abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 februari 2021 @ 21:57:51 #276
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198225044
En dat is mod :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198225315
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198226580
Volgens mij heb ik iets gezegd waar jullie het niet mee eens zijn :P.

Maar goed, 0 verhaal, korok seeds vult niks, idem tig kansloze shrines. Nee geen BoTW fan hier, sorry guys.
pi_198227090
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 21:31 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

BoTW was ook gewoon leeg...
Vind je dat echt? Ik bedoel veel natuur plekken wat sereen overkomt, maar zoveel dingetjes verstopt op allerlei plekken, ruïnes, stadjes, stables, shrines, korok seeds, vijandenkampen, Stone Taluses, Lynels, noem het maar op.
pi_198227282
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 00:25 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Vind je dat echt? Ik bedoel veel natuur plekken wat sereen overkomt, maar zoveel dingetjes verstopt op allerlei plekken, ruïnes, stadjes, stables, shrines, korok seeds, vijandenkampen, Stone Taluses, Lynels, noem het maar op.
Eerlijk gezegd wel, ik ben meer van de oudere Zelda's...

Stadjes: Veel te weinig, en vaak niet interessant en te weinig in te beleven.
Stables: ??? wat moet je er mee?
Shrines/Korokseeds: To much the same... Korokseeks concepte suckte gewoon, shrines was leuk... maar had kwa design meer variatie in mogen zitten. Shrines zou een sidequest moeten zijn, maar hadden wel overhand in de game. En er oprecht gebrek aan dungeons.
Vijandenkampen: er hadden veel meer verschillende enemy's in de game mogen zitten (want een ander kleurtje geven vind ik niet vernieuwend). Daarnaast was het veel te vaak niet de moeite om je wapens aan te verspillen waardoor je zelfs gevechten uit de weg gaat.
- Stone Talus, Lynel, leuk en wat nog meer???

Ik wil oprecht niemand tegen de schenen schoppen, maar in mijn beleving was de game nooit af... geweldige potentie.. maar er is lang niet alles uitgehaald wat er in heeft gezeten. En naar mijn beleving waren er veel meer games die in het zelfde Open World genre veel meer content te bieden had.

[ Bericht 3% gewijzigd door indiaantje89 op 27-02-2021 00:51:59 ]
pi_198228123
Vandaag wordt mijn switch lite geleverd, met gelijk wat spellen. Ik houd van puzzels, animal crossing, Mario spelletjes, Rollercoaster en zo... Hebben jullie nog tips voor mij? Een vriendin heeft uitgelegd hoe het werkt met de online winkel van Nintendo, en ik kan per maand ongeveer een 1 duur spel of 2 goedkope spellen kopen. Dus als iemand tips heeft...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 27 februari 2021 @ 07:01:04 #282
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198228639
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 03:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag wordt mijn switch lite geleverd, met gelijk wat spellen. Ik houd van puzzels, animal crossing, Mario spelletjes, Rollercoaster en zo... Hebben jullie nog tips voor mij? Een vriendin heeft uitgelegd hoe het werkt met de online winkel van Nintendo, en ik kan per maand ongeveer een 1 duur spel of 2 goedkope spellen kopen. Dus als iemand tips heeft...
Welke spellen krijg je erbij? Dat is handig om te weten voordat we tips geven ;)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198228878
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 00:46 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd wel, ik ben meer van de oudere Zelda's...

Stadjes: Veel te weinig, en vaak niet interessant en te weinig in te beleven.
Stables: ??? wat moet je er mee?
Shrines/Korokseeds: To much the same... Korokseeks concepte suckte gewoon, shrines was leuk... maar had kwa design meer variatie in mogen zitten. Shrines zou een sidequest moeten zijn, maar hadden wel overhand in de game. En er oprecht gebrek aan dungeons.
Vijandenkampen: er hadden veel meer verschillende enemy's in de game mogen zitten (want een ander kleurtje geven vind ik niet vernieuwend). Daarnaast was het veel te vaak niet de moeite om je wapens aan te verspillen waardoor je zelfs gevechten uit de weg gaat.
- Stone Talus, Lynel, leuk en wat nog meer???

Ik wil oprecht niemand tegen de schenen schoppen, maar in mijn beleving was de game nooit af... geweldige potentie.. maar er is lang niet alles uitgehaald wat er in heeft gezeten. En naar mijn beleving waren er veel meer games die in het zelfde Open World genre veel meer content te bieden had.
Juist deze game voelt in mijn ogen meer af dan ooit. De game heeft zoveel diepgang en elk probleem kan op zoveel verschillende manieren worden opgelost. Als je een rare oplossing bedenkt werkt het vaak ook nog. Als je iets ziet, kun je er naar toe. Andere open world games die ik daarna heb gespeeld voelden juist verschrikkelijk beperkt in eens.

Als ik bij BotW een kleinstukje van A naar B moest werd je wel door honderden dingen afgeleid.

2 filmpjes van N_Roy op de vorige pagina leggen het beter uit dan ik kan.

Ieder zijn ding natuurlijk, kan zijn dat het niet je spel is, maar bij de argumenten klinkt het in mijn ogen dat het het over een ander spel hebt. :D

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2021 08:05:31 ]
pi_198230423
Ik heb Switch met SD-kaart van 128 GB. Helaas is die SD-kaart nu vol. Geheugen in Switch is ook al vol.
Wat kan ik het beste doen? Kan ik SD-kaart van 256 GB aanschaffen en alle spellen probleemloos opnieuw downloaden zonder het spel helemaal opnieuw te moeten beginnen vanaf 0?
  zaterdag 27 februari 2021 @ 10:51:20 #285
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198230471
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:47 schreef daniela_007 het volgende:
Ik heb Switch met SD-kaart van 128 GB. Helaas is die SD-kaart nu vol. Geheugen in Switch is ook al vol.
Wat kan ik het beste doen? Kan ik SD-kaart van 256 GB aanschaffen en alle spellen probleemloos opnieuw downloaden zonder het spel helemaal opnieuw te moeten beginnen vanaf 0?
Flikker gewoon wat games weg die je niet meer speelt. Je kunt ze altijd opnieuw downloaden.

Savegames staan op je Switch zelf.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198230555
quote:
19s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 07:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Welke spellen krijg je erbij? Dat is handig om te weten voordat we tips geven ;)
Oh ja, dat is wel een leuk detail ;) in de nacht ben ik niet altijd een lichtpunt ;)

- Animal crossing
- Super Mario
- Rollercoaster
- Brain training
- Scribblenauts

Oordeel niet te hard, ik houd eenmaal van dit soort spelletjes ;) Van spelletjes met vechten word ik altijd erg nerveus
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198230585
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:47 schreef daniela_007 het volgende:
Ik heb Switch met SD-kaart van 128 GB. Helaas is die SD-kaart nu vol. Geheugen in Switch is ook al vol.
Wat kan ik het beste doen? Kan ik SD-kaart van 256 GB aanschaffen en alle spellen probleemloos opnieuw downloaden zonder het spel helemaal opnieuw te moeten beginnen vanaf 0?
Software archiveren. Hiermee blijven de saves opgeslagen en het icon zichtbaar in het menu.

https://www.nintendo.nl/S(...)-wissen-1508500.html
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 11:33:04 #288
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198230949
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh ja, dat is wel een leuk detail ;) in de nacht ben ik niet altijd een lichtpunt ;)

- Animal crossing
- Super Mario
- Rollercoaster
- Brain training
- Scribblenauts

Oordeel niet te hard, ik houd eenmaal van dit soort spelletjes ;) Van spelletjes met vechten word ik altijd erg nerveus
Je zit in het Nintendo topic, we houden hier meer van rennen en springen dan van vechten :D

Alle Mario games zijn eigenlijk wel een aanrader. Mario Odyssey, Mario 3D World en Mario U. Ook Yoshi Crafted World lijkt me perfect voor jou.

Indien je vaker met anderen gaat spelen kun je Mario Kart, Mario Party en Mario Tennis proberen.

Voor nu zou ik het houden bij wat je al hebt. Dat is sowieso al tientallen uren speelplezier.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198231057
quote:
19s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je zit in het Nintendo topic, we houden hier meer van rennen en springen dan van vechten :D

Alle Mario games zijn eigenlijk wel een aanrader. Mario Odyssey, Mario 3D World en Mario U. Ook Yoshi Crafted World lijkt me perfect voor jou.

Indien je vaker met anderen gaat spelen kun je Mario Kart, Mario Party en Mario Tennis proberen.

Voor nu zou ik het houden bij wat je al hebt. Dat is sowieso al tientallen uren speelplezier.
Hahahaha, ik keek ook eerst naar games en daarna naar spelcomputer ;) leek me verstandig.
En ik schrijf het op! En idd ik was voorlopig niet van plan om nieuw te kopen, dit was al een flinke som ;) (wel gewoon voor gespaard hoor). Alleen ik houd van lijstjes met opties maken ;)

Dank je wel!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198231309
Captain Toad: Treasure Tracker.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 12:09:20 #291
8369 speknek
Another day another slay
pi_198231395
quote:
19s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je zit in het Nintendo topic, we houden hier meer van rennen en springen dan van vechten :D
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_198231604
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh ja, dat is wel een leuk detail ;) in de nacht ben ik niet altijd een lichtpunt ;)

- Animal crossing
- Super Mario
- Rollercoaster
- Brain training
- Scribblenauts

Oordeel niet te hard, ik houd eenmaal van dit soort spelletjes ;) Van spelletjes met vechten word ik altijd erg nerveus
-Animal Crossing New Horizon

-Super Mario Odyssey, Super Mario 3D All-Stars, Super Mario 3D World, Super Mario Maker 2 en New Super Mario Bros. U Deluxe (meh)

-RollerCoaster Tycoon 3 Complete Edition

-Brain Training voor Nintendo Switch en 51 Worldwide Games

-Scribblenauts

-Mario Kart 8 Deluxe, Rayman Legends, Donkey Kong Tropical Freeze, Yoshi Crafted World, Splatoon 2 en Pokémon Let’s Go Pikachu/Eevee.
SOONY
pi_198232393
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh ja, dat is wel een leuk detail ;) in de nacht ben ik niet altijd een lichtpunt ;)

- Animal crossing
- Super Mario
- Rollercoaster
- Brain training
- Scribblenauts

Oordeel niet te hard, ik houd eenmaal van dit soort spelletjes ;) Van spelletjes met vechten word ik altijd erg nerveus
Misschien zijn Yonder en Stardew Valley ook wat voor je. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198233296
Fijn dat jullie allemaal zo meedenken! Dank je wel
Mooi spaarlijstje komt eraan... nu de switch nog... ach... die ken elk moment komen nu
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 27 februari 2021 @ 15:22:39 #296
8369 speknek
Another day another slay
pi_198234023
Die game ziet er echt zo goed uit. Maar is vooralsnog helaas alleen Japan only.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_198234275
quote:
84s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:01 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Captain Toad: Treasure Tracker.
Is die de moeite waard?
pi_198234417
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 15:22 schreef speknek het volgende:
Die game ziet er echt zo goed uit. Maar is vooralsnog helaas alleen Japan only.
Volgende keer als ik in Japan ben ga ik deze zeker kopen. Samen met Momotaro Dentetsu (best verkopende game op dit moment in Japan, al 12 weken op #1), Journey to Kyoto en Densha de GO!




Goed voor de kids hun Japans, en de vrouw kan vertalen. :)
  zaterdag 27 februari 2021 @ 15:54:46 #299
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198234513
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 15:37 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Is die de moeite waard?
Zeer leuke puzzel game voor tussendoor ja. Paar levels per keer. Lekker mellow.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198234733
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zeer leuke puzzel game voor tussendoor ja. Paar levels per keer. Lekker mellow.
Klinkt wel als een leuke zomervakantie game. Samen met Pokemon Snap voor de kids. Vorig jaar me prima vermaakt met Mario vs Rabbits.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')