SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Mooi lied is datquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:41 schreef Modus het volgende:
Hoere hoere kutwerk
tra lala la la
hoere hoere kutwerk
traaaaa lalala lala
die ken ik niet?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:44 schreef gianni61 het volgende:
Op de melodie van "wat moet ik met mn lul in de lockdown"?
Niet toevallig door een bezorgde buur naar binnen gehaald?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:48 schreef kwiwi het volgende:
Gvd pakket van 200 euro gestolenHeb er zo'n hekel aan dat de post het gewoon voor de deur laat liggen.. bellen ook niet aan
Melodie vanquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:44 schreef gianni61 het volgende:
Op de melodie van "wat moet ik met mn lul in de lockdown"?
Echtquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:48 schreef kwiwi het volgende:
Gvd pakket van 200 euro gestolenHeb er zo'n hekel aan dat de post het gewoon voor de deur laat liggen.. bellen ook niet aan
Ohw, lekker is datquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:48 schreef kwiwi het volgende:
hmm, jammerquote:
Wat staat er allemaal inquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:52 schreef DaMart het volgende:
Krijgen we zomaar ongevraagd gratis wc-papier in de brievenbus in de vorm van een flutkrantje van de viruswappies.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet toevallig door een bezorgde buur naar binnen gehaald?
Ja, wordt gewoon voor de deur gelegd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt![]()
kunnen ze dat bij jou zo achterlaten?
En dan is hun aansprakelijkheid weg?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:01 schreef kwiwi het volgende:
J
[..]
Ja, wordt gewoon voor de deur gelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |