Ik zou spontaan opdrogenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:53 schreef anoniemV het volgende:
. Maar vaak gaat het over mn "dikke neukreet" of "koeietieten" of vragen ze of hoeveel piemels ik afzuig en denigreren ze me daarmee tijdens de seks.
nou nee, dat was er gelukkig maar eentjequote:Op woensdag 17 februari 2021 16:57 schreef PiyeReloaded het volgende:
Koeietieten
Die heb je van meerdere mannen gehoord?
Misschien had die wel een uierfetishquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:58 schreef anoniemV het volgende:
[..]
nou nee, dat was er gelukkig maar eentje
Ja het kost wel wat moeite om me erover te zettenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou spontaan opdrogen
heb jij foto van jexeldquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien had die wel een uierfetish
dus dan mag ik er niet over klagen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:59 schreef Fcu030 het volgende:
Ambitieus om te veronderstellen dat het ze bij een one nicht stand om jouw gewaarwording te doen is.
Beetje naïef misschien.
Klagen gaat je gewoon niet zoveel opleveren, niet hier in elk geval. Probeer vooraf of desnoods tijdens de gebeurtenissen je grenzen aan te geven. Dan zal je ook minder het gevoel hebben denigrerend te worden behandeld.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:02 schreef anoniemV het volgende:
[..]
dus dan mag ik er niet over klagen?
Gelukkig, anders zou ik me toch gaan afvragen of het aan jouw tieten ligt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:58 schreef anoniemV het volgende:
[..]
nou nee, dat was er gelukkig maar eentje
quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien had die wel een uierfetish
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je wat meer vertellen over hoe je wel bent opgegroeid en dan vooral in de periode dat je seksueel actief was? Ik kan me zo voorstellen dat als jij bekendstaat als de dikke slet van het dorp, dat jouw problemen tijdens eenmalige seksuele uitspattingen daar uit voortvloeien.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:19 schreef anoniemV het volgende:
[..]
haha ok. Ben niet op de boerderij opgegroeid
Je weet toch wel dat een koe vier spenen heeftquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:19 schreef anoniemV het volgende:
[..]
haha ok. Ben niet op de boerderij opgegroeid
Ik vroeg mij dit ook af.. niet of TS dit van meerdere mannen gehoord heeft, maar waarom dit in godsnaam normaal is? Heb dit nog nooit gehoord, wist niet dat dat een ding wasquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:57 schreef PiyeReloaded het volgende:
Koeietieten
Die heb je van meerdere mannen gehoord?
Ik zou zo droog worden dat mijn kleren spontaan aan zouden vliegen en ik opeens in mijn auto terug naar huis zou zitten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou spontaan opdrogen
Wat voor vuigs heb jij gehoord tho?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:35 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Meiske dit is een geit
9/10 voor het beeldmateriaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |