SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah dr wilt ook weer een bakkerij aandachtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:48 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)EFtu0kozo6Ag62YZWevo
Godverdomme. Daar gaan we weer.
Dat is wel heel hypocrietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:48 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)EFtu0kozo6Ag62YZWevo
Godverdomme. Daar gaan we weer.
Maar ik snap het probleem niet. Negerzoenen? Oké. Moorkoppen? Oké.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel heel hypocrietNoem het dan gewoon zandkoek of zo.
Blanke vlaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik snap het probleem niet. Negerzoenen? Oké. Moorkoppen? Oké.
Maar het 'Joden' in de naam is toch niet denigrerend of een scheldwoord geworden? Behalve bij sommige voetbalfans. Bij zigeunersaus die ik het probleem ook niet zo.
wacht maar, straks pakken ze ons ook nog de mexicano's afquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het 'Joden' in de naam is toch niet denigrerend of een scheldwoord geworden? Behalve bij sommige voetbalfans. Bij zigeunersaus die ik het probleem ook niet zo.
Je kunt er ook Moslimkoeken van maken. Kajjelachejongequote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Once you go white you never have spijt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen weer voor een blanke.
Bij Schuim & Schulden is het vandaag payday hoorde ikquote:
ligt er aan: heb je nog bier koud?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:04 schreef Karzai het volgende:
borrelhap is al op, zal ik nog bitterballen halen?
Die heten al Carrero'squote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wacht maar, straks pakken ze ons ook nog de mexicano's af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |