Niet? Vind jou wel iemand die zo'n bal in zn mond stoptquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee, maar goed om te weten.
Jij hebt een behoorlijk verstoord beeld van mij, hoe komt dit?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet? Vind jou wel iemand die zo'n bal in zn mond stopt
Ik dol maar een beetje, heb verder niet echt een beeld bij je. Ja geloof dat je kaal bent en van jonge meisjes houdt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij hebt een behoorlijk verstoord beeld van mij, hoe komt dit?
Nee pijn doen. Vind ik leuk maar ze miepen altijd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zodat je allerlei attributen in een mannenkont kan stoppen
Daar heb je als dom toch geen boodschap aan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:27 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee pijn doen. Vind ik leuk maar ze miepen altijd.
Ach, die meisjes zijn tegenwoordig ook al lang niet zo jong.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik dol maar een beetje, heb verder niet echt een beeld bij je. Ja geloof dat je kaal bent en van jonge meisjes houdt.
Op een gegeven is 16 toch niet meer zo aantrekkelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, die meisjes zijn tegenwoordig ook al lang niet zo jong.
Klopt daarom zou ik gelijk ja zeggen. Ex vond het niets en de twee mannen die ik daarna heb gedatet vonden het alleen in het begin wel spannend maar eigenlijk toch niet. 😒quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar heb je als dom toch geen boodschap aan.
En vastbinden en zo?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:27 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze net van de basisschoolquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op een gegeven is 16 toch niet meer zo aantrekkelijk.
Op welke manier doe jij mannen pijnquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:27 schreef Azula het volgende:
[..]
Uh wat zo ging het bij jou misschien?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze net van de basisschool
Fetlife misschien proberenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:32 schreef Azula het volgende:
[..]
Klopt daarom zou ik gelijk ja zeggen. Ex vond het niets en de twee mannen die ik daarna heb gedatet vonden het alleen in het begin wel spannend maar eigenlijk toch niet. 😒
Maar dat was normaal daten niet D/s of iets
Nee voor je het weet word je als Niels weggezetquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, die meisjes zijn tegenwoordig ook al lang niet zo jong.
Waarom prooi jij op meisjes met een leerachterstand?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze net van de basisschool
Nah. Heb geen haast zulke dingen moeten spontaan tot stand komen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fetlife misschien proberen
Ja, er zijn grenzen waar ik niet overheen wilquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee voor je het weet word je als Niels weggezet
Je mist het punt, gekkiequote:Op donderdag 18 februari 2021 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom prooi jij op meisjes met een leerachterstand?
Zo haal je Haags nooit inquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
59.296 (gemiddeld 20 per dag)
Het schiet verdomme niet op hé
Aah dus dat is het.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:27 schreef Azula het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |