quote:Op zondag 21 februari 2021 11:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh..
Ik heb die quote flink verneukt.
Het probleem is inmiddels opgelost en nu heb ik geen groot stuk speculaasbrok meerquote:
quote:
Ik heb nog een héle speculaastaartquote:Op zondag 21 februari 2021 11:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Het probleem is inmiddels opgelost en nu heb ik geen groot stuk speculaasbrok meer
Douze points uit halenquote:Op zondag 21 februari 2021 11:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb nog een héle speculaastaartWat moet ik daarmee
uitdelen!quote:Op zondag 21 februari 2021 11:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nomzzz taart gimme gimmequote:Op zondag 21 februari 2021 11:58 schreef Aoibhin het volgende:
Taart is nog even in de oven, want spijs was te vloeibaar
Heel vervelend wanneer dat aan de hand is.quote:
Genieten van mijn luie zondag.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:02 schreef Koen66 het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?
Nah ik wil wel iets qua buitenlucht. Denk maar ff een stukkie wandelen en verder in de tuin werken.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Genieten van mijn luie zondag.
Aan mij gevenquote:Op zondag 21 februari 2021 11:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Taart vreten, WIDM terugkijken, vanavond Op Zoek Naar kijken, hopelijk nog wat uren regelenquote:Op zondag 21 februari 2021 12:02 schreef Koen66 het volgende:
Uren regelenquote:Op zondag 21 februari 2021 12:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Taart vreten, WIDM terugkijken, vanavond Op Zoek Naar kijken, hopelijk nog wat uren regelen
Sta je nou voor de hele komende week op de reservelijst of dat niet? En wanneer is nou die evaluatie? Of had dat moeten zijn op de dag dat je ziek werd?quote:Op zondag 21 februari 2021 12:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Taart vreten, WIDM terugkijken, vanavond Op Zoek Naar kijken, hopelijk nog wat uren regelen
Werkquote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 12:02 schreef Koen66 het volgende:
Ik werk op zich drie dagen in de week. Morgen was ik ingepland en voor twee andere dagen sta ik nog altijd op reserve.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Sta je nou voor de hele komende week op de reservelijst of dat niet? En wanneer is nou die evaluatie? Of had dat moeten zijn op de dag dat je ziek werd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |