als ik 1 cent kreeg voor iedere keer dat braddie een tijdje niet zou streamen maar het toch deed zou ik nu 1 euro 52 hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:11 schreef KersenKiller het volgende:
Braddie gaat niet meer strwamen tot hij 1k subs heeft. Ernstig.
Gewoon Crip bellen en afspreken. Beetje kontlikken, vibrator erin, hard laten pijpen en dat kale doosje volspuiten. Wat is daar moeilijk aan? Wel minder van die 2,5 uur reizen. Wil ik best, maar dan moet het voor meerdere dagen zijn.quote:
Je zal je er maar zo druk om maken dat je het verkondigd in KLB zeg, nou nou.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:11 schreef KersenKiller het volgende:
Braddie gaat niet meer strwamen tot hij 1k subs heeft. Ernstig.
Ik maak me niet druk, het is gewoon een geweldige topshow.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Je zal je er maar zo druk om maken dat je het verkondigd in KLB zeg, nou nou.
Dan is het wel groots inderdaad.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Je zal je er maar zo druk om maken dat je het verkondigd in KLB zeg, nou nou.
Thanks, eet elke dag spinazie en ze blijven maar groter worden.quote:
Heb je haar nummerquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Gewoon Crip bellen en afspreken. Beetje kontlikken, vibrator erin, hard laten pijpen en dat kale doosje volspuiten. Wat is daar moeilijk aan? Wel minder van die 2,5 uur reizen. Wil ik best, maar dan moet het voor meerdere dagen zijn.
En natuurlijk na elke beurt lekker eten.
quote:
Al had ik die. Zou ik nooit geven zonder haar toestemming.quote:
Pas je goed op jezelf nu je between jobs bent?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:12 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Al had ik die. Zou ik nooit geven zonder haar toestemming.
Om er even op terug te komen. De ingrediënten voor dat voedsel dat zij kan bereiden moet je wel zelf zorgen via een boodschappenlijstje, gewoon respect. Ik zou het ervoor over hebben. Weet zeker dat ze supergeil en schoon is.
Denk je wel eens aan Crip terwijl je je anus bewerkt met een bierfles, Niels?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:12 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Al had ik die. Zou ik nooit geven zonder haar toestemming.
Om er even op terug te komen. De ingrediënten voor dat voedsel dat zij kan bereiden moet je wel zelf zorgen via een boodschappenlijstje, gewoon respect. Ik zou het ervoor over hebben. Weet zeker dat ze supergeil en schoon is.
Ja, zelfs ik kan ambtenaar worden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Pas je goed op jezelf nu je between jobs bent?
Hansje zou weer prima passen hier, zeg maar dat de sfeer niet zo gespannen is en dat ik hem binnen een week verwacht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:15 schreef Catkiller het volgende:
En je krijgt de groeten van HPLC.
Die neuken ook als gekken, ik zeg doen!quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:17 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja, zelfs ik kan ambtenaar worden.
Welnee, maar Crip was best wel apart hier. beetje triggered. Net als ik overigens. Denk dat ik het best met 'r zou kunnen vinden IRL.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk je wel eens aan Crip terwijl je je anus bewerkt met een bierfles, Niels?
Ja.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
Crip is toch met hoofddoek?
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |