'weggooiden' i.p.v. te vondeling legden ergens veilig.

Voor de duidelijkheid, dit is mijn nergens op onderbouwde mening.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 11:21:29 #134
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_198230831
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 04:47 schreef Niz het volgende:
Roethof leek te suggereren dat de vader niet eens wist dat zij zanger was. Hij zei zoiets al "meisje had alleen verteld dat zij niet ongesteld was geworden of zo".

Maar de jonge vader was wél bij de bevalling; "toen waren zij samen".
Waar was dat dan? Hoe kunnen twee 17-jarigen (in een woning van één van hun ouders?) ongemerkt een bevalling laten plaats vinden en hoe weten zij precies wat zij moeten doen?

"Later zijn zij de straat op gegaan"...zegt Roethof. "Want zij dachten dat de baby dood was".
Dus, dan ben je als 17-jarige nét bevallen, je denkt dat de baby niet meer leeft en dan besluit je een ommetje te gaan maken in de buurt en dan neem je die dode baby mee?
(lijkt mij trouwens nog lastig lopen, als je nét bent bevallen?)

En al wandelend bedenk je dan 'wat moet ik eigenlijk met zo'n dode baby....'?
Twijfel zaaien. Enige wat een advocaat hoeft te doen.

Plan B, mocht plan A falen:
Misschien hadden ze wel niet geneukt en dachten ze dat het wel een Alien moest zijn.
Door al die computergames en zo tegenwoordig. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_198230838
Zou kunnen dat Roethof dat verhaaltje "dacht dat de baby dood was" ingefluisterd heeft.
pi_198230927
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:22 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Zou kunnen dat Roethof dat verhaaltje "dacht dat de baby dood was" ingefluisterd heeft.
Dat denk ik nou ook.
pi_198230931
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:22 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Zou kunnen dat Roethof dat verhaaltje "dacht dat de baby dood was" ingefluisterd heeft.
Is dat niet strafbaar? Je moet toch dingen onder ede gaan vertellen bij een rechtzaak?
  zaterdag 27 februari 2021 @ 11:38:09 #138
338319 ZarB
Piña colada
pi_198231024
Dus óf ze dachten dat de baby echt dood was en zijn zo laagbegaafd als het maar zijn kan, óf ze verzinnen een lulsmoes en zijn ook niet goed wijs. In beide gevallen: nooit meer een kind krijgen.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zaterdag 27 februari 2021 @ 12:11:39 #139
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_198231433
Maar de baby heeft toch een hielprikje in een ziekenhuis gehad? Dan moet er toch ook een verloskundige/kraamhulp bij betrokken bij zijn?
pi_198231472
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:11 schreef Fietsertje70 het volgende:
Maar de baby heeft toch een hielprikje in een ziekenhuis gehad? Dan moet er toch ook een verloskundige/kraamhulp bij betrokken bij zijn?
Nee dat was die baby die jaren eerder in een container is gevonden, die was al 10 tot 2 dagen oud. Deze baby was letterlijk net geboren.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 12:18:56 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198231533
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:11 schreef Fietsertje70 het volgende:
Maar de baby heeft toch een hielprikje in een ziekenhuis gehad? Dan moet er toch ook een verloskundige/kraamhulp bij betrokken bij zijn?
Als de hele zwangerschap niet bekend was en de bevalling is thuis geweest dan kan dat zomaar met alleen de directe betrokkenen zijn geweest.
Dat een en ander dan niet goed verlopen is voor moeder of kind vond men kennelijk minder belangrijk.
Maar goed, voor hetzelfde geld was de placenta compleet en heeft de moeder verder ook geen complicaties gehad die medisch ingrijpen nodig maken (misschien niet uitgescheurd of zo weinig dat het niet gehecht hoefde te worden), of misschien wel en is dat de manier waarop ze uiteindelijk min of meer gedwongen waren zich te melden.

Overigens krijgt een baby bij een poliklinische bevalling ook geen hielprik in het ziekenhuis, daar komen ze een paar dagen later thuis voor langs, tenzij dat nu ivm Covid19 anders geregeld is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198232010
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 05:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Scherp :P Ik oordeel wel een beetje ja :@ Ik kan me er gewoon niks bij voorstellen dat je zo een kind weggooid alsof het niets is. Levend of dood.
Nee maar we weten de omstandigheden niet. Je moet wel wanhopig zijn wil je zoiets doen. Misschien wel zwakbegaafd of uit een bepaalde cultuur.. dat niemand het mocht weten.. weet ik veel.
Maar goed, waarom dan in de container en niet ervoor leggen ofzo :?
pi_198232481
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 13:01 schreef Magica het volgende:

[..]

Nee maar we weten de omstandigheden niet. Je moet wel wanhopig zijn wil je zoiets doen. Misschien wel zwakbegaafd of uit een bepaalde cultuur.. dat niemand het mocht weten.. weet ik veel.
Maar goed, waarom dan in de container en niet ervoor leggen ofzo :?
Enige wat ik me kan bedenken is dat de baby niet gevonden mocht worden maar ze het niet om het leven konden brengen oid
  zaterdag 27 februari 2021 @ 13:44:09 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198232545
Ik snap ook niet hoe iemand dit kan doen, aan de andere kant snap ik wel dat je of heel erg wanhopig of heel erg in de war of zwakbegaafd moet zijn om dit te doen, dus mensen verwijten dat ze puur slecht zijn is me een beetje te makkelijk, helemaal gezien de leeftijd van de betrokkenen.

Alleen de rol van oma vind ik in deze wel interessant, die zou toch beter moeten weten als ze niet zwakbegaafd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198232691
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:31 schreef Meaghan het volgende:

[..]

Dat denk ik nou ook.
Daar dacht ik ook aan. Maar we moeten even afwachten hoeveel ze willen vrijgeven.
pi_198232767
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Vreselijk zeg. Ik ben benieuwd naar het verhaal hierachter.

In Nederland is altijd een oplossing voor als je het echt niet aankan je baby te verzorgen.

Misschien een hele jonge moeder die ongewenst zwanger was en het geheim heeft gehouden. Er zal vast een heel triest verhaal achter zitten.
Wij Nederlanders zijn een te nieuwsgierig volkje. Bij een vondeling gaan we wel 101 testen afnemen. Dna, is het mischien baby van een vermiste of een misdrijf dit dat. Kan me voorstellen dat jonge ouders dan in paniek raken en denken fuk it, dan maar dumpen of vermoorden.

@girlnextdoor “coronials" heb jij dat verzonnen _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Brainfreeze-Cat op 27-02-2021 14:06:51 ]
pi_198233182
Jongen wist niet dat meisje zwanger was, maar was wel bij de bevalling? Ze dachten dat het dood was....er moet wat tijd hebben gezeten tussen bevalling, navelstreng doorknippen/snijden (hoe hebben ze dat gedaan?), kind in plastic tas stoppen, ermee gaan lopen.. al die tijd heeft de baby geen kik gegeven? Niet bewogen? Lijkt me bijna onmogelijk. Hoe jong en kinderlijk deze twee ook zijn, ze weten heus wel het verschil tussen dood en levend.
Het lijkt meer op voorbedacht gecombineerd met paniek. Kind gebaard, zonder er naar durven kijken zsm in een plastic tas gestopt. Alle rommel opruimen, moeder op kalefateren om op te staan en te lopen. Vervolgen met de tas naar de eerste beste afvalcontainer gelopen. Eventuele bewegingen of geluidjes proberen te negeren. Jezelf wijsmaken dat die baby sowieso wel dood zal zijn door de val en verstikking. Gauw naar hun eigen huis en kamertje. En de volgende dag gewoon net doen alsof er niks is gebeurd.
Je vraagt je wel af of écht helemaal niemand in hun omgeving door had dat ze zwanger was en waar ze precies is bevallen? In huis, op straat, in een garagebox?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_198233193
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 14:01 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:

[..]

Wij Nederlanders zijn een te nieuwsgierig volkje. Bij een vondeling gaan we wel 101 testen afnemen. Dna, is het mischien baby van een vermiste of een misdrijf dit dat. Kan me voorstellen dat jonge ouders dan in paniek raken en denken fuk it, dan maar dumpen of vermoorden.
Heb je weleens een pasgeboren baby vast gehouden?
pi_198233266
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 14:24 schreef Injetta het volgende:
Jongen wist niet dat meisje zwanger was, maar was wel bij de bevalling? Ze dachten dat het dood was....er moet wat tijd hebben gezeten tussen bevalling, navelstreng doorknippen/snijden (hoe hebben ze dat gedaan?), kind in plastic tas stoppen, ermee gaan lopen.. al die tijd heeft de baby geen kik gegeven? Niet bewogen? Lijkt me bijna onmogelijk. Hoe jong en kinderlijk deze twee ook zijn, ze weten heus wel het verschil tussen dood en levend.
Het lijkt meer op voorbedacht gecombineerd met paniek. Kind gebaard, zonder er naar durven kijken zsm in een plastic tas gestopt. Alle rommel opruimen, moeder op kalefateren om op te staan en te lopen. Vervolgen met de tas naar de eerste beste afvalcontainer gelopen. Eventuele bewegingen of geluidjes proberen te negeren. Jezelf wijsmaken dat die baby sowieso wel dood zal zijn door de val en verstikking. Gauw naar hun eigen huis en kamertje. En de volgende dag gewoon net doen alsof er niks is gebeurd.
Je vraagt je wel af of écht helemaal niemand in hun omgeving door had dat ze zwanger was en waar ze precies is bevallen? In huis, op straat, in een garagebox?
Precies dit ja!
  zaterdag 27 februari 2021 @ 14:33:26 #150
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_198233304
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 14:24 schreef Injetta het volgende:
Jongen wist niet dat meisje zwanger was, maar was wel bij de bevalling? Ze dachten dat het dood was....er moet wat tijd hebben gezeten tussen bevalling, navelstreng doorknippen/snijden (hoe hebben ze dat gedaan?), kind in plastic tas stoppen, ermee gaan lopen.. al die tijd heeft de baby geen kik gegeven? Niet bewogen? Lijkt me bijna onmogelijk. Hoe jong en kinderlijk deze twee ook zijn, ze weten heus wel het verschil tussen dood en levend.
..
Bedenksel van de advocaat.
Verhaal goed volhouden en je kan in vrijheid weer verder met kinderen maken.
Iedereen blij.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_198233320
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 14:01 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:

[..]

Wij Nederlanders zijn een te nieuwsgierig volkje. Bij een vondeling gaan we wel 101 testen afnemen. Dna, is het mischien baby van een vermiste of een misdrijf dit dat. Kan me voorstellen dat jonge ouders dan in paniek raken en denken fuk it, dan maar dumpen of vermoorden.

@:girlnextdoor “coronials" heb jij dat verzonnen _O-
Jij kan het je wel voorstellen om dat Nederlanders te nieuwsgierig zijn? Dit krijg jij uit je toetsenbord getypt? :') :') :')
  zaterdag 27 februari 2021 @ 14:52:16 #152
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_198233584
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 14:24 schreef Injetta het volgende:
Jongen wist niet dat meisje zwanger was, maar was wel bij de bevalling? Ze dachten dat het dood was....er moet wat tijd hebben gezeten tussen bevalling, navelstreng doorknippen/snijden (hoe hebben ze dat gedaan?), kind in plastic tas stoppen, ermee gaan lopen.. al die tijd heeft de baby geen kik gegeven? Niet bewogen? Lijkt me bijna onmogelijk. Hoe jong en kinderlijk deze twee ook zijn, ze weten heus wel het verschil tussen dood en levend.
Het lijkt meer op voorbedacht gecombineerd met paniek. Kind gebaard, zonder er naar durven kijken zsm in een plastic tas gestopt. Alle rommel opruimen, moeder op kalefateren om op te staan en te lopen. Vervolgen met de tas naar de eerste beste afvalcontainer gelopen. Eventuele bewegingen of geluidjes proberen te negeren. Jezelf wijsmaken dat die baby sowieso wel dood zal zijn door de val en verstikking. Gauw naar hun eigen huis en kamertje. En de volgende dag gewoon net doen alsof er niks is gebeurd.
Je vraagt je wel af of écht helemaal niemand in hun omgeving door had dat ze zwanger was en waar ze precies is bevallen? In huis, op straat, in een garagebox?
allemaal oncontroleerbare verzinsels van advocaat Roethof
Je kent die man nu toch wel

De jongen heeft waarschijnlijk al maanden geen contact meer gehad met dat meisje sinds ze hem vertelde dat ze zwanger was
Moeder van het zwangere meisje heeft het kindje na de geboorte in de kliko gegooid en dacht klaar ermee
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_198233586
Wat dachten ze, wat ze "in de provincie" doen gaan wij wel even real life uitvoeren?

quote:
'Huilende baby' in container blijkt pop te zijn

De brandweer van Gytsjerk rukte zondagnacht uit voor een 'huilende baby'. Een passant had deze gehoord nadat hij afval in een container bij het tankstation aan de Trynwâldsterdyk bij Gytsjerk had gegooid. Ook de politie en ambulance kwamen uit voorzorg naar de kledingcontainer.

De container is door de brandweer geopend en de rommel is verwijderd om te ontdekken wat er nu precies aan de hand was. Uiteindelijk werd een speelgoed baby, die huilende geluiden maakte, aangetroffen. Deze begon geluid te maken als er beweging werd vastgesteld door de pop. Eind goed, al goed. De brandweer kon daarop met een gerust hart terugkeren naar de kazerne.
  zondag 28 februari 2021 @ 12:05:43 #154
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_198247463
Blijkbaar hadden de kinderen geen omgeving waar ze hulp van verwachtten. Er zijn nog steeds gezinnen waar hel en verdoemenis word geroepen als iemand seksueel geïnteresseerd blijkt te zijn.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_198250443
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Blijkbaar hadden de kinderen geen omgeving waar ze hulp van verwachtten. Er zijn nog steeds gezinnen waar hel en verdoemenis word geroepen als iemand seksueel geïnteresseerd blijkt te zijn.
Kan.. kan ook hun ‘angst’ zijn en hadden de ouders het wellicht geaccepteerd. Zo zouden de ouders van de ‘vader’ aangeboden hebben het kindje in huis te nemen (als dat bericht klopt).
Het blijft een tragisch verhaal en je moet er toch niet aan denken dat je op je 17de zonder enige medische hulp ergens stiekem een kind baart...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 28 februari 2021 @ 16:26:56 #156
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_198252170
Ik denk echt dat Roethof als advocaat alleen maar in je nadeel werkt. Het verhaal waar hij zijn cliënten mee laat komen raakt kant noch wal.
Er is een apart wetsartikel voor de moeder die, uit angst voor ontdekking, paar pas geboren kind ombrengt. Artikel 291 en 292 voor degenen die erbij betrokken is. Als hij daar nu een punt van maakt en de geestelijke gesteldheid van de ouders benadrukt, dan zou dat bij een rechter veel meer opleveren dan het gezwets waar hij nu mee aankomt.
Non possumus non loqui
  Spellchecker zondag 28 februari 2021 @ 16:45:58 #157
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198252676
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Blijkbaar hadden de kinderen geen omgeving waar ze hulp van verwachtten. Er zijn nog steeds gezinnen waar hel en verdoemenis word geroepen als iemand seksueel geïnteresseerd blijkt te zijn.
Zou dan ook niemand hebben geweten dat zij zwanger was?
  zondag 28 februari 2021 @ 17:36:03 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198253513
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 16:26 schreef Knip het volgende:
Ik denk echt dat Roethof als advocaat alleen maar in je nadeel werkt. Het verhaal waar hij zijn cliënten mee laat komen raakt kant noch wal.
Er is een apart wetsartikel voor de moeder die, uit angst voor ontdekking, paar pas geboren kind ombrengt. Artikel 291 en 292 voor degenen die erbij betrokken is. Als hij daar nu een punt van maakt en de geestelijke gesteldheid van de ouders benadrukt, dan zou dat bij een rechter veel meer opleveren dan het gezwets waar hij nu mee aankomt.
Volgens mij is Roethof de advocaat van de vader, niet van beide ouders.
En met dat gegeven zie ik hem prima in staat de moeder (en haar moeder) onder de bus te gooien als hij daarmee zijn cliënt vrijpleit.

Ik denk dat daar al een beginnetje mee gemaakt is nu er ineens een verhaal is dat de ouders van de vader de baby wel in huis wilden nemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198254029
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij is Roethof de advocaat van de vader, niet van beide ouders.
En met dat gegeven zie ik hem prima in staat de moeder (en haar moeder) onder de bus te gooien als hij daarmee zijn cliënt vrijpleit.

Ik denk dat daar al een beginnetje mee gemaakt is nu er ineens een verhaal is dat de ouders van de vader de baby wel in huis wilden nemen.
Maar de vader was er bij toen ze het kindje dumpte? Of mis ik iets
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 28 februari 2021 @ 18:24:47 #160
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_198254318
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 16:45 schreef maily het volgende:

[..]

Zou dan ook niemand hebben geweten dat zij zwanger was?
Zat vrouwen die er tijdens de bevalling zelf pas achter komen dat ze zwanger waren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Spellchecker zondag 28 februari 2021 @ 20:22:14 #161
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198256500
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Zat vrouwen die er tijdens de bevalling zelf pas achter komen dat ze zwanger waren.
Dit was een kind van 17 (misschien in het begin 16) ......
Die moeder moet toch iets gemerkt hebben? Geen gebruik van maandverband/tampons .... misselijk geweest misschien ....
pi_198256718
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 15:05 schreef Injetta het volgende:

[..]

Kan.. kan ook hun ‘angst’ zijn en hadden de ouders het wellicht geaccepteerd. Zo zouden de ouders van de ‘vader’ aangeboden hebben het kindje in huis te nemen (als dat bericht klopt).
Het blijft een tragisch verhaal en je moet er toch niet aan denken dat je op je 17de zonder enige medische hulp ergens stiekem een kind baart...
Waar lees je dat van zijn ouders?
  zondag 28 februari 2021 @ 20:43:37 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198256902
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Maar de vader was er bij toen ze het kindje dumpte? Of mis ik iets
Schijnbaar wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198257271
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 20:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Schijnbaar wel.
Dat is al wat lastiger
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 1 maart 2021 @ 12:36:56 #165
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_198266813
Naast dat ie een ongelooflijk onsympathieke uitstraling heeft, gaat die Roethof ook nog eens over het randje van het betamelijke met de theorieeen die hij steeds opwerpt voor zijn klanten.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_198269491
"Meer! meer! meer!"
pi_198270289
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 15:44 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
"Meer! meer! meer!"
Wat bedoel je hiermee?
  maandag 1 maart 2021 @ 22:15:22 #168
1234 HiZ
Istanbullu
pi_198277505
Wat ik niet begrijp is hoe talkshows zich laten misbruiken als PR-kanaal voor verdachten door hun advocaten de meest pertinente onzin de wereld in te laten slingeren tijdens het gesprek bij hun aan tafel. Als ze (gastheer/gastvrouw) er dan ook nog nooit tegenin gaan of vraagtekens bij zetten lijkt het altijd net alsof die advocaat 'wel een punt heeft'.
pi_198277903
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 22:15 schreef HiZ het volgende:
Wat ik niet begrijp is hoe talkshows zich laten misbruiken als PR-kanaal voor verdachten door hun advocaten de meest pertinente onzin de wereld in te laten slingeren tijdens het gesprek bij hun aan tafel. Als ze (gastheer/gastvrouw) er dan ook nog nooit tegenin gaan of vraagtekens bij zetten lijkt het altijd net alsof die advocaat 'wel een punt heeft'.
Kijkcijfers. Ze doen het vooral voor zichzelf.
pi_198312614
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 20:54 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Ik snap deze vraag want gezien de historie van Gerald Roethof kan je met enige voorzichtigheid stellen dat die ouders niet van Nederlandse komaf zijn. Maargoed, dit is speculeren.
Jos is wel redelijk Nederlands.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 12 april 2023 @ 22:14:20 #171
269689 crew  Viv
pi_208754439
Update:
quote:
Ouders van 'containerbaby' Amsterdam verdacht van moord op eerder kind

Twee jonge ouders uit Amsterdam, van wie de baby in 2021 werd gevonden in een afvalcontainer, worden verdacht van moord op een ander kind. Het Openbaar Ministerie bevestigt dat na berichtgeving door Het Parool.

Nadere details over de aan het licht gekomen moordzaak ontbreken; het onderzoek loopt nog.

In 2021 werd een baby in een vuilcontainer in Amsterdam-Zuidoost aangetroffen. De twee ouders worden in deze zaak al verdacht van poging tot moord. Nu komt daar dus nog een verdenking van moord op een andere baby bij. Het tweetal was ten tijde van beide incidenten minderjarig.

'Verkeerde beslissing'
De vondst van het pasgeboren kind twee jaar geleden leidde landelijk tot een golf van verontwaardiging. De ouders waren destijds allebei 17 jaar oud. De advocaat van de vader verklaarde toen dat de ouders dachten dat hun kindje al was overleden. "In die paniek, angst en stress is toen een verkeerde beslissing genomen", zei de advocaat bij tv-programma Op1.

Buurtbewoners hadden gehuil gehoord vanuit de container in de straat Meernhof. De baby, die gewikkeld was in een Jumbo-boodschappentas, werd bevrijd door agenten en brandweerlieden. Het kindje werd onderkoeld naar het ziekenhuis gebracht. Het is onduidelijk hoe het nu gaat met het kind.

Het Parool schrijft dat de twee advocaten van de ouders niet willen reageren op de nieuwe beschuldiging van moord. Hun strafzaak staat volgens het OM voor medio september gepland.
https://nos.nl/artikel/24(...)moord-op-eerder-kind
  woensdag 12 april 2023 @ 23:16:18 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208755073
Damn, destijds allebei 17 en dan is er ook al sprake geweest van een eerder kind? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 12 april 2023 @ 23:33:28 #173
269689 crew  Viv
pi_208755128
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 23:16 schreef Leandra het volgende:
Damn, destijds allebei 17 en dan is er ook al sprake geweest van een eerder kind? :o
Yep. Dat je één keer uit paniek en onvolwassenheid zoiets doet kan ik me ergens nog wel voorstellen, maar twee keer?
  donderdag 13 april 2023 @ 00:04:15 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208755238
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 23:33 schreef Viv het volgende:

[..]
Yep. Dat je één keer uit paniek en onvolwassenheid zoiets doet kan ik me ergens nog wel voorstellen, maar twee keer?
Op je 17de voor de 2de keer bevallen cq iemand bezwangeren is ook al bizar, helemaal als je het eerste kind ook al hebt vermoord.

Echt, hoe dan?!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208755558
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 23:33 schreef Viv het volgende:

[..]
Yep. Dat je één keer uit paniek en onvolwassenheid zoiets doet kan ik me ergens nog wel voorstellen, maar twee keer?
Grote kans dat het thuis niet veilig genoeg voelt/is om te delen.
pi_208755574
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 23:16 schreef Leandra het volgende:
Damn, destijds allebei 17 en dan is er ook al sprake geweest van een eerder kind? :o
Het is Zuid-Oost, veel Surinamers en Antillianen, relatief veel tienerzwangerschappen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 13 april 2023 @ 06:56:41 #177
269689 crew  Viv
pi_208755703
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2023 03:34 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Grote kans dat het thuis niet veilig genoeg voelt/is om te delen.
Absoluut. En dat is bovendien een reden om een mildere straf op te leggen, zie ook:
KLB / wtf is deze wet
(In het bovenstaande geval heb je ook nog dikke kans dat ze volgens het jeugdrecht berechten, dus die hele vervolging is vooral symbolisch. :X )

Maar als je dan uit nood/paniek een baby vermoord hebt, dan zorg je toch voortaan voor goede anticonceptie? :{ Op je 16e/17e kan dat prima zonder medeweten/medewerking van thuis.

Of waren deze kinderen verstandelijk beperkt of zo? :?
pi_212689254
NWS / Baby in ondergrondse container gedumpt

Nou er is een uitspraak hoor.

Vier jaar gevangenisstraf voor achterlaten baby in container

quote:
Het gerechtshof Amsterdam veroordeelt een vrouw tot 4 jaar gevangenisstraf voor het achterlaten van haar enkele weken oude baby in een ondergrondse afvalcontainer. Dat is vandaag in hoger beroep beslist. Hiermee bevestigt het hof het vonnis van de rechtbank.

In de nacht van 26 oktober 2014 hoorde een voorbijganger in Amsterdam Slotermeer gehuil uit een container komen en alarmeerde de hulpdiensten. Brandweerlieden troffen een baby aan in een dichtgeknoopte plastic tas. Jarenlang slaagde de politie er niet in een verdachte te achterhalen. Dit veranderde in februari 2021, toen een vingerafdruk op de plastic tas werd vergeleken met afdrukken in een internationale databank, wat leidde tot een match. Dit spoor leidde uiteindelijk naar de verdachte, die in Duitsland werd gearresteerd.

Rechtspsychologisch onderzoek
Op verzoek van de advocaat van de verdachte gaf het hof opdracht tot een rechtspsychologisch onderzoek naar de betrouwbaarheid van de bekennende verklaring die zij na haar aanhouding in 2021 aflegde. Het naar aanleiding daarvan opgemaakte rapport bracht het gerechtshof niet tot een ander oordeel dan de rechtbank over de bruikbaarheid voor het bewijs van deze bekennende verklaring.

https://www.rechtspraak.n(...)by-in-container.aspx
  maandag 4 maart 2024 @ 15:18:04 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212689623
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 14:46 schreef Nober het volgende:
NWS / Baby in ondergrondse container gedumpt

Nou er is een uitspraak hoor.

Vier jaar gevangenisstraf voor achterlaten baby in container
[..]

Dit is toch een andere zaak dan de zaak waar dit topic over gaat?

Dit topic gaat over een baby in een vuilcontainer in 2021, je uitspraak gaat over de zaak uit 2014 die je linkt in je post.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_212693361
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 15:18 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dit is toch een andere zaak dan de zaak waar dit topic over gaat?

Dit topic gaat over een baby in een vuilcontainer in 2021, je uitspraak gaat over de zaak uit 2014 die je linkt in je post.
NWS / Baby in ondergrondse container gedumpt deze zaak ja
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 4 maart 2024 @ 20:10:43 #181
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_212693840
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 05:43 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Wat wil je dat Nederland hier aan doet ?
Plekken creëren waar je kinderen te vondeling kan leggen zonder navraag en consequenties bijvoorbeeld?
  Spellchecker maandag 4 maart 2024 @ 20:53:18 #182
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212694863
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 20:10 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Plekken creëren waar je kinderen te vondeling kan leggen zonder navraag en consequenties bijvoorbeeld?
Die zijn er.
  maandag 4 maart 2024 @ 20:55:13 #183
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_212694906
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 20:53 schreef maily het volgende:

[..]
Die zijn er.
Meer dan.
Vooral in de buurt van die achterstandswijken waar veel van die domme tieners wonen.
  maandag 4 maart 2024 @ 23:25:59 #184
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_212696559
Hoe lult advocaat Roethof dit recht?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')