quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:
Ja Billy en zij kunnen echt familie zijn, gaan steeds meer op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
o jee, wat ziet Mams jeszebel er slecht uit
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
Ohhjee... het komt nooit meer goed ,,,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een leuke fotoquote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[..]
Ja Billy en zij kunnen echt familie zijn, gaan steeds meer op elkaar lijken
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhjee... het komt nooit meer goed ,,,![]()
Afzien hé? waar zat je eigenlijk tijdens onze Mega-Trieste Ultra Laatste Waardeloze BelgenBB ?quote:
Weet je wat ik eigenlijk alwel lang had verwacht, dat Ramona zwanger zou zijnquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Afzien hé? waar zat je eigenlijk tijdens onze Mega-Trieste Ultra Laatste Waardeloze BelgenBB ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn alweer 2 jaar samen, ik vind ze cutegun ze een lang en gelukkig leven samen
![]()
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 20:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn alweer 2 jaar samen, ik vind ze cutegun ze een lang en gelukkig leven samen
![]()
[ afbeelding ]nooit verwacht
Volgens mij is de liefde over tussen hem en zijn vriendin? Zie haar nergens meer op foto's voorbijkomen. Daarom misschien ook die tekst nu bij hem?quote:
Haha dat was een oude melige jaquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:52 schreef DaniqueV het volgende:
OMG deze.dat lachje aan geluid ook erbij, geweldig![]()
![]()
![]()
https://www.instagram.com/p/B-Mig19gG13/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt geweldig..... de rode string.als een rode leidraad door zijn profielquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha dat was een oude melige ja![]()
Geen idee hoe dat zit met die vriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |