Success, NiN0
Je kan deze manier van leven, deze pijnlijke manier van leven vol blijven houden totdat je een nieuwe vriendin vindt. Jaren geleden heb ik dat ook gedaan, ik weigerde afscheid te nemen van mijn ex. Geestelijk afscheid wel te verstaan want ik sprak haar nooit meer. Op gegeven moment een nieuwe vriendin...pijn weg...tenminste, dat dacht ik. Tot enkele maanden geleden had ik nog pijn over die ex. Terwijl ik inmiddels al bijna 2 jaar met iemand anders samenwoon.
Het punt is: je houdt dit verdriet zelf in stand. Ik heb zo'n vermoeden dat zij het met jou heeft uitgemaakt. Maar heb jij het ook met haar uitgemaakt? Volgens mij niet. Dus: praat met haar (in jezelf), scheldt haar uit of vraag haar waarom, leg haar uit dat het pijn doet dat ze weg is enz enz. Doe dit tijdens vastomlijnde bezigheden (zoals schoonmaken of een liedje) zodat het een duidelijk begin en einde heeft. Doorbreek de cirkel waarin je de hele tijd belandt. Dat cirkeltjes draaien bezorgt de last.
Maar je schiet niets op. Schrijf het van je af... Ik had ook 9 maanden wat en ben nu 4 maanden aan het revalideren. Die tijd duurt alleen maar langer als je er mee bezig blijft.. Probeer het te analyseren. Maak er een boek van en sluit het af.
Het lijkt me ook leuk als het later weer goed komt met mn ex, maar ik weet nu dat ik niets met dr wil, omdat ze relationeel gezien nog niet sterk in dr schoenen staat.
quote:je kan het niet treffender zeggen... Ik mis vooral de gezelligheid....
omdat ik eerlijk gezegt nog zoveel van m'n ex hou....
en hier zit ik dan... alleen.. zoals gewoonlijk..
aan vrienden heb ik geen tekort, en kom m'n tijd ook wel door...
maar ik mis het toch... een vriendin...
niemand om eens lekker te knuffelen, lieve dingen tegen te zeggen, even bij uit te huilen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |