SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://imgix.bustle.com/(...)max&auto=format&q=70
Tap tap tap
m'n pa heeft ook een regenbroek besteldquote:Op zondag 21 februari 2021 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen pony, niks aan de hand hier.![]()
Al zijn de punten om te huilen, maar goed.
quote:Op zondag 21 februari 2021 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n pa heeft ook een regenbroek besteld
Als ik naar buiten ga doe ik er gel in, maar als het dan goed waait ofzo dan staat het zo weer alle kanten opquote:Op zondag 21 februari 2021 22:57 schreef shiitake het volgende:
Ja dat kan ik me voorstellen. Van die weerbarstige plukken. Een beetje gel erin?
Als ik een sjaal heb gedragen dan is het al een dikke klit Huehue in m'n nek. En als ik even op de bank heb gelegen ookquote:Op zondag 21 februari 2021 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Trouwens, CL, met langer haar lijkt het ook meteen een klap meer he. En niet zo vaak kammen joh, daar beschadig je het alleen maar mee.
Dat alle kanten opwaaien doet me denken aan een collega van mij van vroeger. Die kamde z'n haar van de ene kant naar de andere kant, omdat ie bovenop kaal was. En dan liepen we buiten en bij een flinke windvlaag wapperde die hele pluk omhoog. Dat was geen gezicht.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik naar buiten ga doe ik er gel in, maar als het dan goed waait ofzo dan staat het zo weer alle kanten op
Vlechten een idee?quote:Op zondag 21 februari 2021 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik een sjaal heb gedragen dan is het al een dikke klit Huehue in m'n nek. En als ik even op de bank heb gelegen ook
Dat heb ik gelukkig nietquote:Op zondag 21 februari 2021 23:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat alle kanten opwaaien doet me denken aan een collega van mij van vroeger. Die kamde z'n haar van de ene kant naar de andere kant, omdat ie bovenop kaal was. En dan liepen we buiten en bij een flinke windvlaag wapperde die hele pluk omhoog. Dat was geen gezicht.
Joop is het harigst, dus die doet het doucheputje.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vroeger nog wel langer haar trouwens. Toen liep m'n vader altijd te klagen over al dat haar in het doucheputje met drie vrouwen in huis
Nee, die heb ik niet. Mis ik iets leuks?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:52 schreef engine het volgende:
Heeft @:devzero niet toevallig ook mario kart?
Hey, hoi!quote:Op zondag 21 februari 2021 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet. Mis ik iets leuks?
Laatst liep het water weer niet lekker weg en dacht ik "wat raar, nu al? Had het vorige week toch al weggehaald?" Waarschijnlijk een pluk gemist ofzo want er kwam een halve fret uitquote:Op zondag 21 februari 2021 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop is het harigst, dus die doet het doucheputje.
Ja, je moet het even in de vingers krijgen.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat lukt me nog niet goedis best lastig bij jezelf. Oefening baart kunst.
Oefening baart ook andere dingen, huehue.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat lukt me nog niet goedis best lastig bij jezelf. Oefening baart kunst.
quote:Op zondag 21 februari 2021 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatst liep het water weer niet lekker weg en dacht ik "wat raar, nu al? Had het vorige week toch al weggehaald?" Waarschijnlijk een pluk gemist ofzo want er kwam een halve fret uit![]()
Smerig en bevredigend tegelijk.
Had jij nou zo'n leave in-conditioner?quote:Op zondag 21 februari 2021 23:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, je moet het even in de vingers krijgen.
Maar ook matige vlecht doet al wonderen tegen klitten.Misschien maar weer gaan doen 's nachts, schade beperken enzo.
Horror.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oefening baart ook andere dingen, huehue.
quote:Op zondag 21 februari 2021 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatst liep het water weer niet lekker weg en dacht ik "wat raar, nu al? Had het vorige week toch al weggehaald?" Waarschijnlijk een pluk gemist ofzo want er kwam een halve fret uit![]()
Smerig en bevredigend tegelijk.
Jup. Alleen krijg ik puisten van de nieuwe variant.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had jij nou zo'n leave in-conditioner?
quote:Op zondag 21 februari 2021 23:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik aan boord ook eens gehad.
Kwam een pluk van meer dan 50 cm uit![]()
dat moet ik hier ook nog doen. maar dan moet er een stuk porselein van 't schot afquote:Op zondag 21 februari 2021 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Water in de wastafel op de badkamer liep niet door. Leiding losgemaakt.
Alsof er ooit een kat was doorgespoeld.
Die van Kruidvat? Las er bij de reviews ook al over. Puisten kun je wel lekker uitknijpen.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Alleen krijg ik puisten van de nieuwe variant.
Wel jammer, die eerdere versie was superfijn.
Ja dat is alweer even geleden inderdaad.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoilang niet gezien (ik kom dan ook amper nog op FOK!)
Had ik hier toen ik het huis kocht, wasbak in de badkamer liep niet goed door dus de afvoerpijp er even afgehaald, wat een zooi daar allemaal uit kwamquote:Op zondag 21 februari 2021 23:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik aan boord ook eens gehad.
Kwam een pluk van meer dan 50 cm uit![]()
ja dat moet ik hier dus ook nog doenquote:Op zondag 21 februari 2021 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik hier toen ik het huis kocht, wasbak in de badkamer liep niet goed door dus de afvoerpijp er even afgehaald, wat een zooi daar allemaal uit kwam
Nee, Nature Box.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van Kruidvat? Las er bij de reviews ook al over. Puisten kun je wel lekker uitknijpen.
O die van Kruidvat schijnt hetzelfde probleem te hebbenquote:Op zondag 21 februari 2021 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, Nature Box.
Ik wil 'm siliconenvrij hebben, dus even wat uit een schap trekken is geen optie.
Mja, waarschijnlijk een bepaald parfum wat het doet. Al kan je van alles wel een review vinden van iemand die er niet tegen kan.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O die van Kruidvat schijnt hetzelfde probleem te hebben
De farm mix is wel lekker.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:21 schreef LTVDK het volgende:
Zie net deze reclame, alletyfus wat irritant zeg
Hij schijnt sinds een jaar heel vet te zijn geworden. Misschien is het stiekem dezelfde.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, waarschijnlijk een bepaald parfum wat het doet. Al kan je van alles wel een review vinden van iemand die er niet tegen kan.
Komt door de corona.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Hij schijnt sinds een jaar heel vet te zijn geworden.
ieders leven van een varken is kennelijk waardevol, je denkt toch niet dat gelatine in gummibeertjes enzo, van runder of lams gelatine gemaakt is?quote:Op zondag 21 februari 2021 23:21 schreef LTVDK het volgende:
Zie net deze reclame, alletyfus wat irritant zeg
Ik niet, ik loop gewoon de hele dag rondjesquote:
marathonquote:Op zondag 21 februari 2021 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik niet, ik loop gewoon de hele dag rondjes
Nee, dit is een spray.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij schijnt sinds een jaar heel vet te zijn geworden. Misschien is het stiekem dezelfde.
https://reizendekabouters.nl/eb845/quote:Op zondag 21 februari 2021 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik niet, ik loop gewoon de hele dag rondjes
Die van mij doet nog niksquote:Op maandag 22 februari 2021 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://reizendekabouters.nl/eb845/Waarom gaat die van jou zo goed?
Nee vind ik ook jammer, al die verdwenen kabouters. Maar daarom extra leuk als ze wel verplaatst worden. Ik was zelf ook in die buurt aan het wandelen vandaag, misschien komt er een dag dat ik zelf weer een kabouter tegenkomquote:
gewoon ziek worden, ik was zo 6 a 7 kilo kwijtquote:Op maandag 22 februari 2021 05:58 schreef kwiwi het volgende:
GoedemorgenGesport, gedoucht, nu yoghurt als ontbijt in plaats van een boterham met hagelslag
Hoop dat die 5 kilo er snel af is..
quote:Op maandag 22 februari 2021 07:11 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon ziek worden, ik was zo 6 a 7 kilo kwijt
ik kan het gelukkig wel hebbenquote:
Hopelijk op zo min mogelijk zure sappenquote:Op maandag 22 februari 2021 07:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weer klaar voor een dag bij Sappen & Smoothies?
Hoax!quote:Op maandag 22 februari 2021 07:19 schreef bitterbal het volgende:
maar jongens er is ook goed nieuws.
het is bijna weekend
ik heb voor mijn gevoel al tijden vakantiequote:Op maandag 22 februari 2021 07:19 schreef bitterbal het volgende:
maar jongens er is ook goed nieuws.
het is bijna weekend
hou dat vastquote:Op maandag 22 februari 2021 07:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb voor mijn gevoel al tijden vakantie
* zoekt stevig touwquote:Op maandag 22 februari 2021 07:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog 106,13 uur en we hebben weer weekend
ja las het niet. maar goed dat wij niet de zelfde tarieven hebbenquote:Op maandag 22 februari 2021 07:25 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)wege-winterweer.html
16000$ voor een weekje stoken...
Jaquote:
Kun je ook verdienen dus met je zonnepaneeltjesquote:Op maandag 22 februari 2021 07:25 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)wege-winterweer.html
16000$ voor een weekje stoken...
Je aanslag spul werkt Losquote:Op maandag 22 februari 2021 07:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je ook verdienen dus met je zonnepaneeltjes
Ik zie al een paar weken vogels takjes zoekenquote:Op maandag 22 februari 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik hoor ze .
Druk bezig met voorbereidigen voor een ei natuurlijk
quote:Op maandag 22 februari 2021 07:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja met kunstmest en ammoniak en gist kun je een goede bom maken hč?
misschien heb je als vogel ook geen slecht levenquote:Op maandag 22 februari 2021 07:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie al een paar weken vogels takjes zoeken
Beetje rondvliegen, beetje mensen onder schijtenquote:Op maandag 22 februari 2021 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien heb je als vogel ook geen slecht leven
ja.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje rondvliegen, beetje mensen onder schijten
Koens is juist vrij laatquote:Op maandag 22 februari 2021 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Koens wat vroeg
is de brug weer open?
Je zit al zo onder de plak bij je vriendin dat je geen wilde eend meer krijgt als reclame?quote:Op maandag 22 februari 2021 07:53 schreef UitStraling het volgende:
Waarom krijg ik reclame voor tamme eend?
Ik weet dat de zwembaden nog niet in het plan zitten om geopend te worden maar ik zou je toch aanraden om even vol te houden!!quote:Op maandag 22 februari 2021 08:01 schreef mschol het volgende:
zo er maar uit, 2de poging aquarium doen
Nog steeds klachtenvrij?quote:
quote:
Gister wel, maar deze herken ik goed aan hooikoorts klachten die ik altijd heb. Vandaag weer fris en fruitigquote:
Zolang de seks maar niet met haar was..quote:Op maandag 22 februari 2021 08:11 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Gister wel, maar deze herken ik goed aan hooikoorts klachten die ik altijd heb. Vandaag weer fris en fruitigik heb echt geen flauw idee. Voel me goed verder.
Overigens wel seks gehad gisteravond, terwijl ze nog niet 24u klachtvrij is.... misschien een beetje dom maarja.
Whehequote:Op maandag 22 februari 2021 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zolang de seks maar niet met haar was..
quote:Op maandag 22 februari 2021 08:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet dat de zwembaden nog niet in het plan zitten om geopend te worden maar ik zou je toch aanraden om even vol te houden!!
quote:Op maandag 22 februari 2021 08:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet dat de zwembaden nog niet in het plan zitten om geopend te worden maar ik zou je toch aanraden om even vol te houden!!
Dat is minder dan 30 seconden op anderhalve meter afstand. Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:11 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Gister wel, maar deze herken ik goed aan hooikoorts klachten die ik altijd heb. Vandaag weer fris en fruitigik heb echt geen flauw idee. Voel me goed verder.
Overigens wel seks gehad gisteravond, terwijl ze nog niet 24u klachtvrij is.... misschien een beetje dom maarja.
Ik had haar niet op mijn kosten online moeten laten shoppen bij hunkemoller vorige week. Dat heb ik nu wel geleerd.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is minder dan 30 seconden op anderhalve meter afstand. Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.
Iedereen de korte broek al aan?
Ja ze heeft mooie setjes gekochtquote:Op maandag 22 februari 2021 08:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had haar niet op mijn kosten online moeten laten shoppen bij hunkemoller vorige week. Dat heb ik nu wel geleerd.
quote:Op maandag 22 februari 2021 08:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ze heeft mooie setjes gekocht![]()
Bedank haar nog maar even voor de fijne foto's
Ik heb nog wel een werkdag of 2 nodig om bij te komen van het weekendquote:
Zal ik doen. GrGr overgewicht zeg ik er dan bij.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ze heeft mooie setjes gekocht![]()
Bedank haar nog maar even voor de fijne foto's
Maak er maar gr gr extreem overgewicht van. Anders denkt ze dat het van @Wereldgozer isquote:Op maandag 22 februari 2021 08:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Zal ik doen. GrGr overgewicht zeg ik er dan bij.
meestal wel tochquote:Op maandag 22 februari 2021 08:45 schreef bitterbal het volgende:
ik hoop dat het mooie weer de mensen een beetje positief stemt
Dat zal blijken tijdens de verkiezingen.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:45 schreef bitterbal het volgende:
ik hoop dat het mooie weer de mensen een beetje positief stemt
is het zon dag jaquote:Op maandag 22 februari 2021 08:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zal blijken tijdens de verkiezingen.
heb je helemaal niet nodig vandaag gekkiequote:
echt welquote:Op maandag 22 februari 2021 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je helemaal niet nodig vandaag gekkie
Sterkte in deze emotioneel zware tijd.quote:
bedanktquote:Op maandag 22 februari 2021 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sterkte in deze emotioneel zware tijd.
echt niet, ikben net al buiten geweest en het is prima te doen zonder jasquote:
Ik heb toch fijn mn jas aangetrokken voordat ik vertrokquote:Op maandag 22 februari 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
echt niet, ikben net al buiten geweest en het is prima te doen zonder jas
quote:Op maandag 22 februari 2021 08:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maak er maar gr gr extreem overgewicht van. Anders denkt ze dat het van @:wereldgozer is
als je op de fiets gaat snap ik dat wel.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb toch fijn mn jas aangetrokken voordat ik vertrok
quote:
ik heb een korte broek aanquote:
het wordt 18 graden vandaag. met zon. prima weer voor een korte broekquote:
Het duurt best lang voordat de auto opgewarmd isquote:Op maandag 22 februari 2021 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je op de fiets gaat snap ik dat wel.
[..]
Lekker aan het werk weer?
goede planningquote:Op maandag 22 februari 2021 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Mooi, mooi. Ze zouden vrijdag komen voor m'n terras, nu stonden ze net voor de deur om alvast de houten planken eruit te rammen. Maar m'n vader zou morgen pas komen om de zware potten mee te nemen.
Prachtig.
niet echt met een lekke band lijkt mequote:Op maandag 22 februari 2021 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het fietsen is inderdaad een stuk beter nu he.
Een korte broek is met die walgelijke dikke bovenbenen van jou meer een soort string.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
het wordt 18 graden vandaag. met zon. prima weer voor een korte broek
altijd fijn.quote:
zijn speciaal op maat gemaakt hoorquote:Op maandag 22 februari 2021 09:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Een korte broek is met die walgelijke dikke bovenbenen van jou meer een soort string.
Echt niet.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
echt niet, ikben net al buiten geweest en het is prima te doen zonder jas
echt welquote:
ligt er aan wat je doet.quote:
Weekje vakantiequote:Op maandag 22 februari 2021 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je op de fiets gaat snap ik dat wel.
[..]
Lekker aan het werk weer?
Omdat die er zin in heeftquote:Op maandag 22 februari 2021 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://reizendekabouters.nl/eb845/Waarom gaat die van jou zo goed?
Ik ben onderweg, treinen, koude perrons, en ben blij dat ik een jas aan heb. Vanmiddag zal het wel zonder kunnen ja.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan wat je doet.
Heb dit weekend ook gefietst in korte broek en korte mouwen, maar als je niet heel actief bezig bent zou ik gewoon een jasje aantrekken.
Maar als ik de sketch van dud0r en Haags moet geloven heeft hij zo veel vet op dat hij altijd een winterjas aan heeft.
lekkahquote:
loopt hij in COR weer tegen alles aan te trappen?quote:Op maandag 22 februari 2021 09:22 schreef Haags het volgende:
Mijn maatje @:dven is lekker op dreef zie ik.
Nee daar valt het nu wel mee.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
loopt hij in COR weer tegen alles aan te trappen?
POL? NWS?quote:
waar gaat de reis naartoe?quote:Op maandag 22 februari 2021 09:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ben onderweg, treinen, koude perrons, en ben blij dat ik een jas aan heb. Vanmiddag zal het wel zonder kunnen ja.
Rake klappenquote:Op maandag 22 februari 2021 09:22 schreef Haags het volgende:
Mijn maatje @:dven is lekker op dreef zie ik.
ONZ, NWS, R&P. Doe gezellig meequote:
Utrechtquote:
hoi vriendjequote:
hey Dvenquote:
Hey halloquote:
Keerl!quote:
Hoe is het met onze favoriete import bulgaarquote:
Zou hem even 'koffie' aanbieden als ik jou wasquote:
Ja wel lekker toch. Beetje druk want aan het verhuizen maar 's avonds beetje poolen, darten of kaarten met een paar potten bier erbij. Goed uit te houden. Nu nog lekker weerquote:Op maandag 22 februari 2021 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe is het met onze favoriete import bulgaar
Nee want het is vakantie nu.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja wel lekker toch. Beetje druk want aan het verhuizen maar 's avonds beetje poolen, darten of kaarten met een paar potten bier erbij. Goed uit te houden. Nu nog lekker weer
Heb jij de eerste rokjes al op het schoolplein gespot?
Waarom zou ik hem vergiftigen?quote:Op maandag 22 februari 2021 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou hem even 'koffie' aanbieden als ik jou was![]()
zodat je hem kan reanimeren duhquote:Op maandag 22 februari 2021 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem vergiftigen?
Ohja, dat aanbieden had ook nog tussen haakjes moeten staanquote:Op maandag 22 februari 2021 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
moet wel een bijzonder project zijn als er zo veel foto's van moeten komenquote:
quote:Op maandag 22 februari 2021 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van alle waardevolle spullen in huis.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet wel een bijzonder project zijn als er zo veel foto's van moeten komen
Hebben ze een cavia-fetish?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van alle waardevolle spullen in huis.
Dus hij is de hele tijd foto's van jou aan het makenquote:Op maandag 22 februari 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van alle waardevolle spullen in huis.
Ieewquote:Op maandag 22 februari 2021 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus hij is de hele tijd foto's van jou aan het maken
ben je dan onverstaanbaar? hue huequote:Op maandag 22 februari 2021 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat ik vanavond m'n ondertitelwerk moet doen.
Je vertaalt ondertitels van (Engelse?) programma's/films enzo? Lijkt me best lastig.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat ik vanavond m'n ondertitelwerk moet doen.
Wat een hoop woorden voor "Doe je werk"quote:Naast het beheren van de infrastructuur en werkplekken zorg je tevens voor het optimaliseren van de systeemfunctionaliteiten met als doel de bedrijfsprocessen zo effectief en efficiënt mogelijk te ondersteunen.
dat is mijn werk helemaal nietquote:Op maandag 22 februari 2021 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een hoop woorden voor "Doe je werk"Hier staat eigenlijk gewoon helemaal niks
Nou ja, wel handig om te weten wat je werk precies zou zijn, niet?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een hoop woorden voor "Doe je werk"Hier staat eigenlijk gewoon helemaal niks
Om tot die conclusie te zijn gekomen heb je waarschijnlijk de gehele zin ontleed en daaruit opgemaakt dat het mogelijk gaat om een hoeveelheid tekst die meer woorden bevat dan nodig zijn om de gevraagde situatie te kunnen invullen en te voldoen aan de gewenste persoonsspecificaties die worden gevraagd door de werkgever die een openstaande vacature heeft geplaatst op een vacaturewebsite om middels die methode nieuw personeel te kunnen werven om het bedrijfsproces te kunnen optimaliseren en de werkdruk van collega's te verlichten.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op tijd de updates installeren dusquote:Op maandag 22 februari 2021 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 februari 2021 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je vertaalt ondertitels van (Engelse?) programma's/films enzo? Lijkt me best lastig.
ja. Maar behalve twee volle lulkoekbingokaarten leer ik van die twee regels dus helemaal niets op dat gebied.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, wel handig om te weten wat je werk precies zou zijn, niet?
Even zeggen dat ze godverdomme weer aan het werk moeten gaanquote:Op maandag 22 februari 2021 10:55 schreef bitterbal het volgende:
Christelijke discussies op de werkvloer
Laat maar, jij bent geschikter dan ik voor dit bedrijfquote:Op maandag 22 februari 2021 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om tot die conclusie te zijn gekomen heb je waarschijnlijk de gehele zin ontleed en daaruit opgemaakt dat het mogelijk gaat om een hoeveelheid tekst die meer woorden bevat dan nodig zijn om de gevraagde situatie te kunnen invullen en te voldoen aan de gewenste persoonsspecificaties die worden gevraagd door de werkgever die een openstaande vacature heeft geplaatst op een vacaturewebsite om middels die methode nieuw personeel te kunnen werven om het bedrijfsproces te kunnen optimaliseren en de werkdruk van collega's te verlichten.
Even een kleedje uitrollen en naar het oosten gaan zitten knikken.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:55 schreef bitterbal het volgende:
Jezus leeftquote:Op maandag 22 februari 2021 10:55 schreef bitterbal het volgende:
Waarom discussies? Het is toch de Waarheid.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:55 schreef bitterbal het volgende:
Als je er spijkers in ramtquote:Op maandag 22 februari 2021 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hangt ook wat aan te bloeden?
Dat je veel gezeik op je bordje kan krijgen en dat niet zomaar mag negeren staat er.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We doen hier de laatste tijd regelmatig racen dus was benieuwdquote:Op zondag 21 februari 2021 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet. Mis ik iets leuks?
quote:Op maandag 22 februari 2021 10:43 schreef Dven het volgende:
@:haags waar zit je maatje, ik heb je hulp nodig
Ik zie er 996, hoeveel jij?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Hierbij maak ik tevens gebruik om lunchgenot voor geopend te verklaren.
Frambozen zijn bijna ontdooid.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Hierbij maak ik tevens gebruik om lunchgenot voor geopend te verklaren.
Beetje link omdat er deze ochtend wel een paar zouden kunnen vallen. Misschien wil jij deze nobele taak op je nemen?quote:
Pics van je nieuwe terras!quote:Op maandag 22 februari 2021 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ze schieten al lekker op.
Dat hout was echt door en door verrot
quote:Op maandag 22 februari 2021 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ze schieten al lekker op.
Dat hout was echt door en door verrot
en het oude terrasquote:
Zoek je eigen fotograafquote:Op maandag 22 februari 2021 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en het oude terras
en het interieur
en CL
geef ff het nummer van de fotograaf.
Je mag hem houden, hij moet alleen zn foto's even dropboxenquote:
Was toch bijzonder geweest als de IT-omgeving bestond uit een typmachine en een postduif niewaarquote:De IT omgeving bestaat uit:
– diverse Windows en Linux Servers;
– netwerksystemen zoals routers, switches en firewalls.
En van d'r zusje! Ze heeft een zusjequote:
Oudere zus! Alleen wel kleiner dan ik.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En van d'r zusje! Ze heeft een zusjeDie is altijd te laat overal
![]()
![]()
dan ben jij dus het zusjequote:Op maandag 22 februari 2021 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oudere zus! Alleen wel kleiner dan ik.
Zeeuwen stoppen niet bij zebrapaden?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
Burps. Badkamer is aan kant
Wel tering veel kadavers op de weg joh :s. Zeker 4 of 5 RWS wagens gezien die stonden te wachten om een kadaver van de snelweg te scheppen.
Snelweg m'n jongquote:Op maandag 22 februari 2021 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeeuwen stoppen niet bij zebrapaden?
Netjesquote:Op maandag 22 februari 2021 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
Dat afhalen was wel goed geregeld trouwens bij Ikea.
50 aangewezen parkeervakken. Je parkeert er in 1, blijft in je auto zitten, meldt je aan via een linkje met 't parkeervak waar je staat.
Komt er een medewerker met je spullen naar je toe die een QR code scant die je in beeld krijgt. Die gaat weg, dan mag je uitstappen en inladen. Kar moet je laten staan.
Heb er misschien 5 minuten gestaan. Aanmelden/wachten/inladen.
alsof jij naar ikea moet/zou gaanquote:Op maandag 22 februari 2021 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker. Dus nou moet ik eerst een auto huren om iets bij de Ikea te mogen halen? Ik moest ook al een auto huren voor de teststraat
Naja de volgende keer laat ik het toch weer bezorgen iddquote:Op maandag 22 februari 2021 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alsof jij naar ikea moet/zou gaan
dus eigenlijk huil je een beetje om te huilenquote:Op maandag 22 februari 2021 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naja de volgende keer laat ik het toch weer bezorgen idd
quote:Op maandag 22 februari 2021 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dus eigenlijk huil je een beetje om te huilen
lijkt op mijn laminaatquote:
Ja heel apart. Heb wel eentje met een beetje een verweerde look gekozen, anders is het net alsof je in de woonkamer staat. Heeft ook wel wat natuurlijk.quote:
Maar dit waren een soort tegels toch?quote:Op maandag 22 februari 2021 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heel apart. Heb wel eentje met een beetje een verweerde look gekozen, anders is het net alsof je in de woonkamer staat. Heeft ook wel wat natuurlijk.
Ja, keramisch.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar dit waren een soort tegels toch?
dus houten rachelwerk en deze komen daar los op te liggen?quote:
En is het niet vooral moeilijk om grappen en gezegdes te vertalen?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]Verschilt enorm per programma
Alleen dit komt er nog op. Het verrotte hout is doorgezaagd en afgevoerd.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus houten rachelwerk en deze komen daar los op te liggen?
Ja, vooral als het niet past.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En is het niet vooral moeilijk om grappen en gezegdes te vertalen?
ah oke, dus geen hout.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen dit komt er nog op. Het verrotte hout is doorgezaagd en afgevoerd.
Er komen een soort verbindingsstukken tussen, die je aan elkaar klikt. Want water moet ook wegkunnen. En dat moet helemaal waterpas en precies hoog genoeg voor de deur enzo, dus ben benieuwd. Maar je moet ze ook wel weer makkelijk weg kunnen halen als er onderhoud moet aan een afvoer of de ondervloer.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, dus geen hout.
maar dan wordt het ook gelijmd neem ik aan?
hoeveel druppels zenuwpies heb je al verloren?quote:Op maandag 22 februari 2021 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Elke keer als ik nu mensen over de galerij zie lopen denk ik dat ze gaan aanbellen
quote:Op maandag 22 februari 2021 12:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoeveel druppels zenuwpies heb je al verloren?
Belde dus net iemand aanquote:Op maandag 22 februari 2021 12:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoeveel druppels zenuwpies heb je al verloren?
Nieuwe stoel kopen.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dus nu moet je jezelf verschonen?
intrigerende combinatiequote:Op maandag 22 februari 2021 12:50 schreef kwiwi het volgende:
Vis met rode kool voor lunch, tijd voor nieuwe boodschappen
Ik ben een 'out of the box' thinker, dat zie je welquote:
Typisch gevalletje "het enige wat er nog in huis is"?quote:Op maandag 22 februari 2021 12:50 schreef kwiwi het volgende:
Vis met rode kool voor lunch, tijd voor nieuwe boodschappen
quote:Op maandag 22 februari 2021 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben een 'out of the box' thinker, dat zie je welMisschien moet ik dit als voorbeeld noemen bij sollicitaties
quote:Op maandag 22 februari 2021 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Typisch gevalletje "het enige wat er nog in huis is"?
Dan was ik toch even snel naar de winkel gerendquote:Op maandag 22 februari 2021 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
ach. het had nog pasta met ketchup kunnen zijn..
Dat is toch geen out of the box combinatie, dat is slechts armoede.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
ach. het had nog pasta met ketchup kunnen zijn..
ik was toch even snel naar de winkel gerendquote:Op maandag 22 februari 2021 12:59 schreef kwiwi het volgende:
Is de vis ook nog te droog omdat ik afgeleid was tijdens het kokenGelukkig maakt de rode kool het een beetje minder droog
Ik ga weer even een ommetje doen denk ik. Inmiddels weer 2 brieven de deur uit, vind het wel weer even mooi zoquote:Op maandag 22 februari 2021 13:23 schreef Karzai het volgende:
Haha, triest figuur
Ik zit even lekker in de tuin
lieverd hoe is het met je?quote:
Ik een lieveheersbeestje.quote:
Naja ik blijf niet omkleden. Het is nu heiīg bovendien.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:35 schreef dud0r het volgende:
Ben ik nou de enige met een korte broek aan vandaag?
Geef hem een pc met touchscreen en zet alles op het bureaubladquote:Op maandag 22 februari 2021 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
De vragen worden alsmaar dommerKrijg nu weer een mailtje (!) van mijn pa: "Waar vind ik Outlook op mijn PC?"
Nee dit verzin je niet.
Als het aan mij lag rukte ik de hele klotezsooi los en bracht ik het zelf naar de milieustraat. Hier, kladblok, potlood, postduif, zoek het uit.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geef hem een pc met touchscreen en zet alles op het bureaublad
Ik zag dat een plant die ik gisteren aan het snoeien was helemaal vol zat met lieveheersbeestjesquote:
quote:Op maandag 22 februari 2021 13:35 schreef dud0r het volgende:
Ben ik nou de enige met een korte broek aan vandaag?
Weet eigenlijk nog niet of ik al moet gaan snoeien, het is nu extreem warm voor de tijd van het jaar maar we zitten nog gewoon vol in de winter en het kan zo volgende week weer flink gaan vriezen.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag dat een plant die ik gisteren aan het snoeien was helemaal vol zat met lieveheersbeestjes
En bladluis?quote:Op maandag 22 februari 2021 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag dat een plant die ik gisteren aan het snoeien was helemaal vol zat met lieveheersbeestjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |