Nou heb ik in de bijsluiter gekeken, en als het klopt hoef ik niet bang te zijn. Maar dat weet ik dus niet zeker.
De bijsluiter vertelt mij als volgt:
1 TABLET VERGETEN IN WEEK 2:
Neem de vergeten tablet in zodra u eraan denkt, ook als dit zou betekenen dat u 2 tabletten op hetzelfde moment moet innemen. Neem verder de tabletten weer op de gebruikelijke tijd in. De werking van de pil is niet verminderd, u hoeft geen extra voorbehoedsmiddel te gebruiken.
Ik zit nu dus in de 2e week en begin morgen aan mijn 3e week. Moet ik nu naar de 2e week nog kijken of al naar de 3e week? Dat is nu dus mijn vraag.
quote:Doe es serieus man.
Op 10 december 2000 18:49 schreef Priscella het volgende:
Je bent zwanger en omdat je toch de pil ingenomen hebt krijg je nu een misvormd kindje.
Ik weet het antwoord niet op die vraag (sorry) anders hak um wel gegeven. Denk niet dat je zwanger bent hoor. Denk dat je gewoon bij de 2e week moet kijken. Dus er is niks aan de hand.
Maar ik ben ook maar een menneke zonder de pil dus ...
quote:Zie ook als je de pil vergeten hebt kun je nog sexen:
Op 10 december 2000 19:05 schreef SweetPumpkin het volgende:
Doe es serieus man.
sorry pris maar dit gaat net ietsjes te ver......
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 10-12-2000 19:24]
quote:Thnx voor je reactie
Op 10 december 2000 19:14 schreef harley het volgende:
Lijkt mij ook dat je als de tweede week moet kijken zeker omdat de sex ook al gisteren was dus is het pas dag 6 van week 2.Maar ik ben ook maar een menneke zonder de pil dus ...
Pris> bestaat serieus bij jou?
En je hoeft trouwens zowiezo niet bang te zijn dat je zwanger bent, aangezien je de dag ervoor toch de pil hebt geslikt?
[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 10-12-2000 21:28]
quote:Laat ze er van genieten ! Dat is hun zaak toch?
Op 10 december 2000 21:07 schreef berney het volgende:
jullie hadden natuurlijk ook een condoom,kunnen gebruiken...ook in het kader van voorzichtig zijn laten we hopen geen aids te krijgen
lekker stom hoor
quote:Dag daarvoor wel gewoon de pil geslikt.
Op 10 december 2000 21:26 schreef RemCow het volgende:
Mijn vriendin was het ook een keertje vergeten, in de 2e week. (En jah wij doen het ook zonder condoom, want voor ons allebei was het de eerste keer en blabla dus niet over zeiken) In de bijsluiter gekeken, op internet 10x nagechecked en het scheen dus echt zo te zijn dat we zonder condoom konden. Na een tijdje spanning werd ze dan toch ongesteld. Je wilt niet weten hoe blij we warenEn je hoeft trouwens zowiezo niet bang te zijn dat je zwanger bent, aangezien je de dag ervoor toch de pil hebt geslikt?
quote:Er bestaat altijd een kans van oeps, maar die is heel erg klein. Zolang je er geen gewoonte van maakt om de pil te vergeten heb je meestal niets om je ongerust over te maken.
Op 10 december 2000 22:11 schreef Sunwater het volgende:
Dag daarvoor wel gewoon de pil geslikt.
DOKTER!!!!!!!
quote:Nu zeg jij wel dokter, maar dat is iets wat ik niet zo snel zou doen. Ik vind dat eng. straks gaat ie met zo'n groot ding in je vagina kijken. En ik zou ook veelste bang zijn voor de uitslag. Denk dat je voor zoiets niet zo gemakkelijk naar de dokter gaat. Misschien is Sunwater daar makkelijker in dan ik. Maar ik zou niet durven !
Op 11 december 2000 13:33 schreef sataN het volgende:
***zucht*** * sataN beklimt vermoeid het stokpaardjeDOKTER!!!!!!!
Als je ongesteld bent en aan de pil, dan kan je toch niet zwanger worden? In de stopweek. Zie een andere topic.
Maar ik denk dat er bij de derde week ongeveer hetzelfde staat als de wteede week ene dat het dus niet uitmaakt waar je kijkt. Technisch gezien was het de 2e week, dus als de adviezen erg verschillen zou ik voor de 2e week gaan of naar de dokter.
quote:Pris is haar pil vergeten.
Op 10 december 2000 19:21 schreef Knorretje het volgende:
sorry pris maar dit gaat net ietsjes te ver......
quote:Misschien vindt ze het zonder condoom lekkerder. Of misschien kan haar vriend niet tegen condooms
Op 11 december 2000 15:08 schreef Nimue het volgende:
Sunwater, je hoeft je geen zorgen te maken. Wat in de bijsluiter staat klopt, je zat in de tweede week en dan kun je gewoon door blijven slikken en blijven vrijen. Echter, als je je daardoor heel erg zenuwachtig gaat maken kun je misschien beter voor de rest van deze pilstrip een condoom erbij gaan gebruiken. Dan hoef je je absoluut geen zorgen meer te maken. Aangezien je nogal bang lijkt om zwanger te raken (leid ik af uit eerdere topics) is het misschien een goed idee om altijd condooms erbij te gebruiken. Dat heb ik een poos gedaan. Ik vergat de pil nog wel eens en wilde niet iedere keer zenuwen daarover of dan telkens halverwege de vrijpartij een moeizaam gesprek over dit keer een condoom erbij gebruiken. Dus deden we het standaard 'double dutch" (pil + condoom). Vond ik wel rustgevend. Nu heb ik de Mirena (hormoonspiraaltje) dat kun je niet vergeten en is super-superveilig en dat vind ik nog relaxter. Dus nu zijn condooms voor mij niet meer nodig. Het is niet fijn om telkens in de rats te zitten omdat je misschien zwanger kan zijn, dus kijk eens of je iets aan deze tips hebt.
Succes en geniet ervan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |