Alleen als er geen lego blokjes in de buurt zijnquote:Op maandag 22 februari 2021 11:31 schreef Fugue het volgende:
Lego Harry potter platinum wie wil me aanraken
Wattus?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:31 schreef Fugue het volgende:
Ben jij daar ook al fan van? Wat iedereen tegenwoordig met Harry Potter lego heeft ontgaat mij compleet.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:31 schreef Fugue het volgende:
Lego Harry potter platinum wie wil me aanrakenquote:
Komt door @Leonosquote:Op maandag 22 februari 2021 11:51 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ben jij daar ook al fan van? Wat iedereen tegenwoordig met Harry Potter lego heeft ontgaat mij compleet.
Ik heb geen flauw idee wat dat isquote:Op maandag 22 februari 2021 11:52 schreef Fugue het volgende:
Lego met toverstafjes ofzoiets, no one cares, wil je Fugue aanraken of niet?quote:
Nee, dank. Ik heb met beide niets.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:08 schreef gianni61 het volgende:
Lego met toverstafjes ofzoiets, no one cares, wil je Fugue aanraken of niet?
Hoezo? wil je nog wat kopen?quote:Op maandag 22 februari 2021 12:20 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Wat was dat nou met die post over 2cb gisteren?
Impulsbeheersing is niet een van zijn sterkere kantenquote:Op maandag 22 februari 2021 12:33 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Omdat het geëdit werd en ik benieuwd ben wat er achter die impulsiviteit schuil ging.
Ik bedoel wat dan de trigger was.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Impulsbeheersing is niet een van zijn sterkere kanten
Zin inquote:Op maandag 22 februari 2021 12:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
pfoe, van de zomer op een festival
Dat zalquote:Op maandag 22 februari 2021 12:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Beter dan je volvreten, drugs kan best goed afslanken
@VloggendeChipsZakquote:Op maandag 22 februari 2021 12:20 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Wat was dat nou met die post over 2cb gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |