Nee niet altijdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mooi, doe je dat altijd op vrijdagavond?
Je zit een reactie van mij uit te lokken waarna je kan zeggen van 'incel' maar ik ga je niet die voldoening/kans gevenquote:
incelquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:07 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je zit een reactie van mij uit te lokken waarna je kan zeggen van 'incel' maar ik ga je niet die voldoening/kans geven
incelquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:14 schreef phoenyx het volgende:
Maar mooi hoor, het hele topic valt weer stil vanwege die actie van jou
Haha mij krijg je niet boos hoor. Het is vrijdagavond, ik ben lyrisch vanwege het weekend. Vanochtend kon dit mij nog aangrijpen, nu niet meer, maandag misschien weer. Maar dan nog weet ik dat jij het grappig bedoelt en niet serieus. Zoals ik dan vaak zeg van woorden zijn als kogels, die kan je ontwijken.quote:
Haha, fijn weekend man!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:20 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Haha mij krijg je niet boos hoor. Het is vrijdagavond, ik ben lyrisch vanwege het weekend. Vanochtend kon dit mij nog aangrijpen, nu niet meer, maandag misschien weer. Maar dan nog weet ik dat jij het grappig bedoelt en niet serieus. Zoals ik dan vaak zeg van woorden zijn als kogels, die kan je ontwijken.
Ja en daar ging mijn fijne weekend verwensing niet waar. Meneer incel moet het laatste woord hebben. Ik zie je straks wel bij de prenachtbagger, dan zullen we zien of je echt plaatjes kan aandragen of alleen maar praatjesquote:
Sorryquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Conclusie: phoenyx maakt fora dood.
Lekker dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |