abonnement Unibet Coolblue
pi_198101783
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:55 schreef stokj het volgende:

[..]

Ook dat ja. Man man man
Gelukkig zijn hij en ik van dezelfde leeftijd *;
pi_198102040
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Gelukkig zijn hij en ik van dezelfde leeftijd *;
Dat is wel zo prettig ja. Ik moet er niet aan denken dat zo een snotneusje in relaties gaat roeren.
pi_198102243
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:09 schreef stokj het volgende:

[..]

Dat is wel zo prettig ja. Ik moet er niet aan denken dat zo een snotneusje in relaties gaat roeren.
Precies....
pi_198107860
Mogguh......het lentezonnetje schijnt!! *O*
pi_198111676
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 09:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh......het lentezonnetje schijnt!! *O*
En de keel en ogen jeuken weer na een wandeltochtje!
pi_198111822
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 14:42 schreef stokj het volgende:

[..]

En de keel en ogen jeuken weer na een wandeltochtje!
Jup -O-
pi_198111936
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 14:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Jup -O-
Bah, niet fijn hoor.
pi_198112005
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:08 schreef stokj het volgende:

[..]

Bah, niet fijn hoor.
En dat weer voor de komende maanden.....


Maar nu eerst even vriendje knuffelen *;
pi_198112072
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

En dat weer voor de komende maanden.....

Maar nu eerst even vriendje knuffelen *;
Plannen jullie het wanneer jullie knuffelen?
pi_198115576
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:20 schreef stokj het volgende:

[..]

Plannen jullie het wanneer jullie knuffelen?
Nee we zijn afhankelijk van zijn gezondheid (chronische ziekte) helaas.....
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 20 februari 2021 @ 19:39:10 #37
213457 engine
pi_198115739
quote:
^O^
Eens kijken wat ik kan spotten :D Nu is er niks.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_198116159
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:39 schreef engine het volgende:

[..]

^O^
Eens kijken wat ik kan spotten :D Nu is er niks.
Toen het nog zo koud was zat er een pimpelmeesje in de struik voor het raam en tikte met zijn snavel tegen het raam.....maar heb 'm toch maar niet binnen gelaten :o :D
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 20 februari 2021 @ 20:09:45 #39
213457 engine
pi_198116409
Jaa @stokj
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 20 februari 2021 @ 20:12:32 #40
213457 engine
pi_198116473
Een Genetta :D nooit van gehoord. Wel mooi.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 20 februari 2021 @ 20:13:10 #41
213457 engine
pi_198116490
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Toen het nog zo koud was zat er een pimpelmeesje in de struik voor het raam en tikte met zijn snavel tegen het raam.....maar heb 'm toch maar niet binnen gelaten :o :D
Haha :D Hier was het ook druk in m'n voederhuisje :)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_198116730
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 20:13 schreef engine het volgende:

[..]

Haha :D Hier was het ook druk in m'n voederhuisje :)
Gezellig O+ !
pi_198127382
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nee we zijn afhankelijk van zijn gezondheid (chronische ziekte) helaas.....
Ohjee, dat is niet fijn. Ik heb een collega die Crohn heeft en de tijd oktober-april altijd een mindere periode heeft. Soms kan hij gewoon niks doen door de pijn. Door Corona gaat hij het huis niet meer uit, alleen in de tuin. Zijn vrouw en kinderen moeten ook oppassen bij wie ze in de buurt komen en al.

Zijn leidinggevenden konden niet met hem opschieten omdat ze vonden dat hij zich aanstelde. Hij kreeg hierdoor ook slechte functioneringsgesprekken (altijd in januari-februari en natuurlijk altijd gebaseerd op de slechte periode). Maar in de betere periode maakte hij dat dan altijd 'goed' door 'verbetering' te zien. Die leidinggevenden konden niet begrijpen dat het gewoon met hem had te maken qua gezondheid in plaats van direct met het werk (gezondheidsomstandigheden leidde indirect tot slecht functioneren in een bepaalde periode).

Een keer was hij 2 weken goed ziek geweest (pre-Coronatijd). Kwam ik hem weer tegen bleek hij 10 kilo te zijn afgevallen. Zo erg is het met hem. Maar goed, hij heeft het onder controle en weet er mee te leven.

Ik verbaas me wel dat hij een vrouw heeft die bij hem blijft. Menig meid van deze tijd zou bij een of ander gebrek bij haar man allang zijn weggegaan :P
pi_198127397
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 20:09 schreef engine het volgende:
Jaa @:stokj
[ afbeelding ]
_O- _O- _O- zit je naar vogels te kijken en dan kom je dit tegen :P
pi_198127413
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Toen het nog zo koud was zat er een pimpelmeesje in de struik voor het raam en tikte met zijn snavel tegen het raam.....maar heb 'm toch maar niet binnen gelaten :o :D
Nouja zeg :P
pi_198127747
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 11:59 schreef stokj het volgende:

[..]

Ohjee, dat is niet fijn. Ik heb een collega die Crohn heeft en de tijd oktober-april altijd een mindere periode heeft. Soms kan hij gewoon niks doen door de pijn. Door Corona gaat hij het huis niet meer uit, alleen in de tuin. Zijn vrouw en kinderen moeten ook oppassen bij wie ze in de buurt komen en al.

Zijn leidinggevenden konden niet met hem opschieten omdat ze vonden dat hij zich aanstelde. Hij kreeg hierdoor ook slechte functioneringsgesprekken (altijd in januari-februari en natuurlijk altijd gebaseerd op de slechte periode). Maar in de betere periode maakte hij dat dan altijd 'goed' door 'verbetering' te zien. Die leidinggevenden konden niet begrijpen dat het gewoon met hem had te maken qua gezondheid in plaats van direct met het werk (gezondheidsomstandigheden leidde indirect tot slecht functioneren in een bepaalde periode).

Een keer was hij 2 weken goed ziek geweest (pre-Coronatijd). Kwam ik hem weer tegen bleek hij 10 kilo te zijn afgevallen. Zo erg is het met hem. Maar goed, hij heeft het onder controle en weet er mee te leven.

Ik verbaas me wel dat hij een vrouw heeft die bij hem blijft. Menig meid van deze tijd zou bij een of ander gebrek bij haar man allang zijn weggegaan :P
Hij heeft pds en ervaart dat hetzelfde als wat jij beschrijft......in de zomermaanden gaat het meestal wel wat beter, maar het blijft per dag wel wisselend hoe het gaat. Qua werk hebben baas en collega's wel enig begrip gelukkig.....en tja, onze relatie ontwikkelt zich nu wel anders dan hoe het normaal zou gaan en dat vergt veel geduld van mij maar zolang ik nog kan genieten van onze momentjes samen lukt het me wel om dit vol te houden


quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 12:00 schreef stokj het volgende:

[..]

Nouja zeg :P
Dat beestje zou helemaal gek worden hier binnen ha ha :6
pi_198127813
quote:
17s.gif Op zondag 21 februari 2021 12:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hij heeft pds en ervaart dat hetzelfde als wat jij beschrijft......in de zomermaanden gaat het meestal wel wat beter, maar het blijft per dag wel wisselend hoe het gaat. Qua werk hebben baas en collega's wel enig begrip gelukkig.....en tja, onze relatie ontwikkelt zich nu wel anders dan hoe het normaal zou gaan en dat vergt veel geduld van mij maar zolang ik nog kan genieten van onze momentjes samen lukt het me wel om dit vol te houden
[..]

Dat beestje zou helemaal gek worden hier binnen ha ha :6
Goed dat jij in ieder geval nog geduld hebt. Ik heb collega's gezien die in zo een situatie zaten waar hun partner ziek werd en dat ze die gelijk dumpten.

Een collega die iets met een andere collega had was van haar gescheiden. Kreeg hij een relatie met een andere vrouw, trouwen etc. Totdat die vrouw ziek werd en dood ging. Ze was nog niet dood of die collega had een relatie met een andere vriendin. Deze collega was een ras-wiskundige en die ziet alleen maar nullen en eenen. Of links of rechts. En zijn redenering was dat die vriendin die dood ging, dat het tijdverspilling was om om haar rouwen.
Ieder zijn ding dan maar :P
pi_198127830
quote:
17s.gif Op zondag 21 februari 2021 12:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]

Dat beestje zou helemaal gek worden hier binnen ha ha :6
Radagast had ooit een vogel in huis gelaten die gewond in zijn tuin lag. Dat beeste bleef 2 weken en vloog daarna weg.
pi_198127926
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 12:29 schreef stokj het volgende:

[..]

Goed dat jij in ieder geval nog geduld hebt. Ik heb collega's gezien die in zo een situatie zaten waar hun partner ziek werd en dat ze die gelijk dumpten.

Een collega die iets met een andere collega had was van haar gescheiden. Kreeg hij een relatie met een andere vrouw, trouwen etc. Totdat die vrouw ziek werd en dood ging. Ze was nog niet dood of die collega had een relatie met een andere vriendin. Deze collega was een ras-wiskundige en die ziet alleen maar nullen en eenen. Of links of rechts. En zijn redenering was dat die vriendin die dood ging, dat het tijdverspilling was om om haar rouwen.
Ieder zijn ding dan maar :P
Wat voor mensen ken jij joh :o :o _O-


En wie is Radagast??
pi_198128145
quote:
17s.gif Op zondag 21 februari 2021 12:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wat voor mensen ken jij joh :o :o _O-

En wie is Radagast??
In mijn rol heb ik mensen gezien die een dikke speknek hadden of mensen die nauwelijks zichzelf konden verzorgen. Vanuit mijn rol wil ik altijd een goede beeld van de samenleving hebben.

Radagast is een dierenvriend. Hij zit hier niet op FOK!.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')