Je moet ook helemaal geen visites doen! Door dit gedrag zitten we dus in deze situatiequote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:54 schreef ZarB het volgende:
[..]
Mwah ik vind de visites tot 21.00 wel wat karig worden. Straks met het mooie weer is het helemaal kut. Los daarvan gaat het gewoon weer om de manier waarop dit gepresenteerd wordt. Het lijkt er steeds minder op dat het doel is om een virus onder controle te krijgen. Er wordf gewoon gegoocheld met allerlei suffe maatregelen. Als viruswaarheid die rechtszaak niet had aangespand had was die avondklok er binnenkort af. Nu voelt rutte zich geneukt dus koste wat kost moet gezichtsverlies bespaard blijven. Maar je kappertje is open hoor, lieve mensen. Hou vol!
Ja bekijk het. Ik ga echt niet helemaal weg kwijnen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet ook helemaal geen visites doen! Door dit gedrag zitten we dus in deze situatie
Waarom niet dat doe ik toch ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:00 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja bekijk het. Ik ga echt niet helemaal weg kwijnen.
Als je niet op visite mag dan hoef je dus ook niet naar de kapper. Weet je wel hoe dodelijk dat is?!?!?!
Dat moet jij weten maar mn sociale contacten zijn momenteel het enige wat het leven nog een beetje de moeite waard maakt.quote:
Misschien kun je een cavia nemenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat moet jij weten maar mn sociale contacten zijn momenteel het enige wat het leven nog een beetje de moeite waard maakt.
En dan heb ik het niet over complete groepsfeesten ofzo.
De brave burgers die in de oneindige griepprikcarrousel stappen mogen snel meer.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:57 schreef Nober het volgende:
Nog een jaar of zeven volhouden. Alleen samen lossen we dit op.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:44 schreef mthecatlover het volgende:
Stel dat drammertje blijft zitten, enig idee wat dat voor economische gevolgen dat gaat hebben??
Alleen weten ze allemaal niet wat de gevolgen zullen zijn als het land op dit moment weer "open" gaat. Blijkt over een paar maanden dat de besmettingen dusdanig oplopen dat het verzuim in alle branches de pan uit rijst en de economische schade vele malen groter is. Je kan al uittekenen wat er dan gebeurt: dan gaan we weer wijzen. Hoe kan je nou versoepelen als de cijfers geen verbeteringen laten zien...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:12 schreef mthecatlover het volgende:
Economen, professoren, ze vinden dat de lockdown lang genoeg geduurd heeft, te veel gekost heeft en nog te veel gaat kosten, materieel en immaterieel. Het land moet weer open.
Alleen om gedragsverandering door te voeren. En het lukt ook gewoon. Als je nu zonder zo'n ding loopt wordt je zo ongeveer als terrorist gezien.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:29 schreef mthecatlover het volgende:
[..]
Ook al weer zo een doorgedramde ''maatregel'' van Kutte!
Zombiesquote:Op zaterdag 20 februari 2021 07:21 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Alleen om gedragsverandering door te voeren. En het lukt ook gewoon. Als je nu zonder zo'n ding loopt wordt je zo ongeveer als terrorist gezien.
Mooiste vind ik de mensen die er eentje op hebben als ze in de auto zitten of gewoon over straat gaan. Wat gaat er dan in je brein om![]()
Ik vergeet hem soms gewoon af te doen als ik een winkel uit ben gelopen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 07:21 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Alleen om gedragsverandering door te voeren. En het lukt ook gewoon. Als je nu zonder zo'n ding loopt wordt je zo ongeveer als terrorist gezien.
Mooiste vind ik de mensen die er eentje op hebben als ze in de auto zitten of gewoon over straat gaan. Wat gaat er dan in je brein om![]()
Het is ook gewoon lekker warm op de fietsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik vergeet hem soms gewoon af te doen als ik een winkel uit ben gelopen.
Met die kou van even terug was het soms best prettig ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:24 schreef Yon_Wip het volgende:
[..]
Het is ook gewoon lekker warm op de fiets
Wat gaat er in jouw brein om door zo af te geven op andere mensen?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 07:21 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
oei, kriebeltje in z'n keel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:54 schreef mthecatlover het volgende:
Die drammerige VVD klootzak kan corona krijgen...
Ah, je hebt ontdekt dat hij een politicus is! Lekker bezig!quote:Op zondag 21 februari 2021 21:56 schreef mthecatlover het volgende:
Rutte vind dit, Rutte vind dat...Ik ben van mening dat die sluipende rat overal omheen lult! Het is een nietszeggend lulletje rozewater. Zonder empathie...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |