Mwah, alsof dan de kans groter is dat je wat goed packs. En daarnaast heb ik vooral fodder nodig, want wil de Jones SBC nog voltooien zonder er coins aan uit te gevenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou niet heel slim zijn zonder promo.
Natuurlijk is die kans veel groter kun je net zo goed 1 dag wachten tot vrijdag avond.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:03 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Mwah, alsof dan de kans groter is dat je wat goed packs. En daarnaast heb ik vooral fodder nodig, want wil de Jones SBC nog voltooien zonder er coins aan uit te geven
Komt er dan een promo vrijdag?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk is die kans veel groter kun je net zo goed 1 dag wachten tot vrijdag avond.
Is al een week geen promo dus ik denk niet dat EA niks gaat doen maar we krijgen altijd aantal dagen van te voren al info.quote:
Hm ben benieuwd. Maar Jones is dan al verlopen, dus helaas eventuele promoquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is al een week geen promo dus ik denk niet dat EA niks gaat doen maar we krijgen altijd aantal dagen van te voren al info.
Klopt, maar hij / zij dan ook nietquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:39 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Als ze zelf op pauze drukken dan blijf ik er sowieso uit principe in, ook al had ik anders misschien geleaved.
Alleen waarom leave jij als je gelijk maakt? Dan krijg je zelf toch helemaal niks
Is toch tijd verspillen johquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:33 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Klopt, maar hij / zij dan ook niet![]()
En dat levert mij weer voldoening op die persoon alleen maar een goal
Maar alleen een goal is in die modus 1 competitie juist wel prima. Denk niet dat die personen dat erg vinden.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:33 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar kan alleen uit m'n eigen ervaring dit zeggen. De meeste goals komen door de as, en de 2 cvm houden daar voor mij veel tegen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maar je hebt dan toch 5 backs ipv 4? Drukke achterhoede toch? Ik zoek naar wat defensiefs met counter mogelijkheden, zoals een matige fifa speler betaamt
Vertel?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:22 schreef Fred het volgende:
Durven jullie deze game nog te spelen, gezien de recente ontwikkelingen rondom het volgende FIFA toernooi?
Wat?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:22 schreef Fred het volgende:
Durven jullie deze game nog te spelen, gezien de recente ontwikkelingen rondom het volgende FIFA toernooi?
Heeft weinig met dit schijtspel te maken, een boycot zou prima zijn verder.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:12 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
[..]
VBL / Is jouw WK2022 plezier 6500 doden waard?
Dan kun je beter nog doorspelen, nu verdoe je iedereens tijdquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:33 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze dat laatste nog mee hebben genomen ook met het kiezen van de swapsquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Golden Goal is het meest debiele wat er ooit is geweest. Je hebt al die online swaps in max 3 uur binnen en mocht je een keer achter komen dan meent de tegenstander ook nog dat je moet wieberen.
Ik snap daarom wel dat EA geen betere icons in swaps doet.
Ik speel uit principe iedere pot uit waarbij mijn tegenstander op start drukt. Ik heb er geen problemen mee om een pot weg te geven, mits er op een normale manier gescoord wordt (geen debiele pingpong show waarbij hij de bal 8x terug krijgt), maar dat soort gasten gun ik nietsquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:40 schreef Saekerhett het volgende:
Zo, de La Liga swap is binnen, wat een mongolen kom je trouwens weer tegen.... Je wint een paar potjes, prima, dan moet je nog een paar goals maken in een andere wedstrijd. Dus nee LUL, ik ga niet weg als jij 1-0 voor komt als je meteen vol pressie speelt, uitgebreid de celebration gaat doen en zelf gaat pauzeren in de hoop dat ik wegga.
Maak ik binnen vijf minuten de gelijkmaker, gaan ze alsnog weg. Prima joh, bedankt voor het niet verspillen van mijn tijd en veel succes met de rest van je potjes
Ja, eens. Ik skip altijd het juichen, en druk niet op pauze. Ik vind het ook leuk is met een ander team te spelen. En mijn LaLiga team was ook nog echt heel sterk. Zou daar zomaar wat weekend League potjes mee kunnen spelen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik speel uit principe iedere pot uit waarbij mijn tegenstander op start drukt. Ik heb er geen problemen mee om een pot weg te geven, mits er op een normale manier gescoord wordt (geen debiele pingpong show waarbij hij de bal 8x terug krijgt), maar dat soort gasten gun ik niets![]()
Ik ga er ook niet vanuit dat iedereen bij 1-0 leaved, dus druk zelf nooit op start. Tuurlijk het kost me extra tijd, maar het is ook best leuk om met spelers te spelen waar je normaal niet mee speelt. Ik heb enkel een pleuris hekel aan mijn Ligue 1 team, kanonnen wat zijn die gasten slecht.
Not my problemquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:22 schreef Fred het volgende:
Als je maar voetbal kan kijken/gamen, dan boeit het leven van anderen niet?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:43 schreef Dopekoe het volgende:
Als in : daar hou ik me echt niet mee bezig
Ze waren vooraf gewaarschuwd dat de kans groot was dat dit ging gebeuren.quote:En heeft ook weinig met Fifa te maken![]()
Echt, het interesseert mij geen moer wat daar gebeurt, er zijn voor mij echt belangrijkere zaken dan dit soort humanitaire liefdadigheid...quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:56 schreef Fred het volgende:
[..]
Als je maar voetbal kan kijken/gamen, dan boeit het leven van anderen niet?
[..]
Ze waren vooraf gewaarschuwd dat de kans groot was dat dit ging gebeuren.
Toch kozen ze ze bij FIFA voor het geld.
Was het maar trollen...quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach tief lekker op joh ga ergens anders trollen
En dat heeft niks te maken met een game die gemaakt wordt door EA.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:59 schreef Fred het volgende:
[..]
Was het maar trollen...
6500 doden voor een beetje voetbal, dat is het toch niet waard?
En die betalen de FIFA weer grof voor het gebruik van hun naam.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En dat heeft niks te maken met een game die gemaakt wordt door EA.
Hahah wat een onzin hadden die arme arme mannetjes lekker thuis moeten blijven. Neem aan dat ze wel vrijwillig erheen zijn gegaan.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:09 schreef Fred het volgende:
[..]
En die betalen de FIFA weer grof voor het gebruik van hun naam.
De FIFA steekt dat geld vervolgens weer in eigen zak en gaan in zee met overheden die bouwvakkers de dood in jagen tegen een hongerloontje zodat ze jou nog meer geld afhandig kunnen maken.
Jouw zuurverdiende geld wordt dus gebruikt om mensen de dood in te jagen, in ruil voor een paar bewegende poppetjes op een beeldscherm
Helaas geen woord van gelogen.quote:
Je weet niet welke verwachtingen geschapen zijn door de werkgever die ze daar naar toe heeft gehaald.quote:hadden die arme arme mannetjes lekker thuis moeten blijven. Neem aan dat ze wel vrijwillig erheen zijn gegaan.
En jij weet dat inderdaad ook niet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:15 schreef Fred het volgende:
[..]
Helaas geen woord van gelogen.
[..]
Je weet niet welke verwachtingen geschapen zijn door de werkgever die ze daar naar toe heeft gehaald.
Maar goed om te weten dat jij er geen moeite mee hebt
Het is verschrikkelijk inderdaad. Soms leave ik wel als ik 1-0 achter kom en ik heb alleen de winst nodig, puur omdat ik geen zin heb om dan moeite te doen voor de overwinning. Maar het is heel irritant als de tegenstander het VERWACHT omdat iemand het ooit bedacht heeft ofzo. Echt, pleur op.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Golden Goal is het meest debiele wat er ooit is geweest. Je hebt al die online swaps in max 3 uur binnen en mocht je een keer achter komen dan meent de tegenstander ook nog dat je moet wieberen.
Ik snap daarom wel dat EA geen betere icons in swaps doet.
Dat is wel een beetje kort door de bocht. Snap alleen niet waarom die discussie hier zou moetenquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahah wat een onzin hadden die arme arme mannetjes lekker thuis moeten blijven. Neem aan dat ze wel vrijwillig erheen zijn gegaan.
Totaal geen medelijden gezien de OP BPL spelers die je gebruikt hahaquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een bal, na een succesvolle tackle, eindelijk eens in bezit krijg? Wat een debiele mechanics zitten er in dit spel man.
Buiten dat, kan iemand mij ook even uitleggen waarom:
-76 pace Aurier mijn 94 pace Mane en 94 pace Saint-Maximin bijhaalt nadat ik ben doorgebroken met deze spelers op de vleugel?
- Van Dijk betere dribbeling stats heeft tijdens het jockeyen dan dat ik kan draaien met 94 agility Saint-Maximin
- Mijn 96 pace Davies zijn 75 pace Beckham niet kan bijhalen?
- Iedereen van mijn team constant gedekt staat tijdens een uittrap
Ik ben hier zo ontiegelijk klaar meeHalf sarcastisch natuurlijk het bovenstaande, maar ik vraag me het eerlijk gezegd wel af. Bijna iedere pot zie ik meerdere van de bovenstaande punten voorbij komen, niet allemaal in elke game natuurlijk. Het is echt te bizar voor woorden. Ik zit weer in Divisie 3 na een korte stint in Divisie 2, en ik verlies net van een compleet gouden team omdat meerdere ballen gewoon recht voor zijn Vardy vallen.
Misschien moet ik die 4 potjes die nodig zijn voor wat rival punten op een andere dag spelen dan woensdag, geen idee of de servers dan beter zijn ofzo.
Exact dit jaquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En jij weet dat inderdaad ook niet.
Maar waarschijnlijk als het te mooi is om waar te zijn dan is het zo.
Ik drink straks heerlijk mijn biertje tijdens het WK met mijn maten en zal er werkelijk geen seconde over na denken dat heb je goed geraden.
Er zijn meer doden gevallen bij het bouwen van de chinese muur en daar komen jaarlijks meer mensen naar toe en daar hoor je ook niemand over.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:59 schreef Fred het volgende:
[..]
Was het maar trollen...
6500 doden voor een beetje voetbal, dat is het toch niet waard?
Ja, het is echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:49 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Totaal geen medelijden gezien de OP BPL spelers die je gebruikt haha. FIFA is gewoon een kutspel want ik heb dit ook heel vaak. Ik heb vandaag maar één wedstrijd verloren in Rivals (9 wins
) en gisteren en eergisteren verloor ik echt alles en zat alles tegen (Divisie 6 nog wel...). Ik heb dit bijna altijd wanneer ik dit spel speel joh. Alsof het erbij hoort (momentum, scripting etc.) Een Neymar of Lucas die mijn Koeman ff opzij duwt slaat gewoon nergens op. Het is ook doodsaai omdat iedereen 5-3-2 speelt met 90% BPL teams. Elke keer tegen kneusjes als Son, Rashford, Lucas, Werner en Aubemeyang spelen begint ook mijn keel uit te hangen. En toch blijf je spelen.
Zal wel weer andere posities zijn. Denk niet dat Fifa spelers gaat minachten voor wat ze (niet) gepresteerd hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat die what if promo nu eigenlijk is. Misschien spelers die talenten waren en zijn geflopt of spelers op andere posities?
Deze post kan echt niet. Die laatste zinquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:57 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Er zijn meer doden gevallen bij het bouwen van de chinese muur en daar komen jaarlijks meer mensen naar toe en daar hoor je ook niemand over.
Beetje selectief dit hoor
Anyway, bij voetbal gaan ze over lijken, in dit geval over 6500 lijken
Ik heb maar 4 PL spelers, Kante, Alisson, Van Dijk en Jones (SBC)quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, het is echt verschrikkelijkZo frustrerend wanneer je denkt alles goed te doen, zoals met die tackles, om er dan vervolgens achter te komen dat het geen flikker uitmaakt omdat die bal toch weer recht voor je tegenstander valt
![]()
Ik heb overigens maar 3 BPL spelersMane, Saint-Maximin en Kante. Wel gelijk 3 OP spelers natuurlijk. Mane gaat er binnenkort uit voor El Sharaawy zodat ik Tonali kan linken
Humor mag lekker donker zijn wat mij betreft hoorquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze post kan echt niet. Die laatste zin
(overigens vind ik de hele discussie verder niet relevant voor dit topic)
Nee. Maar doe maar niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:31 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand ervaring met het verkopen van coins?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |