abonnement Unibet Coolblue
pi_198136101
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:07 schreef Barreltje het volgende:

Ik typ nog geregeld 2020... :X
Ja, snap ik :s)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 21 februari 2021 @ 20:09:05 #202
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198136113
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 19:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik ben bijna alweer 31 :')

Hey jongens, hoe druk zal het 2 maart bij de kapper zijn als de geruchten kloppen? Ik heb 3 maart dat sollicitatiegesprek :P :')
K stuurde net een bevestiging van afspraak bij de kapper.. nou moet ik wel zeggen dat het wel weer nodig is zeg maar..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198136130
Ik dacht even dat de afwasmachine stuk was, maar gelukkig, hij pruttelt nu weer lekker. Wilde er nog wat indoen, doe ik vaker. Maar toen duurde het heel voordat hij weer ging draaien.

En morgen maar een zien of ik een idee ook werkend kan krijgen, als ik ga fietsen zit de camera altijd in de rugzak. Ik ga proberen of ik een oude cameratas aan de voorkan kan vastmaken
We have far more in common than that which devides us..
pi_198136159
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:09 schreef Barreltje het volgende:

K stuurde net een bevestiging van afspraak bij de kapper.. nou moet ik wel zeggen dat het wel weer nodig is zeg maar..
Ik ben voor het laatst bij de kapper geweest voor de kerst in 2019 :X het is te zien....het is wel heel erg lang nu, maar ook super dood onderaan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198136170
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik dacht even dat de afwasmachine stuk was, maar gelukkig, hij pruttelt nu weer lekker. Wilde er nog wat indoen, doe ik vaker. Maar toen duurde het heel voordat hij weer ging draaien.

En morgen maar een zien of ik een idee ook werkend kan krijgen, als ik ga fietsen zit de camera altijd in de rugzak. Ik ga proberen of ik een oude cameratas aan de voorkan kan vastmaken
We schijnen morgenochtend weer een grandioos mooie zonsopgang te krijgen met rode luchten O+ Saharazand en zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198136178
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Op zich logisch dat het heel snel lijkt te gaan. Als elke dag een beetje hetzelfde is, is onze perceptie van tijd versneld. Een goede manier om die perceptie te veranderen is door veel nieuwe ervaringen op te doen en afwisselende dingen te doen. En dat is nou precies wat er momenteel ontbreekt :X

(dat is ook het mechanisme achter waarom tijd sneller lijkt te gaan als je ouder wordt: meer sleur en routine zorgen voor versnelling van onze perceptie van tijd, als kind/tiener gebeuren er heel veel nieuwe dingen)
Er zijn ook niet echt ijkpunten om naartoe te leven. Alles is afgelast of klein georganiseerd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 21 februari 2021 @ 20:12:56 #207
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198136186
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben voor het laatst bij de kapper geweest voor de kerst in 2019 :X het is te zien....het is wel heel erg lang nu, maar ook super dood onderaan
Ja ik ergens in oktober geloof ik.. meteen 15 cm eraf ofzo.. dus ik kan er wel weer een jaar tegenaan ^O^

Maar die rosse kop van k met haar overal naartoe, die kan echt wel een knipbeurt gebruiken :X
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198136196
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik typ nog geregeld 2020... :X
Doe je beter dan ik. Ik typ geregeld 20... uhm.... *krabt hoofd* .... 19? 20? 21 :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 21 februari 2021 @ 20:13:38 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198136202
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:06 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ja dit . 2 uur wachten op het beslag.. dan heb ik vanavond om 23 een keer cakejes }:|
Mik het beslag in een platte zak even in de vriezer. Dan hoekje eraf knippen. Kunde gij over 15 minuten al beslag spuiten en over 30 minuten al cakeje nassen *)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198136210
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

Er zijn ook niet echt ijkpunten om naartoe te leven. Alles is afgelast of klein georganiseerd.
Nee, inderdaad. Ik heb ook niet echt iets gepland. Nou ja, sinds vanmiddag een leuk bezoek *O*
Maar geen vakanties, geen concerten, geen musea, geen sauna. Wel vage 'ooit na de corona' vakantieplannen naar Zweden en Portugal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198136228
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:12 schreef Barreltje het volgende:

Ja ik ergens in oktober geloof ik.. meteen 15 cm eraf ofzo.. dus ik kan er wel weer een jaar tegenaan ^O^

Maar die rosse kop van k met haar overal naartoe, die kan echt wel een knipbeurt gebruiken :X
Ik keek vanmiddag naar Jross en dacht: gel er in en je kan een Elvis-kuif maken _O- Heb het maar niet gezegd :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198136229
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Mik het beslag in een platte zak even in de vriezer. Dan hoekje eraf knippen. Kunde gij over 15 minuten al beslag spuiten en over 30 minuten al cakeje nassen *)
Molo met de korte kut *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 21 februari 2021 @ 20:15:25 #213
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198136240
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Er zijn ook niet echt ijkpunten om naartoe te leven. Alles is afgelast of klein georganiseerd.
Duimen jullie mee dat er eind september bijeenkomsten met 60 man gehouden mogen worden.. :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 21 februari 2021 @ 20:16:02 #214
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198136255
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Mik het beslag in een platte zak even in de vriezer. Dan hoekje eraf knippen. Kunde gij over 15 minuten al beslag spuiten en over 30 minuten al cakeje nassen *)
De brownies staan in de oven ^O^ :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198136259
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:15 schreef Barreltje het volgende:

Duimen jullie mee dat er eind september bijeenkomsten met 60 man gehouden mogen worden.. :{
Ik hoop zelfs op eerder, maar we schieten niet echt op met vaccineren. Het is best heel erg :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 21 februari 2021 @ 20:16:32 #216
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198136270
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. Ik heb ook niet echt iets gepland. Nou ja, sinds vanmiddag een leuk bezoek *O*
Maar geen vakanties, geen concerten, geen musea, geen sauna. Wel vage 'ooit na de corona' vakantieplannen naar Zweden en Portugal.
Oh. Sauna.. O+ -O- O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198136278
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. Ik heb ook niet echt iets gepland. Nou ja, sinds vanmiddag een leuk bezoek *O*
Maar geen vakanties, geen concerten, geen musea, geen sauna. Wel vage 'ooit na de corona' vakantieplannen naar Zweden en Portugal.
Same.

Wel vage Eurostar tickets die we nog moeten verzetten.
En met vriendin besproken in de zomer een auto vakantietje te doen als alles een beetje normaal is. Zo niet.. geen idee. Misschien weekje Nederland of zo.

Scandinavië misschien volgend jaar, als ze weer een lease auto heeft B-)

Ik mis de sauna ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198136280
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:16 schreef Barreltje het volgende:

Oh. Sauna.. O+ -O- O+
Jaaaaaa O+ O+

-O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 21 februari 2021 @ 20:17:32 #219
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198136294
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:16 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Oh. Sauna.. O+ -O- O+
Wij overwegen om vooruitlopend op een nieuw huis een sauna cabine tijdelijk in de garage te zetten, die dan daarna mee kan naar een nieuw huis..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198136332
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:17 schreef fietsie het volgende:

Wij overwegen om vooruitlopend op een nieuw huis een sauna cabine tijdelijk in de garage te zetten, die dan daarna mee kan naar een nieuw huis..
Ik zei dit vanmiddag al: ik mis niet per se het zitten in een sauna. Ik mis het hele sauna-gebeuren. Alles er op en er aan. De luxe omgeving, de douches, de bubbelbaden, het zwembad, bij een haard een kop chocolademelk drinken, lekker eten. Al zou ik de hele dag 0 seconden in een saunacabine zitten, dan nóg zou een dagje sauna volledig geslaagd zijn O+ Het gaat om de hele entourage.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198136334
Stomme Isabeau :( Iedereen nu in een sauna dip ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198136339
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Stomme Isabeau :( Iedereen nu in een sauna dip ;(
Hey, voor mij is het gedeelde smart is halve smart O-) Zo lief van jullie :* O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 21 februari 2021 @ 20:20:34 #223
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198136343
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wij overwegen om vooruitlopend op een nieuw huis een sauna cabine tijdelijk in de garage te zetten, die dan daarna mee kan naar een nieuw huis..
Ik denk dst ik binnenkort maar eens hierheen ga.. doe ik een Me-Mo
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198136352
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:20 schreef Barreltje het volgende:

Ik denk dst ik binnenkort maar eens hierheen ga.. doe ik een Me-Mo
Ooooh, die winterfoto's O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198136356
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zei dit vanmiddag al: ik mis niet per se het zitten in een sauna. Ik mis het hele sauna-gebeuren. Alles er op en er aan. De luxe omgeving, de douches, de bubbelbaden, het zwembad, bij een haard een kop chocolademelk drinken, lekker eten. Al zou ik de hele dag 0 seconden in een saunacabine zitten, dan nóg zou een dagje sauna volledig geslaagd zijn O+ Het gaat om de hele entourage.
Ja, wrijf het er maar in :'(
Een sauna cabine gaat dat echt niet oplossen. Dan verveel ik me snel. Juist de afwisseling van sauna’s, opgietingen, nakend zwemmen, lekker eten, relaxen, massage... O+ ARRRGHHH! -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')