SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://imgix.bustle.com/(...)max&auto=format&q=70
Tap tap tap
m'n pa heeft ook een regenbroek besteldquote:Op zondag 21 februari 2021 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen pony, niks aan de hand hier.![]()
Al zijn de punten om te huilen, maar goed.
quote:Op zondag 21 februari 2021 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n pa heeft ook een regenbroek besteld
Als ik naar buiten ga doe ik er gel in, maar als het dan goed waait ofzo dan staat het zo weer alle kanten opquote:Op zondag 21 februari 2021 22:57 schreef shiitake het volgende:
Ja dat kan ik me voorstellen. Van die weerbarstige plukken. Een beetje gel erin?
Als ik een sjaal heb gedragen dan is het al een dikke klit Huehue in m'n nek. En als ik even op de bank heb gelegen ookquote:Op zondag 21 februari 2021 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Trouwens, CL, met langer haar lijkt het ook meteen een klap meer he. En niet zo vaak kammen joh, daar beschadig je het alleen maar mee.
Dat alle kanten opwaaien doet me denken aan een collega van mij van vroeger. Die kamde z'n haar van de ene kant naar de andere kant, omdat ie bovenop kaal was. En dan liepen we buiten en bij een flinke windvlaag wapperde die hele pluk omhoog. Dat was geen gezicht.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik naar buiten ga doe ik er gel in, maar als het dan goed waait ofzo dan staat het zo weer alle kanten op
Vlechten een idee?quote:Op zondag 21 februari 2021 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik een sjaal heb gedragen dan is het al een dikke klit Huehue in m'n nek. En als ik even op de bank heb gelegen ook
Dat heb ik gelukkig nietquote:Op zondag 21 februari 2021 23:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat alle kanten opwaaien doet me denken aan een collega van mij van vroeger. Die kamde z'n haar van de ene kant naar de andere kant, omdat ie bovenop kaal was. En dan liepen we buiten en bij een flinke windvlaag wapperde die hele pluk omhoog. Dat was geen gezicht.
Joop is het harigst, dus die doet het doucheputje.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vroeger nog wel langer haar trouwens. Toen liep m'n vader altijd te klagen over al dat haar in het doucheputje met drie vrouwen in huis
Nee, die heb ik niet. Mis ik iets leuks?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:52 schreef engine het volgende:
Heeft @:devzero niet toevallig ook mario kart?
Hey, hoi!quote:Op zondag 21 februari 2021 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet. Mis ik iets leuks?
Laatst liep het water weer niet lekker weg en dacht ik "wat raar, nu al? Had het vorige week toch al weggehaald?" Waarschijnlijk een pluk gemist ofzo want er kwam een halve fret uitquote:Op zondag 21 februari 2021 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop is het harigst, dus die doet het doucheputje.
Ja, je moet het even in de vingers krijgen.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat lukt me nog niet goedis best lastig bij jezelf. Oefening baart kunst.
Oefening baart ook andere dingen, huehue.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat lukt me nog niet goedis best lastig bij jezelf. Oefening baart kunst.
quote:Op zondag 21 februari 2021 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatst liep het water weer niet lekker weg en dacht ik "wat raar, nu al? Had het vorige week toch al weggehaald?" Waarschijnlijk een pluk gemist ofzo want er kwam een halve fret uit![]()
Smerig en bevredigend tegelijk.
Had jij nou zo'n leave in-conditioner?quote:Op zondag 21 februari 2021 23:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, je moet het even in de vingers krijgen.
Maar ook matige vlecht doet al wonderen tegen klitten.Misschien maar weer gaan doen 's nachts, schade beperken enzo.
Horror.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oefening baart ook andere dingen, huehue.
quote:Op zondag 21 februari 2021 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatst liep het water weer niet lekker weg en dacht ik "wat raar, nu al? Had het vorige week toch al weggehaald?" Waarschijnlijk een pluk gemist ofzo want er kwam een halve fret uit![]()
Smerig en bevredigend tegelijk.
Jup. Alleen krijg ik puisten van de nieuwe variant.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had jij nou zo'n leave in-conditioner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |