Het feit dat je uit jezelf gewoon op je rug gaat en blijft liggen als je hoer en slet genoemd word zegt toch al genoeg?quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:53 schreef anoniemV het volgende:
Ik blijf verbaasd van de dirty talk die mannen soms uitkramen. Dat is dan vooral bij one night stands. Ik ben me zeer bewust dat dat niet echt romantische seks is maar vooral de ruigere variant meet veel haartrekken en billenkletsen. Geen probleem mee, maar wat er van taal uitkomt stel ik me toch vragen bij. Dat ik 10 keer per beurt een slet of hoer word genoemd is niet per se mijn ding maar kan ik ondertussen wel inkomen dat mannen dat geil vinden. Maar vaak gaat het over mn "dikke neukreet" of "koeietieten" of vragen ze of hoeveel piemels ik afzuig en denigreren ze me daarmee tijdens de seks. Dan moet er 1 van die mannen zich toch ergens afvragen van hmm misschien is dat voor een vrouw alles behalve geil?
Je bent een vrouw dus daar is toch geen ontkomen aan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:02 schreef anoniemV het volgende:
dus dan mag ik er niet over klagen?
Facesittingquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:42 schreef Amee het volgende:
Als TS het niet leuk vindt kan ze de rollen omdraaien. Hem gewoon op het bed pinnen en zijn gezicht berijden, roepend: Smeerlap! Slaplul!
Doel je dan op je eigen tarrels of?quote:Op maandag 12 april 2021 20:12 schreef PausNicolaas het volgende:
Als je deze meuk hoort dan weet ik niet wat voor psychiatrische patiënt je te pakken hebt
Haar trekken wel bij overigens.
Dank u wel Godinquote:Op maandag 12 april 2021 20:33 schreef Naardegallemiezen het volgende:
@:Domme_Gans ik presenteer u: de koeientiet
Edit: oh ik zie dat u al op de hoogte bent meesterin
quote:Op maandag 12 april 2021 20:35 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Doel je dan op je eigen tarrels of?
De koeientiet?!??!?! geef mij ook senpaiquote:Op maandag 12 april 2021 20:33 schreef Naardegallemiezen het volgende:
@:Domme_Gans ik presenteer u: de koeientiet
Edit: oh ik zie dat u al op de hoogte bent meesterin
Had je het tegen mij en mijn ganzenreetquote:Op maandag 12 april 2021 22:39 schreef Atak het volgende:
Ik zei laatst "dikke witte reet" en ik werd gewoon uitgelachen
Stuur maar pic in DM dan zal ik het weer weten.quote:Op maandag 12 april 2021 22:45 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Had je het tegen mij en mijn ganzenreet
quote:Op maandag 12 april 2021 20:43 schreef Domme_Gans het volgende:
Zou deze TS mete Braddie geneukt hebben?
Dit zou zich toch niet moeten mogen voortplanten. Ziet er niet al te snugger uit.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of met Gothic Cynthia?
Het collectieve geheugen van FOK!quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of met Gothic Cynthia?
Is die niet te Arisch voor je?quote:Op woensdag 14 april 2021 00:52 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het collectieve geheugen van FOK!(zelfs zonder Chai)
De zeekoe laat ik graag aan ons aller Braat over. Ik val zelf meer op de boekenworm
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |