abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 februari 2021 @ 22:52:34 #176
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_198189793
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:56 schreef Fred het volgende:

[..]

Als je maar voetbal kan kijken/gamen, dan boeit het leven van anderen niet?
[..]

Ze waren vooraf gewaarschuwd dat de kans groot was dat dit ging gebeuren.

Toch kozen ze ze bij FIFA voor het geld.
Echt, het interesseert mij geen moer wat daar gebeurt, er zijn voor mij echt belangrijkere zaken dan dit soort humanitaire liefdadigheid...

Zoals hoeveel winst mijn huis mij gaat opleveren komende week en hoe ik aan genoeg coins kom om Kroos te kunnen halen... :')
Of ik een 2e dualsense controller zal halen?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  woensdag 24 februari 2021 @ 22:59:14 #177
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198189945
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 21:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach tief lekker op joh ga ergens anders trollen
Was het maar trollen...

6500 doden voor een beetje voetbal, dat is het toch niet waard?
So we just called him Fred
  woensdag 24 februari 2021 @ 23:02:36 #178
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_198190023
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 22:59 schreef Fred het volgende:

[..]

Was het maar trollen...

6500 doden voor een beetje voetbal, dat is het toch niet waard?
En dat heeft niks te maken met een game die gemaakt wordt door EA.

Verder zal het me een worst wezen wat ze daar doen.
  woensdag 24 februari 2021 @ 23:09:01 #179
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198190157
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En dat heeft niks te maken met een game die gemaakt wordt door EA.
En die betalen de FIFA weer grof voor het gebruik van hun naam.

De FIFA steekt dat geld vervolgens weer in eigen zak en gaan in zee met overheden die bouwvakkers de dood in jagen tegen een hongerloontje zodat ze jou nog meer geld afhandig kunnen maken.

Jouw zuurverdiende geld wordt dus gebruikt om mensen de dood in te jagen, in ruil voor een paar bewegende poppetjes op een beeldscherm
So we just called him Fred
  woensdag 24 februari 2021 @ 23:10:56 #180
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_198190197
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 23:09 schreef Fred het volgende:

[..]

En die betalen de FIFA weer grof voor het gebruik van hun naam.

De FIFA steekt dat geld vervolgens weer in eigen zak en gaan in zee met overheden die bouwvakkers de dood in jagen tegen een hongerloontje zodat ze jou nog meer geld afhandig kunnen maken.

Jouw zuurverdiende geld wordt dus gebruikt om mensen de dood in te jagen, in ruil voor een paar bewegende poppetjes op een beeldscherm
Hahah wat een onzin hadden die arme arme mannetjes lekker thuis moeten blijven. Neem aan dat ze wel vrijwillig erheen zijn gegaan.
  woensdag 24 februari 2021 @ 23:15:05 #181
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198190278
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hahah wat een onzin
Helaas geen woord van gelogen.

quote:
hadden die arme arme mannetjes lekker thuis moeten blijven. Neem aan dat ze wel vrijwillig erheen zijn gegaan.
Je weet niet welke verwachtingen geschapen zijn door de werkgever die ze daar naar toe heeft gehaald.


Maar goed om te weten dat jij er geen moeite mee hebt ^O^
So we just called him Fred
  woensdag 24 februari 2021 @ 23:18:06 #182
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_198190337
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 23:15 schreef Fred het volgende:

[..]

Helaas geen woord van gelogen.
[..]

Je weet niet welke verwachtingen geschapen zijn door de werkgever die ze daar naar toe heeft gehaald.


Maar goed om te weten dat jij er geen moeite mee hebt ^O^
En jij weet dat inderdaad ook niet.

Maar waarschijnlijk als het te mooi is om waar te zijn dan is het zo.

Ik drink straks heerlijk mijn biertje tijdens het WK met mijn maten en zal er werkelijk geen seconde over na denken dat heb je goed geraden.
  woensdag 24 februari 2021 @ 23:59:12 #183
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_198190957
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Golden Goal is het meest debiele wat er ooit is geweest. Je hebt al die online swaps in max 3 uur binnen en mocht je een keer achter komen dan meent de tegenstander ook nog dat je moet wieberen.

Ik snap daarom wel dat EA geen betere icons in swaps doet.
Het is verschrikkelijk inderdaad. Soms leave ik wel als ik 1-0 achter kom en ik heb alleen de winst nodig, puur omdat ik geen zin heb om dan moeite te doen voor de overwinning. Maar het is heel irritant als de tegenstander het VERWACHT omdat iemand het ooit bedacht heeft ofzo. Echt, pleur op.

Speel nu ook tegen een gast en die scoort 3x en klikt na elke goal op pauze. Ik leave niet want moet scoren met Reinier, gaat 'ie achterin rondspelen :') Gelukkig nog gescoord, daarna even alle drie mijn pauzes gebruikt ^O^

Wat een idioten op dit spel, echt waar.
pi_198190999
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hahah wat een onzin hadden die arme arme mannetjes lekker thuis moeten blijven. Neem aan dat ze wel vrijwillig erheen zijn gegaan.
Dat is wel een beetje kort door de bocht. Snap alleen niet waarom die discussie hier zou moeten :')
  donderdag 25 februari 2021 @ 00:08:11 #185
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_198191052
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een bal, na een succesvolle tackle, eindelijk eens in bezit krijg? Wat een debiele mechanics zitten er in dit spel man.

Buiten dat, kan iemand mij ook even uitleggen waarom:
-76 pace Aurier mijn 94 pace Mane en 94 pace Saint-Maximin bijhaalt nadat ik ben doorgebroken met deze spelers op de vleugel?
- Van Dijk betere dribbeling stats heeft tijdens het jockeyen dan dat ik kan draaien met 94 agility Saint-Maximin
- Mijn 96 pace Davies zijn 75 pace Beckham niet kan bijhalen?
- Iedereen van mijn team constant gedekt staat tijdens een uittrap

Ik ben hier zo ontiegelijk klaar mee :') Half sarcastisch natuurlijk het bovenstaande, maar ik vraag me het eerlijk gezegd wel af. Bijna iedere pot zie ik meerdere van de bovenstaande punten voorbij komen, niet allemaal in elke game natuurlijk. Het is echt te bizar voor woorden. Ik zit weer in Divisie 3 na een korte stint in Divisie 2, en ik verlies net van een compleet gouden team omdat meerdere ballen gewoon recht voor zijn Vardy vallen.

Misschien moet ik die 4 potjes die nodig zijn voor wat rival punten op een andere dag spelen dan woensdag, geen idee of de servers dan beter zijn ofzo.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_198191249
Wel lekker sfeertje in het topic.
pi_198191455
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 00:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een bal, na een succesvolle tackle, eindelijk eens in bezit krijg? Wat een debiele mechanics zitten er in dit spel man.

Buiten dat, kan iemand mij ook even uitleggen waarom:
-76 pace Aurier mijn 94 pace Mane en 94 pace Saint-Maximin bijhaalt nadat ik ben doorgebroken met deze spelers op de vleugel?
- Van Dijk betere dribbeling stats heeft tijdens het jockeyen dan dat ik kan draaien met 94 agility Saint-Maximin
- Mijn 96 pace Davies zijn 75 pace Beckham niet kan bijhalen?
- Iedereen van mijn team constant gedekt staat tijdens een uittrap

Ik ben hier zo ontiegelijk klaar mee :') Half sarcastisch natuurlijk het bovenstaande, maar ik vraag me het eerlijk gezegd wel af. Bijna iedere pot zie ik meerdere van de bovenstaande punten voorbij komen, niet allemaal in elke game natuurlijk. Het is echt te bizar voor woorden. Ik zit weer in Divisie 3 na een korte stint in Divisie 2, en ik verlies net van een compleet gouden team omdat meerdere ballen gewoon recht voor zijn Vardy vallen.

Misschien moet ik die 4 potjes die nodig zijn voor wat rival punten op een andere dag spelen dan woensdag, geen idee of de servers dan beter zijn ofzo.
Totaal geen medelijden gezien de OP BPL spelers die je gebruikt haha :P. FIFA is gewoon een kutspel want ik heb dit ook heel vaak. Ik heb vandaag maar één wedstrijd verloren in Rivals (9 wins :D) en gisteren en eergisteren verloor ik echt alles en zat alles tegen (Divisie 6 nog wel...). Ik heb dit bijna altijd wanneer ik dit spel speel joh. Alsof het erbij hoort (momentum, scripting etc.) Een Neymar of Lucas die mijn Koeman ff opzij duwt slaat gewoon nergens op. Het is ook doodsaai omdat iedereen 5-3-2 speelt met 90% BPL teams. Elke keer tegen kneusjes als Son, Rashford, Lucas, Werner en Aubemeyang spelen begint ook mijn keel uit te hangen. En toch blijf je spelen.
  donderdag 25 februari 2021 @ 08:31:19 #188
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_198192470
Ik ben wel benieuwd wat die what if promo nu eigenlijk is. Misschien spelers die talenten waren en zijn geflopt of spelers op andere posities?
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  donderdag 25 februari 2021 @ 09:54:44 #189
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_198193403
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 23:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

En jij weet dat inderdaad ook niet.

Maar waarschijnlijk als het te mooi is om waar te zijn dan is het zo.

Ik drink straks heerlijk mijn biertje tijdens het WK met mijn maten en zal er werkelijk geen seconde over na denken dat heb je goed geraden.
Exact dit ja :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 25 februari 2021 @ 09:57:23 #190
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_198193441
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 22:59 schreef Fred het volgende:

[..]

Was het maar trollen...

6500 doden voor een beetje voetbal, dat is het toch niet waard?
Er zijn meer doden gevallen bij het bouwen van de chinese muur en daar komen jaarlijks meer mensen naar toe en daar hoor je ook niemand over.

Beetje selectief dit hoor :')

Anyway, bij voetbal gaan ze over lijken, in dit geval over 6500 lijken :P
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 25 februari 2021 @ 09:59:50 #191
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_198193497
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 00:49 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Totaal geen medelijden gezien de OP BPL spelers die je gebruikt haha :P. FIFA is gewoon een kutspel want ik heb dit ook heel vaak. Ik heb vandaag maar één wedstrijd verloren in Rivals (9 wins :D) en gisteren en eergisteren verloor ik echt alles en zat alles tegen (Divisie 6 nog wel...). Ik heb dit bijna altijd wanneer ik dit spel speel joh. Alsof het erbij hoort (momentum, scripting etc.) Een Neymar of Lucas die mijn Koeman ff opzij duwt slaat gewoon nergens op. Het is ook doodsaai omdat iedereen 5-3-2 speelt met 90% BPL teams. Elke keer tegen kneusjes als Son, Rashford, Lucas, Werner en Aubemeyang spelen begint ook mijn keel uit te hangen. En toch blijf je spelen.
Ja, het is echt verschrikkelijk :') Zo frustrerend wanneer je denkt alles goed te doen, zoals met die tackles, om er dan vervolgens achter te komen dat het geen flikker uitmaakt omdat die bal toch weer recht voor je tegenstander valt :P

Ik heb overigens maar 3 BPL spelers :D Mane, Saint-Maximin en Kante. Wel gelijk 3 OP spelers natuurlijk. Mane gaat er binnenkort uit voor El Sharaawy zodat ik Tonali kan linken :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 25 februari 2021 @ 10:01:44 #192
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_198193540
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 08:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat die what if promo nu eigenlijk is. Misschien spelers die talenten waren en zijn geflopt of spelers op andere posities?
Zal wel weer andere posities zijn. Denk niet dat Fifa spelers gaat minachten voor wat ze (niet) gepresteerd hebben.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport donderdag 25 februari 2021 @ 10:14:36 #193
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198193773
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 09:57 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Er zijn meer doden gevallen bij het bouwen van de chinese muur en daar komen jaarlijks meer mensen naar toe en daar hoor je ook niemand over.

Beetje selectief dit hoor :')

Anyway, bij voetbal gaan ze over lijken, in dit geval over 6500 lijken :P
Deze post kan echt niet. Die laatste zin :')

(overigens vind ik de hele discussie verder niet relevant voor dit topic)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198194428
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 09:59 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ja, het is echt verschrikkelijk :') Zo frustrerend wanneer je denkt alles goed te doen, zoals met die tackles, om er dan vervolgens achter te komen dat het geen flikker uitmaakt omdat die bal toch weer recht voor je tegenstander valt :P

Ik heb overigens maar 3 BPL spelers :D Mane, Saint-Maximin en Kante. Wel gelijk 3 OP spelers natuurlijk. Mane gaat er binnenkort uit voor El Sharaawy zodat ik Tonali kan linken :)
Ik heb maar 4 PL spelers, Kante, Alisson, Van Dijk en Jones (SBC)
  donderdag 25 februari 2021 @ 11:51:43 #195
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_198195390
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Deze post kan echt niet. Die laatste zin :')

(overigens vind ik de hele discussie verder niet relevant voor dit topic)
Humor mag lekker donker zijn wat mij betreft hoor :P

Want het woordje "zwart" kan ook weer verkeerd opgepakt worden :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_198196076
Iemand ervaring met het verkopen van coins?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_198196652
Rui Patricio & Luis Alberto als picks :')

Echt, ik heb elk weekend gespeeld en m'n beste (usuable) pick was 86 Carrasco.
pi_198196714
Ongelofelijk slechte Goud 1 en Rang 1 rewards
pi_198196798
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 12:31 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand ervaring met het verkopen van coins?
Nee. Maar doe maar niet.
pi_198196820
Vanochtend stonden er een stuk of tien Moments Kluivert op de markt, tegen de 1.6 miljoen aan. Die had ik wel graag willen hebben, want ik denk dat die meer waard wordt. Kom alleen 300k tekort :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')