Gaby Blaser, velen kennen haar niets en sommige misschien wel.
Ik ken haar zelf nog van Zoop, een Nickelodeon serie over een dierentuin vroeger

. Verder weet ik dat ze graag kont of cleavage laat zien op social media en ze een keer een programma deed genaamd the Bachelorette.
Blijkbaar heb ik ooit op haar geklikt of haar gegoogeld want ik krijg nu steeds berichten van roddel websites op mijn feed (damnit Zuckerberg algoritme).
Zo is mij ten horen gekomen dat ze een heel groot deel van de BN-ers en ook niet BN-ers al afgeneukt heeft. Bijvoorbeeld een Rico Verhoeven, Jim Bakkum, auto coureurs, deelnemers van Ex on the beach, deelnemers the Bachelorette (heeft ze na programma nog mee geneukt

).
Kortom, om mevrouw Blaser in bed te krijgen is niet zo lastig

. Vooral niet voor de gemiddelde fokker die er bovengemiddeld goed uitziet en ook bovengemiddeld geschapen is.
Het is algemeen bekend dat ze met veel mensen al vrij snel het bed deelt. En nee, we hebben het hier niet over een meisje van 21 jaar die 'lekker los gaat'. Gaby wordt dit jaar al 35 (!) jaar oud.
Toen jullie moeder 35 was had ze jouw en je evt. broertje of zusje al verwerkt

. Gaby is meer voor andere dingen in de wieg gelegd.
Omdat de kans reëel is dat jij (ja jij die dit leest) Gaby kunt doen stel ik je de volgende vraag:
Gaby Blaser, zou je haar geven?En aanvullend zou ik graag willen weten of je iets met haar zou beginnen. Zij het een relatie, zij het een friends-with-benefits dingetje.
Ik zal zelf beginnen

. Ik zou haar zeker geven

, dat sletterige heeft wel wat geils. Verder zou ik geen relatie met haar beginnen maar evt. wel af en toe afspreken om samen het toilet te poetsen

. Ik zou haar niet aan vrienden voorstellen en al helemaal niet aan familie. Daar zou ik me dan te erg voor schamen.
En jullie?
Hier een paar foto's ter ilustratie:
![gaby-blaaser-over-rol-in-casanovas-ik-speel-gewoon-mezelf.jpg]()
![Naamloos%202(2).png]()