Hahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 21 februari 2021 18:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Balen ik zit een trede hoger op server 171
Ben 14 nu. Heb volgens mij wel die token nog.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:29 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hmm, gaat niet. Lvl 13 zei je toch? 12 of lager kun je nog wisselen.
Ja ik op 180.quote:
Mazzel voor je.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Balen ik zit een trede hoger op server 171
Ik ga wel ff met Scopely praten. Als je die token hebt, denk ik niet dat ze moeilijk gaan doen omdat je 2 levels hoger zit. Als je wilt dan tenminste.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:49 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ben 14 nu. Heb volgens mij wel die token nog.
Ja ik heb hem nog, alleen geen idee hoe je hem gebruikt.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:31 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ga wel ff met Scopely praten. Als je die token hebt, denk ik niet dat ze moeilijk gaan doen omdat je 2 levels hoger zit. Als je wilt dan tenminste.
I'll check. Laat het vd week wel weten.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:36 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ja ik heb hem nog, alleen geen idee hoe je hem gebruikt.
Ja is goed.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:38 schreef Makrelis het volgende:
[..]
I'll check. Laat het vd week wel weten.
Watquote:Op zondag 21 februari 2021 21:35 schreef praadje het volgende:
Volgens mij staan of stonden de stalkers bij Braad voor de deur aan de foto op Twitter te zien. Hij was ook ineens weg van zijn stream. Alles oke Braad?
diezelfde foto hadden ze een maand geleden ook al geplaatst, die zitten gewoon lekker vanuit hun zolderkamertje te lachenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:35 schreef praadje het volgende:
Volgens mij staan of stonden de stalkers bij Braad voor de deur aan de foto op Twitter te zien. Hij was ook ineens weg van zijn stream. Alles oke Braad?
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:02 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
weet niet of je die hier mag posten dus Los zelf maar op, komen wel uit Zevenbergos ofzo
ga jij maar lekker verder over je nerdspelletje met nielsquote:Op zondag 21 februari 2021 22:05 schreef Fcu030 het volgende:
Die man kan dit zoveel beter uitmelken dam hij nu doet. Jullie praten over niks anders de hele dag.
Don't hate the player, hate the game.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:05 schreef Catkiller het volgende:
Ben je 71 en heb je als hobby een dikke vlogger en een afkickende alcoholist volgen
Samen Crip peggen met een bierflesquote:Op zondag 21 februari 2021 22:06 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ga jij maar lekker verder over je nerdspelletje met niels
De wanhoop staat me zo erg nabij dat ik het maar ben gaan spelen. Het alternatief was gaan rolschaatsen.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:06 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ga jij maar lekker verder over je nerdspelletje met niels
Nee. Ik ben meer van de tedere kant met Sanasmilequote:Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Samen Crip peggen met een bierfles
52. En nee, medemenselijkheid is mij niet vreemd. Ik ben trouwens vaccinatieverpleegkundige en zorg dat je je spuitje tegen Covid-19 krijgt. Wat draag jij bij aan deze wereld.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:05 schreef Catkiller het volgende:
Ben je 71 en heb je als hobby een dikke vlogger en een afkickende alcoholist volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |