SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel hoor, vanaf dag 1 al.quote:
quote:
Ja dacht budaddy en het weekend maar vond dat nergens op slaanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je had altijd een budaddy tt kunnen doen
Budaddy's Wilde Weekend, Soppen op Zaterdagavondquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dacht budaddy en het weekend maar vond dat nergens op slaan
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Budaddy's Wilde Weekend, Soppen op Zaterdagavond
had gekund..
Je maakt wat mee hč?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:58 schreef FranticDJ het volgende:
Er zitten twee ganzen geil te wezen onder m'n balkon
jaaaaaaaaaaaaaaa feestquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ommetje gelopenwas rustig in het park. Wel veel sneeuwklokjes gefotografeerd.
Nu de kussens op de stoel, korte broek aan, zonnebril op: Balkonseizoen is geopend![]()
vanavond bbqen dusquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ommetje gelopenwas rustig in het park. Wel veel sneeuwklokjes gefotografeerd.
Nu de kussens op de stoel, korte broek aan, zonnebril op: Balkonseizoen is geopend![]()
In de oven er meequote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:58 schreef FranticDJ het volgende:
Er zitten twee ganzen geil te wezen onder m'n balkon
Nou ja dan wordt het een uur of vier of zoquote:
je denkt in problemen, niet in oplossingenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dan wordt het een uur of vier of zoDaarna zakt de zon weer en koud en vroeg donker en blaaaa
Lekker dan..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:01 schreef LTVDK het volgende:
Beetje jammer dit, gelijk al last van warmtemisselijkheid ofzoGewoon normaal gepoept vanmorgen, 15 km gelopen en toen ik thuis kwam en lekker eitjes stond te koken moest ik opeens sprinten naar de wc voor een exodus
Ik heb zo'n ding gekocht bij de Laid0l voor 50 eurie. Elektrisch dat wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb alles gesnoeid in de tuin, opgeruimd, oud papier weg, auto gewassen en gewaxed.
Ga denk ik van de week een goede benzine veegmachine met harde borstel huren, veel mos tussen de klinkers op de inrit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |