ja, wat een walgelijk wijf johquote:Op donderdag 16 september 2021 09:52 schreef roos94 het volgende:
Delphine die even zonder schroom vertelt hoe Bert iedere dag loopt te rukken en dat ze dit bekijkt via een verborgen camera![]()
![]()
![]()
helemaal koekwaus
Vind ik eigenlijk ook wel, vond hem best denigrerend naar haar toe al had hij dat misschien niet helemaal door....quote:Op donderdag 16 september 2021 15:26 schreef MaximumRush het volgende:
Ik heb de nieuwe aflevering nog niet gezien, maar kan me op zich wel goed voorstellen dat Donna boos was op de beelden die ze kreeg te zien. Ik denk zelf dat het niet om de microfoon opmerking ging, maar om de rest van de opmerkingen. Ze is al een vrij onzeker meisje, en krijgt bij iedere verleidster die niet op haar lijkt te horen dat dat zijn type is, en wat hij zoekt in een relatie.
Geld lijkt idd wel een ding te zijn in die familie.quote:Op donderdag 16 september 2021 16:17 schreef Raw85 het volgende:
DIe twee Belgische chicks zijn knettergek. Delphine spreekt voor zich maar die Donna ook echt heel raar. Ook gelijk lullen over dat het haar geld gaat kosten etc
Hij zat in Ex on the Beach. Iets zegt me dat hij er geen moeite mee heeft om zich te laten gaan.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:48 schreef jesseax het volgende:
Die verleidster raakte wel de kern in het gesprek met Bert. Bert heeft ooit een misstap gemaakt en dat wordt gebruikt door Delphine om echt letterlijk alles te controleren.
Donna lijkt mij meer iemand die van het afstoten en aantrekken is, ik zie haar nog wel terugkrabbelen. Tenzij Nico natuurlijk zich laat gaan in de mannenvilla.
Die vibe geeft hij inderdaad af. Ze heeft er ook 10 jaar de tijd voor gehad...quote:Op donderdag 16 september 2021 20:44 schreef Fascination het volgende:
Bert komt echt over als een slachtoffer van huiselijk geweld. Die jongen heeft psychische hulp nodig. Dit nog verder uitmelken voor tv is eigenlijk immoreel.
Oh dat is al een rode vlag op zich.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij zat in Ex on the Beach. Iets zegt me dat hij er geen moeite mee heeft om zich te laten gaan.
Hij wordt zo te zien gesponsord door het (mij onbekende) kledingmerk Wrong Fiends. Iedere dag een ander setje van dit merk. Ook petje en badslippers worden niet vergetenquote:
Die Aylin komt heel bekend voor 🤔quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:38 schreef Meke het volgende:
Je gaat je bijna een beetje afvragen op deze manier of Deborah en Koen er niet alleen inzaten om deze zwembadtruc te introduceren![]()
En dat Efraim en Aylin al klaar stonden??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |