SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Eerder voorvechter voor burgerlijke gerechtigheid en vrijheden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard, DIMM de man van de onderklasse.
Ja, tot het vrouwen betreft natuurlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerder voorvechter voor burgerlijke gerechtigheid en vrijheden.
Nee hoor vrouwen hebben imo dezelfde rechten en vrijheden als mannen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, tot het vrouwen betreft natuurlijk.
Je politieke mening staat te loodrecht op de mijne vrees ik, dat gaat niet lang goed.quote:
KORTE BROEK. BIKINI.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:53 schreef Fogel het volgende:
Whoa! Het is +1 buiten!!! Zomers
Naja, bijna.
Laat hem maar niet over gehandicapten, werklozen en bejaarden beginnen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je politieke mening staat te loodrecht op de mijne vrees ik, dat gaat niet lang goed.
Ik wil duisternis en regen en storm.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:53 schreef Fogel het volgende:
Whoa! Het is +1 buiten!!! Zomers
Naja, bijna.
Ach politiek is ook maar politiek. Ik heb genoeg vrienden die loodrecht staanquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je politieke mening staat te loodrecht op de mijne vrees ik, dat gaat niet lang goed.
Duisternis, check. Regen ook genoeg gezien en ik moest aardig tegen de wind in trappen vandaag.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik wil duisternis en regen en storm.
Stormdraakjequote:Op donderdag 18 februari 2021 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Duisternis, check. Regen ook genoeg gezien en ik moest aardig tegen de wind in trappen vandaag.
Sowieso is dit misschien niet echt de beste plek om over politiek te neuzelen, daar is een heel subforum voor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee. Baudetknuffelaars ga ik niet mee om.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach politiek is ook maar politiek. Ik heb genoeg vrienden die loodrecht staan
heb je die regenbroek nog nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Duisternis, check. Regen ook genoeg gezien en ik moest aardig tegen de wind in trappen vandaag.
Is toch altijd een afweging van standpunten die je moet maken inderdaad. Daar is Baudet niet zo ban overtuigd, dus kun je je vast vinden in andere standpunten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor vrouwen hebben imo dezelfde rechten en vrijheden als mannen.
Ik draag enkel pakken uit Napels.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je die regenbroek nog niet?
Goed punt, ik kom daar met een reden niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso is dit misschien niet echt de beste plek om over politiek te neuzelen, daar is een heel subforum voor.
picsquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt, ik kom daar met een reden niet.![]()
Morgen aan mijn spookhuis bouwen.
Dat was dat pakje wat om 17.50 afgeleverd was bij het pakketpunt wat om 18 sluit.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je die regenbroek nog niet?
Lego spookhuis, ik moet nog steeds beginnen.quote:
Ploumen heeft natuurlijk een vertrouwelijke stem.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zal hier wel PvdA worden, aangezien de SP ook full-blown wappie lijkt te gaan
nice, al begonnen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt, ik kom daar met een reden niet.![]()
Morgen aan mijn spookhuis bouwen.
ohjaquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was dat pakje wat om 17.50 afgeleverd was bij het pakketpunt wat om 18 sluit.
Maar ik was droog over hoor!
pics van de doosquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lego spookhuis, ik moet nog steeds beginnen.
Toch sta ik altijd openquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee. Baudetknuffelaars ga ik niet mee om.
Valt mee... wordt hier geen Capitol bestormd of zo.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Altijd dat bozige gedoe als het over politiek gaat.
Ik kan enorm goed met mijn naaste collega die een echte groenlinkser is. En we snappen elkaar.
Waarom hier altijd gelijk die vieze aanvallen?
MLN / Het enige echte Lego-topic #31:quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
OK @Amaranthaquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doos staat hier achter, geen zin om op te staan.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb liever een GroenLinkser waar ik eerlijk mee kan praten en ideeën kan uitwisselen dan dicht getikte mensen die niet uit hun politieke hokje durven te komen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Altijd dat bozige gedoe als het over politiek gaat.
Ik kan enorm goed met mijn naaste collega die een echte groenlinkser is. En we snappen elkaar.
Waarom hier altijd gelijk die vieze aanvallen?
Jij gaat altijd fullblown wappie als je al de B. hoort.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Valt mee... wordt hier geen Capitol bestormd of zo.
Mooi. Helden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:01 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)kaanse-soldaten.htmlWauw
mooi initiatief (al is het inmiddels niet echt een initiatief meer maar goed)
Misschien heb je dat sneller als historicus.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij gaat altijd fullblown wappie als je al de B. hoort.
B. is een enorme historische liefhebber.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien heb je dat sneller als historicus.
Dat bleek wel ja, met z'n South Was Rightquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
B. is een enorme historische liefhebber.
nice.. wil ik ook nog eens hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was mijn cadeautje voor mezelf.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
nice.. wil ik ook nog eens hebben.
Ieder zijn interesses van de oude tijden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat bleek wel ja, met z'n South Was Right![]()
![]()
Lig je al op de IC?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
nice.. wil ik ook nog eens hebben.
Dikke kont krijg je ervan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben een mislukte fatty, brownie was lekker, maar damn, de suiker hakt erin.
Oh ja, je verjaardag, dan mag dat.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mis de block-knop op mobiel, nu moest ik moeite doen.
leuk kadootjequote:Op donderdag 18 februari 2021 23:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was mijn cadeautje voor mezelf.
quote:
Die van mij zijn altijd links en lief.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:26 schreef UitStraling het volgende:
Is er weer een nieuw rechts wijf geland zie ik.
Nou ik heb ook nooit anders gehad.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij zijn altijd links en lief.
verlichting erin, draaiplateu op eettafel en pronken met dat dingquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik moet alleen nog even nadenken over waar ik 'm neer ga zetten. Houdt me ook een beetje tegen om te beginnen eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
verlichting erin, draaiplateu op eettafel en pronken met dat ding
Als de mijne geen centjes weg geeft aan een dakloze dan vind ik haar al veel minder boeiend.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij zijn altijd links en lief.
Ooit vriendin gehad die beetje door aan het draven was qua milieu-dingen maar wel met het vliegtuig naar Australië toe wilde.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de mijne geen centjes weg geeft aan een dakloze dan vind ik haar al veel minder boeiend.
ik ben aan het jagen op vitrine kasten voor m'n modularsquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik moet alleen nog even nadenken over waar ik 'm neer ga zetten. Houdt me ook een beetje tegen om te beginnen eerlijk gezegd.
Mijn neefje, vliegt nooit naar Marbella of waar dan ook naar toe maar vind het geen probleem om de 3000 PK van zijn jacht open te trekken, de mongool.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ooit vriendin gehad die beetje door aan het draven was qua milieu-dingen maar wel met het vliegtuig naar Australië toe wilde.
Heeft die van de zomer nog een paar weekjes iemand nodig om op de boot te passen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn neefje, vliegt nooit naar Marbella of waar dan ook naar toe maar vind het geen probleem om de 3000 PK van zijn jacht open te trekken, de mongool.
ik wil gewoon ooit een grote zolder waar ik los kan gaan met lego en stadslayoutquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben aan het jagen op vitrine kasten voor m'n modulars
hoop nog 2 detolfen te kunnen scoren bij ikea (liefst 4)
stofquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil gewoon ooit een grote zolder waar ik los kan gaan met lego en stadslayout
Die kun je zo pakken als je dat wil en hij mag je ook maar een beetje, vet ding hoor, ik zou alleen wel schone lakens zelf meenemen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft die van de zomer nog een paar weekjes iemand nodig om op de boot te passen?
Oom van mij had een zolder met allerlei modelbouw dingen en een hele trein baan er door. Als kind vond ik dat het mooiste om te zien.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil gewoon ooit een grote zolder waar ik los kan gaan met lego en stadslayout
de techniek erachter vind ik nog steeds fascinerendquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oom van mij had een zolder met allerlei modelbouw dingen en een hele trein baan er door. Als kind vond ik dat het mooiste om te zien.
dat is ook supertof om te zien iddquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oom van mij had een zolder met allerlei modelbouw dingen en een hele trein baan er door. Als kind vond ik dat het mooiste om te zien.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 05:11 schreef mschol het volgende:
iedereen zal nog wel op 1 oor liggen..
ik kan nauwelijks slapen..
morguh hopelijk knap je snel opquote:
ja iddquote:Op vrijdag 19 februari 2021 06:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
morguh hopelijk knap je snel op
Teringquote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:15 schreef UitStraling het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)prik-te-krijgen.html
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zult maar op bejaarden vallen, heb je ze uit de kleren kom je zo'n lekker jong wijf tegen
Daar kun je best spek tussen doenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel spek, maar ik heb gekozen voor een krentenbol met boter
Heir begrijp ik dus niks vanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben je dieet ook aan het volgen sinds deze week en het is wel verbazingwekkend hoe snel je gebakken eitjes met bacon tegengegeten kunt zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:41 schreef Koen66 het volgende:
was @:ijsdraakje jarig of is @:ijsdraakje jarig?
Soms krijg ik echt lieve opavibes van jou.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:44 schreef Koen66 het volgende:
Pfwehehehehehe
verkeerde account USquote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:44 schreef Koen66 het volgende:
Pfwehehehehehe
Mja, als je 8 eieren met spek bakt, kan ik me daar iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben je dieet ook aan het volgen sinds deze week en het is wel verbazingwekkend hoe snel je gebakken eitjes met bacon tegengegeten kunt zijn
Gisteren, dank je!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:41 schreef Koen66 het volgende:
was @:ijsdraakje jarig of is @:ijsdraakje jarig?
Soms krijg ik geen irritatiekriebels van jouquote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Soms krijg ik echt lieve opavibes van jou.
Yup, misschien is dat het hem wel, matigen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, als je 8 eieren met spek bakt, kan ik me daar iets bij voorstellen
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Soms krijg ik geen irritatiekriebels van jou
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:54 schreef UitStraling het volgende:
Wel bijzonder experiment zo zonder suiker ook, die sugar rushes zijn eigenlijk echt raar, beetje alsof ik van hongerige leeuw naar een vriendelijke zeeschildpad aan het transformeren ben ook.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Voel je al de behoefte om eitjes te leggen op het strand?
het enige positieve aan Snickers & Smartiesquote:
Vriendin eet daarentegen voor het eerst vlees van haar leven en dan ineens in abnormale hoeveelheden en die gaat er helemaal Pacific Ocean van, kan ook aan mij liggen uiteraardquote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Voel je al de behoefte om eitjes te leggen op het strand?
Sous en Stuivers, meer zal het niet zijnquote:
Dat scheelt flinkquote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:06 schreef Koen66 het volgende:
ik voel me al 1.5 jaar wel wat stabieler met het beperken van suiker/koolhydraten
Maar niet echt veel energieker wat je bij sommigen ook hoort
Dat ik me lichamelijk stukken beter voel komt meer doordat er zo'n 15kg minder Koen is dan destijds
Mijn voornaamste reden is dat ik de bergen en dalen wat af wil toppen zodat ik wat normaler gedrag vertoon, maybe, maybe.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:06 schreef Koen66 het volgende:
ik voel me al 1.5 jaar wel wat stabieler met het beperken van suiker/koolhydraten
Maar niet echt veel energieker wat je bij sommigen ook hoort
Dat ik me lichamelijk stukken beter voel komt meer doordat er zo'n 15kg minder Koen is dan destijds
heel af en toe een stukje Jumbo chocola met pindakaas, of pure chocola 85%quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat scheelt flink
Ik eet helaas regelmatig chocola dus sugar rushes heb ik nog steeds
Bloedworst zeker.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendin eet daarentegen voor het eerst vlees van haar leven en dan ineens in abnormale hoeveelheden en die gaat er helemaal Pacific Ocean van, kan ook aan mij liggen uiteraard
iets dat natuurlijk ook gewoon in je karakter ingebakken kan zitten he, dan verander je je er weinig aan met een eetpatroonquote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn voornaamste reden is dat ik de bergen en dalen wat af wil toppen zodat ik wat normaler gedrag vertoon, maybe, maybe.
Ja voor een deel wel natuurlijk maar als ik wil huiskamerdansen pak ik dan wel een suikerklontje kort tevoren of zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iets dat natuurlijk ook gewoon in je karakter ingebakken kan zitten he, dan verander je je er weinig aan met een eetpatroon
hoofd, wat doe je met mequote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Een oude maat van me ging helemaal flippen op gummybeertjes.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn voornaamste reden is dat ik de bergen en dalen wat af wil toppen zodat ik wat normaler gedrag vertoon, maybe, maybe.
meer als verwachtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sous en Stuivers, meer zal het niet zijn
Ze moeten iets doen om te zorgen dat het personeel het leuk blijft vindenquote:
Nah, dat kan zonder extra suiker ook hoor. Sterker nog, daarna zal de dip minder hard aankomen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja voor een deel wel natuurlijk maar als ik wil huiskamerdansen pak ik dan wel een suikerklontje kort tevoren of zo.
Ik heb altijd vrij angstloos, hedonistisch en wild geleefd maar ineens wil ik nog wel een tijdje extra mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat past toch niet bij je joh.
Ja dit precies.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dat kan zonder extra suiker ook hoor. Sterker nog, daarna zal de dip minder hard aankomen.
ja normaal gesproken is er ook een bonusquote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze moeten iets doen om te zorgen dat het personeel het leuk blijft vinden
Ik leef vrij bang, burgerlijk en saai, maar of dat nou het recept voor een hoge leeftijd isquote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb altijd vrij angstloos, hedonistisch en wild geleefd maar ineens wil ik nog wel een tijdje extra mee.
Chocola met pindakaasquote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heel af en toe een stukje Jumbo chocola met pindakaas, of pure chocola 85%
Oprahbal.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gratis banken voor iedereen.
Suikerdip is uitgewerkt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:24 schreef UitStraling het volgende:
IJs is weer wakker en scherp vandaag.
We kunnen het Karzaiquote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:24 schreef Karzai het volgende:
Moin, mij nog even door deze werkdag heen worstelen.
Op welke vestiging ben je vandaag?quote:
Hij gleed vast lekker daar ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Oei, uitglijdertje van Wopke![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)zorgt-voor-irritatie
Das niet zo slim Wopkequote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
zeg ik nietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op welke vestiging ben je vandaag?
Hij bevindt zich wel op glad ijs met deze actie.quote:
ba-dum-tssquote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij bevindt zich wel op glad ijs met deze actie.
Het nodigt wel uit tot woordgrapjes.quote:
wil je nog even iets zeggen over een scheve schaats rijden?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het nodigt wel uit tot woordgrapjes.
Lekker die huidige cancel cultuur ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Nah, het moment is geweest.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil je nog even iets zeggen over een scheve schaats rijden?
Hij postte het zelf hoor. En na bijna een jaar opgehokt en niet binnen sporten, vind ik het niet onterecht dat er boos op gereageerd wordt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker die huidige cancel cultuur ook.
Plotseling is de helft van het menselijke ras in Neo Nazi's veranderd.
een ijs grapje van ons ijs-draakjequote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij bevindt zich wel op glad ijs met deze actie.
Alsof het uitmaakt in mijn stelling of hij het zelf post?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij postte het zelf hoor. En na bijna een jaar opgehokt en niet binnen sporten, vind ik het niet onterecht dat er boos op gereageerd wordt.
soms wel hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:37 schreef CherryLips het volgende:
Hij liegt ook. Sporten is helemaal niet leuk.
Als je nog een partij zoekt met een maatschappelijke radar: Zoek nog even verder.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
ik heb ze hier ook in de straat gezienquote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:42 schreef CherryLips het volgende:
Rattenplaag in Rotterdam. Sommige zijn zo groot als een kat.
Succes Bal.
Je hebt ze gewoon meegenomen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb ze hier ook in de straat gezien
Werkzequote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
Hopen een rustige dag waar ik niet word uitgescholden door amoeben
Grieks neusjequote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat weer een schitterende dag trouwens. En alweer 3:54 meer zonlicht dan gisterenDe zo bereikt vandaag een maximale hoogte van 26,7ē boven de horizon. Ter vergelijking: op 21 december was dat nog 14,42ē.
Jennifer Aniston heet in het echt Jennifer Joanne Linn Anastasakis
Ja flesheb je het weerbericht voor volgende week al gelezenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werkze![]()
ENneh Het zonnetje schijnt!
t/m donderdag balkonweerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja flesheb je het weerbericht voor volgende week al gelezen
wel lekker voor degene die dat moeten doenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net als ze m'n balkon verbouwen.
CL heeft de blikjes coca cola light al klaar gelegd.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel lekker voor degene die dat moeten doen
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
CL heeft de blikjes coca cola light al klaar gelegd.
Ja m'n cola kokos krijgen ze niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
CL heeft de blikjes coca cola light al klaar gelegd.
Zodra er over nazi's begonnen wordt, is mijn associatie NSB-gedrag en da's niet van toepassing hier.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt in mijn stelling of hij het zelf post?
Ik kan me ook niet voorstellen dat je daar iemand blij mee maaktquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja m'n cola kokos krijgen ze niet.
Is m'n favoriet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat je daar iemand blij mee maakt
Wat nou anoniem, er reageren meerdere met hun complete naam.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:40 schreef UitStraling het volgende:
Beetje begrip voor elkaar juist, we snappen allemaal toch juist dat het kut is toch, dat anonieme affikken is echt een bedreiging voor de beschaving.
Opbokken met dat vingerwijsvolk
Ontbijtcola.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:10 schreef Karzai het volgende:
Zitten hier al mensen cola en fanta te drinken
nooit gehad, maar ik ben altijd een beetje huiverig voor kokos.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb al een Ommetje gelopen vanochtendTellertje loopt nu al richting de 3000
Ik zit nog onder de 1000quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb al een Ommetje gelopen vanochtendTellertje loopt nu al richting de 3000
ik had een collega en die tikte 's ochtends een red bull weg. Dan hebben we het over 04:30 dat we begonnen met werken en dat was haar ontbijt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:10 schreef Karzai het volgende:
Zitten hier al mensen cola en fanta te drinken
hoe snel moet je dan poepen?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:15 schreef Karzai het volgende:
Drink meestal 3 zwarte koffie voor ik ontbijt
hallo vriendje!quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Meestal voor ik weg ga
hoe snel moet je dan poepen?
Si.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
hallo vriendje!
Nog steeds klachtenvrij?
quote:
Maatjesquote:
Ik ken iemand die alleen maar cola zero drinkt. Niks anders. 's Ochtends om tien uur? Aan de cola.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had een collega en die tikte 's ochtends een red bull weg. Dan hebben we het over 04:30 dat we begonnen met werken en dat was haar ontbijt.
Neukbedrijfquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
Nou, m'n legplanken maar opnieuw besteld bij ikea. kan ze maandag ophalen![]()
incl wat vitrinekasten.
De eerdere order geannuleerd.
dat is wel heel erg kort door de bocht.quote:
Je merkt gewoon dat ze heel wat slagen hebben gemist op de digitale markt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is wel heel erg kort door de bocht.
als je de klantenservice een keer te pakken hebt is deze wel heel goed.
piemels op sterk waterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je merkt gewoon dat ze heel wat slagen hebben gemist op de digitale markt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
piemels op sterk waterHier al eens naar gekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.showmycollection.com/nl/vitrines/
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
die ikea vitrines zijn stukken goedkoper en gaat veel meer inquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier al eens naar gekeken?https://www.showmycollection.com/nl/vitrines/
Ze zijn er ook al een paar jaar mee aan het klooien, het valt alleen heel erg op nu door de crisisquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]zijn ze gewoon niet op ingesteld. en een log apparaat als ikea heb je ook niet zo snel heringericht.
pciesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn er ook al een paar jaar mee aan het klooien, het valt alleen heel erg op nu door de crisis
oh okeequote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die ikea vitrines zijn stukken goedkoper en gaat veel meer in
ja okee, niet mijn tak van sport danquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)zwartbruin-10119206/
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
piemels op sterk waterIk zag nog een stierenpiemel op sterk water langskomen, moest ¤75 kosten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Is wel wat voor op de achtergrond bij een videomeetingquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag nog een stierenpiemel op sterk water langskomen, moest ¤75 kosten.
Ken geen andere winkel waar het nu zo'n puinhoop is qua online bestellen eigenlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pcies
en ikea is niet de enige die door de mand valt, maar wel de grootste
Ik heb m'n Animal Crossing-achtergrond al.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is wel wat voor op de achtergrond bij een videomeeting
ik ben niet geweest, taxi voor 10 minuten moest 250 euro kostenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben in Reykjavik in het piemelmuseum geweest. Viel een beetje tegen. Veel giechelende japanmeisjes.
Dan had je ook gewoon je broek aan moeten houden ...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben in Reykjavik in het piemelmuseum geweest. Viel een beetje tegen. Veel giechelende japanmeisjes.
Iedere minuut een ander ding wat niet leverbaar is.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ken geen andere winkel waar het nu zo'n puinhoop is qua online bestellen eigenlijk
Oh, was dat hetquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je ook gewoon je broek aan moeten houden ...
nja blijkbaar zit het in de combinatie van auto/banden/poppetjequote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:59 schreef Haags het volgende:
1 ding heeft mij gisteravond wel geleerd, nog meer auto's vrijspelen. Zelfs deze was niet snel genoeg om de rest bij te houden
Ah jammer zegquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben niet geweest, taxi voor 10 minuten moest 250 euro kosten
maar we mochten niet zonder taxi met geweer het terrein af omdat er ijsberen gespot waren.
Oh ja fietsen ga ik ook nog wel doen dit weekendquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
Goed, ff rondje afvalbak en fietsen![]()
Had licht poppetje genomenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja blijkbaar zit het in de combinatie van auto/banden/poppetje
Was het altijd al hoor, toen ik er vorig jaar nog pre-corona bestelde was die site helemaal gammel, winkelwagentje laden duurde een half uur en zulke ongein. En als ik dan eindelijk verder kon bleef die raar doen bij het kiezen van de bezorging. Was eerst pas na 3 weken bezorging en na een refresh kon ik het ook de volgende ochtend als spoedlevering voor een tientje minder laten komen. Maar om het uiteindelijk te kunnen bestellen moest ik wel even naar een andere browser want anders was de pagina met het besteloverzicht nu nog aan het ladenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mja dat click & collect is dan weer wél goed geregeld bij die zweden. bezorgen is gewoon naadje nu.
Nah, ik heb amper wat vrijgespeeld nog.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:59 schreef Haags het volgende:
1 ding heeft mij gisteravond wel geleerd, nog meer auto's vrijspelen. Zelfs deze was niet snel genoeg om de rest bij te houden
Met m'n opbergbakken had ik hetzelfde ja, het besteld krijgen kostte zoveel tijd dat heenrijden en zelf uit de schappen pakken sneller ging.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het altijd al hoor, toen ik er vorig jaar nog pre-corona bestelde was die site helemaal gammel, winkelwagentje laden duurde een half uur en zulke ongein. En als ik dan eindelijk verder kon bleef die raar doen bij het kiezen van de bezorging. Was eerst pas na 3 weken bezorging en na een refresh kon ik het ook de volgende ochtend als spoedlevering voor een tientje minder laten komen. Maar om het uiteindelijk te kunnen bestellen moest ik wel even naar een andere browser want anders was de pagina met het besteloverzicht nu nog aan het laden
Ja zodra er meer dan 10 dingen in je karretje liggen ofzo trekt die site het gelijk niet meerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met m'n opbergbakken had ik hetzelfde ja, het besteld krijgen kostte zoveel tijd dat heenrijden en zelf uit de schappen pakken sneller ging.
Ja +- doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik heb amper wat vrijgespeeld nog.
Maar je kan met -/+ de stats bekijken, dat ding waar ik op rondcross heeft een (wat mij betreft) mooie combi van acceleration en speed, dat verschilt nogal per karretje/banden.Ik ben niet perse goed in racegames, maar ze vaker spelen helpt wel geloof ik.
Nu met corona wel ja, 'vroeger' had je gewon tussendoor steek plekken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
blijkt er één route door de winkel te zijn die gedwongen OVERAL langs gaat
Of gewoon direct naar het magazijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu met corona wel ja, 'vroeger' had je gewon tussendoor steek plekken.
Via het tussendoor weggetje bij de kassa'squote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of gewoon direct naar het magazijn.
De Master Cycle Zero met Mercedesbandjes gaat lekker.quote:
Oh, Haarlem heeft dat niet als tussendoortje, gewoon een andere afslag.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Via het tussendoor weggetje bij de kassa's
Verder is het gewoon een kwestie van geluk allemaalquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De Master Cycle Zero met Mercedesbandjes gaat lekker.![]()
En ermahgerd, ik zie nu die Silver Arrow pas. Musthave.
In Breda is dat ook niet de officiële route, daar kun je ipv de showroom in ook afslaan naar het restaurant en vanaf daar naar het magazijn. Maar je kunt daarvoor ook direct naar de kassa's lopen en dan het paadje van 'ik heb niks gekocht, ik wil de winkel uit' gebruiken om naar binnen te gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, Haarlem heeft dat niet als tussendoortje, gewoon een andere afslag.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Verder is het gewoon een kwestie van geluk allemaal
Haha ja mooi was dat. Toen lag ik 3e en door jou werd ik omver gekegeld vlak voor de finish waardoor ik 8e eindigdequote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een van de races alleen gewonnen omdat ik op het laatst die kogel ofzo kreeg, dan stoom je iedereen zo voorbij.Wel hard gelachen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha ja mooi was dat. Toen lag ik 3e en door jou werd ik omver gekegeld vlak voor de finish waardoor ik 8e eindigde
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Joop z'n commentaar ook daarna: "Is het zo chaotisch als het klinkt?"
Juf: "Nou dan kun je wel naar school komen ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:23 schreef Haags het volgende:
Juf via videobellen aan mijn dochter:
Je bent ziek he? Heb je veel klachten?
Dochter: nee hoor het stelt niet veel voor
Haha ja alleen heel de klas zit weer thuisquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan kun je wel naar school komen ooklui tam klotekind
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Maar moet er vaak wel hard om lachen. Volgens mij schoot ik ook 3x direct achter elkaar @:engine overhoop. Kan me precies voorstellen hoe hij dan zit met zijn controller![]()
Mooi man.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Etterspelletjes.Dit weekend eens kijken of ik Joop meekrijg in een potje.
(Die zat zelf in een game, dus die hoorde alleen mijn gesputter maar.
)
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Maar moet er vaak wel hard om lachen. Volgens mij schoot ik ook 3x direct achter elkaar @:engine overhoop. Kan me precies voorstellen hoe hij dan zit met zijn controller![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:39 schreef engine het volgende:
[..]
De laatste potje racen zeker?
Toen was ik wel een beetje gefrustreerd
Ergste vind ik eigenlijk nog als ik de baan af rijd of dat je jezelf afvuurt en tegen een muur stil komt te staan.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:41 schreef liesje1979 het volgende:
We liggen ook allemaal steeds wel heel dicht bij elkaar, zo rijd je eerste, 2 seconden later finish je als achtste.![]()
Kunt soms beter 6e ofzo rijden het laatste stukjequote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:41 schreef liesje1979 het volgende:
We liggen ook allemaal steeds wel heel dicht bij elkaar, zo rijd je eerste, 2 seconden later finish je als achtste.![]()
Hoe verder je achter ligt hoe beter de wapens. Rijd je eerste dan mag je het doen met muntjes en bananen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
En van de baan afrijden, check. Off-piste gaan is geen goede voor je winkansen. Of wel, als je een kogelboost krijgt.
Je kunt beter tweede of derde blijven rijden en dan in de laatste ronde je voorgangers onderuit rammen met een schildje ofzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe verder je achter ligt hoe beter de wapens. Rijd je eerste dan mag je het doen met muntjes en bananen.
Ja dat is wel zo ja. Best frustrerend soms.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe verder je achter ligt hoe beter de wapens. Rijd je eerste dan mag je het doen met muntjes en bananen.
Jep.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan wel een banaan achter je kont hangen. Maar die helpt niet tegen eerstezoekers.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.![]()
Wel goede oefening in ontwijken, dat wel.
oh dit wist ik nietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik heb amper wat vrijgespeeld nog.
Maar je kan met -/+ de stats bekijken, dat ding waar ik op rondcross heeft een (wat mij betreft) mooie combi van acceleration en speed, dat verschilt nogal per karretje/banden.Ik ben niet perse goed in racegames, maar ze vaker spelen helpt wel geloof ik.
ja die tracks zijn naadjequote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind ballonnen wel grappig, maar na twee rondjes ben ik daar wel klaar mee ook.
maandag was anders want ik had de poweruups op hectisch gezet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zolang de handling maar goed is, grip is leuk, maar je versnelling is meestal niet enorm hoog dan (tenminste, logischerwijs, ik heb maar een paar karretjes nog). En dat wegstuiven bij de start is leuk.quote:
hoe dan :xquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan wel een banaan achter je kont hangen. Maar die helpt niet tegen eerstezoekers.
Moet even goed nadenken hoe dat werkt, pijltje naar achter houden, wapenschietknop ingedrukt houden volgens mij. Werkt ook met schildjes en bommenquote:
Ik zie steeds alleen die dikke Bowser.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:00 schreef FranticDJ het volgende:
@:ijsdraakje ik rijd blijkbaar al steeds met die silver arrow
Ik leer dingen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet even goed nadenken hoe dat werkt, pijltje naar achter houden, wapenschietknop ingedrukt houden volgens mij. Werkt ook met schildjes en bommen
ah ja zag jullie dat steeds wel doen maar geen flauw idee hoe het werktequote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet even goed nadenken hoe dat werkt, pijltje naar achter houden, wapenschietknop ingedrukt houden volgens mij. Werkt ook met schildjes en bommen
Wij (stiekem toch wel wat winnende) n00bs.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah ja zag jullie dat steeds wel doen maar geen flauw idee hoe het werkte
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie steeds alleen die dikke Bowser.
kan je nagaan als wij de tricks allemaal weten straksquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij (stiekem toch wel wat winnende) n00bs.
Ik hoor 't 'm zeggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je nagaan als wij de tricks allemaal weten straks
[ afbeelding ]
Tegen die tijd kunnen we misschien dan ook wel op 150cc rijden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je nagaan als wij de tricks allemaal weten straks
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |