abonnement Unibet Coolblue
pi_198075883
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kreeg net toch een reply mail uit Houston. Ze hebben "a problem" Ze zou zo snel mogelijk antwoorden, maar door het weer heeft ze nauwelijks stroom en unsteady internet.
:D Toch wel episch om dat te kunnen mailen.

Nox goedgekeurd bij de dierenarts, we kunnen in elk geval geen alarmerende verklaring vinden voor de kaalheid.
Dus we gooien het maar op een wat heftige rui en houden het gewoon goed in de gaten.

Tevens houdt DA haar ogen voor me open, voor een baan. Heeft ook wel wat connecties, dus als ik ergens iets zie moet ik even gillen, wil zij wel even in de telefoon klimmen voor me O+

Sterkte aan alle zieken of niet helemaal-fitten! :*

En mijn hemel Barrel, ik benijd je niet hoor, al 11 keer zo'n staafje in je hoofd. Brr!

Hopelijk zo een goed gesprek/goede mail vlinder! Ik zal voor je duimen!
(En de Milkyroad-luitjes zijn heel tof, dus niet bang voor zijn! O+ )
pi_198075921
En wat schijtirritant is het dat als je een leuk kleding-item (rokje) ziet, het alweer uitverkocht is voordat je er even een leuk shirt bij hebt kunnen zoeken }:| (En heb je een shirt, wil je even verder neuzen ivm verzendkosten en zo min mogelijk extra vervoer wegens milieuditdat, is dat shirt ook gelijk uitverkocht. Grrrmbl )
pi_198076244
quote:
7s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:46 schreef Candaasje het volgende:
En wat schijtirritant is het dat als je een leuk kleding-item (rokje) ziet, het alweer uitverkocht is voordat je er even een leuk shirt bij hebt kunnen zoeken }:| (En heb je een shirt, wil je even verder neuzen ivm verzendkosten en zo min mogelijk extra vervoer wegens milieuditdat, is dat shirt ook gelijk uitverkocht. Grrrmbl )
En ook schijt irritant is, dat je call vanmiddag niet doorgaat (rondom 12 uur) je denkt "oh lekker stuk wandelen zometeen" maar dat dat uur meteen volgegooid is. Dan denk je...ok eind van de middag wandelen. En dan regent het -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198076330
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En ook schijt irritant is, dat je call vanmiddag niet doorgaat (rondom 12 uur) je denkt "oh lekker stuk wandelen zometeen" maar dat dat uur meteen volgegooid is. Dan denk je...ok eind van de middag wandelen. En dan regent het -O-
Oh dat is ook wel bagger ja....meuh!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 februari 2021 @ 16:31:53 #280
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198076675
Donderdagmiddag. Mooi tijdstip voor een Webinar WBTR :+. Of volluit Wet Bestuur en Toezicht Rechtspersonen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198076920
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 14:41 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Kan je niet ff een powernap van 20-30 minuten doen? Doet bij mij altijd wonderen en hoe groot is de kans nou dat ze je precies nu belt. :s)
Ik heb inderdaad maar even 30min geslapen en exact toen ik wakker werd van m'n wekker, belde ze me haha. Kwam precies goed.

quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 14:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Effe pauze ^O^

Spierpijn is nu zowat... weg :D *afklopt*

Alles wat ik vorig jaar aan spierpijn had heeft zich nu blijkbaar verzameld in anderhalve dag :')

Op een ietwat rare thermostaat na voel ik me eigenlijk best wel oké ^O^
Dat klinkt in elk geval al wat beter! Hopelijk de thermostaat ook snel weer in orde :) . Valt me wel tegen dat je internet nog niet sneller is nu :{w

quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

The best mail *O*
Jaa! Heb je berichtje terug gestuurd :)


quote:
7s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nox goedgekeurd bij de dierenarts, we kunnen in elk geval geen alarmerende verklaring vinden voor de kaalheid.
Dus we gooien het maar op een wat heftige rui en houden het gewoon goed in de gaten.

Tevens houdt DA haar ogen voor me open, voor een baan. Heeft ook wel wat connecties, dus als ik ergens iets zie moet ik even gillen, wil zij wel even in de telefoon klimmen voor me O+

Hopelijk zo een goed gesprek/goede mail vlinder! Ik zal voor je duimen!
(En de Milkyroad-luitjes zijn heel tof, dus niet bang voor zijn! O+ )
Fijn van goedgekeurde Nox zeg! En tof dat de DA je wil helpen met nieuwe baan! *)

Gesprek ging prima, bevordering wordt geregeld per april, er is alleen een nogal merkwaardig "probleem".. mijn geld komt uit nogal wat verschillende potjes, en er was 0.4fte ingezet uit een persoonlijk potje totdat een bepaalde subsidie zou zijn toegekend om mij wel alvast de contractverhoging voor die uren te kunnen geven. Alleen zij gaf nu aan dat het bedrag wat is toegekend bij die subsidie voor méér dan 0.4fte is, dus nu komen we wat ik de knoei met hoe m'n aanstelling er dan uit komt te zien, want dat geld moet wel in januari tm juni gebruikt worden, maar kan dus niet zomaar ingewisseld worden met die 0.4fte uit persoonlijk potje zoals we op gerekend hadden. Maar ik kan ook niet zomaar een dag meer gaan werken als er nu voor een dag meer geld is toegekend, want ik had al een aanstelling van 4 dagen hier en 1 dag bij andere uni :D .

Dus zij gaat nu even uitzoeken hoe die begroting er uit zag en voor hoeveel fte er nou geld is voor mij van die subsidie, en dan puzzelen op hoe we al mijn projecten dan kunnen combineren zodanig dat ik geen 45 uur per week hoef te gaan werken :+ . Maandag vervolggesprek..
pi_198077033
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En ook schijt irritant is, dat je call vanmiddag niet doorgaat (rondom 12 uur) je denkt "oh lekker stuk wandelen zometeen" maar dat dat uur meteen volgegooid is. Dan denk je...ok eind van de middag wandelen. En dan regent het -O-
Hier ook pijpenstelen inmiddels ja. Morgen beter :*
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:49 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad maar even 30min geslapen en exact toen ik wakker werd van m'n wekker, belde ze me haha. Kwam precies goed.
Fijn! O+
quote:
[..]

Gesprek ging prima, bevordering wordt geregeld per april, er is alleen een nogal merkwaardig "probleem".. mijn geld komt uit nogal wat verschillende potjes, en er was 0.4fte ingezet uit een persoonlijk potje totdat een bepaalde subsidie zou zijn toegekend om mij wel alvast de contractverhoging voor die uren te kunnen geven. Alleen zij gaf nu aan dat het bedrag wat is toegekend bij die subsidie voor méér dan 0.4fte is, dus nu komen we wat ik de knoei met hoe m'n aanstelling er dan uit komt te zien, want dat geld moet wel in januari tm juni gebruikt worden, maar kan dus niet zomaar ingewisseld worden met die 0.4fte uit persoonlijk potje zoals we op gerekend hadden. Maar ik kan ook niet zomaar een dag meer gaan werken als er nu voor een dag meer geld is toegekend, want ik had al een aanstelling van 4 dagen hier en 1 dag bij andere uni :D .

Dus zij gaat nu even uitzoeken hoe die begroting er uit zag en voor hoeveel fte er nou geld is voor mij van die subsidie, en dan puzzelen op hoe we al mijn projecten dan kunnen combineren zodanig dat ik geen 45 uur per week hoef te gaan werken :+ . Maandag vervolggesprek..
Wat ingewikkeld zeg. Is dat altijd als je bij een universiteit werkt? Of heb jij het raar getroffen hiermee?
pi_198077075
Ik had een artikel te lezen wat me eigenlijk de pet te boven ging, maar wat wel heel nuttig is voor wat ik voor m'n stage straks moet gaan doen. Normaal ben ik in een uurtje wel door een artikel heen, maar dit artikel heeft me een boel gewikipedia en ruim drie uur gekost :') en hoeveel wijzer ben ik nou helemaal? Ze hebben een boel dingen die ik al wist nog eens bewezen op een manier die ik nog niet kende en die ik eigenlijk niet hoef te kennen. :')

Nu verder met dingen die beter doorlezen en waar ik meer aan heb *G* het volgende leesvoer is een hoofdstuk uit een studieboek ^O^
pi_198077207
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:56 schreef Tele6 het volgende:
Wat ingewikkeld zeg. Is dat altijd als je bij een universiteit werkt? Of heb jij het raar getroffen hiermee?
Nee, het is nu een beetje raar gelopen. Op zich is meerdere projecten tegelijk niet abnormaal, het probleem wordt nu vooral veroorzaakt doordat het dus zo lijkt te zijn dat waar ik met 0.4fte voor project A rekende (en wat ook steeds zo aan mij genoemd is door degene die de subsidie heeft aangevraagd en begroting heeft gemaakt), er nu voor meer dan 0.4fte geld is toegekend. Alleen ik heb dus met die 0.4fte al een aanstelling van 1.02fte samen met andere uni erbij, dus meer dan 0.4fte past helemaal niet eigenlijk. Dus nu is het zaak om uit te zoeken of het echt voor meer dan 0.4fte is, en zo ja, of we dan wellicht eea zo kunnen schuiven dat we wel al dat geld en die tijd kunnen gebruiken, en ik dan evt iets van mijn andere werkzaamheden bv iets achteruit kan schuiven. Maar het is mij ook nog niet helemaal duidelijk hoe het precies zit.

Ik wacht nu maar even af waar ze maandag mee komt. Hopelijk blijkt dat het geld wel gewoon voor 0.4fte is ofzo, of evt 0.5, dan werk ik wel iets meer uur per week voor wat meer geld haha, fulltime is 38 dus iets daaroverheen kan wel. Maar niet al teveel graag :+
pi_198077218
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:58 schreef Tele6 het volgende:
Ik had een artikel te lezen wat me eigenlijk de pet te boven ging, maar wat wel heel nuttig is voor wat ik voor m'n stage straks moet gaan doen. Normaal ben ik in een uurtje wel door een artikel heen, maar dit artikel heeft me een boel gewikipedia en ruim drie uur gekost :') en hoeveel wijzer ben ik nou helemaal? Ze hebben een boel dingen die ik al wist nog eens bewezen op een manier die ik nog niet kende en die ik eigenlijk niet hoef te kennen. :')

Nu verder met dingen die beter doorlezen en waar ik meer aan heb *G* het volgende leesvoer is een hoofdstuk uit een studieboek ^O^
Aah dat is echt vermoeiend dat soort artikelen! Klinkt goed om nu iets te gaan lezen wat makkelijker leest en waar je meer aan hebt!!
pi_198077238
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:06 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Nee, het is nu een beetje raar gelopen. Op zich is meerdere projecten tegelijk niet abnormaal, het probleem wordt nu vooral veroorzaakt doordat het dus zo lijkt te zijn dat waar ik met 0.4fte voor project A rekende (en wat ook steeds zo aan mij genoemd is door degene die de subsidie heeft aangevraagd en begroting heeft gemaakt), er nu voor meer dan 0.4fte geld is toegekend. Alleen ik heb dus met die 0.4fte al een aanstelling van 1.02fte samen met andere uni erbij, dus meer dan 0.4fte past helemaal niet eigenlijk. Dus nu is het zaak om uit te zoeken of het echt voor meer dan 0.4fte is, en zo ja, of we dan wellicht eea zo kunnen schuiven dat we wel al dat geld en die tijd kunnen gebruiken, en ik dan evt iets van mijn andere werkzaamheden bv iets achteruit kan schuiven. Maar het is mij ook nog niet helemaal duidelijk hoe het precies zit.

Ik wacht nu maar even af waar ze maandag mee komt. Hopelijk blijkt dat het geld wel gewoon voor 0.4fte is ofzo, of evt 0.5, dan werk ik wel iets meer uur per week voor wat meer geld haha, fulltime is 38 dus iets daaroverheen kan wel. Maar niet al teveel graag :+
Ah, nu snap ik er iets meer van. Het is wel grappig dat er eerst geld tekort was en nu ineens geld teveel (en helaas niet meer uren in een week; mocht je meer uren in een week vinden dan wil ik er ook een paar).

Goed dat ze het voor je gaat uitzoeken iig! :)
pi_198077284
H
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ah, nu snap ik er iets meer van. Het is wel grappig dat er eerst geld tekort was en nu ineens geld teveel (en helaas niet meer uren in een week; mocht je meer uren in een week vinden dan wil ik er ook een paar).

Goed dat ze het voor je gaat uitzoeken iig! :)
Haha inderdaad, 20 december had ik nog maar voor 2.5 dag in de week werk vanaf januari en nu is er ineens geld voor 6 dagen per week werk :+ het kan raar lopen. Ja, ik ben erg benieuwd waar ze mee komt, is voor haar ook best een puzzel zo haha!

Ja uren in een week, als ik ze had zou ik ze met je delen hoor! En dan voor elk werk-uur erbij ook een extra ontspannings-uur in de week :7
pi_198077315
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:10 schreef vlindertje89 het volgende:
H
[..]

Haha inderdaad, 20 december had ik nog maar voor 2.5 dag in de week werk vanaf januari en nu is er ineens geld voor 6 dagen per week werk :+ het kan raar lopen. Ja, ik ben erg benieuwd waar ze mee komt, is voor haar ook best een puzzel zo haha!

Ja uren in een week, als ik ze had zou ik ze met je delen hoor! En dan voor elk werk-uur erbij ook een extra ontspannings-uur in de week :7
Ik wilde eigenlijk ook vooral meer uren slaap :Y O-)
pi_198077369
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:13 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik wilde eigenlijk ook vooral meer uren slaap :Y O-)
Betaald slapen slaapt nog lekkerder :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198078324
Och ja, dat geklooi met potjes en projecten en geld schnabbelen. }:| Ik mis het niet :+ Ik vind het heel rustig om nu gewoon een werkgever te hebben en 1 hele aanstelling voor 32 uur (hoewel ik terwijl ik dit typ me ook realiseer dat ik ergens nog een 0-urenaanstelling heb :') ) Nu nog ooit een keer een vast contract en dan heb ik ook weer een life goal behaald *O*

Fijn gewerkt vandaag, tussen meetings door vast naar huis, snel nog even aardperen gehaald op de markt, thuis verder meetings en nu lekker genieten van de avond met mijn favoriete mensen O+ Morgen nog een dag werken en dan een week vakantie O+ O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198079353
:M c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198079362
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:57 schreef fietsie het volgende:
:M c_/
Die twee smiley's gaan niet samen -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198079385
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die twee smiley's gaan niet samen -O-
Filterkoffie :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198079526
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

Filterkoffie :P
:D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198079566
Moe.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198079694
Oh, iemand informeerde laatst naar de nieuwe baan van mijn lief, of die beviel enzo. Thanx voor vragen, sorry dat ik vergeten ben wie het vroeg :@

Ik denk eraan omdat het nu over een 0-uren contract gaat. De nieuwe baas wou dat eigenlijk niet doen maar deed het op verzoek wel voor de eerste 4 maanden (waarbij mijn lief eerst drie maanden dus ook nog een andere werkgever had). 15 febr liep dat contract af, en ze hebben het verlengd met een jaar. Opnieuw als 0-uren oproepcontract, wat mijn lief ook veel liever heeft dan een contract met 'echte uren'. Komt ook goed uit nu, want het nieuwe bedrijf doet veel zaken met Duitse horeca... Dus er is niet veel werk :'). Lief maakt momenteel 1 werkdag per 2 weken, maar bedrijf & werk staan 'm nog steeds zéér aan, dus we zijn er allemaal reuze content over.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198079836
Wel lekker toch, nu een voorjaar-start te kunnen doen op de kleinschalige boerderij? En dan eventueel bij aantrekkende klussen weer wat vaker de weg op?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198080423
Zalm 40 min op 54 graden in de sous-vide :9~
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198080925
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:35 schreef PdeHoog het volgende:
Zalm 40 min op 54 graden in de sous-vide :9~
Lukte het jou e moten gescheiden te houden?

De eerste keer dat ik t deed fuseerden de 4 stukken in de vacuumzak weer tot 1 geheel -O-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198081089
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:49 schreef fietsie het volgende:

[..]

Lukte het jou e moten gescheiden te houden?

De eerste keer dat ik t deed fuseerden de 4 stukken in de vacuumzak weer tot 1 geheel -O-
Ik heb het gewoon een stuk gelaten :P Het ding was daarna wel zo gaar dat afbakken eigenlijk geen optie meer was :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')