Ik kan er nu al wel vanuit gaan dat Italië iets tofs gaat sturen, ondanks dat ik nog geen nummer heb gehoord.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja klopt, maar van San Remo zijn het dagenlang diezelfde 20+ nummers Wel over het algemeen van een heel hoge kwaliteit
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:04 schreef Fred_B het volgende:
Interessante keuze van Spanje. Ik vrees dat dit niet memorabel en goed genoeg gaat zijn voor een plek in de Top 20.
Ik ga nu onder de wol en ik lees later wel over welk liedje deze tekst gaat.
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:04 schreef Fred_B het volgende:
Interessante keuze van Spanje. Ik vrees dat dit niet memorabel en goed genoeg gaat zijn voor een plek in de Top 20.
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan er nu al wel vanuit gaan dat Italië iets tofs gaat sturen, ondanks dat ik nog geen nummer heb gehoord.
Niet van 20:00 tot 02:30 helaas.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:04 schreef Andromache het volgende:
Pfffff wat een lange zit. Ik ga plassen.
FREEEEDDDquote:Op zondag 21 februari 2021 00:04 schreef Fred_B het volgende:
Dat is meestal het bestequote:
Voy a guendarme (sp?)quote:Op zondag 21 februari 2021 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
Oh welke was het? Ik had nog steeds Portugal geluid aan staan
JAAAAAAAAquote:Op zondag 21 februari 2021 00:09 schreef molloot200 het volgende:
KOFFIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE @:koffieleuk
WE DID IT 3/3
Gram-of-Fun ben ik helaas niet gewonnenquote:
Maar na alle winnaars kan ik het wel handelen dat GOF niet naar de finale ging in Estland.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:10 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Gram-of-Fun ben ik helaas niet gewonnen
Maar qua winnaars wel een volle score
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |