SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://imgix.bustle.com/(...)max&auto=format&q=70![]()
Vanwaar eigenlijk die gele paraplu's?quote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef bitterbal het volgende:
Andere stream
https://fb.watch/3O9VzXIemL/
'Mensen hebben het gezellig naar hun zin'quote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef bitterbal het volgende:
Niet hele slimme jongen die van de stream
Weet ik nietquote:Op zondag 21 februari 2021 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk die gele paraplu's?
IJsjes en cake, het is vandaag wel je cheatday he.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
En toen kwam er bezoek langs met vers gebakken roombotercake. Doei keto
en terecht is toch niet te verkopen ditquote:Op zondag 21 februari 2021 15:31 schreef bitterbal het volgende:
Demo wordt ontbonden
daaaaart gaan we
het is zondag :pquote:Op zondag 21 februari 2021 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IJsjes en cake, het is vandaag wel je cheatday he.
Duurt nog een half uurtje denk ik. Of sinds wanneer riepen ze voor het eerst op om jezelf te verwijderen?quote:Op zondag 21 februari 2021 15:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
mag hopen dat politie gaat ingrijpen.
nuquote:Op zondag 21 februari 2021 15:32 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Duurt nog een half uurtje denk ik. Of sinds wanneer riepen ze voor het eerst op om jezelf te verwijderen?
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:33 schreef LTVDK het volgende:
Jeej de ME is er, lekker viruswappiesklappen
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:34 schreef SignificanteAnder het volgende:
Zijn al die paraplu's de preventieve bescherming tegen het waterkanon?
Denk niet dat zo' actionparapluutje ook maar iets van bescherming biedt tegen een waterkanonquote:Op zondag 21 februari 2021 15:34 schreef SignificanteAnder het volgende:
Zijn al die paraplu's de preventieve bescherming tegen het waterkanon?
Communicatiemedewerker bij de politie zou wel iets voor jou zijn.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:34 schreef bitterbal het volgende:
ik zit klaar met chips voor koffie drinken met me knuppels
Ik ga gelijk solliciterenquote:Op zondag 21 februari 2021 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Communicatiemedewerker bij de politie zou wel iets voor jou zijn.
O Ja kut die blagen weer.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:18 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Het is komende week wel weer kindervakantie, dus het is wel iets minder rustig dan gewoon doordeweeks waarschijnlijk.
Die zit dan alleen maar de hele tijd hyperactief snackend naar livestreams te kijkenquote:Op zondag 21 februari 2021 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Communicatiemedewerker bij de politie zou wel iets voor jou zijn.
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zit dan alleen maar de hele tijd hyperactief snackend naar livestreams te kijken
Het was toch gezelligquote:Op zondag 21 februari 2021 15:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gezellige demo man doe eens normaal zeg.... dit was gewoon gezellig samen dansen , polonaise lopen. geen enkele regel werd aangehouden
Zou je ze ongemerkt kunnen bekogelen met onschuldige dingen zoals een bananenschil of klokhuis?quote:Op zondag 21 februari 2021 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Hier beneden staat ook een groepje pubers met mcdonalds-voer en een Bluetooth speaker.
Ja dat dus gezellig dansen . polonaise lopen op elkaar dansen. zonder mondkap en winkels en horeca dichtquote:
zullen wel haagse koffiedrinkers zijnquote:Op zondag 21 februari 2021 15:39 schreef LTVDK het volgende:
'Er worden ook dingen geroepen als slavendrijvers'
Heb al meermaals 'kankerwouten' voorbij horen brullen
Daar waait het te hard voor denk ik. Dan krijg ik het terug in m'n gezicht. Het raakt sowieso z'n doel niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:39 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Zou je ze ongemerkt kunnen bekogelen met onschuldige dingen zoals een bananenschil of klokhuis?
hoe ze er nu omheen staanquote:Op zondag 21 februari 2021 15:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en dat allemaal door een volvo he
quote:
Dit gaat of een grote teringzooi worden of met een half uurtje druipt alles en iedereen weer af.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:42 schreef bitterbal het volgende:
JOngens dit gaat weer een mooie worden
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit gaat of een grote teringzooi worden of met een half uurtje druipt alles en iedereen weer af.
Mensen die speciaal komen om te rellen; mensen die komen kijken naar de rellen. Trekt weer een hoop volk aan.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dat die mensen op zon mooie dag dit soort acties gaan opzoeken
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die speciaal komen om te rellen; mensen die komen kijken naar de rellen. Trekt weer een hoop volk aan.
Hoop dat er blauwe verf in het waterkanon zit; leuk als mensen op hun werk moeten komen morgen.
Niks mis mee als je de regels in acht neemt en vertrekt zodra de demonstratie wordt ontbonden.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dat die mensen op zon mooie dag dit soort acties gaan opzoeken
Misschien is het een Romeoquote:Op zondag 21 februari 2021 15:45 schreef bitterbal het volgende:
begrijp echt niet dat die man met die hond blijft staan
Die is straks een slachtoffer van politiegeweld. Toevallige omstander.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:45 schreef bitterbal het volgende:
begrijp echt niet dat die man met die hond blijft staan
was veel en veel te druk en stonden te dansen naast elkaar polonaisequote:Op zondag 21 februari 2021 15:45 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Niks mis mee als je de regels in acht neemt en vertrekt zodra de demonstratie wordt ontbonden.
gewoon emmer water uit je raam gooienquote:Op zondag 21 februari 2021 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Hier beneden staat ook een groepje pubers met mcdonalds-voer en een Bluetooth speaker.
Te laatquote:Op zondag 21 februari 2021 15:48 schreef LTVDK het volgende:
Nou als dit het 'verzet' is hoop ik dat deze beelden niet bij de Duitsers terecht komen
Hoop je daar op?quote:Op zondag 21 februari 2021 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vorige keer was het geknuppel ook in de straten dus het kan nog
Ja m'n planten ook.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga echt janken als het over een paar weken ineens weer gaat vriezen en sneeuwen enz.
Je vraagt het aan de grootste ramptoeriste van FOK! hequote:
We missen nu die diehards op het veldquote:Op zondag 21 februari 2021 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je vraagt het aan de grootste ramptoeriste van FOK! he
Irritant mens is datquote:Op zondag 21 februari 2021 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ria moet ook even wat roeptoeteren.
Is er niet gewoon een RT-stream zonder commentaarquote:Op zondag 21 februari 2021 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We missen nu die diehards op het veld
ik ga dit wel kijkenquote:
we missen het waterkanonfeestquote:Op zondag 21 februari 2021 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er niet gewoon een RT-stream zonder commentaar
Ja, helaas.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is natuurlijk stiekem wel de reden dat 90% kijkt.
het is toch niet meer te verkopenquote:Op zondag 21 februari 2021 16:00 schreef Haags het volgende:
Het probleem van die demonstratie is alleen een beetje dat je er straks gezeik mee gaat krijgen als je ingrijpt want de beelden van elders uit het land laten eenzelfde beeld zien.
Overal overvol en rete druk alleen is het daar geen demonstratie.
Deze staat volgens mij dichterbij https://www.facebook.com/(...)deos/428524228363519quote:
Worden die mensen ook meerdere keren gesommeerd om weg te gaan?quote:Op zondag 21 februari 2021 16:00 schreef Haags het volgende:
Het probleem van die demonstratie is alleen een beetje dat je er straks gezeik mee gaat krijgen als je ingrijpt want de beelden van elders uit het land laten eenzelfde beeld zien.
Overal overvol en rete druk alleen is het daar geen demonstratie.
Ik verwacht niet dat je op 16 april naar een bios mag.quote:
Hoop dat hij later dit jaar op Netflix of Prime te zien is.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat je op 16 april naar een bios mag.
maar nee, dat sowieso niet.
Ik ben er niet live bij. Zie alleen de beelden op Twitter.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Worden die mensen ook meerdere keren gesommeerd om weg te gaan?
de oude staat wel op netflixquote:Op zondag 21 februari 2021 16:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoop dat hij later dit jaar op Netflix of Prime te zien is.
demonstreren is toch nooit zinloosquote:Op zondag 21 februari 2021 16:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat deze demonstranten aandacht krijgen terwijl het zo zinloos is.
In dit geval welquote:Op zondag 21 februari 2021 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
demonstreren is toch nooit zinloos
niet?quote:Op zondag 21 februari 2021 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
demonstreren is toch nooit zinloos
kom er aanquote:Op zondag 21 februari 2021 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Deze kan ik over een uur of 3 eten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 februari 2021 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat je op 16 april naar een bios mag.
maar nee, dat sowieso niet.
Is dat niet zo dan?quote:
Waar moeten we zijn?quote:Op zondag 21 februari 2021 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Mjammm ziet er goed uit!quote:Op zondag 21 februari 2021 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
tis maar hoe je het bekijkt. Het verhaal is hetzelfde alleen de visuele effecten van de nieuwe film zijn natuurlijk anders dan toen. Je moet niet verwachten dat je een goede film te zien krijgt, maar dat is bij de nieuwe niet andersquote:
Tot zo!quote:
Vaste adres in Eindhovenquote:Op zondag 21 februari 2021 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan?
[..]
Waar moeten we zijn?
Nou het tweede dusquote:Op zondag 21 februari 2021 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit gaat of een grote teringzooi worden of met een half uurtje druipt alles en iedereen weer af.
Ja hoe denk je dat ik ballie heb leren kennenquote:
ik zeg niks.quote:
je gaf zelf de voorzetquote:
Ik moet nog zeker 2,5 uur wachten totdat het vlees klaar is. Ga denk ik maar even aan het werk zo.quote:
dan zou ik nu aan het snacken zijnquote:Op zondag 21 februari 2021 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet nog zeker 2,5 uur wachten totdat het vlees klaar is. Ga denk ik maar even aan het werk zo.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
wat ga je eten?quote:Op zondag 21 februari 2021 16:51 schreef gianni61 het volgende:
snack was lekker, ik red het wel weer een uurtje
biefreepjes en courgette. en daar rijst of pasta bij. Ligt er aan hoe lang de pasta nog houdbaar is.quote:
Wat had je voor snack?quote:Op zondag 21 februari 2021 16:51 schreef gianni61 het volgende:
snack was lekker, ik red het wel weer een uurtje
niks bijzonders, een boterham met ham en kaasquote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 17:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks bijzonders, een boterham met ham en kaas
Ohquote:Op zondag 21 februari 2021 17:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks bijzonders, een boterham met ham en kaas
hmm nou zelf zo zou ik het niet willen noemenquote:Op zondag 21 februari 2021 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Dit noemen ze een tussendoortje toch?
boeiend. maagvullingquote:
geen HHB meerquote:
vanaf hier naar eindhoven is 1.5 uur met de trein dus kom op tijdquote:Op zondag 21 februari 2021 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog anderhalf uur wachten totdat de spare ribs klaar zijn![]()
Straks maar eens in gaan smeren met BBQ sausje.
hmm geen slecht ideequote:Op zondag 21 februari 2021 17:38 schreef mschol het volgende:
[..]
kom even langs, met wat geluk heb je wat extra weekend
boks.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:45 schreef kwiwi het volgende:
Morgen ook maar eens echt aan het keto dieet.. moet 5 kilo kwijt voor het weer bikiniweer is
Bij mij is het het thuiswerken. Waar ik op kantoor nog groenten en fruit als snacks at omdat ik niet de viesdikke koekjes snacker wilde zijn, heb ik nu geen last van enige snackschaamtequote:Op zondag 21 februari 2021 17:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks.
maar dat zal wel weer komen met weer aan t werk gaan. dan loop ik niet meer de hele dag te snaaien.
Tijd voor een kwiwicwam zodat wij je gewoon de hele dag in de gaten kunnen houdenquote:Op zondag 21 februari 2021 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij is het het thuiswerken. Waar ik op kantoor nog groenten en fruit als snacks at omdat ik niet de viesdikke koekjes snacker wilde zijn, heb ik nu geen last van enige snackschaamte
quote:Op zondag 21 februari 2021 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd voor een kwiwicwam zodat wij je gewoon de hele dag in de gaten kunnen houden
Heel erg handig zijn ze daar niet bij het CDA hequote:Op zondag 21 februari 2021 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Weer een minister in de fout.
Hij had zijn mondkapje op moeten houden, zegt Hugo.
Nee Hugo, je had niet in die winkel mogen zijn want die heb je zelf allemaal dicht gedaan
https://www.telegraaf.nl/(...)oto-zonder-mondkapje
Niet de scherpste mesjes in de keukenlaquote:Op zondag 21 februari 2021 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel erg handig zijn ze daar niet bij het CDA he![]()
Rijmt wel mooi, 'CDA, niet de scherpste mesjes in de keukenla'.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet de scherpste mesjes in de keukenla
CDA kan ook gewoon zeggen dat ze er geen zin in hebben.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Weer een minister in de fout.
Hij had zijn mondkapje op moeten houden, zegt Hugo.
Nee Hugo, je had niet in die winkel mogen zijn want die heb je zelf allemaal dicht gedaan
https://www.telegraaf.nl/(...)oto-zonder-mondkapje
Pakkend welquote:Op zondag 21 februari 2021 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rijmt wel mooi, 'CDA, niet de scherpste mesjes in de keukenla'.
Komt goed uit, wij hebben ook geen zin in CDAquote:Op zondag 21 februari 2021 17:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
CDA kan ook gewoon zeggen dat ze er geen zin in hebben.
Wat voor pasta?quote:Op zondag 21 februari 2021 17:59 schreef dud0r het volgende:
Wat gaat iedereen eten? Ik heb pasta met drie kazen saus en oven spruitjes
ik ben hierquote:Op zondag 21 februari 2021 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onze dikke rolmops is er vandaag niet
Ik heb nog wat pesto fusilli over van gisteren en wat rigatoni er bij gekooktquote:Op zondag 21 februari 2021 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat voor pasta?
Ik heb hoerenpasta deel 2
Lekkerquote:Op zondag 21 februari 2021 18:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog wat pesto fusilli over van gisteren en wat rigatoni er bij gekookt
quote:Op zondag 21 februari 2021 18:01 schreef bitterbal het volgende:
Ben echt een beetje sip nu dat weekend bijna voorbij is
ja nouja precies soort van 't zelfde dusquote:Op zondag 21 februari 2021 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij is het het thuiswerken. Waar ik op kantoor nog groenten en fruit als snacks at omdat ik niet de viesdikke koekjes snacker wilde zijn, heb ik nu geen last van enige snackschaamte
Meestal in het weekend dat hij vindt dat hij aandacht aan z'n gezin moet gevenquote:Op zondag 21 februari 2021 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onze dikke rolmops is er vandaag niet
Wie?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meestal in het weekend dat hij vindt dat hij aandacht aan z'n gezin moet geven
Morgen zijn wij weer aan de beurtquote:Op zondag 21 februari 2021 18:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meestal in het weekend dat hij vindt dat hij aandacht aan z'n gezin moet geven
Die dikke collega van jequote:
Ah ja, naja 2 dagen van de 7 dagen voor je gezin is wel oke toch.quote:
Alsof hij niet de afgelopen week al opgesloten met ze zit. We voelen ons zo verwaarloosd hierquote:Op zondag 21 februari 2021 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja, naja 2 dagen van de 7 dagen voor je gezin is wel oke toch.
Wat is het verschil?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:12 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel beter uit zo![]()
Ik begin er niet aan. Vreet wel gewoon minder met meer bewegen.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:12 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij is zon keto dieet best zwaar
quote:Op zondag 21 februari 2021 18:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik begin er niet aan. Vreet wel gewoon minder met meer bewegen.
* IJsdraakje schuift paasei naar binnen.
Risico van het vak he.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:12 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/CLj3BfvKwdc/?igshid=tmzeezkvd728
Zo
Een van de makkelijkste om te doen.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:12 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij is zon keto dieet best zwaar
Kan de voor foto niet laden wat Imgur is over capacityquote:
Die mogen dan ook niet.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 18:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje schuift paasei naar binnen.
quote:
Mag niet he, avondklok ...quote:Op zondag 21 februari 2021 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Zullen we die vanavond gaan opplakken?
ken ik nietquote:Op zondag 21 februari 2021 15:33 schreef Amarantha het volgende:
Hmm straks patat eten. @:ettovanbelgie
MODDERVETDIKKIGquote:Op zondag 21 februari 2021 18:20 schreef Amarantha het volgende:
Zo nog even broodje knakworst maken denk ik.
Dat is een goed uitziende zakquote:
Gefrituurde aardappels.quote:
AirFryer. Al is dat ook een soort oven..quote:
Jammer, maar ja moeten we maar niet gaan rellen...quote:Op zondag 21 februari 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
avondklok verlengd , middelbare scholen deels open
VIESMAD JAquote:Op zondag 21 februari 2021 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Het gaat niet goed met Etto zo te zien.
Denk dat ik mijn kroeg "middelbare school" ga noemen dan.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
En de kappersquote:Op zondag 21 februari 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
“De avondklok is de eerste maatregel die er af gaat.”quote:Op zondag 21 februari 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2021 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“De avondklok is de eerste maatregel die er af gaat.”
Leugens
Ik zeg idd nooit patat. maar die hele discussie. kom op zeg, die is echt zo uitgemolken en totaal overbodig. Beide woorden staan in de Dikke van Dale. Dus beide correct Nederlands.quote:
Als de kippen er bijquote:Op zondag 21 februari 2021 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb 3 maart een afspraak bij de kapper
Hier heeft de kapper bewust geen afspraken meer gemaakt. Die gaan iedereen nabellen op volgorde dat ze de originele afspraken hadden.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
k wil een winkel binnen kunnen lopenquote:Op zondag 21 februari 2021 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaan ze weer open?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2021 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zeg idd nooit patat. maar die hele discussie. kom op zeg, die is echt zo uitgemolken en totaal overbodig. Beide woorden staan in de Dikke van Dale. Dus beide correct Nederlands.
Mijne heeft er rekening mee gehouden dat ze op 3 maart weer open mogen. Hoop dat het ook echt zo isquote:Op zondag 21 februari 2021 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier heeft de kapper bewust geen afspraken meer gemaakt. Die gaan iedereen nabellen op volgorde dat ze de originele afspraken hadden.
Dus ik ga het meemaken; hopelijk kan ik naar de kapper voordat de kappers weer dichtgaan.
Was in 2001 idd al niet grappig.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zeg idd nooit patat. maar die hele discussie. kom op zeg, die is echt zo uitgemolken en totaal overbodig. Beide woorden staan in de Dikke van Dale. Dus beide correct Nederlands.
Kan ik ook doen, kan ik daarna gelijk naar de kapper én de huisarts.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:46 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik ga maar even zelf mijn haar knippen.
Ja idd nergens voor nodig want we weten allemaal dat het patat is.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bal wil het vast doen. Met een betonschaarquote:Op zondag 21 februari 2021 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik ook doen, kan ik daarna gelijk naar de kapper én de huisarts.
Een aardappel wel ja.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja idd nergens voor nodig want we weten allemaal dat het patat is.
Gewoon voorzichtig hier en daar wat plukjes er af knippen.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik ook doen, kan ik daarna gelijk naar de kapper én de huisarts.
Ben ik gelijk van al mijn klachten afquote:Op zondag 21 februari 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bal wil het vast doen. Met een betonschaar
Oeh jaquote:Op zondag 21 februari 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bal wil het vast doen. Met een betonschaar
EN DE KAPPERS DAN?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
Dat je patat er bijna in verzuipt.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu ook zin aan patat met een grote klodder mayo
KOM VECHTEN DANquote:Op zondag 21 februari 2021 18:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In Brabant moeten ze gewoon normaal doen.
Nee is 4 uur reizen ofzo en mag niet meer door de avondklok.quote:
Toch hou ik het wel voor die 4 euro.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Amazon prime genomen omdat het gratis is voor een maand.. maar wat een baggeraanbod zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |