SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
De verzekeringsmaatschappijen zijn wel blij met alle AVP's die vandaag zijn afgeslotenquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:41 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, vanmorgen toch dat bericht over die griet die verontwaardigd was dat ze de schoonmaakkosten van haar bevalling bij de tandarts moest betalen?
Nu heeft een kennis op fb dat bericht gedeeld en erbij gezet dat ze een andere tandarts zou zoeken als het haar tandarts wasOké moeke.
Leven van de kinderbijslag.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Van die mensen die verwachten dat anderen het wel betalen of dat er dingen kwijtgescholden worden ofzo.
Ik zag het ook net op FB langskomen ja. Zat die hele praktijk onder het bloed of wat?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:41 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, vanmorgen toch dat bericht over die griet die verontwaardigd was dat ze de schoonmaakkosten van haar bevalling bij de tandarts moest betalen?
Nu heeft een kennis op fb dat bericht gedeeld en erbij gezet dat ze een andere tandarts zou zoeken als het haar tandarts wasOké moeke.
Bij bevallingen komt er vaak poep bij kijken ook. Ik kán me zo voorstellen dat je als tandartspraktijk dat liever laat reinigen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag het ook net op FB langskomen ja. Zat die hele praktijk onder het bloed of wat?
Placenta in de lamp, glibberende baby op de vloer.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag het ook net op FB langskomen ja. Zat die hele praktijk onder het bloed of wat?
Ik neem vast een voorsprong.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:47 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag bij een chocolatier gesolliciteerd, als ik daar word aangenomen heb ik gelijk alle dames hier in de dm hangen
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:47 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag bij een chocolatier gesolliciteerd, als ik daar word aangenomen heb ik gelijk alle dames hier in de dm hangen
Ik hou van melk en hazelnoot.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:47 schreef LTVDK het volgende:
Dan maar minder rijk. Dank je de koekoek.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Zijn tandartsen inderdaad zo rijk als iedereen zegt? De praktijk als geheel dan.
Ik les net dat het maar om 211 euro gingquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij bevallingen komt er vaak poep bij kijken ook. Ik kán me zo voorstellen dat je als tandartspraktijk dat liever laat reinigen.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:46 schreef Haags het volgende:
Mijn dochter was begin van de avond aan het videobellen met vriendinnetje uit haar klas:
Vriendinnetje; hey jij hebt corona
Mijn dochter; ja klopt
Vriendinnetje; ja maar ik heb chocoladevla
Kinderlogica![]()
Niet perse, loon naar werk denk ik zo. Spullen kosten ook genoeg om te onderhouden natuurlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Zijn tandartsen inderdaad zo rijk als iedereen zegt? De praktijk als geheel dan.
Krijg net 5 sec geleden een push melding over van regio15quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:49 schreef bitterbal het volgende:
illegale kapper in een bus gevonden![]()
[ afbeelding ]
https://regio15.nl/nieuws(...)ePVpeBcn0cIWp-JhY4SQ
Ja, dat ook nog eens, geen bizarre rekening ofzo.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik les net dat het maar om 211 euro gingPolitie zal ook wel gedacht hebben "WAT een stennis om twee meier. Kom, goedkoper de held worden lukt deze maand niet meer
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |