Toch bedankt dat je je aangesproken voelt, daar ging het om.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:09 schreef praadje het volgende:
[..]
52. En nee, medemenselijkheid is mij niet vreemd. Ik ben trouwens vaccinatieverpleegkundige en zorg dat je je spuitje tegen Covid-19 krijgt. Wat draag jij bij aan deze wereld.
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toch bedankt dat je je aangesproken voelt, daar ging het om.
Ben jij er wel een beetje van bewust op welke plek jij zit?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:10 schreef praadje het volgende:
[..]Maar nu weet ik nog niet wat voor nuttigs jij bijdraagt aan deze wereld.
hij heeft een toekomstig Apex Legends kampioen op de wereld gezetquote:Op zondag 21 februari 2021 22:10 schreef praadje het volgende:
Ja hoor. En ik kan wel tegen een stootje. Maar thanks.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:11 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ben jij er wel een beetje van bewust op welke plek jij zit?
Ik zit niet op YouTube dus ik wil graag FOK! en privé gescheiden houden. Ik heb ook geen reden om mijzelf een schouderklopje te geven, dat jij die drang wel hebt dat moet jij weten.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:10 schreef praadje het volgende:
Ik weet het niet.... ik denk dat je een beetje te oud voor me bent.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja hoor. En ik kan wel tegen een stootje. Maar thanks.
Sow praadje sowquote:Op zondag 21 februari 2021 22:09 schreef praadje het volgende:
[..]
52. En nee, medemenselijkheid is mij niet vreemd. Ik ben trouwens vaccinatieverpleegkundige en zorg dat je je spuitje tegen Covid-19 krijgt. Wat draag jij bij aan deze wereld.
Alles okequote:Op zondag 21 februari 2021 21:35 schreef praadje het volgende:
Volgens mij staan of stonden de stalkers bij Braad voor de deur aan de foto op Twitter te zien. Hij was ook ineens weg van zijn stream. Alles oke Braad?
De scheldkanonnaden richting praadje stammen uit 2016-2017, sindsdien is het allang en breed weer okequote:Op zondag 21 februari 2021 22:37 schreef Catkiller het volgende:
Iemand waar je regelmatig keihard op hebt zitten schelden nu een godin noemen.
Zoals de wind waait waait je leren jasje.
en dat begrijpt Catkiller ook wel!quote:Op zondag 21 februari 2021 22:39 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
De scheldkanonnaden richting praadje stammen uit 2016-2017, sindsdien is het allang en breed weer oke
Preciesquote:Op zondag 21 februari 2021 22:39 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
De scheldkanonnaden richting praadje stammen uit 2016-2017, sindsdien is het allang en breed weer oke
Nee, iemand die ik constant uit zit te schelden die niet BFF is daar komt het nooit meer goed mee. Zoals met die bipolaire snol @Fugue bijvoorbeeld, wat lijkt Braddie ineens veel op haar zo.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
en dat begrijpt Catkiller ook wel!
Ik kwam hier om mijn vrienden te begroeten maar ik kom van een koude kermis thuis zie ikquote:Op zondag 21 februari 2021 22:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, iemand die ik constant uit zit te schelden die niet BFF is daar komt het nooit meer goed mee. Zoals met die bipolaire snol @:Fugue bijvoorbeeld, wat lijkt Braddie ineens veel op haar zo.
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:41 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Precieswaar gehakt wordt vallen spaanders. Niet te lang zitten bakkeleien om iets van triljoen jaar geleden en gewoon als volwassenen verder gaan.
Wees blij dat je nog naar de kermis mocht, wij zitten allemaal thuis.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:47 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik kwam hier om mijn vrienden te begroeten maar ik kom van een koude kermis thuis zie ik
Echt he, zij heeft weer een gezelligheidsprivilegequote:Op zondag 21 februari 2021 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog naar de kermis mocht, wij zitten allemaal thuis.
niet allemaal hoor, ik reis dagelijks met de trein het hele land door om overal en nergens te wandelenquote:Op zondag 21 februari 2021 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog naar de kermis mocht, wij zitten allemaal thuis.
Gelukkig weet jij de kermis in huis te brengen.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:57 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Echt he, zij heeft weer een gezelligheidsprivilege
Correctquote:Op zondag 21 februari 2021 22:58 schreef isax het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij de kermis in huis te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |