SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Eerder voorvechter voor burgerlijke gerechtigheid en vrijheden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard, DIMM de man van de onderklasse.
Ja, tot het vrouwen betreft natuurlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerder voorvechter voor burgerlijke gerechtigheid en vrijheden.
Nee hoor vrouwen hebben imo dezelfde rechten en vrijheden als mannen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, tot het vrouwen betreft natuurlijk.
Je politieke mening staat te loodrecht op de mijne vrees ik, dat gaat niet lang goed.quote:
KORTE BROEK. BIKINI.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:53 schreef Fogel het volgende:
Whoa! Het is +1 buiten!!! Zomers
Naja, bijna.
Laat hem maar niet over gehandicapten, werklozen en bejaarden beginnen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je politieke mening staat te loodrecht op de mijne vrees ik, dat gaat niet lang goed.
Ik wil duisternis en regen en storm.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:53 schreef Fogel het volgende:
Whoa! Het is +1 buiten!!! Zomers
Naja, bijna.
Ach politiek is ook maar politiek. Ik heb genoeg vrienden die loodrecht staanquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je politieke mening staat te loodrecht op de mijne vrees ik, dat gaat niet lang goed.
Duisternis, check. Regen ook genoeg gezien en ik moest aardig tegen de wind in trappen vandaag.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik wil duisternis en regen en storm.
Stormdraakjequote:Op donderdag 18 februari 2021 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Duisternis, check. Regen ook genoeg gezien en ik moest aardig tegen de wind in trappen vandaag.
Sowieso is dit misschien niet echt de beste plek om over politiek te neuzelen, daar is een heel subforum voor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee. Baudetknuffelaars ga ik niet mee om.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach politiek is ook maar politiek. Ik heb genoeg vrienden die loodrecht staan
heb je die regenbroek nog nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Duisternis, check. Regen ook genoeg gezien en ik moest aardig tegen de wind in trappen vandaag.
Is toch altijd een afweging van standpunten die je moet maken inderdaad. Daar is Baudet niet zo ban overtuigd, dus kun je je vast vinden in andere standpunten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor vrouwen hebben imo dezelfde rechten en vrijheden als mannen.
Ik draag enkel pakken uit Napels.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je die regenbroek nog niet?
Goed punt, ik kom daar met een reden niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso is dit misschien niet echt de beste plek om over politiek te neuzelen, daar is een heel subforum voor.
picsquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt, ik kom daar met een reden niet.![]()
Morgen aan mijn spookhuis bouwen.
Dat was dat pakje wat om 17.50 afgeleverd was bij het pakketpunt wat om 18 sluit.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je die regenbroek nog niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |