Hier weer verder...
Heb ook maar ffies de banner opgehaald in het vorige deel.
"Thanks hunny bun" ...
grapje moet kunnen
Dacht ff wat te verslaan ondertussen, maar er is geen bewoner te zien op de streams. Dan maar wat limericks maken ofzo. Als ik nog inspiratie krijg van dat duffe zooitje tenminste...
Het is al een stuk drukker dan gisteren.
PalinG mag ik een biertje en een tosti?
De tosties gaan hard vandaag.
Qt, doe je ding met je rijm,
dat vinden we nl. allen zo fijn.
* PalinG rent hard heen en weer om z'n gasten te behagen
Maar eerst wil toch ze ffies hier
Wat rijmen voor PalinG's plezier
Ze stond perplex
De barman is flex
Die aal is wel een lekker dier
quote:Sorry PalinG dat ik (de muizen) je wakker heb(ben) gemaakt.
Op 10 december 2000 03:57 schreef PalinG het volgende:
* PalinG wordt verdwaasd wakker in de kelder omdat er muizen naar beneden komenShit, ben ik idd in slaap gevallen, had ik al voorspeld...
* PalinG kijkt er onder en vindt de sleutel...
Ik wist niet waar je was en heb ZJ maar laten afsluiten er was niets te doen gisteravond zelfs het happyhour zorgde niet voor klanten.
laaaalalalalaaaaaaaaaala
Is voor haar PalinG een kus
Hier komt een liedje met dus
Een dikke zoen
Dat gaat ze nu doen
En weg is dan weer deze zus
Tnx voor de koffie & cul8r!
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 10-12-2000 19:01]
Effe opwarmen bij de kachel, heb net in Almere staan fluiten achter de schutting
* PalinG is soms een wanker
* PalinG druipt af en gaat naar bed
*Cynix verwacht niet dat het vanavond nog érg druk wordt
Weet niet wie de bar doet PalinG of Cynix, maakt ook niet uit, jullie zijn zo lekker op elkaar ingewerkt... ik heb ontzettende trek in een warme chocolademelk met rum, kan dat nog of is de bel voor de laatste ronde al gegaan... en dan heel misschien zo'n lekker koekie erbij, please!!
* Bep observeert Cynix zonder dat hij het merkt, ze heeft zich vandaag bezig gehouden met allerlei complot therorieen, misschien dat het daardoor komt dat ze het bijzonder eigenaardig vind dat PalinG om 00:14 uur aan Cynix vraagt of hij een biertje/borreltje lust, misschien zelfs wel een sigaartje erbij. Want dat doet hij terwijl Cynix op dat moment nog niet binnen is geweest. Die zegt voor het eerst deze avond iets om 00:21 uur en antwoordt PalinG dat hij wel een whiskietje lust.
Bep zit maar te prakkedenken hoe dat nou toch kan.....
O lekker dank je wel, ik durf het bijna niet te vragen maar mag er misschien nog een toefje slagroom op?
quote:Nou dat valt wel mee, maar op z'n tijd hou ik veel in de gaten en zag derhalve Cynix Fok! binnenkomen. Ik had net twee nieuwe dagtopics geopend (iets wat Cynix vaak doet) en weet dat Cynix weet dat ie me het snelt kan treffen in de Club...
...Is PalinG soms paranormaal
Vertel Tante Bep je verhaal...
Helemaal niet moeilijk dus te raden dat Cynix zich snel zou melden in de Club
* PalinG is een stille genieter, hij ziet heel veel, maar laat weinig (vaak geen) sporen achter...
quote:* PalinG kijkt beteuterd, praat Roache_ geheimtaal?
Op 11 december 2000 13:11 schreef Roache_ het volgende:
Hoi, is hier de AA-m&g van vandaag?
Kom ff lekker zitten, wil je wat drinken? Zal ik ff een tosti maken en dan vertel je me over AA-m&g... Deal?
* PalinG kijkt vol medelijden...
Succes dan maar!
edit: Geen vriendin, noch vrouw. Zelfdiscipline beste vriend, zelfdiscipline!
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 11-12-2000 13:48]
nee, nee, nee, dan maar een rukker, maar kom op man! Heb jij mijn keukenkastjes weleens gezien?!
Ik discussiëer er ook niet over ook niet!
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 11-12-2000 13:58]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |