abonnement Unibet Coolblue
pi_198214469
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 10:57 schreef Megumi het volgende:

[..]

Waar je eerder bang voor moet zijn is dat bepaalde delen van de corona noodwet blijvertjes gaan worden. Een overheid heeft de neiging nieuwe controle middelen niet terug te draaien. De rechter heeft gesproken en zo hoort het te gaan. Maar blij nee.
En daarnaast zoeken die Boomers het maar uit. Had er al een hekel aan, net mijn schoonvader. Zelf drie keer op vakantie gaan in het najaar maar nu eisen dat iedereen opgehokt zit voor hem, 🤢
  vrijdag 26 februari 2021 @ 11:02:20 #204
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198214485
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 10:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vond die klok altijd onzinnig, voor na en tijdens de rechtszaak.
De rechter heeft ook aangegeven dat de overheid uit moet gaan van de adviezen van het OMT. Een organisatie die niet transparant is en eigenlijk in het geheim werkt wat de besluitvorming aangaat. Dat kan je best als een min puntje zien bijvoorbeeld.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_198214487
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 10:54 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Vertel, misschien kunnen we meelachen? :D
Het is toch allemaal een wassen neus gebleken? Los van de uitspraak, imho die prima is, is dit een één tweetje gebleken van regering en rechtspraak van verlenging tot vonnis. En om heel eerlijk te zijn is ook dat relatief normaal in een situatie als met Corona maar trias politica is klaarblijkelijk een minder onfeilbaar begrip dan gepredikt.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 11:05:37 #206
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198214534
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:02 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Het is toch allemaal een wassen neus gebleken? Los van de uitspraak, imho die prima is, is dit een één tweetje gebleken van regering en rechtspraak van verlenging tot vonnis. En om heel eerlijk te zijn is ook dat relatief normaal in een situatie als met Corona maar trias politica is klaarblijkelijk een minder onfeilbaar begrip dan gepredikt.
Hoezo is dit een een-tweetje? Waar blijkt dat uit?

Het is nogal een verstrekkende beschuldiging dat rechters stiekem samenwerken met de regering. Die kan je dan vast wel onderbouwen.

Ik vond zowel het schorsingsincident als deze uitspraak in hoger beroep logisch. Dus ik zie niet in hoe daar dan uit volgt dat de rechter even op het torentje is langsgeweest, bij wijze van spreken ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198214598
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:05 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Hoezo is dit een een-tweetje? Waar blijkt dat uit?

Het is nogal een verstrekkende beschuldiging dat rechters stiekem samenwerken met de regering. Die kan je dan vast wel onderbouwen.

Ik vond zowel het schorsingsincident als deze uitspraak in hoger beroep logisch. Dus ik zie niet in hoe daar dan uit volgt dat de rechter even op het torentje is langsgeweest, bij wijze van spreken ;)
Er is toch niets stiekems aan? De wappies hadden gewonnen omdat de wetgeving hiaten bevat. In plaats van uitvoering van het vonnis wordt er gekozen voor stagnatie en dit is voldoende tijd voor de politiek om alles te repareren.

Nogmaals, gezien de situatie vind ik het allemaal niet onlogisch maar wel kwalijk dat de rechtspraak niet zo autonoom is als gewenst.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 11:15:12 #208
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198214670
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:10 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Er is toch niets stiekems aan? De wappies hadden gewonnen omdat de wetgeving hiaten bevat. In plaats van uitvoering van het vonnis wordt er gekozen voor stagnatie en dit is voldoende tijd voor de politiek om alles te repareren.

Nogmaals, gezien de situatie vind ik het allemaal niet onlogisch maar wel kwalijk dat de rechtspraak niet zo autonoom is als gewenst.
Maar als de rechter in het voordeel van de Staat besluit het vonnis te schorsen dan betekent dat toch niet automatisch dat het niet autonoom is?

Die denkstap volg ik niet helemaal.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198214677
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:00 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Wat is er juridisch niet juist aan? Of is dit alleen als de uitspraak je niet bevalt?
In artikel 0 van de grondwet staat dat de wet zo moet worden uitgelegd dat iedereen alleen maar rechten heeft, dus in dit geval is het ook een verworven basisrecht om na 21:00 rond te dolen door een gesloten stad, gewoon voor de gezelligheid.
pi_198214702
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:10 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Er is toch niets stiekems aan? De wappies hadden gewonnen omdat de wetgeving hiaten bevat. In plaats van uitvoering van het vonnis wordt er gekozen voor stagnatie en dit is voldoende tijd voor de politiek om alles te repareren.

Nogmaals, gezien de situatie vind ik het allemaal niet onlogisch maar wel kwalijk dat de rechtspraak niet zo autonoom is als gewenst.
Onzin. De wet bevat helemaal geen hiaten. De voorzieningenrechter heeft het niet goed begrepen.
pi_198214738
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:02 schreef Megumi het volgende:

[..]

De rechter heeft ook aangegeven dat de overheid uit moet gaan van de adviezen van het OMT. Een organisatie die niet transparant is en eigenlijk in het geheim werkt wat de besluitvorming aangaat. Dat kan je best als een min puntje zien bijvoorbeeld.
Zouden de adviezen van het OMT anders worden en het draagvlak groter zijn als alle verslagen en adviezen openbaar zouden zijn denk je?

Het kabinet laat zich adviseren, neemt besluiten en motiveert waarom. In die motivatie klinkt zowel het advies van het OMT als politieke en maatschappelijke afwegingen.

In de uitleg die tijdens persconferenties en op andere manieren wordt gegeven wordt al genoeg selectief gewinkeld om de stellingname vooraf, dat het beleid niet deugt, te onderbouwen.

Van elke OMT-vergadering een openbare hoorzitting maken dat helpt niemand.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 11:42:53 #212
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_198215179
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 10:45 schreef Confetti het volgende:
Met de beredenering van de voorzieningenrechter zou het gehele staatsnoodsrecht onbruikbaar zijn geweest.
Exact. Een rechter moet niet alleen de zaak zelf beoordelen, maar ook de gevolgen van precedentwerking die van een uitspraak uitgaat. Dat is gelijk de reden waarom rechters niet zo snel hun vingers durven te branden aan een beleidsinhoudelijke uitspraak zoals het buitenwerking stellen van een wet.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_198215203
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:05 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Hoezo is dit een een-tweetje? Waar blijkt dat uit?

Het is nogal een verstrekkende beschuldiging dat rechters stiekem samenwerken met de regering. Die kan je dan vast wel onderbouwen.

Ik vond zowel het schorsingsincident als deze uitspraak in hoger beroep logisch. Dus ik zie niet in hoe daar dan uit volgt dat de rechter even op het torentje is langsgeweest, bij wijze van spreken ;)
Het was meteen duidelijk waar die rechter heen wilde, en dan kom je er wel met de nodige apodictiën. Dat heeft verder niet zoveel te maken met juridische en grondrechtelijke merites maar met je opvatting of je als rechter de burger moet beschermen tegen de staat of de staat tegen de burger.

Meer en meer rechters neigen naar het laatste, terwijl de greep van de uitvoerende macht op de rechterlijke steeds groter wordt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198215427
Voor mij mag de avondklok wel blijven, sinds ik een soort van officiële vrijstelling heb wegens psychische redenen om na 21 uur de deur uit te mogen is het wel heel relax wandelen buiten voor mij tussen 23 en 03 uur in de late avond en nacht. Geen plebs volk op straat. :Y)
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_198215498
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het was meteen duidelijk waar die rechter heen wilde, en dan kom je er wel met de nodige apodictiën. Dat heeft verder niet zoveel te maken met juridische en grondrechtelijke merites maar met je opvatting of je als rechter de burger moet beschermen tegen de staat of de staat tegen de burger.

Meer en meer rechters neigen naar het laatste, terwijl de greep van de uitvoerende macht op de rechterlijke steeds groter wordt.
Wat zijn apodictiën? Als ik google op dat woord, vind ik alleen verwijzingen naar Fok!. Geen idee wat het betekent, hoor het graag.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_198215571
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:59 schreef verita het volgende:

[..]

Wat zijn apodictiën? Als ik google op dat woord, vind ik alleen verwijzingen naar Fok!. Geen idee wat het betekent, hoor het graag.
bestaat ook niet.
Apodictisch bestaat dan weer wel, maar de vervoeging zoals hier gebruikt is eigen fantasie
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198215643
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]

bestaat ook niet.
Apodictisch bestaat dan weer wel, maar de vervoeging zoals hier gebruikt is eigen fantasie
Bedankt. Ik wilde niet flauw doen, kende gewoon het woord niet en ben niet te beroerd om dan gewoon te vragen. Ondertussen de betekenis gevonden, waarvoor dank.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 12:10:58 #218
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198215678
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het was meteen duidelijk waar die rechter heen wilde, en dan kom je er wel met de nodige apodictiën. Dat heeft verder niet zoveel te maken met juridische en grondrechtelijke merites maar met je opvatting of je als rechter de burger moet beschermen tegen de staat of de staat tegen de burger.

Meer en meer rechters neigen naar het laatste, terwijl de greep van de uitvoerende macht op de rechterlijke steeds groter wordt.
Ik zie hier echt geen enkel bewijs van, en ook niet de zogenaamde greep die de uitvoerende macht op de gerechtelijke macht heeft.

Het is heel vervelend dat je het niet eens bent met de uitspraak, dat ben ik ook zo vaak niet, maar het is erg kinderachtig om dan meteen te vervallen in “dan moet er wel invloed zijn geweest vanuit de regering!”, of, “de rechter is vooringenomen!”.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198215713
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:08 schreef verita het volgende:

[..]

Bedankt. Ik wilde niet flauw doen, kende gewoon het woord niet en ben niet te beroerd om dan gewoon te vragen. Ondertussen de betekenis gevonden, waarvoor dank.
Dat is ook helemaal geen schande. Zijn nou niet bepaald woorden die je elke dag hoort. Sterker nog, je hoort ze eigenlijk alleen bij mensen die of in een bepaald vakgebied werkzaam zijn, of mensen die interessant willen doen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198215811
Het is verleidelijk om zelf ook af te glijden tot het niveau van Viruswaanzin.
Zelf ook valse informatie verspreiden. "Bewijs" maken en verspreiden over dat Willem Engel gevaccineerd is.
net zolang stoken totdat scoutingclub viruswaanzin implodeert.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198215949
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:59 schreef verita het volgende:

[..]

Wat zijn apodictiën? Als ik google op dat woord, vind ik alleen verwijzingen naar Fok!. Geen idee wat het betekent, hoor het graag.
Ongetwijfeld van mij. Ik ben een van de weinigen die het als zelfstandig naamwoord gebruikt, maar de kritiek 'apodictisch is regelmatig terugkerend in de rechtswetenschap. Dat betreft doorgaans rechters die lijken een argument te geven maar daarin vooral verwijzen naar de eigen autoriteit of die van het ander. Het is een argument dat eigenlijk een stelling is ipv een argument voor een stelling, en die stelling dan waar is omdat de rechter het zegt, of de overheid het zegt.

Dat heeft soms iets wanhopigs in die zin dat de wil duidelijker is dan de redenering, het heeft in ieder geval iets onbevredigends voor rechtswetenschappers omdat ze er niks mee kunnen anders dan het benoemen en dat is doorgaans kritiek.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198216036
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:10 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ik zie hier echt geen enkel bewijs van, en ook niet de zogenaamde greep die de uitvoerende macht op de gerechtelijke macht heeft.
Ik ook niet, dat zijn twee dingen die tegelijk spelen. Er is wel degelijk veel kritiek op de Raad voor de Rechtspraak en diens relatie met de uitvoerende macht. Of het een met het ander te maken heeft is de vraag.

quote:
Het is heel vervelend dat je het niet eens bent met de uitspraak, dat ben ik ook zo vaak niet, maar het is erg kinderachtig om dan meteen te vervallen in “dan moet er wel invloed zijn geweest vanuit de regering!”, of, “de rechter is vooringenomen!”.
Dat is dus wat ik niet zeg. Ik zeg dat rechters het dikwijls niet zozeer als hun taak zien om de burger te beschermen tegen de overheid. Dat zou niet mijn taakopvatting zijn maar daar is allerminst voor nodig dat er in dit geval druk is uitgeoefend. Gewoon lekker een beetje meegaan met de stroom en niet teveel nadenken wat je rol is in een groter plaatje volstaat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 12:43:14 #223
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198216079
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:40 schreef Weltschmerz het volgende:Gewoon lekker een beetje meegaan met de stroom en niet teveel nadenken wat je rol is in een groter plaatje volstaat.
Maar een uitspraak die “meegaat met de stroom” is niet per se een “verkeerde” uitspraak.
Het kan net zo goed de “correcte interpretatie” zijn.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198216149
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:43 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Maar een uitspraak die “meegaat met de stroom” is niet per se een “verkeerde” uitspraak.
Het kan net zo goed de “correcte interpretatie” zijn.
Nee, een rechter moet zich niet mee laten voeren met een stroom, ongeacht de inhoud van de uitspraak.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 12:52:11 #225
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198216193
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, een rechter moet zich niet mee laten voeren met een stroom, ongeacht de inhoud van de uitspraak.
Dus een rechter moet altijd tegen de stroom ingaan :?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 26 februari 2021 @ 12:58:09 #226
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_198216271
twitter


Iemand een livestream?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_198216291
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:58 schreef monkyyy het volgende:
[ twitter ]

Iemand een livestream?
Heb wel wat beters te doen dan naar die ongewassen stinkerd te luisteren.
pi_198216295
Toch fijn dat je ergens terecht kunt voor sprookjes nu de Efteling nog steeds dicht is
  vrijdag 26 februari 2021 @ 13:02:00 #229
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_198216323
Vooral dat Gen-therapie zal z'n zaak goed doen vanmiddag _O- .
Wie dit leest is gek
pi_198216396
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:58 schreef monkyyy het volgende:
Nieuwe Havenweg 75G
Hilversum
Een soort Four Seasons Total Landscaping, zo te zien op Street View.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_198216401
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:58 schreef monkyyy het volgende:
[ twitter ]

Iemand een livestream?
Is via Periscope :')

Maar je krijgt geen verbinding. Kennelijk wat 5G problemen in de achtertuin van de familie Engel :')
  vrijdag 26 februari 2021 @ 13:07:19 #232
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_198216411
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 13:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Vooral dat Gen-therapie zal z'n zaak goed doen vanmiddag _O- .
In zijn vorige leven was hij genverbrander :Y
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_198216520
"Dit vonnis betekent het einde van de mensenrechten in Nederland"

Viruswaarheid verwacht veel steun vanuit de advocatuur 'want die zien nu ook dat er wat aan de hand is'.

Pols denkt dat er genoeg rechters zijn die anders hadden gevonnist en die vinden dat de rechtstaat met deze uitspraak wordt verkwanseld. Gevolgd door een hele opsomming van claims over rechtmatigheid van de maatregelen, inclusief opnieuw de bewering dat de epidemie al lang geleden is afgelopen.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 13:14:54 #234
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198216589
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 13:11 schreef spinazieruiker het volgende:
"Dit vonnis betekent het einde van de mensenrechten in Nederland"

Viruswaarheid verwacht veel steun vanuit de advocatuur 'want die zien nu ook dat er wat aan de hand is'.

Pols denkt dat er genoeg rechters zijn die anders hadden gevonnist en die vinden dat de rechtstaat met deze uitspraak wordt verkwanseld.
_O-
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198216593
Kan die engel niet het land uitgezet worden? Als ik 1 medenederlander zat ben....
  vrijdag 26 februari 2021 @ 14:00:50 #236
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_198217430
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 13:11 schreef spinazieruiker het volgende:
"Dit vonnis betekent het einde van de mensenrechten in Nederland"
Tja, leg maar eens uit wat redelijkheid en billijkheid betekent. Dat er pas ingegrepen mag worden als je vindt dat de dijk doorgebroken is en de ambulances af en aan rijden dan heb je te hoog ingezet en daarmee verloren. Ze moeten hun rechtszaak beter voorbereiden en in eenvoudige formulering aangeven waarom de grondslag en proportionaliteit niet deugt, want dat zijn de enige 2 punten waarop ze procederen. Dus in de trant van:

De Wet buitengewone bevoegdheid burgerlijk gezag (Wbbbg) is bedoeld voor situaties die vanuit een veilige situatie plotseling omslaat naar een acute situatie. De dreiging van een onveilige(re) situatie is al een jaar aan de gang waardoor er geen grondslag is voor deze maatregel, omdat er ruimschoots tijd is geweest om de regeling onder de Tijdelijke wet maatregelen covid-19 (Twm) te plaatsen.

De maatregel is niet doelmatig omdat het bedoeld is om niet-noodzakelijke bezoeken binnenshuis tegen te gaan. Een verbod op het vertoeven in de buitenlucht belemmert daarmee ook andere activiteiten die niet het voorgenoemde doel hebben. Het vertoeven in de buitenlucht heeft zelfs de voorkeur op het vertoeven in de binnenlucht waardoor de maatregel het tegenovergestelde bewerkstelligt dan beoogd. Daarmee is de genomen maatregel niet proportioneel en mogelijk zelfs contraproductief.

Alle overige niet relevante betogen hadden achterwege kunnen blijven omdat ze niet ingaan op de rechtmatigheid van de 2 punten waar het om gaat.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_198217566
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 13:11 schreef spinazieruiker het volgende:
"Dit vonnis betekent het einde van de mensenrechten in Nederland"

Viruswaarheid verwacht veel steun vanuit de advocatuur 'want die zien nu ook dat er wat aan de hand is'.

Pols denkt dat er genoeg rechters zijn die anders hadden gevonnist en die vinden dat de rechtstaat met deze uitspraak wordt verkwanseld. Gevolgd door een hele opsomming van claims over rechtmatigheid van de maatregelen, inclusief opnieuw de bewering dat de epidemie al lang geleden is afgelopen.
Wat een gejank. Als ze zo overtuigd zijn van hun gelijk dan gaan ze toch in cassatie?
pi_198217623
Inkijkje in de werkwijze van een andere organisatie die strijdt tegen de overheid, de Bond Tegen Overheidszaken:

https://www.npostart.nl/propaganda/04-02-2021/KN_1725470

Parallellen met Viruswaarheid?
  vrijdag 26 februari 2021 @ 14:20:43 #239
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198217766
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:08 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Wat een gejank. Als ze zo overtuigd zijn van hun gelijk dan gaan ze toch in cassatie?
Gaan ze ook, al wordt er in cassatie niet inhoudelijk naar de zaak zelf gekeken natuurlijk.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198217826
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:58 schreef monkyyy het volgende:
[ twitter ]

Iemand een livestream?
Zijn zij al bezig met 75G ? Levensgevaarlijk
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 februari 2021 @ 14:25:47 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198217865
Misschien moeten ze eens die advocaat zijn werk laten doen
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198218065
Ook grappig dat ze "eerlijke verkiezingen" er bij hebben staan. Sorteren natuurlijk samen met de fvd voor op fraude
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198218158
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 13:11 schreef spinazieruiker het volgende:
"Dit vonnis betekent het einde van de mensenrechten in Nederland"

Viruswaarheid verwacht veel steun vanuit de advocatuur 'want die zien nu ook dat er wat aan de hand is'.

Pols denkt dat er genoeg rechters zijn die anders hadden gevonnist en die vinden dat de rechtstaat met deze uitspraak wordt verkwanseld. Gevolgd door een hele opsomming van claims over rechtmatigheid van de maatregelen, inclusief opnieuw de bewering dat de epidemie al lang geleden is afgelopen.
Dat zou ik ook zeggen als je verliest.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198218187
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:52 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dus een rechter moet altijd tegen de stroom ingaan :?
Nee, die moet zich niets van de stroom aantrekken. Maar als heel veel rechters allemaal eenzelfde kant op bewegen dan is dat een sterke aanwijzing dat dat niet het geval is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:20 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Gaan ze ook, al wordt er in cassatie niet inhoudelijk naar de zaak zelf gekeken natuurlijk.
|:(

quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:00 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Tja, leg maar eens uit wat redelijkheid en billijkheid betekent.
Betekenen. Het is geen tautologie, en geen van beiden zijn aan de orde.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198218229
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:38 schreef devlinmr het volgende:
Ook grappig dat ze "eerlijke verkiezingen" er bij hebben staan. Sorteren natuurlijk samen met de fvd voor op fraude
Wat ze hierover beweren weet ik niet.

Ik kan me voorstellen dat ze het niet eerlijk vinden dat coronawappies zonder mondkapje niet mogen stemmen.

Terwijl het bij Baudet vooral gaat om het kartel dat hem met fraude zetels wil onthouden.

Engel heeft geen serieus belang in de verkiezingen. Hij is zelf in theorie verkiesbaar maar een stem op Engel is in feite een stem op Rutte. Viruswaarheid zal er vooral op uit zijn om zo veel mogelijk twijfel en onvrede te zaaien.
pi_198218232
Een bond tegen overheidszaken, jahoor!
Robert Jensen zie ik er op staan.

Dan nog liever de Bond voor vloeken.

ik wist wel van het bestaan van de Bond van wetsovertreders. Rita Verdonk was daarbij actief lid.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198218276
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, die moet zich niets van de stroom aantrekken. Maar als heel veel rechters allemaal eenzelfde kant op bewegen dan is dat een sterke aanwijzing dat dat niet het geval is.
Rechters moeten zich iets van de wet aantrekken.

Net als de parlement en de regering trouwens.

Daarom is het niet heel gek dat de staat veel rechtszaken wint.

Dat heeft niets met 'eenzelfde kant op bewegen' te maken.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 15:16:04 #249
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_198218575
quote:
Gelukkig voor hem kent ons strafrecht geen ‘contempt of court’.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  vrijdag 26 februari 2021 @ 15:21:34 #250
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198218670
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, die moet zich niets van de stroom aantrekken. Maar als heel veel rechters allemaal eenzelfde kant op bewegen dan is dat een sterke aanwijzing dat dat niet het geval is.
[..]

|:(
[..]

Betekenen. Het is geen tautologie, en geen van beiden zijn aan de orde.
Deze rechter is anders ook “tegen de stroom” ingegaan met haar uitspraak in de Urgenda zaak.

Puur het feit dat dat nu niet zo is zegt niet dat ze expres met de stroom mee is gegaan.

En in cassatie worden inderdaad niet de feiten zelf beoordeeld.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 26 februari 2021 @ 15:25:41 #251
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198218740
quote:
“Ik ben het er niet mee eens! Dus het is een politiek complot!!”
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198219945
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:53 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Rechters moeten zich iets van de wet aantrekken.
Nee, rechters moeten op basis van en binnen de grenzen recht spreken.

quote:
Net als de parlement en de regering trouwens.
Die mogen slechts op basis van de wet en binnen de grenzen van wet handelen.

quote:
Daarom is het niet heel gek dat de staat veel rechtszaken wint.
Het zou niet gek als onze overheid onkreukbaar was, maar we moeten helaas vaststellen dat alles behalve het geval is en dat rechters onrechtsstatelijk overheidsoptreden dat soms zelfs letterlijk misdadig is met de mantel der liefde bedekken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:21 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Deze rechter is anders ook “tegen de stroom” ingegaan met haar uitspraak in de Urgenda zaak.
Nee hoor, het is een internationale trend onder rechters om aan verdragen een rechtskracht en betekenis toe te kennen die de verdragspartij er nooit aan heeft willen geven.
quote:
Puur het feit dat dat nu niet zo is zegt niet dat ze expres met de stroom mee is gegaan.
Niet per se. Maar het is wel een laffe uitspraak waarvan je meteen al wist dat ze daarop uit waren.

quote:
En in cassatie worden inderdaad niet de feiten zelf beoordeeld.
Dat is heel wat anders dan niet inhoudelijk.

Een heel duidelijk voorbeeld van rechters die lafjes met de stroom meebewegen zie je bij de straffen voor de avondklokrellen.

quote:
14s.gif Op woensdag 24 februari 2021 10:55 schreef Domnivoor het volgende:
Acht maanden cel voor plunderaar avondklokrellen Eindhoven

Een man van 35 uit Weert moet acht maanden de cel in voor zijn rol in de avondklokrellen in Eindhoven op 24 januari. Hij is veroordeeld voor geweld tegen de politie en het plunderen van een Jumbo-supermarkt.

De straf is gelijk aan de eis van het Openbaar Ministerie. De man gooide volgens de rechter stenen naar de politie en raakte daarbij een politiebusje. Op foto's is verder te zien dat hij bij het plunderen van de Jumbo een la van de kassa onder zijn arm heeft en een blikje Red Bull in zijn hand. De man moet de Jumbo een schadevergoeding van 9950 euro betalen.

https://nos.nl/liveblog/2(...)avondklokrellen.html
Een politiebusje geraakt, nou nou. Daar weet het OM wel raad mee. Want ze nemen geweld altijd heel ernstig.

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/281552/bijna-doodgeschopt-op-vakantie-duitse-toeristen-vierden-verjaardag-in-egmond
2 maanden meer voor twee mensen ongelukkig schoppen dan voor een steen naar een politiebusje. Dan ben je de overheid tegen de burger aan het beschermen en mag de burger in de stront zakken. Als je denkt dat een rechter of OvJ dat zelfstandig zonder zich iets aan te trekken van enige stroom op basis van de wet en het recht kan baseren dan moet je mij uitleggen hoe dat ineens tot die zware straffen voor avondklokrellers leidde.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 17:07:01 #253
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198220067
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, rechters moeten op basis van en binnen de grenzen recht spreken.
[..]

Die mogen slechts op basis van de wet en binnen de grenzen van wet handelen.
[..]

Het zou niet gek als onze overheid onkreukbaar was, maar we moeten helaas vaststellen dat alles behalve het geval is en dat rechters onrechtsstatelijk overheidsoptreden dat soms zelfs letterlijk misdadig is met de mantel der liefde bedekken.
[..]

Nee hoor, het is een internationale trend onder rechters om aan verdragen een rechtskracht en betekenis toe te kennen die de verdragspartij er nooit aan heeft willen geven.
[..]

Niet per se. Maar het is wel een laffe uitspraak waarvan je meteen al wist dat ze daarop uit waren.
[..]

Dat is heel wat anders dan niet inhoudelijk.

Een heel duidelijk voorbeeld van rechters die lafjes met de stroom meebewegen zie je bij de straffen voor de avondklokrellen.
[..]

Een politiebusje geraakt, nou nou. Daar weet het OM wel raad mee. Want ze nemen geweld altijd heel ernstig.

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/281552/bijna-doodgeschopt-op-vakantie-duitse-toeristen-vierden-verjaardag-in-egmond
2 maanden meer voor twee mensen ongelukkig schoppen dan voor een steen naar een politiebusje. Dan ben je de overheid tegen de burger aan het beschermen en mag de burger in de stront zakken. Als je denkt dat een rechter of OvJ dat zelfstandig zonder zich iets aan te trekken van enige stroom op basis van de wet en het recht kan baseren dan moet je mij uitleggen hoe dat ineens tot die zware straffen voor avondklokrellers leidde.
Maargoed, jij lijkt te suggereren dat puur vanwege het feit dat deze uitspraak “met de stroom mee is”, de uitspraak is gedaan omdat het “met de stroom mee is”.

Die causaliteit is er helemaal niet. Het kan net zo goed zijn dat dit echt de wettelijke overtuiging is van de rechter en dat die tevens “met de stroom
mee” is.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198220168
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:07 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Maargoed, jij lijkt te suggereren dat puur vanwege het feit dat deze uitspraak “met de stroom mee is”, de uitspraak is gedaan omdat het “met de stroom mee is”.

Die causaliteit is er helemaal niet. Het kan net zo goed zijn dat dit echt de wettelijke overtuiging is van de rechter en dat die tevens “met de stroom
mee” is.
Wat is een 'wettelijke overtuiging' nou weer? Haar overtuiging was al duidelijk bij het schorsingsincident. De laffe keuze ook, als je dan een week de tijd neemt waarin mensen 'onrechtmatig' de grondwettelijke vrijheid zou worden ontnomen en je komt met zo'n matig onderbouwde uitspraak dan is het mij wel duidelijk hoe de vlag erbij hangt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 17:19:12 #255
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198220227
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat is een 'wettelijke overtuiging' nou weer? Haar overtuiging was al duidelijk bij het schorsingsincident. De laffe keuze ook, als je dan een week de tijd neemt waarin mensen 'onrechtmatig' de grondwettelijke vrijheid zou worden ontnomen en je komt met zo'n matig onderbouwde uitspraak dan is het mij wel duidelijk hoe de vlag erbij hangt.
Sorry, autocorrect ;) Daar moest “werkelijke” staan.

Zo matig onderbouwd vind ik het helemaal niet trouwens.

Haar oordeel bij de schorsing staat los van de inhoudelijke beoordeling, al weet ik dat jij dat niet wil geloven.

Ik zie verder geen enkel bewijs dat hier sprake is van invloed vanuit de regering. Niet actief en ook niet passief in de vorm van een “stroom”.

Puur het feit dat een uitspraak gunstig is voor de regering betekent niet dat dat ook de reden is voor de uitspraak.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198220242
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, rechters moeten op basis van en binnen de grenzen recht spreken.
[..]

Die mogen slechts op basis van de wet en binnen de grenzen van wet handelen.
De rechters in het hoger beroep hebben geoordeeld dat de regering zich bij de invoering van de avondklok aan de grenzen van de wet heeft gehouden.

De uitspraak is helder.
Net als jouw mening over de rechter, maar die verbaast niemand *O*
  vrijdag 26 februari 2021 @ 18:41:35 #257
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_198221354
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, rechters moeten op basis van en binnen de grenzen recht spreken.
[..]

Die mogen slechts op basis van de wet en binnen de grenzen van wet handelen.
[..]

Het zou niet gek als onze overheid onkreukbaar was, maar we moeten helaas vaststellen dat alles behalve het geval is en dat rechters onrechtsstatelijk overheidsoptreden dat soms zelfs letterlijk misdadig is met de mantel der liefde bedekken.
[..]

Nee hoor, het is een internationale trend onder rechters om aan verdragen een rechtskracht en betekenis toe te kennen die de verdragspartij er nooit aan heeft willen geven.
[..]

Niet per se. Maar het is wel een laffe uitspraak waarvan je meteen al wist dat ze daarop uit waren.
[..]

Dat is heel wat anders dan niet inhoudelijk.

Een heel duidelijk voorbeeld van rechters die lafjes met de stroom meebewegen zie je bij de straffen voor de avondklokrellen.
[..]

Een politiebusje geraakt, nou nou. Daar weet het OM wel raad mee. Want ze nemen geweld altijd heel ernstig.

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/281552/bijna-doodgeschopt-op-vakantie-duitse-toeristen-vierden-verjaardag-in-egmond
2 maanden meer voor twee mensen ongelukkig schoppen dan voor een steen naar een politiebusje. Dan ben je de overheid tegen de burger aan het beschermen en mag de burger in de stront zakken. Als je denkt dat een rechter of OvJ dat zelfstandig zonder zich iets aan te trekken van enige stroom op basis van de wet en het recht kan baseren dan moet je mij uitleggen hoe dat ineens tot die zware straffen voor avondklokrellers leidde.
Wat een hoop kolder weer. In de Urgenda-zaak is de overheid gewoon gewezen op de afspraken die ze zelf zijn aangegaan. Dat dat betekenisloze verdragen zouden zijn is iets wat je er zelf bij verzint.

In die afspraken zijn zelfs harde prestaties opgenomen, maar volgens Weltschmerz was dat allemaal voor de bühne.

De hoeveelheid onzin die je de laatste tijd uitkraamt is echt ongelofelijk.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 26 februari 2021 @ 19:30:19 #258
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198222065
twitter


twitter


_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198222229
Al die mensen onder dat Twitter bericht die denken dat de ING dit doet omdat ze het ineens zijn met die virus waanzin. :')
pi_198382825
Hoger beroep avondklok: ‘Overdag kunnen de grondrechten wel worden uitgeoefend’

quote:
Het explosieve oordeel van de rechter dat de avondklok moest worden ingetrokken, hield nog geen tien dagen stand. In hoger beroep werd het vonnis op alle punten vernietigd. Het gerechtshof oordeelt dus 180 graden de andere kant op, maar de onderbouwing ontbreekt. ‘Het gerechtshof schiet door in zijn eigen redeneringen.’
https://www.ftm.nl/artike(...)lOU35%2BGfSytXEBE75G

FTM laat geen spaan heel van het vonnis, zoals sommigen hier ook al hadden opgemerkt dat het een slecht verhaal was.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198383383
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoger beroep avondklok: ‘Overdag kunnen de grondrechten wel worden uitgeoefend’
[..]

https://www.ftm.nl/artike(...)lOU35%2BGfSytXEBE75G

FTM laat geen spaan heel van het vonnis, zoals sommigen hier ook al hadden opgemerkt dat het een slecht verhaal was.
Wtf?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198384073
Bij wetten is het ook van belang met welk idee een wet in het leven is geroepen was mijn indruk.

En dat voorzichtigheidsprincipe wordt weer lekker omgedraaid door hoogleraren.

De rechter moet voorzichtig zijn met iets als fout benoemen? Ja als dat de individu beschermd tegen willekeur. Nu wordt die willekeurig juist aangevallen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 7 maart 2021 @ 22:22:49 #263
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_198385012
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:47 schreef ludovico het volgende:
Bij wetten is het ook van belang met welk idee een wet in het leven is geroepen was mijn indruk.
De geest van de wet. Precies wat ik hier aangeef:

NWS / Rechtbank: Avondklok moet per direct worden opgeheven #14
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 7 maart 2021 @ 22:28:20 #264
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198385099
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoger beroep avondklok: ‘Overdag kunnen de grondrechten wel worden uitgeoefend’
[..]

https://www.ftm.nl/artike(...)lOU35%2BGfSytXEBE75G

FTM laat geen spaan heel van het vonnis, zoals sommigen hier ook al hadden opgemerkt dat het een slecht verhaal was.
Nederland is dan ook helemaal geen rechtstaat
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198385134
De column van Sheila Sitalsing is ook zeer de moeite waard. Over 'bovenst'.
Somebody that I used to know
pi_198385147
dreadlockmeneer heeft opnieuw een rechtszaak tegen de staat verloren.
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20210305_24466416
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 7 maart 2021 @ 22:34:42 #267
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_198385179
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:31 schreef Postbus100 het volgende:
De column van Sheila Sitalsing is ook zeer de moeite waard. Over 'bovenst'.
Link?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_198385196
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
dreadlockmeneer heeft opnieuw een rechtszaak tegen de staat verloren.
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20210305_24466416
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 10:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Op naar de volgende nederlaag.
pi_198385486
quote:
14s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:22 schreef ACT-F het volgende:

[..]

De geest van de wet. Precies wat ik hier aangeef:

NWS / Rechtbank: Avondklok moet per direct worden opgeheven #14
Vooral belangrijk als de interpretatie ervan nog wat grijs gebied kan zijn.

Maar dit komt straks voor de hoge raad en de overheid voelt zich niet te roepen die wet te corrigeren want die vinden het helemaal niet fout dat ze het parlement buiten spel zetten terwijl dat niet absoluut nodig is.

Als van der Staaij het de mens moet uitleggen en gelijk heeft dan is het toch treurig met je gesteld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 7 maart 2021 @ 22:51:51 #270
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198385546
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vooral belangrijk als de interpretatie ervan nog wat grijs gebied kan zijn.

Maar dit komt straks voor de hoge raad en de overheid voelt zich niet te roepen die wet te corrigeren want die vinden het helemaal niet fout dat ze het parlement buiten spel zetten terwijl dat niet absoluut nodig is.

Als van der Staaij het de mens moet uitleggen en gelijk heeft dan is het toch treurig met je gesteld.
Het is toch al gecorrigeerd?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 7 maart 2021 @ 22:54:19 #271
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_198385602
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:51 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Het is toch al gecorrigeerd?
Waarmee de regering zijn fout impliciet toegeeft. Dit hadden ze tijdens het hoger beroep aanhangig moeten maken. Gemiste kans.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zondag 7 maart 2021 @ 22:57:06 #272
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198385633
quote:
14s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:54 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Waarmee de regering zijn fout impliciet toegeeft. Dit hadden ze tijdens het hoger beroep aanhangig moeten maken. Gemiste kans.
Neu, voorbereiden op mogelijk ongelukkige uitspraak is niet hetzelfde als die uitspraak erkennen ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198386915
Somebody that I used to know
pi_198387059
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:51 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Het is toch al gecorrigeerd?
Er ligt een wet waarmee parlement buitenspel wordt gezet zonder dat het strikt nodig is. Puur door iets subjectief een noodtoestand te noemen.

Dat is klinkklare onzin met een maatregel met marginaal effect waar je al meerdere weken over gesproken hebt.

Kan me niet voorstellen dat die wet hiervoor bedoelt is.

Het is toch al gecorrigeerd.... Nee die wet staat er nog, en de rechter beschermd het volk maar matig tegen willekeur blijkt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198401844
Nu de vaccinatiestrategie lijkt aan te slaan en het een kwestie van maanden lijkt voor het merendeel van de maatregelen weg kan, begint Willem Engel met de volgende stap in het afbreken van de overheid en de rechtsstaat: twijfel zaaien over de verkiezingen

twitter
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 9 maart 2021 @ 20:40:58 #276
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198416000
twitter


_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198546921
Aardig stuk in FTM over met name de basis onder de avondklok.

https://www.ftm.nl/artike(...)=NattevingerwerkRIVM

quote:
Nattevingerwerk RIVM hielp Nederland aan omstreden avondklok
Thomas Bollen

De avondklok was volgens premier Rutte onvermijdelijk om de voorspelde ziektegolf door de Britse variant te voorkomen. De Kamer stemde in, zonder te weten waarop de modelvoorspellingen van het RIVM zijn gebaseerd. Statistici: ‘Deze voorspellingen moet je met een korrel zout nemen. Je weet vrijwel niets.’ Nu de ergste doemscenario’s niet zijn uitgekomen, claimt het kabinet het succes van de avondklok. Dus wordt de spertijd voor de derde keer verlengd, al ontbreekt nog steeds elk bewijs.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 19 juli 2021 @ 11:37:48 #278
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200438179
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 19 juli 2021 @ 11:45:20 #279
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200438296
Mensen met injectieschade :') Tering. Wat een dombo is die engel toch ook
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 19 juli 2021 @ 11:56:15 #280
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200438449
31 augustus uitspraak
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 19 juli 2021 @ 12:11:05 #281
491303 Yon_Wip
Horecatopper
pi_200438685
quote:
16s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:45 schreef Starhopper het volgende:
Mensen met injectieschade :') Tering. Wat een dombo is die engel toch ook
Hoe dan? Hoe is dat mogelijk? Die naalden zijn niet dik en niet lang. Ik heb mezelf ooit dagelijks moeten injecteren met een dergelijke naald, dat kon ik na 30 seconden uitleg.

Kunnen ze Engel niet vaccineren met rattengif?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')