abonnement Unibet Coolblue
pi_198130731
Hoi,

Komt hierop neer ik had beetje slecht contact met deze verkoper. Normaal zeggen verkopers dat het wel goed komt of gaan ze postkantoor vragen bij hun en laten ze je wat weten. Deze negeerde elk bericht. Toen heb ik na 3 maanden wachten dispute aangemaakt en ja had ik gewonnen.

Is dat item nu alsnog gekomen en het gaat op zich om euro of 80 maar ik weet niet wat moet ik nu doen. Want na refund heb ik hem bij andere winkel gekocht. Aan twee heb ik niks maar als ik nu laat teruggaan moet ik dat betalen. Als hij gaat eisen dat ik moet betalen voor shipping terug. Heb ik ook geen zin in snap je?

Ik weet niet eens of ik het nu wettelijk mag houden ja of nee. Hoe werkt dit habibos?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2021 15:23:51 ]
pi_198130757
Gewoon houden en niets zeggen.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  zondag 21 februari 2021 @ 15:26:12 #3
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_198130766
80 euro bij Ali? Heb je de hele site opgekocht?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_198131072
Doen alsof je neus bloed natuurlijk
Nieuw is niet altijd beter.
pi_198131736
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 15:25 schreef Filosoofert het volgende:
Gewoon houden en niets zeggen.
quote:
14s.gif Op zondag 21 februari 2021 15:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Doen alsof je neus bloed natuurlijk
Bedankt habibo's maar kan ik dan niet in problemen komen?
pi_198132057
Terugsturen naar de andere winkel
  zondag 21 februari 2021 @ 16:56:55 #7
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_198132217
Die 80 euro voor jou is daar gauw een heel jaarsalaris. Door jouw gedrag komt nu een heel gezin om van de honger.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_198132222
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 16:25 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]


[..]

Bedankt habibo's maar kan ik dan niet in problemen komen?
Nee joh komen ze nooit achter, ook niet meer reageren op evt mails.


Volgende x gewoon wat meer geduld hebben...
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_198132267
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 16:57 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Nee joh komen ze nooit achter, ook niet meer reageren op evt mails.

Volgende x gewoon wat meer geduld hebben...
had wel geduld gehad habib, maar als ze niet meer antwoorden snap je habib?
pi_198133049
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 16:59 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

had wel geduld gehad habib, maar als ze niet meer antwoorden snap je habib?
Ja 3 maanden is lang zat idd, maar dan weet je dat voor volgende x dat zoiets van die verkoper lang duurt...
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_198133430
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 16:59 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

had wel geduld gehad habib, maar als ze niet meer antwoorden snap je habib?
Praat Nederlands.
pi_198133660
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 17:59 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Praat Nederlands.
Vind ik ook NightDancert
pi_198133808
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 17:38 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Ja 3 maanden is lang zat idd, maar dan weet je dat voor volgende x dat zoiets van die verkoper lang duurt...
Ja maar hij had gewoon kunnen antwoorden.

quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 17:59 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Praat Nederlands.
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 18:11 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]

Vind ik ook NightDancert
kunnen jullie mij helpen?
pi_198134977
Ik zou het melden en dan aangeven dat het best terug gezonden kan worden, maar dat dan de verzendkosten wel eerst vergoed moeten worden voor het pakketje op de bus gaat.

Grote kans dat die verkoper nu ook niet reageert, maar dan heb jij je best gedaan.
pi_198140735
Als je een paar mails hebt gestuurd en er was duidelijk een andere levertijd aangegeven dan zou ik het er bij laten zitten. Als zo’n verkoper niet het fatsoen heeft om te reageren op zijn mails, waarom zou jij je dan wel netjes moeten gedragen?

Het dispuut vloeit voort uit zijn keuze om niet te antwoorden. Jammer voor de verkoper, maar dat is dan het risico.
pi_198141289
heb ik ook wel eens gehad, pakketje kwam niet op tijd, gemeld en geld teruggekregen met het verzoek, als het alsnog aankomt laat even weten dan.

dus 2 weken later komt pakketje aan, ik stuur netjes een berichtje dat het alsnog aangekomen is, en krijg ik als antwoord: heel goed, veel plezier er mee,

Ja duh, dan ga ik verder ook niet zeuren hoor, dan maar geen geld betalen.

ze zullen het echt niet missen en gaan je ook echt niet vervolgen of zo.
pi_198143296
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 19:10 schreef PieterCornelis het volgende:
Ik zou het melden en dan aangeven dat het best terug gezonden kan worden, maar dat dan de verzendkosten wel eerst vergoed moeten worden voor het pakketje op de bus gaat.

Grote kans dat die verkoper nu ook niet reageert, maar dan heb jij je best gedaan.
^O^ Dit zou ik doen. Je kan hem 2 optie geven. Ik kan het terugsturen, maar dan betaal jij de verzendkosten. Of Ik houd het gewoon en is het probleem zo opgelost.
pi_198156517
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 15:23 schreef Boze_Eend het volgende:
Hoi,

Komt hierop neer ik had beetje slecht contact met deze verkoper. Normaal zeggen verkopers dat het wel goed komt of gaan ze postkantoor vragen bij hun en laten ze je wat weten. Deze negeerde elk bericht. Toen heb ik na 3 maanden wachten dispute aangemaakt en ja had ik gewonnen.

Is dat item nu alsnog gekomen en het gaat op zich om euro of 80 maar ik weet niet wat moet ik nu doen. Want na refund heb ik hem bij andere winkel gekocht. Aan twee heb ik niks maar als ik nu laat teruggaan moet ik dat betalen. Als hij gaat eisen dat ik moet betalen voor shipping terug. Heb ik ook geen zin in snap je?

Ik weet niet eens of ik het nu wettelijk mag houden ja of nee. Hoe werkt dit habibos?
Waarom niet gewoon geweigerd bij de deur/postkantoor? Dan gaat het gewoon retour naar China.
Weg met de monarchie! http://hetis2013.nl
pi_198157122
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 07:30 schreef shazaam het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon geweigerd bij de deur/postkantoor? Dan gaat het gewoon retour naar China.
Dat gaat alleen op als het als pakket geleverd wordt. En alleen als je aan de buitenkant kan zien wat erin zit (oké, vaak staat dat er wel op i.v.m. inklaring). En dan moet je alle eventuele huisgenoten en buren waar het bij niet-thuis afgeleverd zou kunnen worden ook informeren. Gedoe.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_198157560
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 07:30 schreef shazaam het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon geweigerd bij de deur/postkantoor? Dan gaat het gewoon retour naar China.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:01 schreef baskick het volgende:

[..]

Dat gaat alleen op als het als pakket geleverd wordt. En alleen als je aan de buitenkant kan zien wat erin zit (oké, vaak staat dat er wel op i.v.m. inklaring). En dan moet je alle eventuele huisgenoten en buren waar het bij niet-thuis afgeleverd zou kunnen worden ook informeren. Gedoe.
Wat Basskick zegt ik bestel meer via Ali. En wil de bezorger ook geen uren aan de deur houden. Wat ook niet hielp is dat ze zo'n Nederlands retour adres over de verklaring heenplakken. Als je hem terug stuurt gaat hij dus gewoon naar de Nederlandse douane wat is dat Schiedam? Ze plakken altijd zo'n stekker eroverheen.
pi_198169681
Stond er niet toevallig bij wat de uiterste leverdatum is en anders geld terug?

Dus als het na die datum komt sta je in je recht.

De chinezen die op Ali verkopen zijn denk ik allang niet arm meer. Genoeg dingen waar ze veel meer voor vragen dan nodig is en die ook echt niet goedkoper te vinden zijn. Vaak zelfs duurder dan de Action.

Terugsturen is zinloos. Heb ik ooit eens gedaan omdat ik niet tevreden was over een artikel. Ding was 75 en opsturen kostte me 35,-. Maargoed, ding schijnt nooit bij hun te zijn aangekomen dus kreeg m'n geld ook niet terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')