Ach laat hem lekker spelenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Jonge moet sneller gaan vaccineren in plaats van zijn tijd te verdoen met een testsamenleving. Dat was vorig jaar leuk geweest toen we nog geen vaccins hadden.
We begrijpen de situatie.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo dan,
Niemand zegt dat de bijwerkingen niet belangrijk zijn.
Elke 48 uur testen om deel te mogen nemen aan de maatschappij. En dan kun je straks gevaccineerd worden en heb je die sneltests niet meer nodig.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)or-horeca-en-winkels
Minister De Jonge onthult testplan: weinig hoop voor horeca en winkels
Door ALEXANDER BAKKER EN MARTIN VISSER
Updated 1 uur geleden
Gisteren, 19:22 in FINANCIEEL
De lockdowns tarten het geduld van miljoenen Nederlanders. Maandenlang horen we over plannen voor een ’testsamenleving’ om weer meer mogelijk te maken. Nu legt demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) tegenover De Telegraaf zijn strategie uit. Maar of het tempo iedereen zal overtuigen is nog maar de vraag.
[..]
Alleen Hugo zelf ,, maar die is druk met schoenen poetsen
Dat haalde ik niet uit de RIVM rapporten, dat aantal ligt op ongeveer hetzelfde niveau.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De heropening van het basisonderwijs zou (deels) een verklaring kunnen zijn. Daardoor worden meer kinderen dan voorheen getest.
Ja dan is het zeker over met je , een bekeuring van 5000 euro is wel het laalste wat ze kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:57 schreef Nia het volgende:
[..]
Waar zijn de ondernemers nou zo bang voor? Open je zaak als je niets meer te verliezen hebt!
Zonder het beleid waren we inmiddels overleden. Allemaalquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Jij hebt een direct lijntje? Dan hou ik jou verantwoordelijk voor het beleid
En wie betaalt zo'n test?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Elke 48 uur testen om deel te mogen nemen aan de maatschappij. En dan kun je straks gevaccineerd worden en heb je die sneltests niet meer nodig.
Tada, indirecte plicht is klaar. ‘Je kunt zonder vaccinatie toch ook deelnemen aan de maatschappij’ is dan de counter, hoewel ze gegarandeerd weten hoe beperkend het is.
Van Dissel heeft in dat interview in december gezegd dat het OMT alleen voor het virus is en bijwerkingen niet hun probleem zijn. Als alleen naar het OMT geluisterd wordt kun je dat wel op die manier vertalen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo dan,
Ja allemaal dood, jij ookquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zonder het beleid waren we inmiddels overleden. Allemaal
Graag gedaan
Daar wordt het wel tijd voor ja, alleen moeten ze dat gegroepeerd doen. Ik zou meteen naar een restaurant gaan als ze open gaan, daar heb ik zelfs een boete voor over.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:57 schreef Nia het volgende:
[..]
Waar zijn de ondernemers nou zo bang voor? Open je zaak als je niets meer te verliezen hebt!
Dit is uit het laatste bericht van RIVM:quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:58 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat haalde ik niet uit de RIVM rapporten, dat aantal ligt op ongeveer hetzelfde niveau.
quote:In alle leeftijdsgroepen boven de 12 jaar is het aantal meldingen iets lager in de afgelopen week vergeleken met de week daarvoor (figuur 1). Een toename in het aantal afgenomen testen werd wel gezien in de leeftijdsgroep 0-12 jaar. In de week van 10 tot en met 16 februari werden in deze leeftijdsgroep 14.877 testen afgenomen, waarvan 10,5% een positieve testuitslag had. De week ervoor werden 8.960 kinderen in de leeftijd van 0-12 jaar getest, waarvan 15,4% een positieve testuitslag had. De komende weken zullen het aantal testen en het aantal meldingen in de jongere leeftijden waarschijnlijk verder stijgen door het veranderend test- en BCO bron- en contactonderzoek -beleid sinds 3 februari.
Ja en 10k boet opstrijken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:57 schreef Nia het volgende:
[..]
Het is de VVD, denk je dat die zich daar druk om maken?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En wie betaalt zo'n test?
Je hebt nu al in elk gemeente inzamelingen van mondkapjes voor minima. Grote groepen mensen sluit je straks dus buiten de samenleving, want die hebben helemaal geen geld om zich elke keer te laten testen.
Als je een mening hebt die anders is dan die van mij, dan mag je zelf een post gaan tikken in plaats van die van mij gaan wijzigen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo dan,
Grote kans dat hij in ieder geval mijn stem krijgt. Ik ben het niet eens met al zijn standpunten, maar dat kan ik bij elke politieke partij zeggen. Maar hij heeft wel de beste houding rondom deze crisis en dat is voor mij momenteel wel de belangrijkste factor om mee te nemen bij het stemmen. In vier jaar tijd kan er een hoop veranderen en je weet niet wat voor gekke dingen het kabinet nog weet te bedenken als ze nog eens vier jaar aan de macht zijn. De VVD en het CDA winnen wel weer hoor, maar ik wil m'n best hebben gedaan om aan te geven dat ik het niet eens ben met het huidige beleid.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:47 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ben het niet vaak eens met Wilders, maar in in deze crisis is hij wel een van de weinige die af en toe tegengas geeft.
Ik schrijf ook "als je niets meer te verliezen hebt". Als winkels kunnen leven van dat beetje staatssteun, dan kunnen die gesloten blijven.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja dan is het zeker over met je , een bekeuring van 5000 euro is wel het laalste wat ze kunnen gebruiken
Dat ben ik wel met jee eens, maar dan moeten ze zich maar bij elkaar rapen en eens anderen ook om advies vragen en dat durven aan te nemen. Eens wat doen aan hun starheid. Ik heb geen medelijden met ze hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze weten het gewoon echt niet meer, volgens mij zijn ze van binnen ook wel aardig murw gebeukt. De Jonge gaat er al tijden steeds slechter uitzien en Rutte gaat ook niet de goede kant op.
Dat is inderdaad een prettig verschil met FvD.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:56 schreef Ronald het volgende:
[..]
Wilders is inderdaad wel sterk op Corona gebied. En hij gaat niet helemaal de complot wappie kant op.
Waar worden die mondkapjes dan precies ingezameld. Ik heb nog wel een aantal verbruikte liggen, maar zou voor zo'n armoelijer nog prima zijn!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En wie betaalt zo'n test?
Je hebt nu al in elk gemeente inzamelingen van mondkapjes voor minima. Grote groepen mensen sluit je straks dus buiten de samenleving, want die hebben helemaal geen geld om zich elke keer te laten testen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |